Dat is precies het design waar ik gek op ben !
Ook daarom ben ik toen voor de Logitech Illuminated gegaan.
Het probleem is alleen dat er geen verlichtte knoppen op het Microsoft toetsenbord zitten,
daar kan ik dus ook echt niet meer zonder

Crazyclaws schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:08:
Nog een stille lezer hier. Wat een geweldig resultaat en wat een werk zeg. Mijn complimenten!
Ik zit er zelf aan te denken om waterkoeling in te bouwen, voor de fun, maar een project als dit....nee, dat is een straat te ver.
Heel erg mooi
Dank je wel

Nou die deadline heeft wel even voor stress gezorgd hoor.
Maar ik denk dat dat ook wel voor jou geldt
Ennuh .. we spreken elkaar nog ff als het wat rustiger is

Piet bel schreef op zondag 15 mei 2011 @ 20:24:
Echt een geweldig resultaat!
Na dit weekend eindelijk f tijd om te
genieten van de mooie foto's!
Trouwens nooit er aan gedacht om de backlight van de tempratuur metertjes te veranderen in dezelfde kleur groen als je overal hebt? of een groter scherm te gebruiken?
Het balangrijkste van deze zeer mooie casemod is tenslotte echt de waterKOELING
Anyhow, evengoed een geweldig resultaat!

Ik heb de groene metertjes geprobeerd, maar juist het blauwe was mooi speels tussen al het groene.
Ik denk al de hele tijd aan andere schermen, maar nu eerst even pauze.

Dank je wel voor het compliment !

Nogmaals bedankt Net Tweaker

Haha jullie doen het erom, ik ben in een afkick periode he

Allerbeste mod is wel erg hoog gegrepen, ik heb mods gezien waar ik jaloers op ben .
Dank je wel voor het compliment !!

Bartske schreef op zondag 15 mei 2011 @ 21:17:
Laat ik na vanaf bijna het begin te hebben meegelezen ook maar weer eens reageren nu hij echt af is: Super! Prachtige bak is het geworden (ook qua specs en temps zo te zien

) maar vooral in de afwerking onderscheid je je echt van de meeste mods. Je hebt iig niet qua onderdelen (en wc blokjes enzo) bespaard!
En nu veel plezier met gamen!
offtopic:
heeft je dochtertje er ook al achter gezeten? =D
Haha mijn dochter heeft al wat uurtjes bij haar vader op schoot gezeten achter het bureau.
Ze vind de lichtjes echt prachtig !
Ze is er nu al achter als ze op het glas slaat met haar 2 vuisten dat ik dan de verlichting uit zet
Ook vind ze de groene fans aan de zijkant van het bureau prachtig vanuit haar loopkarretje.
Bedankt voor het compliment !!
Nu komen ineens alle ideeen
Give me a break