Nee l3p, er zat wel meer in, maar dat maakt niet uit
en tja, 23 kg, wat wil je, aluminium... Had dat eens van RVS gemaakt
en tja, 23 kg, wat wil je, aluminium... Had dat eens van RVS gemaakt
Verwijderd
Ik denk dat je beter van die GTX580 een single-slot plaatje maakt, en dan het bracket van de Killer er gewoon naast kunt zetten.l3p schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:48:
Ik denk dat ik eerst gewoon een vierkant gaatje maak in het roostertje van de backplate van de GTX580.
Hij zit dan mooi naast het koelblok in het enige pci-e 4x slot dat ik nog over heb.
Letterlijk: Bak ;pVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 23:21:
En hup weg is je bak :-)
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
dat kapje dient om stoornissen tegen te houden... maar mooie mod echt om jaloers op te worden!Eerst komt hij(netwerkkaart) dus gewoon met het kapje eraf in de pc, naast de videokaarten.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Het is maar een plastic kapje, zal wel meevallen toch ?Icekiller2k6 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:53:
[...]
dat kapje dient om stoornissen tegen te houden... maar mooie mod echt om jaloers op te worden!
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Android developer & dürüm-liefhebber
Mis ik iets ?kipneck schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:20:
eerst op je barst krijgen bij de burgemeester, en nu dit lezen. wel een verademing.
↓ volgende bericht hieronder ↓
Ik ging die dag met een andere collega naar dezelfde klus, dus met zijn autoDJ-Visto schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:05:
Hoe was je trouwens naar je werk gegaan toen je vrouwlief je desk had opgehaald?
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Verwijderd
Dat valt idd enorm mee. Voor dat geld heb je het meteen perfect en scheelt een hoop ergernis met spuiten uit een spuitbusje. (been there) Ik ben eruit, zodra ik alle onderdelen klaar heb, gaan we eens een telefoontje plegen.
Serieus?
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Ligt eraan welke kleur. Ik zou zelf iig die hoek niet nog donkerder maken met zwart behangGNOOM172 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 00:27:
Super mooi! .... Alleen zou ik ook opnieuw behangen...![]()
Zonder dollen, het is wel het wachten waard geweest voor zo'n mooie desk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Het behang zit net anderhalf jaar, en ziet er goed uitGNOOM172 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 00:27:
Super mooi! .... Alleen zou ik ook opnieuw behangen...![]()
Zonder dollen, het is wel het wachten waard geweest voor zo'n mooie desk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De kleur van de leds is UV (paars), dat schijnt nu door omdat er geen Acid green in de koelblokken van de gpu's zit.Singular1ty schreef op maandag 02 mei 2011 @ 01:34:
Gruwelijk! Dit ding is gewoon episch geworden nu. Kan niet wachten tot het geheel ineen steekt!
Heb nog mijn twijfels over de kleur van de RAM-LEDS, al is het effect ontzettend tof, ik wacht met spanning af hoe het bij de rest past.
Nope alles is dood, misschien hosting van de RabobankMutakalah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:16:
Doet de site het niet?
De plaatjes laden niet en l3p.nl laad ook niet.
Hosting zal wel even plat zijn vanwege onderhoud of wat dan ook.Mutakalah schreef op maandag 02 mei 2011 @ 18:16:
Doet de site het niet?
De plaatjes laden niet en l3p.nl laad ook niet.
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
[ Voor 71% gewijzigd door l3p op 03-05-2011 21:27 ]
Het merendeel van je dataverkeer zal van de foto's komen. Die lijken ook niet voor het web geoptimaliseerd te zijn. Ik heb als testje even deze foto gebruikt.l3p schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:06:
Sorry lezers/kijkers
Ivm dataverkeer was de site weer down.
Zat vorige maand op 780 Gb, en heb gratis hosting van een stel vrienden met een hosting bedrijf.
Zal ik dus een oplossing voor moeten vinden.
Alle links in de buildlogs veranderen is nogal wat
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Daar heb je wel een punt ja. Ik heb even een paar van mijn foto's gecheckt, deze zijn vaak iets kleiner, bij ruim 2x zoveel pixels (800x600). Daarvoor gebruik ik een JPEG-kwaliteit van 80%, zowel in Paint.net als Bordermaker. Het resultaat lijkt me ongeveer hetzelfde als wat Irfanview uitspuugt.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:42:
[...]
Het merendeel van je dataverkeer zal van de foto's komen. Die lijken ook niet voor het web geoptimaliseerd te zijn. Ik heb als testje even deze foto gebruikt.
[afbeelding]
Die is 64.064 bytes groot. Even in Irfanview geladen en via File > Save for web (Plugin) opnieuw weggeschreven met vermoedelijk de default instellingen (75% en Progressive) en dan wordt die foto gereduceerd tot 29.143 bytes. Het verschil is nauwelijks zichtbaar. Als je alle foto's via Batch-mode zo reduceert kun je zo je dataverbruik halveren als het niet minder is. Alle foto's van de server ophalen met FTP. Reduceren en zorgen dat ze dezelfde bestandsnamen hebben en ze dan naar de server uploaden en de oude overschrijven. Alle links blijven dan werken en je dataverbruik is in één klap drastisch gereduceerd.
Casemod: Cubeleon
[ Voor 3% gewijzigd door l3p op 04-05-2011 18:37 ]
[ Voor 42% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-05-2011 22:14 ]
Heh heh...l3p schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:12:
plaatjes zijn meer dan 100% kleiner geworden !
[ Voor 51% gewijzigd door CaptJackSparrow op 04-05-2011 22:29 ]
Je kunt ook je Tweakers Fotoalbum gebruiken, verkrijgbaar in de Karmastorel3p schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 23:45:
Geweldig, bedankt voor de tip !!!
Ik ga dit morgen gelijk doen.
Tja dat ik hiermee begon had ik dit ook nooit verwacht.
Ik zat al 4 jaar op 200mb per maand
[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 06-05-2011 22:43 ]
Voor mijn casemods, gebruik ik hem wel.frickY schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:30:
[...]
Je kunt ook je Tweakers Fotoalbum gebruiken, verkrijgbaar in de Karmastore
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Het ligt aan jouF.West98 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:24:
Ligt het aan mij, of is de kwaliteit van je foto's drastisch afgenomen, dit is bijna lelijk, iets minder mag wel
Verwijderd
De 550 pixel afbeeldingen zijn idd iets TE afgenomen in kwaliteit.F.West98 schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:24:
Ligt het aan mij, of is de kwaliteit van je foto's drastisch afgenomen, dit is bijna lelijk, iets minder mag wel
Ik ben er eigenlijk een beetje moe vanMavamaarten schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 18:39:
Leuk om te zien hoeveel kabels er in je meesterwerk zitten. Zo zie je hoeveel werk en tijd er al in je desk zit nu je hem helemaal moet "herbouwen"
Dat zou zonde zijn van de verlichting in het bureau, dat valt helemaal weg als ik het ga verlichten met "gewoon" licht.Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 22:13:
Om even tegen 'De Dijk' in te gaan: "mag het licht aan"?... Ik vind de foto's enigzins donker. Je hebt vast nog wel ergens een 1500 watt schijnwerper liggen.. (je groep kan 't aan, dus why not)
[ Voor 6% gewijzigd door CaptJackSparrow op 08-05-2011 01:53 ]
[ Voor 46% gewijzigd door jorik1 op 09-05-2011 08:06 ]
Filmpje Request.jorik1 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:05:
zeker weten dat het final fillup is?
echt vette mod trouwens
zit te wachten op het mooie stromende water
[ Voor 16% gewijzigd door Diversity op 09-05-2011 08:32 ]
Techjunk & gadgetfreak
[X] Geschift | [_] Ongeschift
Die in het reservoir (paar pagina's terug) waarvan je zei dat het een toekomstige mod in de d3sk wordl3p schreef op maandag 09 mei 2011 @ 09:03:
Welk stromend water willen jullie zien ?
[ Voor 9% gewijzigd door jorik1 op 09-05-2011 17:36 ]
Dank je, de vrouw vind het nu ook eindelijk mooiPiet bel schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:32:
Hij ziet er weer geweldig uit!
En ik moet zeggen, die zwarte kleur staat een stuk beter bij het bureau, maar ook zeker een stuk netter in je kamer
Dank je Pascal, dit is mede dankzij jou
Dank je !JohnVanZetten schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:51:
Op deze desk zouden een wireless keyboard en muis het helemaal afmaken!
Maar goed, draadje is natuurlijk zekerheid
Mooie desk!
Dankje wel !FiXeL schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:02:
Wauw! Weet bijna niet meer wat ik hier van moet zeggen, zo mooi!![]()
Ben je alleen niet bang dat je busladingen vol aan tweakers aan je deur krijgt om de desk IRL te bekijken?
Dat reservoir zal in of na de zomervakantie komen.jorik1 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 17:36:
[...]
Die in het reservoir (paar pagina's terug) waarvan je zei dat het een toekomstige mod in de d3sk word
die bedoel ik in ieder geval
EDIT:
lekker wijntje trouwens? hij ziet zo groen...
Hehe, die generatie is er nog steeds hoor[b]
[...]
Dank je !
Ik ben nog van de gamer generatie die gelooft dat wireless niet echt lekker werkt
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 16:16 . Reden: typo ]
Toch vraag ik me af of dat nu al eens opgelost is, heb me daar al jaren niet meer in verdiept.Ianovski schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:12:
[...]
Hehe, die generatie is er nog steeds hoor
Mijn complimenten! Echt een supermooie mod.
Oh, en post het maar zodra die bushalte voor je huis er is, dan stap ik ook even in
Haha, dank je !Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:14:
Echt te mooi voor woorden. Je hebt een stijlicoon ontwikkeld! Als iemand voortaan deze kleurencombinatie ziet denkt hij--> blierp -->l3p!!!![]()
Bli3rpVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:14:
Echt te mooi voor woorden. Je hebt een stijlicoon ontwikkeld! Als iemand voortaan deze kleurencombinatie ziet denkt hij--> blierp -->l3p!!!![]()
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq