Hoe lang mag een reparatie onder RMA duren?

Pagina: 1
Acties:

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Op 9 juli heb ik mijn voeding teruggestuurd naar Zercom. Ondertussen 2 mails gestuurd over de status, toen nog eens een keer gebeld werd de verbinding afgebroken ivm drukte (kreeg gesproken bericht te horen dat de afdeling druk was). Eindelijk kreeg ik een mailtje vorige week dat ze de voeding begin deze week binnen verwachten.
Het is bijna een maand geleden, wat is acceptabel? Zo te horen hebben ze de voeding teruggestuurd naar de leverancier/distributeur (Nexus). Ik vind het echt veel te lang duren. Hebben ze soms dozen vol rma's liggen ofzo? Begin mei had ik mijn mobo ook teruggestuurd en eindelijk eind juni pas teruggekregen. Ben ik ongeduldig of hoort dit zo lang te duren? Uiteraard is weer eind vd week en ik heb nog niets terug of bericht over gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door 330d op 06-08-2010 15:33 ]

• Plakjekaas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Het kan even duren. Heb vorig jaar ook 2 maanden op een reparatie van een Foxconn moederbord moeten wachten. Kreeg gelukkig wel een nieuwe :)

Edit: Was bij een andere winkel trouwens.

[ Voor 13% gewijzigd door Plakjekaas op 06-08-2010 15:36 ]

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:58
Zoiets had ik dus ook, kijk hier eens Horloge ter reparatie aangeboden, meer dan een maand geleden kun je die antwoorden bijna 1op1 mee overnemen.

discogs

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-01 19:11
In zo'n geval lijkt op z'n minst garantieverlenging me wel netjes, al zie je het veel vaker bij bijv. laptops dat het soms wel maanden duurt (niet alleen bij Zercom, ligt meestal aan de leverancier).
Ik heb op een TD gewerkt waar we vooral problemen hadden met HP, Acer, Sony en (verkochten we zelf niet maar kwam wel eens voorbij) Targus. Sommige notebooks van bovenstaande merken waren makkelijk een half jaar weg en kwamen ook regelmatig weer defect terug (standaardimage er op, hardware niet eens getest. zelfs gevallen met barsten in het scherm).

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Wat een toeval, net mailtje binnen
Product is verstuurd???? Had ik in mijn eerste bericht vermeld of het naar mijn huisadres verstuurd kon worden ipv naar de zaak ivm openingstijden. Zo te zien hebben ze weer gewoon naar de zaak afgestuurd. Wordt weer 2x door tpg aangeboden.