Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Geen matches
Zo'n 400 hoor ;) Jammer dat die Seraph en het koekjeshuis zoveel stemmen krijgen, en vaag dat die AMD-tekening er nog steeds tussen staat.

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Geen matches
KnoxNL schreef op maandag 23 mei 2011 @ 13:30:
Congrats met je nieuwe hosting, maar echt snel issie helaas niet.
Heb je verder gekeken of baseer je je mening alleen op je ervaring?

Helaas zit er 1.5MB aan data wat over de lijn moet gaan plus allerlei images die extern gehost zijn en dus trager laden en externe javascriptjes die de volledige page load blokkeren ;)

Hosting is snel zat, maar helaas doet WordPress en de diverse externe images niet goed hun werk ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Geen matches
brinkdinges schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:22:
Zo'n 400 hoor ;) Jammer dat die Seraph en het koekjeshuis zoveel stemmen krijgen, en vaag dat die AMD-tekening er nog steeds tussen staat.
Tja dat krijg je met een aziatische mod. You cant beat 1 billion voters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 10:46
Geen matches
Relief2009 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:37:
[...]

Tja dat krijg je met een aziatische mod. You cant beat 1 billion voters :P
Ik dacht ook al zoiets ja :P

Casemod: Cubeleon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vraag me toch af welke site of hij dan staat. :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Geen matches
BtM909 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:29:
[...]

Heb je verder gekeken of baseer je je mening alleen op je ervaring?

Helaas zit er 1.5MB aan data wat over de lijn moet gaan plus allerlei images die extern gehost zijn en dus trager laden en externe javascriptjes die de volledige page load blokkeren ;)

Hosting is snel zat, maar helaas doet WordPress en de diverse externe images niet goed hun werk ;)
Dat probleem herken ik ja haha. Als je hier een oplossing voor hebt als in een plugin of wat dan ook. Ik houd mij van harte aanbevolen omdat mijn hosting ook trager word door al die foto's. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-08 16:24

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Geen matches
Ha, fijn dat alle plaatjes het weer doen, nu heb ik rustig nog een keer de hele mod door kunnen lezen. Het maatwerk wat je geleverd hebt is echt ongelofelijk, ik geloof dat er weinig onderdelen in de pc zitten die je niet op één of andere manier qua looks aangepast hebt om ze perfect in het geheel te laten passen. Fantastisch! (maar dat wist je al ;) )

En om de statistieknerd in mij nog even boven te laten komen, dit plaatje kan definitief de geschiedenisboeken in:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/statschart.dsp?Action=Pageviews&Mode=Pageviews&Dagen=7&Time=1305583200&Server=&Col=Gallery

[ Voor 11% gewijzigd door XplodingForce op 23-05-2011 23:52 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben niet bekend met de dataverkeer historie van Tweakers.net.
Dus mijn vraag is of dit echt veel was :)

Plaatje iig opgeslagen :P

Heb trouwens alle foto's uit de post van de photoshoot in wat betere kwaliteit ge-upload en gelinkt naar de full res foto's :)

[ Voor 43% gewijzigd door l3p op 24-05-2011 11:06 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Geen matches
l3p schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:12:
Ik ben niet bekend met de dataverkeer historie van Tweakers.net.
Dus mijn vraag is of dit echt veel was :)

Plaatje iig opgeslagen :P
Nou, ik heb tot een paar maanden ervoor een paar andere weken bekeken, en het normale verkeer is zoals op de 17e, de meest linkse dag. Je hebt dus met jouw ene gallerypagina volgens mij het normale aantal pageviews op een dag van de gallerypagina's ongeveer ver 4 a 5 voudigd, 2 dagen lang. Natuurlijk valt er niet 100% te bewijzen dat al die views van jou afkomstig zijn, maar aangezien de pieken perfect gelijkvallen met nieuwsberichten over jouw mod en dit soort pieken verder nooit voor lijken te komen, lijkt me dat we dat wel aan kunnen nemen.

Ook zie je trouwens mooi de attentiespanne van het internet, een uur of 12 na zo'n nieuwsbericht is de toename in verkeer alweer zo'n beetje afgelopen.

[ Voor 9% gewijzigd door XplodingForce op 24-05-2011 00:17 ]

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Geen matches
Langzamerhand wereldwijd beroemd, ik dacht wtf, toen ik dit als newsfeed op mijn telefoon kreeg:

Der Power-PC im Schreibtisch

feli L3p :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XplodingForce schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:15:
[...]

Nou, ik heb tot een paar maanden ervoor een paar andere weken bekeken, en het normale verkeer is zoals op de 17e, de meest linkse dag. Je hebt dus met jouw ene gallerypagina volgens mij het normale aantal pageviews op een dag van de gallerypagina's ongeveer ver 4 a 5 voudigd, 2 dagen lang. Natuurlijk valt er niet 100% te bewijzen dat al die views van jou afkomstig zijn, maar aangezien de pieken perfect gelijkvallen met nieuwsberichten over jouw mod en dit soort pieken verder nooit voor lijken te komen, lijkt me dat we dat wel aan kunnen nemen.

Ook zie je trouwens mooi de attentiespanne van het internet, een uur of 12 na zo'n nieuwsbericht is de toename in verkeer alweer zo'n beetje afgelopen.
Interessant iets hoor dat internet :P
Henk007 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 00:20:
Langzamerhand wereldwijd beroemd, ik dacht wtf, toen ik dit als newsfeed op mijn telefoon kreeg:

Der Power-PC im Schreibtisch

feli L3p :)
Dat was degene die heel netjes vroeg of het geplaatst mocht worden etc.
Ik ken de hele site niet, weet ook niet of hij groot is.
Maar uiteraard mag het overal geplaatst worden :)

[ Voor 22% gewijzigd door l3p op 24-05-2011 00:24 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Geen matches
nvm... sorry, dom geblaat

[ Voor 110% gewijzigd door millman op 24-05-2011 00:36 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:15
Geen matches
Je moet alleen Femme nog inhalen om de meeste profielviews van Tweakers.net te scoren; http://tweakers.net/galle...=Pageviews&orderSort=desc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-04-2024
Geen matches
Hoi L3p, (Of Peter, als dat mag)

Heb lange tijd mogen genieten van je topic hier. Na lang gelezen te hebben toch maar besloten om eindelijk een accountje aan te maken en je te bedanken voor het leesplezier én voor het kijkgenot.

Wou daarnaast aan het lezen dat ik dankzij jouw thread nu al een paar weken aan de tekentafel zit en nog niet hét idee heb kunnen vinden wat hierbij in de buurt komt. Krijg steeds meer de nijging om te gaan proberen om jouw idee na te maken met een paar eigen gadgets erin.

Je hebt de lat hoog gelegd! Heel veel kudos voor dit mooie werk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hielko schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 01:51:
Je moet alleen Femme nog inhalen om de meeste profielviews van Tweakers.net te scoren; http://tweakers.net/galle...=Pageviews&orderSort=desc
Denk niet dat dat ooit gaat lukken :+
Jamievs schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:32:
Hoi L3p, (Of Peter, als dat mag)

Heb lange tijd mogen genieten van je topic hier. Na lang gelezen te hebben toch maar besloten om eindelijk een accountje aan te maken en je te bedanken voor het leesplezier én voor het kijkgenot.

Wou daarnaast aan het lezen dat ik dankzij jouw thread nu al een paar weken aan de tekentafel zit en nog niet hét idee heb kunnen vinden wat hierbij in de buurt komt. Krijg steeds meer de nijging om te gaan proberen om jouw idee na te maken met een paar eigen gadgets erin.

Je hebt de lat hoog gelegd! Heel veel kudos voor dit mooie werk!!
Jazeker mag je me Peter noemen :)
Heel leuk dat je even een bericht achterlaat !
En ook een hele eer dat je geinspireerd bent geraakt door het bureau.
Ik ben heel benieuwd wat je tot nu toe al getekend hebt 8)
Als je wil kan ik eventueel wel een "blik werpen" misschien dat ik nog wat tips kan geven, mijn volgende bureau zou immers ook weer wat aanpassingen hebben waar ik nu pas achter gekomen ben. :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
Matched: bureau
l3p schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 10:58:

Jazeker mag je me Peter noemen :)
Heel leuk dat je even een bericht achterlaat !
En ook een hele eer dat je geinspireerd bent geraakt door het bureau.
Ik ben heel benieuwd wat je tot nu toe al getekend hebt 8)
Als je wil kan ik eventueel wel een "blik werpen" misschien dat ik nog wat tips kan geven, mijn volgende bureau zou immers ook weer wat aanpassingen hebben waar ik nu pas achter gekomen ben. :+
Bedankt voor de vriendelijke reactie! De grootste uitdaging momenteel is originaliteit en budget. (Heb nooit eerder werk gepubliceerd dus geen sponsoren ;)

Het budget dwingt tot creativiteit en hoop daar een kracht uit te gaan halen! Het doel is dan ook niet een high-end PC te maken maar wel opties houden om hardware in verloop van tijd te kunnen vervangen.

Qua originaliteit: Wat ik ook verzin, het is nooit mooier dan wat jij hebt gemaakt :+

Edit: T.z.t. zou ik graag je advies willen. Super bedankt voor je aanbod!

[ Voor 3% gewijzigd door Jamievs op 24-05-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Geen matches
Hallo!

Na ongeveer 1,5 dag op me werk niks uitgespookt te hebben heb ik dan eindelijk alle 61 pagina's gelezen. Even een accountje aangemaakt en offcourse even gevote op het cooler master gebeuren!

Ik hoop dat je wint! Het was voor mij veel lees plezier en veel openvallende monden(elke keer weer),

Ooit als ik me eigen huisje heb ga ik er ook voor! Al heb ik wel een heel ander idee! maar dat hou ik lekker voor mezelf! :) Je kan er dus weer 1 bij je lijstje van geinspireerde mensen optellen :p

Ook al heb ik je nooit ontmoet na het lezen van dit buildlog heb ik toch het gevoel alsof ik je een beetje ken?(vreemd?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Geen matches
erikvandenberg schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:52:
Ook al heb ik je nooit ontmoet na het lezen van dit buildlog heb ik toch het gevoel alsof ik je een beetje ken?(vreemd?)
Dat is het GoT-familiegevoel wat je daar ervaart, het infiltreert je vanzelf en je doet er niks aan ;)

@ L3p: Ik ga er later echt ook wel aan. Jouw D3sk en zeker ook die van Pascal hebben beiden hun eigen fantastische kenmerken en ik moet er ook gewoon ooit een maken :Y

[ Voor 20% gewijzigd door Fid3lity op 24-05-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erikvandenberg schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:52:
Hallo!

Na ongeveer 1,5 dag op me werk niks uitgespookt te hebben heb ik dan eindelijk alle 61 pagina's gelezen. Even een accountje aangemaakt en offcourse even gevote op het cooler master gebeuren!
Ik hoop dat je wint! Het was voor mij veel lees plezier en veel openvallende monden(elke keer weer),
Ooit als ik me eigen huisje heb ga ik er ook voor! Al heb ik wel een heel ander idee! maar dat hou ik lekker voor mezelf! :) Je kan er dus weer 1 bij je lijstje van geinspireerde mensen optellen :p
Ik vraag me af hoe het voor mezelf geweest zou zijn zo'n lang buildlog van iemand anders te lezen :)
Als je er ooit aan begint wel een buildlog op GoT achterlaten he !
Je zet me ook nog eens aan het denken ..
Hoe denken mensen mij te kennen met al die honderden korte regeltjes die ik achtergelaten heb.
Zou het een goed beeld geven ? :P
Blue-Tiger schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 15:55:
[...]

Dat is het GoT-familiegevoel wat je daar ervaart, het infiltreert je vanzelf en je doet er niks aan ;)

@ L3p: Ik ga er later echt ook wel aan. Jouw D3sk en zeker ook die van Pascal hebben beiden hun eigen fantastische kenmerken en ik moet er ook gewoon ooit een maken :Y
Je wilt niet weten hoevaak er al ideeen door mijn hoofd gegaan zijn voor een volgende desk.
Dit terwijl ik er nu even niet aan moet denken :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:44
Geen matches
Ik heb ook maar even gestemd op je desk in de cooler master wedstrijd, want dat verdient deze geniale constructie.

Dikke respect voor het eindproduct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:10

Eijkb

Zo.

Geen matches
Ook even gestemd, je staat 500 votes voor op nummer 2 :+ Dan krijg je weer wat hardware om in je nieuwe desk te stoppen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55

ShadowBumble

Professioneel Prutser

l3p schreef op maandag 23 mei 2011 @ 22:09:
Dank je !

Zal hem nog nodig hebben als ik SERAPH zo zie :+
L3p nou je word bedankt hoor ! Vrouwlief over de zeik :+ aangezien ik dit dus echt geweldig vind ga ik ook mijn bureau maar modden :P

Eerst alleen nog even een watercooling kit samenstellen, voor CPU + GPU + Ram en Mobo ( Dus als je het niet erg vind zal ik de meeste dingen uit je componenten lijstje jatten ;) )

Super gedaan. Krijg er spontaan zelf weer zin in om te gaan modden ( vroegah fanatiek tegenwoordig niet, dus bedankt voor de inspiratie ! )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 18:14
(jarig!)
Geen matches
Na alle techsites begint je build ook op te vallen op nieuwssites! Zie GeenStijl.nl.. Zo kun je nog mooi een aantal stemmen scoren! (Mijn stem had je al :))

[ Voor 30% gewijzigd door MaZeLe op 24-05-2011 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:12
Geen matches
Smile, je staat op GeenStijl.

Maar zonder ongein, het is echt een kei mooie mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:41
Geen matches
Geenstijl

Met een beetje geluk levert het je nog wat stemmen op!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:05

Pixeltje

Woo-woohoo!

Geen matches
Je begint een hype te worden kerel ;) Mag ik je handtekening? :Y)

Just kiddin' ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Pixeltje op 24-05-2011 17:58 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoteldebotel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-08 10:57
Geen matches
Gefeliciteerd, je staat op Geenstijl! http://www.geenstijl.nl/m...erland_bouwt_lichtge.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
Geen matches
Goed bezig! Ben geen casemodder, maar waardeer al het werk wel. Hoop dat je wint op Coolermaster.com, mijn vote heb je! Snap trouwens ook niet wat al die mensen in dat lelijke aziatische ding zien. Wat een kitsch zeg...

[ Voor 29% gewijzigd door Snuurtje op 24-05-2011 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22-08 16:43
Geen matches
l3p schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 16:14:
[...]

Ik vraag me af hoe het voor mezelf geweest zou zijn zo'n lang buildlog van iemand anders te lezen :)
Als je er ooit aan begint wel een buildlog op GoT achterlaten he !
Je zet me ook nog eens aan het denken ..
Hoe denken mensen mij te kennen met al die honderden korte regeltjes die ik achtergelaten heb.
Zou het een goed beeld geven ? :P
Dat kan ik je vertellen :)

Het geeft zeker een goed beeld, zeker aangezien al je reply's naar de mensen toe. Er hoefde maar een vraag te komen en je beantwoorde hem ook al was het voor de vierde keer dezelfde vraag :p Het laat zien dat je het op prijs stelt dat mensen een reactie geven.

Het laat ook zien dat je niet zomaar opgeeft en doorgaat totdat het af is. Je hebt een ieder geval een goede indruk op mij achtergelaten!

En als ik er aan begin zal ik zeker een buildlog gaan maken ja! hopelijk beleven anderen er ook zon plezier aan als ik aan die van jouw deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterkoud
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Geen matches
Mijn stem heb je bij die Coolermaster wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driftkikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 29-05 13:04
Geen matches
Geenstijl was hier! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Waar kan ik een bestelling plaatsen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Geen matches
Tja zo staat een onderwerp uit Urk voor het eerst netjes op geen stijl :D lol
En toch komen ze weer op incest uit :D en coke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01
Geen matches
the boiler schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:18:
Tja zo staat een onderwerp uit Urk voor het eerst netjes op geen stijl :D lol
En toch komen ze weer op incest uit :D en coke.
De reacties vallen me nog aardig mee, alleen de klassieke nerd/geen vriendin reacties die iedereen ondertussen wel kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
Geen matches
geinig he, hij heeft meer skill en leven dan menig reaguurder de goeie niet meegerekend. Maar de goeien posten geen nerd / geen leven comments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjer94
  • Laatst online: 25-08 12:10

daantjer94

Lvl 26 Human Designer

Geen matches
gefeliciteerd, je hebt GS op een positieve manier gehaald.
Heel Nederland is trots op Peter Brands
je site ligt er trouwens uit ;)

Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 21:59
Geen matches
Alvast gefeliciteerd met je 2000e vote. die laatste komt er vast wel (nu op 1999) :D

Van harte!!!!

[ Voor 13% gewijzigd door Sandertje03 op 24-05-2011 22:53 ]

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ten eerste allemaal weer bedankt voor alle reacties ! _/-\o_

Toch vallen mij de reacties op Geenstijl ook 100% mee.
Er zijn in ieder geval dik 300 stemmen erbij gekomen sinds het artikel.
Als het kon zou ik van mijn stemmen wel een gedeelte kunnen gebruiken voor de andere Nederlandse builds :|

Het wordt nu wel een beetje te gek met al die aandacht 8)7
Kom bijna nergens meer aan toe qua buildlogs of het beantwoorden daarin.

Eigenlijk kijk ik wel een beetje uit naar volgende week :+
erikvandenberg schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 19:00:
[...]

Dat kan ik je vertellen :)

Het geeft zeker een goed beeld, zeker aangezien al je reply's naar de mensen toe. Er hoefde maar een vraag te komen en je beantwoorde hem ook al was het voor de vierde keer dezelfde vraag :p Het laat zien dat je het op prijs stelt dat mensen een reactie geven.

Het laat ook zien dat je niet zomaar opgeeft en doorgaat totdat het af is. Je hebt een ieder geval een goede indruk op mij achtergelaten!

En als ik er aan begin zal ik zeker een buildlog gaan maken ja! hopelijk beleven anderen er ook zon plezier aan als ik aan die van jouw deed.
Ik probeer zoveel mogelijk te beantwoorden, maar op dit moment gaat alles even plat :)

Na de link op Geenstijl begaf de server het wederom, moest dus mailen met ze of ze alsjeblieft de link wilden verwijderen.
De heren van Tweakers.net hebben ervoor gezorgd dat ik mijn complete buildlog mocht uploaden naar Tweakers.net fotoalbum.
Dit zodat als het weer voorkomt ze daarnaar toe kunnen linken.

Tweakers.net bedankt !!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door l3p op 25-05-2011 00:14 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Geen matches
Ik denk dat tnet nu zelf een stukje hosting beschikbaar moet stellen, misschien krijg je dan tnet onderuit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylistar
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-09 00:05
Geen matches
807 foto's... WOW!! :O

maar zoals door meerdere mensen al vermeld staat door het hele forum: Respect!! fantastische build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Geen matches
DJ-Visto schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:42:
Ik denk dat tnet nu zelf een stukje hosting beschikbaar moet stellen, misschien krijg je dan tnet onderuit :D
tnet heeft zijn hosting via True geregeld, en je zult met honderdduizenden mensen moeten komen om dat onderuit te halen :P

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Geen matches
Ha, leuk dat het nog verder doorsijpelt met nieuwsberichten, de piek van geenstijl is nu alweer te zien, en je ziet ook duidelijk dat dit een Nederlandse site is in plaats van een internationale, want deze piek heeft meer de vorm die het normale traffic van tweakers ook heeft, alleen dan is het veel meer. :P

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-09 16:35
Geen matches
Ik zag het net ook, "smile, je staat op geenstijl!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Geen matches
Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
Geen matches
Ediejo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:53:
humor modus.

Heb je die case van die griek gezien.......
Ik ga maar niet zeggen wat ik denk maar vond hem zo l*llig :F
Denk dat die best mooi kan worden als hij eenmaal af is eigenlijk.. Kun je wel een hoop special-effects aan toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 14-09 16:35
Geen matches
humor modus.

Ga voor de gein eens kijken bij "Pure White" van die belg. LoL!! Een of andere ouwe kast die beetje jan de beunhaas wit geschilderd is.... wtneuk :F

Ik zie na 20 keer kijken nu pas dat die eerste foto de PSU is. Aan de foto te zien de kabels beschermd met een plastic zak, stukje schildersplakband om de 230v aansluiting en daarna gewoon wit gespoten lijkt het wel. Niet eens duidelijke foto's van de kast zelf, die daarbij ook nog niet eens af is.

Echt, sommige inzendingen 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 25-05-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
^@hierboven die mensen doen tenminste mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Geen matches
FastFred schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:59:
[...]
Ga voor de gein eens kijken bij "Pure White" van die belg. LoL!! Een of andere ouwe kast die beetje jan de beunhaas wit geschilderd is.... wtneuk :F
XD "genomineerd voor Maarten sig van het jaar" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Geen matches
Ik heb inmiddels ook maar eens gestemd aangezien ik dit project al een aantal maanden volg. Ik vind het overigens wel jammer dat de andere "Desk" mod, ook van een Nederlander.. minder dan 100 stemmen heeft. Ik vind hem er namelijk ook erg gaaf uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zo is't maar net, PC-desks voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie link :9
Netherstorm schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:47:
807 foto's... WOW!! :O
maar zoals door meerdere mensen al vermeld staat door het hele forum: Respect!! fantastische build.
Dank je !! _/-\o_
humor modus.
Wat ik meer vreemd vind is hoe die SERAPH aan zoveel stemmen komt.
Hij heeft elke dag zo ineens een boost van 400 stemmen binnen 3 uur
Niet dat ik ergens bang voor ben ofzo, maar lijkt wel of hij dat wel is :)

Eigenlijk denk ik nu, al zou ik 10e worden of zelfs gediskwalificeerd...
Ik heb iets meegemaakt waar een 1e, 2e of 3e prijs niet tegenop kan.
Met je mod viraal gaan, en ook eens een 48 hour of fame meemaken was een hele beleving...
Toch ... elke dag zou ik niet aankunnen :)
Gammort schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:58:
Ik heb inmiddels ook maar eens gestemd aangezien ik dit project al een aantal maanden volg. Ik vind het overigens wel jammer dat de andere "Desk" mod, ook van een Nederlander.. minder dan 100 stemmen heeft. Ik vind hem er namelijk ook erg gaaf uit zien.
Dank je voor de stem !
De andere mod is zeer zeker ook een heel mooi bureau.
Ik snap ook niet waarom die van mij ineens bekend werd en "Desk Art" niet.
Misschien dat het aan de hardware ligt, ik weet het niet.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paslis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-03-2024
l3p schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:53:
Mooie link :9

[...]

Dank je !! _/-\o_

[...]

Wat ik meer vreemd vind is hoe die SERAPH aan zoveel stemmen komt.
Hij heeft elke dag zo ineens een boost van 400 stemmen binnen 3 uur
Niet dat ik ergens bang voor ben ofzo, maar lijkt wel of hij dat wel is :)

Met je mod viraal gaan, en ook eens een 48 hour of fame meemaken was een hele beleving...

[...]

Dank je voor de stem !
Dank je voor je compliment.Waarom die van jouw bekend werd is omdat je denk ik op 11 fora zit als ik er niet een paar naast zit en ik op 3 in nl simpelweg omdat ik gewoon geen tijd heb om 11 fora bij te houden.Ik heb dan ook niets aan publiciteit gedaan betreft de CM compo.Ik ben meer een mode ontwerper die aan het eind van de show 10 seconden zijn gezicht laat zien en dan weer verdwijnt op de achtergrond.Wat betreft de hardware dat is persoonlijk denk ik iedereen zal in zijn case/desk stoppen wat hij/zij nodig vindt.

[ Voor 4% gewijzigd door paslis op 25-05-2011 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saxsymbol
  • Laatst online: 14:53
Geen matches
Mijn stem heb je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je !! _/-\o_
paslis schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:19:
Dank je voor je compliment.Waarom die van jouw bekend werd is omdat je denk ik op 11 fora zit als ik er niet een paar naast zit en ik op 3 in nl simpelweg omdat ik gewoon geen tijd heb om 11 fora bij te houden.Ik heb dan ook niets aan publiciteit gedaan betreft de CM compo.Ik ben meer een mode ontwerper die aan het eind van de show 10 seconden zijn gezicht laat zien en dan weer verdwijnt op de achtergrond.Wat betreft de hardware dat is persoonlijk denk ik iedereen zal in zijn case/desk stoppen wat hij/zij nodig vindt.
En jij bedankt voor je reply :)
Het zijn er inderdaad wat meer geworden. :+
Toch is het niet veel extra werk die buitenlandse fora, alleen even vertalen en vervolgens een kwestie van copy-pasten en wat kleine dingetjes veranderen.
De hardware is inderdaad net wat de persoon wil.
Maar misschien dat ze daardoor bijv eerder een frontpage maken op HardOCP, puur omdat de hardware iets sneller is.

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Laatst online: 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Geen matches
Kijk, dat is nou de echte Casemodder gedachte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Geen matches
Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dan nog, die mensen zien toch ook de TRON, EURISKO, Desk Art en mijn build. Persoonlijk vind ik die 4 toch net iets mooier.
Al moet ik wel zeggen dat het een kunstige case is :)

Vind het trouwens een heel groot compliment van jou Ediejo.
Ik ben nog maar "kort" met modden bezig, dus heb alle buildlogs van jou nooit gelezen.
Dat ik nog 24/7 online games deed, heb ik WEL je builds gezien en droomde daar bij weg :)
Ik hoop in ieder geval dat nu dan een Nederlander de contest mag winnen :+

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-08 15:33
Geen matches
Mijn stem heb je ook. Volg hem ook al een tijdje, en vind het resultaat indrukwekkend!
Ik vind Seraph niet zo heel bijzonder, die 4 die je hierboven noemt zijn inderdaad toch de betere mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Geen matches
Op verzoek verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 25-05-2011 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RosSittard
  • Laatst online: 02-09 18:01
Geen matches
De L3p's D3SK nu wereld beroemd in Nederland :-p

http://www.geenstijl.nl/m...erland_bouwt_lichtge.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:00
Geen matches
Seraph is zeker wel dubieus maar vind zijn behuizing er wat chaotisch uit zien, jouw D3sk is gewoon zo crisp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandertje03
  • Laatst online: 23-07 21:59
Geen matches
Ediejo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:44:
[...]

Dat die van jullie er mooier uitzien. Daar ben ik het mee eens.
Ik heb nu net SERAPH zijn work log bekeken. En als ik eerlijk ben laat hij wel een stukje vakwerk zien. Ik ben zelf plaatwerker/ constructie bankwerker van huis uit. En ben best onder de indruk van zijn vakmanschap. Beetje die Indiër die custom cars bouwt. Maar dan net ff anders.En heel erg creatief. Met weinig gereedschap. Eindresultaat is niet echt mijn smaak te kleurrijk maar de chinees, houdt daar weer van.
No shit, echt een scratch build.
alles is zelf gemaakt door die gast. vast te veel vrije tijd..

Afbeeldingslocatie: http://forum.coolermaster.com/download/file.php?id=2784

| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybevenom
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-08 10:33
Geen matches
l3p schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Dat gaat ook al de hele tijd door mijn hoofd, hoe kan ik dit nou ooit overtreffen :P
Tja dat is nou het probleem met een meesterwerk. Hoe top je dat nu weer??? 8)7

In ieder geval heb je van mij een stem erbij in de coolermaster comp _/-\o_

Ik heb de laatste 3 uur deze volledige topic zitten lezen... begin hoofdpijn te krijgen hahahaha.
Veel plezier van je supergave D3SK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Geen matches
Sandertje03 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]
Stuk voor stuk is elk onderdeel prachtig! Samen is het om niet aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je zo de onderdelen ziet inderdaad, alles tot in de details.
En dus eigenlijk knap staaltje werk.
Vind alleen het eindresultaat een beetje te
cybevenom schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:16:
[...]
Tja dat is nou het probleem met een meesterwerk. Hoe top je dat nu weer??? 8)7

In ieder geval heb je van mij een stem erbij in de coolermaster comp _/-\o_

Ik heb de laatste 3 uur deze volledige topic zitten lezen... begin hoofdpijn te krijgen hahahaha.
Veel plezier van je supergave D3SK.
Haha dank je !

Al heb je nu hoofdpijn, was er doorheen te komen ? :P

[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 26-05-2011 00:12 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the boiler
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-07 18:36
Geen matches
Sandertje03 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:08:
[...]

[afbeelding]
Ik vindt het knap werk van hem maar wat is ie lelijk dat reclame bord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de echte flush
  • Laatst online: 11-09 09:41
Geen matches
Eindelijk heel het topic doorgenomen, mooie mod! _/-\o_
Ineens voted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stikz
  • Laatst online: 14-04 15:58
Geen matches
You've got my vote! Super mooi man :)

Je vrouw zal wel wat te verduren hebben gehad met je *rotzooi* en al je werk! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Geen matches
Ik zit die buildlog van die Seraph eens te bekijken, die is toch ook niet slecht hoor! Als je alleen de pics bekijkt is het niet veel, maar er zit toch wel veel werk in. De L3p desk en DeskArt zijn opzich wel origineler maar slecht is deze toch niet, ik kan zeker zien waarom hij zo veel stemmen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kier
  • Laatst online: 27-10-2022
Geen matches

Amen to that bro. Denk er hetzelfde over
Leuk om mee te doen, en reacties zijn ook waanzinnig leuk
of je nou iets wint of niet ervaring rijker is ook priceless

Grtz.

Kier

(Laat je nie gek maken)

www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValHallen
  • Niet online

ValHallen

Fryslân Boppe!

Geen matches
Ondanks dat ik niet gereageerd heb, heb dit topic met veel plezier gevolgd.

Ik heb je mijn stem gegeven :) Hopelijk win je ook, wat het is een ontzettend gave deskpc

Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de echte flush schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:51:
Eindelijk heel het topic doorgenomen, mooie mod! _/-\o_
Ineens voted :)
Dank je ! :+
stikz schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:43:
You've got my vote! Super mooi man :)

Je vrouw zal wel wat te verduren hebben gehad met je *rotzooi* en al je werk! 8)7
Ook bedankt !
Nou we zijn allebij wel blij dat hij eindelijk af is :9
kier schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 12:53:
[...]
Amen to that bro. Denk er hetzelfde over
Leuk om mee te doen, en reacties zijn ook waanzinnig leuk
of je nou iets wint of niet ervaring rijker is ook priceless
Grtz.

Kier

(Laat je nie gek maken)
Precies Richard.
Ik laat me zeker niet gek maken, de rust keert weer weder :)
ValHallen schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 13:03:
Ondanks dat ik niet gereageerd heb, heb dit topic met veel plezier gevolgd.
Ik heb je mijn stem gegeven :) Hopelijk win je ook, wat het is een ontzettend gave deskpc
Ook jij bedankt ! _/-\o_

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
Geen matches
Is het lastig om je topic te laten rusten? ;-) :P

/voted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:34

jacobras

Developer

Geen matches
Nu ook op Hack a Day :)

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorik1
  • Laatst online: 25-11-2024
Geen matches
hopelijk vind de jury jouw build ook leul/orgineel/etc.

die SERAPH ofzo is in ieder geval niet zo oorgineel, een van de vorige winnaars was namelijk:
Afbeeldingslocatie: http://casemod2011.coolermaster.com/images/photos_p012.jpg
en dan begin je toch aan orginaliteit te tweifelen...

EDIT: daar komt nog bij dat hij van de zelfde modder is...

[ Voor 9% gewijzigd door jorik1 op 26-05-2011 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickysedai
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:47

rickysedai

Whoop whoop

Geen matches
You've got my vote!!

Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ch3cker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-09 18:43

Ch3cker

Testlab Teamlead
Geen matches
@Jorik1

Buiten dat ik t gewoon een uberlelijke case vind (wel supervet gemaakt natuurlijk), is het dan inderdaad ook niet origineel.

Wat me wel opviel is dat er nog zo'n zelfde soort mod als de l3p d3sk in de compo mee doet..

Anyways : voted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Geen matches
Vote+1 als ik het mailtje binnen krijg. :)

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:57

mrc4nl

Procrastinatie expert

Geen matches
ey l3p. kun je ons eens een overzichtje geven van: http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?action=stats

lijkt me wel eens leuk om te weten;)

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XplodingForce

XplodingForce

NEE GEEN COLA GEVEN!!!!

Geen matches
mrc4nl schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:44:
ey l3p. kun je ons eens een overzichtje geven van: http://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?action=stats

555.644 fotoviews zegt al redelijk wat volgensmij >:) Meer dan een half miljoen. Whoa man.

Everybody lies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorik1
Geen matches
Ch3cker schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:44:
@Jorik1

Buiten dat ik t gewoon een uberlelijke case vind (wel supervet gemaakt natuurlijk), is het dan inderdaad ook niet origineel.

Wat me wel opviel is dat er nog zo'n zelfde soort mod als de l3p d3sk in de compo mee doet..
jep je hebt gelijk, maar ik denk toch dat het verschil (in ieder geval het uiterlijk) van l3p d3sk en deskart kleiner is dan die van de 2 builds van Kitchon Chan, al heeft hij wel een verschil doorgevoert naast het net iets andere design en andere hardware, namelijk dat hij uitklapbaar is naar een tafel met aan een kan zijn randapparatuur en aan de andere kant de moederbord tray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik het qua votes toch niet ga redden tegen Seraph.
Ach who cares :+
mrc4nl schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 00:44:

Donderdag reddit
Vrijdag de al die andere sites
En deze Dinsdag Geenstijl :)

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Geen matches
Hoelang duurt hij nog je staat nog steeds 300 votes er boven hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister nog 700, vandaar :)
Tot en met de 29ste als ik het goed heb

[ Voor 44% gewijzigd door l3p op 27-05-2011 08:34 ]

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znisses
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02-2023
Geen matches
L3p Desk + 1 vote :) Super gedaan!
2330 voor jou en 2065 votes nu voor Seraph, wat mij betreft is de winst voor jou!

Just another cog in the murdermachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Laatst online: 16-11-2024
Geen matches
heb op je gestemd, en mijn vrouw en konijn ook, beetje jammer dat zowel de verificatie mail van mij als mijn vrouw niet is aangekomen.. dus kan ik de stem niet bevestigen.. mijn konijn heeft wel bevestigd.. hij zag het en zei: leipe shit ouwe ;)

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
Geen matches
l3p schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:32:
Gister nog 700, vandaar :)
Tot en met de 29ste als ik het goed heb
Het is inderdaad wel bizar hoe snel die (suffe) kast votes krijgt. Ben geneigd om even mijn register e-mail adressen aan te spreken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveltoorn
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 20:07
Geen matches
Thanks for your vote for contestants in "Cooler Master 2011 Case Mod Competition."

;)

Enphase Evory-S / 9x IQ7+ / 9x REC TWIN PEAK 4 BLACK 360Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubjo99
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-07-2020
Geen matches
jorik1 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 23:29:
hopelijk vind de jury jouw build ook leul/orgineel/etc.

die SERAPH ofzo is in ieder geval niet zo oorgineel, een van de vorige winnaars was namelijk:
[afbeelding]
en dan begin je toch aan orginaliteit te tweifelen...

EDIT: daar komt nog bij dat hij van de zelfde modder is...
Heb je ook gezien wat dat ding kan?

Afbeeldingslocatie: http://casemod2011.coolermaster.com/uploads/gallery_i9bqku7vsn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Jamievs schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Het is inderdaad wel bizar hoe snel die (suffe) kast votes krijgt. Ben geneigd om even mijn register e-mail adressen aan te spreken.. ;)
doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffrraannkk11
  • Laatst online: 15:34
Geen matches
nedernakker schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:
heb op je gestemd, en mijn vrouw en konijn ook, beetje jammer dat zowel de verificatie mail van mij als mijn vrouw niet is aangekomen.. dus kan ik de stem niet bevestigen.. mijn konijn heeft wel bevestigd.. hij zag het en zei: leipe shit ouwe ;)
Bij mij duurde het ook meer dan een uur voor hij aankwam, en hij zat in mijn spambox, dus daar zou hij ook nog in kunnen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Laatst online: 14-09 10:19
Geen matches
staat nu ook op hackaday.com ;)
iemand was me al voor,

[ Voor 33% gewijzigd door osmosis op 27-05-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Geen matches
rubjo99 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:38:
[...]

[afbeelding]
Leuk, maar vind het maar "gewoontjes".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Geen matches
Na ook al een tijdje dit topic gevolgd te hebben heb ik ook gestemd. Ik vind het echt prachtig hoe je alles in elkaar gezet hebt en waar mogelijk iets gemod hebt. Volgens mij is er niks prefab :)
Geweldige watercooling skills ook _/-\o_

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievs
Geen matches
..........

[ Voor 95% gewijzigd door Jamievs op 28-05-2011 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Dank je voor de stem !
Ja, de hardware die jij hebt gebruikt is sowieso een stuk indrukwekkender maar natuurlijk zal je buildlog hier op tweakers ook wel het één en ander geholpen hebben. Ik weet niet hoeveel stemmen geenstijl je opgeleverd heeft maar dat is natuurlijk ook een duwtje in de rug richting de overwinning.

Enig idee wat je met de gewonnen hardware wilt doen? Met zo'n pc als nu stellen de prijzen eigenlijk niet zoveel voor. En als je het gaat verkopen dek je volgens mij ook vrij weinig kosten van dit project ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorik1
Geen matches
rubjo99 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:38:
[...]

[afbeelding]
ja, gezien, maar het uiterlijk blijft naar mijn mening toch redelijk het zelfde zoals ik al zei:
jorik1 schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 06:45:
[...]

jep je hebt gelijk, maar ik denk toch dat het verschil (in ieder geval het uiterlijk) van l3p d3sk en deskart kleiner is dan die van de 2 builds van Kitchon Chan, al heeft hij wel een verschil doorgevoert naast het net iets andere design en andere hardware, namelijk dat hij uitklapbaar is naar een tafel met aan een kan zijn randapparatuur en aan de andere kant de moederbord tray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Geen matches
http://hardforum.com/showthread.php?t=1611226 de eerste rebuild, Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Znisses schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 08:59:
L3p Desk + 1 vote :) Super gedaan!
2330 voor jou en 2065 votes nu voor Seraph, wat mij betreft is de winst voor jou!
Dank je ! _/-\o_
nedernakker schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:10:
Haha, dank je !
Top konijn man, hoe heet hij/ze ? :P
Reveltoorn schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:14:
Thanks for your vote for contestants in "Cooler Master 2011 Case Mod Competition."
;)
Thanks from me too :P
Vae Victus schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:46:
Na ook al een tijdje dit topic gevolgd te hebben heb ik ook gestemd. Ik vind het echt prachtig hoe je alles in elkaar gezet hebt en waar mogelijk iets gemod hebt. Volgens mij is er niks prefab :)
Geweldige watercooling skills ook _/-\o_
Dank je !
2 jaartjes met water spelen en iedereen kan het :)
Jamievs schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 09:33:
[...]

Doe maar niet, gediskwalificeerd worden om wat stemmen is niet echt fijn :)
Kijk dat vind ik nou echt geweldig he :)
Ik hoop dat er een soort "desk boom" ontstaat :P

L3p - MK - PV - WP

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste