Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Direct Messages

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik heb vandaag via DM een Nieuwe Discussie gestart naar iemand, en die iemand heeft daarop geantwoord.

Vervolgens kon ik daar niet op replyen, omdat ik blijkbaar DM uit had staan in mijn voorkeuren.

Dit is erg verwarrend, ik heb de link bij "DM Hoedje" bijvoorbeeld gevolgd uit dit topic: ACS Beleid en dat liet mij wel gewoon een DM sturen, dat zou m.i. niet moeten mogen als die setting uit staat.

Daarnaast heb ik dus 3 discussies gestart naar drie modjes (ik wist niet dat je naar meer mensen tegelijk kon DMmen), nu probeerde ik bij de andere twee modjes het bericht te sturen dat ik al antwoord had van Hoedje, en toen kreeg ik bij de laatste het bericht dat ik een dubbelpost aan het doen was. Het bericht naar modje 3 was inderdaad gelijk aan die naar modje 2, maar toch zou dit gewoon mogelijk moeten zijn?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Je hebt DM gewoon aanstaan nu? Weet je zeker dat je niet uitgelogd was op één of andere manier ofzo?

Je kan DM's alleen versturen als jij het zelf ook aan hebt staan en het schakelt zich uit zichzelf ook niet uit.

The devil is in the details.

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:12
Preventie voor spam

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik heb inmiddels DM wel aan staan ja, maar toen ik het bericht stuurde stond het 100% uit.

Ik kreeg vervolgens reactie van Hoedje en kon daar dus niet op reageren omdat DM uit stond.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Dat vind ik knap dan. Kan je het herproduceren? Dus DM weer uitzetten en dan een (nieuw) bericht sturen naar iemand.

The devil is in the details.

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• RvdH

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Topicstarter
Ik heb nu DM weer uitgezet, het linkje dat ik volgde was http://gathering.tweakers...send_privatemessage/83551

Dus als ik die aanpas naar jouw userid:
http://gathering.tweakers...send_privatemessage/32590

Dan heb je nu een DM van mij gekregen.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zoals DirkW al aangeeft is de bug die je benoemd al gemeld. Het niet kunnen sturen van hetzelfde bericht vlak achter elkaar is een anti-spam beveiliging. Dubbel/not a bug dus :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.