[PC] Mythos

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

psychoclown schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 09:58:
[...]

Destijds ook meegedaan aan de Stress Test?
Het viel me namelijk op dat veel mensen die daaraan hebben meegedaan ook nu in de Closed Beta zitten :)
ik heb zelf ook niks mogen ontvangen toch toen meegedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Anoniem: 63800 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:30:
[...]

ik heb zelf ook niks mogen ontvangen toch toen meegedaan.
Sowieso zijn er een stuk minder mensen, net even gespeeld maar er waren misschien maar een handvol die ik tegen gekomen ben. Het is natuurlijk wel overdag maar toch :)
Blijkbaar zijn de mensen random ingeloot want er was ook iemand die niet wist hoe die moest identifien dus maar even op weg geholpen. Jammer alleen dat er nog steeds veel bugs in zitten die tijdens de stress test al gereport zijn :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
heb nog geen key gekregen :( afw88 maar lijkt me heel vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:45

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net aangemeld, kreeg een uitnodiging van ze. Ben benieuwd of ik geselecteerd word.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• nemesis2212
een key gekregen via twitter gelukkig sinds gister.

heb het gespeeld tot lv 8 ofzo, warrior, erg vet gedaan. het is echt een diablo 2 like game. Alleen veel meer quests en dungeons en hopelijk vettere items.

Tot nu toe is beta erg fijn om te spelen!

• nemesis2212
btw: er zijn 2 camera soorten. een world of warcraft like camera angle en een diablo 2 (isometric) angle. De 2e werkt erg goed net als diablo 2, de wow camera angle mag nog veel gefixed worden want werkt voor geen meter

• psychoclown
Gisteravond ook nog even gespeeld en wat quests gedaan tot ik lvl 6 was. Gaat in principe wel lekker snel omdat ik het begin toch allemaal al ken :)
Overigens kan ik melden dat ik alle bugs van tijdens de Stress Test nog steeds heb gezien en daar is dus in de tussentijd nog niks aan gedaan (in ieder geval niet geïmplementeerd in de beta).
nemesis2212 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:17:
btw: er zijn 2 camera soorten. een world of warcraft like camera angle en een diablo 2 (isometric) angle. De 2e werkt erg goed net als diablo 2, de wow camera angle mag nog veel gefixed worden want werkt voor geen meter
Posts kun je editten, dat weet je?

Die close-up camera moet je ook helemaal niet willen gebruiken in een dergelijke game, dan verlies je heel het overzicht.. :)

[ Voor 43% gewijzigd door psychoclown op 10-02-2011 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond weer wat gespeeld samen met een random gast . Ik ben nu level 10 en heb al wat betere items voor mijn Gadgeteer liggen maar kan ik helaas nog niet gebruiken omdat ik te weinig dex heb. Tevens een zeer leuke paarse legendary armor gevonden voor Bloodletters alleen daar kan ik dus niks mee :)
Staat inmiddels in de AH, al een aantal dingen verkocht en er staat weer genoeg op!

Zijn er echt niet meer tweakers die ook de beta spelen? Samen wat spelen lijkt me wel leuk en wordt je beide alleen maar beter van item-wise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik wacht nog steeds met smacht op een beta key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:48
Ik kom echt met geen mogelijkheid door die registratie heen.....krijg constant time-outs. Dit had ik in het verleden ook en daarom ben ik nog steeds niet ingeschreven!

Ik zou dus graag willen meespelen, maar kan me net registreren :X

Check dit, volgens mij is het meeste al gebruikt...maar proberen kan altijd.
http://www.totalvideogame...Code-Give-Away-16010.html

Mij lukt het niet omdat ik nog niet eens een account kan aanmaken, heeft iemand anders dat ook?

[ Voor 52% gewijzigd door Pedr0 op 12-02-2011 09:00 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Weer een goed deel gespeeld en inmiddels tenminste wat goede items want het was tot nu toe erg erbarmelijk.
In de stress test had ik namelijk betere items maar gelukkig is daar dus verandering in gekomen. Ben inmiddels level 13 en dat gaat best lekker :)

Ik kan wellicht een guild starten wanneer er meer tweakers spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik zeg al, als ik nu voor elkaar krijg mezelf te registreren....en dan natuurlijk nog een betakey, dan doe ik wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Hmmm, iemand nog een site met beta keys? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rethxoth schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:36:
Hmmm, iemand nog een site met beta keys? ^^
Tja de officiele site maar voor de rest weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik ben ondertussen wel deze gast aan het volgen, die post dagelijks nieuwe gameplay content: YouTube: LPLintu's Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond ook weer even gespeeld en inmiddels level 16. Aantal quests gehaald met wat anderen en dat was ook wel nodig. We moesten namelijk een boss verslaan die op ~10% hp helemaal berserk ging en zelf de bloodletter in 5 hits (~200hp en 35% blocking)dneer kon krijgen. Zelf lag ik al in 2-3 hits als Gadgeteer.. uiteindelijk na een aantal deaths neer gekregen :)

• psychoclown
Inmiddels ben ik level 19, heb ik ook wat leuke items in bezit en aardig wat items om te verkopen. Heb ook al meer dan 1 gold nu en 5 gold is benodigd om een guild te kunnen maken. Mochten er nog wat tweakers spelen dan heb ik vast wel wat goedkope leuke items om te traden :)

Overigens ook een drietal screenshots gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0nmdPcBw2wGbEViBaZWWNE3X/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3XNCRdiYAy2SSSUQP2HSBWh/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3QfyUzKSQ0NXTUENcCeVnpV9/full.jpg

Ik las net dat er binnenkort nieuwe beta keys uitgedeeld gaan worden! Hopelijk kom ik dan meer tweakers tegen :)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 17-02-2011 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ziet er tof uit! Ik wil zeker helpen met een guild! Hoop zo erg dat ik een key krijg dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Net mijn beta key gekregen! (Eindelijk). Nu de client maar snel downloaden en gaan testen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik snap gewoon niet dat jullie jezelf kunnen registeren. Ik probeer dit op meerdere locaties, en het lukt gewoon niet. Constant timeouts op de website!

Kan iemand mij een link geven? Misschien heb ik wel de verkeerde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 21:35
Ik kan me ook niet registreren, na een paar keer proberen geraak ik iets verder maar dan krijg ik een error 901 van frogster zelf. Iemand een idee wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Lekker doorgespeeld, ben nu level 11. Mijn pyromancer heet Nazanir voor wie wilt samenspelen. Hij voelt wel wat zwakjes aan, dus even wat spelen met builds.

Nieuwe builds geprobeerd, moet nog beetje leren mana managen. Tis wel leuk dat een pyromancer ook gewoon een melee kan zijn, en dan voornamelijk investeerd in buffs/debuffs. Tot nu toe is het erg vermakelijk, maar ben al een quest tegen gekomen die gewoon te moeilijk is, want de boss (Moaby) die ik moet doden, kan ik niet aan. Hij is te snel om te kiten en mept hard + summoned om de haverklap zombies erbij, tijd om een party te zoeken :p

[ Voor 58% gewijzigd door Nazanir op 19-02-2011 11:20 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Afgelopen dagen was ik een weekendje weg maar ik ben nu level 20.
Mijn gear begint al aardig wat te lijken en zelf ook een zeer leuke chest armor gevonden die ik nu eindelijk aan kon. Daarnaast een zeer leuke shoulders gekocht voor 40s maar mijn inziens wel waard! Vandaag alweer best veel leuke items verkocht dus de teller staat inmiddels op 1g 76s :)

Wat ik wel storend vind, ik doe nu level 19/20 quests in Hope fortress en nu kwam ik op level 18 al een dungeon tegen met een boss van level 26!! Echter nu moet ik voor 2 quests 2 bosses van beide level 26 neer krijgen wat echt nooit gaat lukken.. er zijn helaas niet altijd even behulpzame mensen online.

Vanavond gespeeld en ik ben nu level 22 en halverwege tot level 23 :)
Kan alleen nog geen leuke nieuwe rifle vinden.. wel betere gloves gekocht maar ik kom geen betere items tegen in de chat of market. Hopelijk staat er gauw wat op want ik kan wel weer wat extra firepower gebruiken, zeker omdat de rest van mijn equipment voorloopt op mijn rifle :)
Inmiddels wel 2g en 5xs dus dat schiet wel mooi op!

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 21-02-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Level 25 en op weg naar 26, alleen het probleem dat ik maar één quest heb die zonder tank niet te doen is. Al geprobeerd met iemand die wat spul van mij gekocht had (bloodletter) maar dat wilde niet. Wel wat nieuwe gear en mijn damage is best wel lekker nu maar toch nog op zoek naar een betere gun!

Inmiddels heb ik ook zoveel items die het waard zijn om te verkopen dat ik bijna geen plek meer heb terwijl ik nog wel redelijk wat verkoop. Helaas maar 2 andere tweakers die spelen waarvan ik een de charname niet weet en Nazanir niet zo vaak online is :)

Trouwens heb ik ook al 5g 75s dus mochten er nog meer tweakers de beta in duiken dan geef mij (of hier) een gil dan kan ik nog meer items sparen en een guild opstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Met alle respect, maar dit ziet er nog hetzelfde uit als 5 jaar geleden toen het ook al uit was.. waar zijn ze mee bezig?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396903

Dakreal schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:13:
Met alle respect, maar dit ziet er nog hetzelfde uit als 5 jaar geleden toen het ook al uit was.. waar zijn ze mee bezig?
Het was niet de bedoeling om een grote Mythos update te doen door het te herreleasen, Mythos is simpelweg mee tenonder gegaan met Hellgate London en wordt nu door een andere publisher uitgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Klopt, wat ik wel jammer/slecht vind is dat Frogster in een periode van 6-7 maanden nog veel bugs in het spel heeft terwijl de koreaanse versie gewoon als een speer lijkt te gaan. Is volgens mij echt niet allemaal te wijten aan translaties die nog verre van optimaal zijn :)

Ik heb de Playertable in de TS even up-to-date gebracht, dus speel je closed beta en wil je in de lijst stuur me een DM!

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 22-02-2011 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Open Beta Begins in April

If you’re hankering after a little virtual butchery, then the 12th of April is the date to remember! This is the start date for the Mythos Open Beta, allowing fearless hack’n’slashers to test the game’s vital signs before its main release. The level cap has been raised from 27 to 50 for the open beta phase meaning that bloodthirsty daredevils will get their first chance to take a look around the third zone, Umbral Peaks.

But before the Open Beta gets underway, the current Closed Beta Phase is being expanded to include further languages. Now, role-playing fans can strike Mythos’ monstrosities from their screens in French, German, Turkish, Polish and English. Further features have also been introduced to the game including PvP duels in the towns of Uld.

Al bijna 27 met mijn Gadgeteer maar ik bewaar de quests voor wanneer de level cap geraised is. Kan ik zo snel mogelijk level 28 worden :)
Tevens eindelijk een nieuwe gun, gegambled en kwam een epic!! uit dus dat was wel heel speciaal. Heb hem mooi nog een enchant gegeven en ik ga als de brandweer! Ondertussen ook een Bloodletter gestart omdat ik ruimte nodig had en ik heel veel uniques had liggen voor melee, bijna elke 2 levels wel een nieuw wapen dus dat gaat heel erg lekker. In 3-4 uurtjes spelen level 12 geworden dus dat schiet mooi op. De meeste bosses zijn ook echt piece of cake, paar keer slaan en ze zijn neer. Toch wel anders dan met mijn Gadgeteer voor de eerste keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 12:42:

Open Beta Begins in April

[...]

Al bijna 27 met mijn Gadgeteer maar ik bewaar de quests voor wanneer de level cap geraised is. Kan ik zo snel mogelijk level 28 worden :)
Tevens eindelijk een nieuwe gun, gegambled en kwam een epic!! uit dus dat was wel heel speciaal. Heb hem mooi nog een enchant gegeven en ik ga als de brandweer! Ondertussen ook een Bloodletter gestart omdat ik ruimte nodig had en ik heel veel uniques had liggen voor melee, bijna elke 2 levels wel een nieuw wapen dus dat gaat heel erg lekker. In 3-4 uurtjes spelen level 12 geworden dus dat schiet mooi op. De meeste bosses zijn ook echt piece of cake, paar keer slaan en ze zijn neer. Toch wel anders dan met mijn Gadgeteer voor de eerste keer :)
Zit er wat meer verloop in het verhaal ipv, koop scroll, ga lvl in en sloop alles ?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Er zit wel een storyline in maar soms is de translatie nog niet helemaal goed dus ik let er niet heel erg op. Uiteraard zijn er ook de 'vind x van y' quests aanwezig :)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 25-02-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:08:
Er zit wel een storyline in maar soms is de translatie nog niet helemaal goed dus ik let er niet heel erg op. Uiteraard zijn er ook de 'vind x van y' quests aanwezig :)
Vroeger accepte je quest's dan kreeg je een scroll, die gebruikte je en kon je naar een gebied teleporteren waar je je quest's deed. Op die scrolls stonden lvl requirements, en je had ook speciale scrolls waar "boss" mobs stonden.

Als dit er nu uit is gehaald voor een echte wereld, dan is het misschien nog wel intressant om me in te schrijven voor de open beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dakreal schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:44:
[...]

Vroeger accepte je quest's dan kreeg je een scroll, die gebruikte je en kon je naar een gebied teleporteren waar je je quest's deed. Op die scrolls stonden lvl requirements, en je had ook speciale scrolls waar "boss" mobs stonden.

Als dit er nu uit is gehaald voor een echte wereld, dan is het misschien nog wel intressant om me in te schrijven voor de open beta.
Aah ok, mja de originele beta nooit gespeeld dus ik vroeg me al af waar je het over had. It makes sense now :)

Dat is er helemaal uit, het werkt nu gewoon zoals elk andere MMO. Wel moet je vaak bepaald level zijn voordat je quests unlocked maar meestal kan dat in één moeite door. Met mijn Bloodletter ga ik ongelooflijk snel en had ik een heel klein deel wat ik nog moest tot lvl 12 voordat ik mijn level 12 quests unlockte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 13:49:
[...]

Aah ok, mja de originele beta nooit gespeeld dus ik vroeg me al af waar je het over had. It makes sense now :)

Dat is er helemaal uit, het werkt nu gewoon zoals elk andere MMO. Wel moet je vaak bepaald level zijn voordat je quests unlocked maar meestal kan dat in één moeite door. Met mijn Bloodletter ga ik ongelooflijk snel en had ik een heel klein deel wat ik nog moest tot lvl 12 voordat ik mijn level 12 quests unlockte :)
Gud, ga ik ff mezelf inschrijven, want dat zoog en zorgte ervoor dat je vooral solo bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
vandaag ook weer gezien dat de closed beta er nu is
op mmohut zijn nog keys(nu even niet, worden nieuwe aangevraagd)
dus morgen even downloaden enzo
psycho ik denk dat ik een bloodletter ook ga maken, zou je oude spullen van jouw bloodletter mogen lenen/ eventueel hebben?
grtz Adib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Adib schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:49:
psycho ik denk dat ik een bloodletter ook ga maken, zou je oude spullen van jouw bloodletter mogen lenen/ eventueel hebben?
Valt weinig weg te geven want ik heb tot nu toe alle oude spullen verkocht en de wapens die ik nu steeds per 2 levels wissel zijn uniques dus, zoals eerder gezegd, binden die wanneer je ze equipped :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
aw jammer dan
als je geen uniques hebt zou ik ze wel willen lenen
bedoel als ze niet bound zijn he
moet je maar even zien of je iets over hebt
YAY HEB EEN NIEUWE KEY :D
je mag spelerlijst wel ff veranderen ik heet nu Kajack

[ Voor 64% gewijzigd door Adib op 27-02-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je staat in de playertable :)
Had als eerst wel veel items maar het spul wat niet te verkopen was aan de merchants verkocht en heb nu voornamelijk legendary en epic items in de market staan. Zal er vanaf nu weer op gaan letten.
Gister op de market nog epic gloves verkocht voor 92s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
als je wil zet DrZhark er ook maar ff bij mijn bloodletter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360847

Ik heb een beta-key te veel, bij deze:
DM me

(Alleen de 1 kan dit gebruiken, dus na mij posten of het is gebruikt)

Laat ze jou DM'en, dat is duidelijker :)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 28-02-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
Ik zou heel graag de beta-key willen, zoek al dagelijks naar een key maar nog nooit gelukt om er één te krijgen :(

Hoop dat je mij er blij mee kan maken :D

(Heb je gePM'ed)

[ Voor 5% gewijzigd door rethxoth op 28-02-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
jammer genoeg kon ik er geen meer voor jou regelen
ik had nog een site alleen die is echt net uitvekocht zegmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Via WorthPlaying gisteren een beta key gewonnen :)

* mindcrash best blij

Mocht je nog een beta key nodig hebben, dan zou je daar wellicht ook wat gegevens achter kunnen laten en wie weet wordt jij ook wel geselecteerd :)

Anyway, binnenkort maar eens kijken of ik nu wél kon inloggen; dat was op het "crash the server" event schijnbaar niet mogelijk (niet voor mij in ieder geval)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb je destijds de code gekopieerd uit je mail en dan geplakt? Dat deden veel mensen maar dan werd de pass niet goed ingevuld :)

Overigens zou ik meteen op het forum kijken mocht je niet in kunnen loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Mythos retailbox announced

Get your blood-red marker pens at the ready, there’s an important date to mark on your calendar. Frogster, the European publisher of Mythos has announced that the Hack´n´Slash MMO will be officially released on the 28th of April.

How about a box version to really sink your teeth into?
Mythos will be available to download for free in English, German, French, Polish, and Turkish. Alongside the free download version, a box version of the game will also be available in stores for £9.99 (RRP). Those who purchase the box version will be able to play Mythos from the 26th of April, two days before the official release. They will also receive further bonuses such as an item package worth 10 Euros and an exclusive virtual companion.

Pre-orders for the box version have begun today on Amazon. The Mythos box can be pre-ordered from today by following this link:

Mythos is currently being put through its paces in an English-language Closed Beta, which will be expanded with further languages and some new content on the 29th of March. The Open Beta phase will then begin on the 12th of April, during which the level cap will be raised from 27 to 50, and a new region, Umbral Peaks, will be introduced.

If your axe is aching for a little action even before the Open Beta starts, there’s still time to register for the Closed Beta here.

Overview of the dates:
* Closed Beta Update: 29th of March
* Start of Open Beta: 12th of April
* Early-Access’ Box Version: 26th of April
* Release: 28th of April

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Verschijnt hij ook op STEAM dat iemand weet?
En ik heb even de posts zitten doorlezen, het lijkt allemaal op D2, met meer mensen online, groepen, en een AH systeem waar je items kan (ver)kopen. Klopt dit? Of zit er meer diversiteit in, in bijv. de items en personalisatie van je karakter?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Op steam denk ik niet, dat het retail gaat verbaasd me al gezien het een f2p mmo zal zijn :)
Het is een hack&slash mmo, dus gameplay a la Diablo maar elementen zoals we kennen uit MMO's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
psychoclown schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 10:31:
Op steam denk ik niet, dat het retail gaat verbaasd me al gezien het een f2p mmo zal zijn :)
Het is een hack&slash mmo, dus gameplay a la Diablo maar elementen zoals we kennen uit MMO's.
Free to play? Met uitzondering van de aanschafprijs denk ik dan?
Maar goed, ik denk (voornamelijk aan jouw reacties gezien te hebben) dat het wel de moeite waard is om deze game aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Daarom snap ik ook niet dat het retail gaat, misschien omdat ze verwachten dat er veel mensen een retailbox willen hebben :) Je weet trouwens dat in April de game open beta gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
psychoclown schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:54:
Daarom snap ik ook niet dat het retail gaat, misschien omdat ze verwachten dat er veel mensen een retailbox willen hebben :) Je weet trouwens dat in April de game open beta gaat?
Jep had het gelezen, bedankt :) Ik zal van het weekend mezelf eens registreren voor de beta.
Kan ik meteen zien of het wat is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Closed Beta Update 29.03

[quote]New client, updates and procedures

The next and final phase of the closed beta will star on the 29th of March! We will provide a extensive update to the client itself based on the feedback that we have gathered from our community. Also we would like to take this time to thank all of our great beta testers and the community for all of their help again. The passing of the old version of the client will be celebrated with a large “in-game event”.

Here is the first information regarding the version update:

• 28.03.2011 Around 12:00 (CET) the game serves will be shut down to apply the necessary updates and adjustments for the new client, at this time you will not be able to play Mythos until...
• 29.03.2011 The game servers will come back online with in a new configuration that will allow you to enjoy the new client, we will keep you updated regarding the exact time the servers come back online. So keep a look out for updates.
• The new client will become available as well on the 29th you will be able to download it from the Official Mythos Site. We will keep you updated on when the client becomes available.
Link: http://www.mythos-europe.com (Community -> Download Client)
Please uninstall the old beta client as it won’t work anymore.
• From the 29th the Mythos Client will be available in English, German, French, Polish and Turkish. We will provide a server for each language as well, that you can select when you log in.
• Any playerwith access to the betawill still be able to play this new version and we will also continue to provide the opportunity for more players to join the ranks with competitions, give aways and via our fansites.
• At the star of the last phase we will have to delete all of your old characters due to the new server and language assignments, please keep this in mind. This also means that all character names will become available again.
• The new client has been updated to resolve several known bugs, issues and general improvements. We will provide a full overview of the changes and updates on Tuesday.
LINK: <changelog>

More important dates:

• 12.04.2011 Start of the Open Beta!
• 26.04.2011 „Early Access“ for all MYTHOS Box owners!
LINK: to the BOX pre-order
• 28.04.2011 Official release of MYTHOS!

We will keep you updated regarding the upcoming changes during the next weeks.

Yours the Mythos Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Iemand al met de nieuwe client gespeeld?
Helaas heb ik nog niet gespeeld, mede doordat er door veel veranderingen een hardwipe was. Op zich wil ik wel weer een nieuwe character beginnen als er ook andere tweakers zijn die zin hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

Ik heb nu eindelijk een beta invite :)
Ook al is de open beta binnenkort, ben toch blij dat ik nu alvast eventjes kan proberen.
Ik heb ongeveer 3 keys over die ik wel wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Ik ben wel geinteresseerd in een beta key als je er een kan missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Doe het uitdelen van beta keys aub per DM dan blijft het topic tenminste schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocmer70
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-04 23:45
Bedelen is evenmin de bedoeling, neem zelf de actie (DM).

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 01-04-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:32

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat zeg ik hierboven?

[ Voor 95% gewijzigd door psychoclown op 01-04-2011 20:57 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Beta keys zijn vergeven, de eerste 10 die me een DM sturen kunnen er één krijgen :)

[ Voor 24% gewijzigd door psychoclown op 05-04-2011 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuyMoreInternet
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:06
Meneer Mythos heeft mij ook een zooi keys gestuurd ^^

Heb er 6 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik zal me ook maar aanbieden dan ;) 10 keys maar denk niet dat ze zo snel zullen gaan :D

Heb de beta alweer een week of 2 laten liggen. 3 chars opgebouwd tot lv 17~

Wel een leuke game maar vind hem nog niet speciaal. Nou heb ik wel alles solo gedaan, misschien dat party play iets meer variatie bied. Summons + AoE is eigenlijk wel de hoofdlijn in de game. Though er her en der wel bosses zijn die even een kleine uitdaging bieden vallen de meeste vrij makkelijk neer. Maar lv17 is zo ver ook niet verwacht dat er later in game grotere dungeons + meer sterke vijanden en specials rondhangen wat het moeilijker maakt.

Vind het idee van losse dungeons wel fijn in ieder geval al verlies je soms makkelijk overzicht en het voegt niet echt toe aan quests en gameplay die je dwingen gewoon zo een keer praktisch elke dungeon langs te gaan. Maar goed veel meer anders zit er niet op, zo maakt het wel makkelijk vijanden rond je level te houden. Maar ik verdwaal nog wel redelijk makkelijk in de wereld delen en town delen er in welke dungeons ik moet hebben zeker bij dat woestijn/cliff gebied :P

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Hmm... Ik heb nu ook eindelijk een key, maar nu crasht het spel direct na het klikken op start -.-
Heb Windows Vista, had al ergens gelezen om het te draaien onder XP SP3, maar ik heb alleen SP2 en 3 krijg ik niet geinstalleerd. Q_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
psychoclown schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:58:
Nog 3 Beta keys te verdelen, de eerste 10 die me een DM sturen kunnen er één krijgen :)
daves2hd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:42:
Wel een leuke game maar vind hem nog niet speciaal. Nou heb ik wel alles solo gedaan, misschien dat party play iets meer variatie bied.
En je schiet me niet eens even aan om wat te levelen... :'(
kloos2 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 19:42:
Hmm... Ik heb nu ook eindelijk een key, maar nu crasht het spel direct na het klikken op start -.-
Heb Windows Vista, had al ergens gelezen om het te draaien onder XP SP3, maar ik heb alleen SP2 en 3 krijg ik niet geinstalleerd. Q_Q
Op het officiële forum komen veel van dit soort topics voorbij, staan ook wel oplossingen tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:55

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mmmm nou heb ik een beta key, (tnx psychoclown)
maar nu kan ik nog niet spelen :?

Beta Key was successfully entered!
Your place in the Mythos Closed Beta with this account has been reserved. We will inform you by email as soon as your game account has been activated for the coming Closed Beta tests. Since not all accounts with beta keys will be activated for the first test, game accounts will be activated at separate intervals. We thank you for your understanding

Ook een beetje een dode mus :)
Ging er vanuit dat je ook gewoon meteen kon joinen........

Och ja, back to D2 dan :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Hmm dat wist ik niet, op zich wel logisch gezien tig closed beta spelers nu 10 beta keys te verdelen hebben. Desondanks toch wel zuur! Hopelijk kun je snel aan de gang want ik weet dat in ieder geval mijn vriendin wel meteen kon joinen (en die heeft gisteravond haar key redeemed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
psychoclown schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:03:

Op het officiële forum komen veel van dit soort topics voorbij, staan ook wel oplossingen tussen :)
Ja heb al een aantal dingen geprobeerd, maar hij blijft op hetzelfde crashen. Ik kan ook niet registreren op het forum omdat registratie disabled is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 19:36
Ik kan ook niet inloggen, hij beweert dat mijn accountgegevens ongeldig zijn, terwijl mijn gameaccount wel op active staat.. Beetje vreemd allemaal, we zullen het vanavond nog maar eens proberen.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sianto
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-03 00:34
Ik kon ook niet inloggen, maar om een werkend account te maken heb ik uiteindelijk iets van 4 accounts gecreeerd, 3 forum accounts blijkbaar en 1 game account. Als je dan niet weet welke de juiste is dan ben je ff bezig met fout inloggen en crashed het hele spel meteen...

Uiteindelijk gisteravond toch nog tot level 5 gekomen en ziet er wel grappig uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basketnoobj3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-04 12:06
Ik heb ook een key gekregen thanks to BuyMoreInternet :)
ik kon meteen een game account aanmaken en ga dadelijk als ik thuis ben meteen proberen
of het spel werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Sjonge jonge ik krijg weer een mail met nieuwe Serials.. Ik ben niet zoveel meer op GoT atm sorry voor de late serial reply's :) Ik maak het deze ronde makkelijker. Als men zo sociaal wil zijn als ze een serial pakken of gebruiken om eventjes het lijstje te koperien en plakken en dan door willen strepen Bedankt!

Doe dat, zoals eerder in dit topic al gezegd, via DM, dat geeft minder rommel in het topic en een lijstje kopiëren lijkt me al helemaal niet handig.

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 08-04-2011 18:24 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanaf vandaag gaat de Open Beta van start, enjoy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:55

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Iemand enig idee wanneer de closed beta stopt en we de client kunnen downloaden?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb jij wel gelezen? Notabene 1 post boven je psychoclown in "[PC] Mythos".
Al zou ik nog wachten tot donderdag want dan gaat het spel volgens mij live en anders heb je te maken met een hardwipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:59:
Heb jij wel gelezen? Notabene 1 post boven je psychoclown in "[PC] Mythos".
Al zou ik nog wachten tot donderdag want dan gaat het spel volgens mij live en anders heb je te maken met een hardwipe.
Ik heb prima gelezen hoor. Ik wil niet mee doen aan de open beta (om de reden van die hardwipe), ik was gewoon benieuwd naar de release date. Misschien wat te vaag verwoord. Maar donderdag dus, mooi! Heb d'r zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Hij is te downloaden op de site! Vanavond maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flufsor
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-06 21:35
Het is een leuk spel enkel is het spijtig dat je serieus moet grinden vanaf lvl 17 om te levelen :(
Je mag me altijd toevoegen ingame : flufsor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net het spel ook geinstalleerd. Ben een Pyromancer gestart met de naam Cithaeria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Poging 1: Wat een gedoe zeg. Ik kon eerst geen account aanmaken omdat ik die al had volgens Frogster. Nou vooruit, doe maar een paswoord reset dan. Nee dat kan niet, je email is geblokkeerd. HUH?! Knap hoor.

Poging 2: Dan maar een account aanmaken via mijn Gmail adres, pffft! Dat lukt! Joepie! 2 uur later: nog geen activatiemail verstuurd. GGrrrr!

Poging 3: Nieuw account aangemaakt met hetzelfde adres. Nog geen activatiemail. GGrrr!

Poging 4: Dan maar een nieuw hotmail account aanmaken speciaal voor dit nu al met donkere wolken overschaduwd spel. En ja hoor! Dan komt dan toch de lang verwachte activatie mail binnen! Hoezee! Nou snel inloggen en spelen wat de avond is al bijna voorbij. 'This Program has stopped working' WAAAATTT!??!

Poging 5: Run as admin: geen resultaat.

Poging 6: Run in compatibilty mode: geen resultaat

Poging 7: Internet afgezocht en ja, een lichtpuntje aan de hemel: Je moet niet in Properties de compatibilty aanpassen maar direct op de short-cut klikken en 'Troubleshoot Compatibility' kiezen. Dan komt alles goed. Nou nee hoor bij mij niet. Ik ben het flink zat voor vandaag, morgen maar verder zien. *huil* *huil*

Edit:
Poging 8: Run as admin aangevinkt: Alle compatibility modes geprobeerd en met XP service Pack 3 werkt het dan toch. Lang leve de koningin.

Edit 2:
2de keer opgestart.... werkt weer niet!

Edit 3:
Blijkbaar moet ik nu service pack 2 aanvinken bij compatibility mode. 8)7 :? :X :O ;(

[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 28-04-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

FloydRaalte schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:24:
Poging 1: Wat een gedoe zeg. Ik kon eerst geen account aanmaken omdat ik die al had volgens Frogster. Nou vooruit, doe maar een paswoord reset dan. Nee dat kan niet, je email is geblokkeerd. HUH?! Knap hoor.

Poging 2: Dan maar een account aanmaken via mijn Gmail adres, pffft! Dat lukt! Joepie! 2 uur later: nog geen activatiemail verstuurd. GGrrrr!

Poging 3: Nieuw account aangemaakt met hetzelfde adres. Nog geen activatiemail. GGrrr!

Poging 4: Dan maar een nieuw hotmail account aanmaken speciaal voor dit nu al met donkere wolken overschaduwd spel. En ja hoor! Dan komt dan toch de lang verwachte activatie mail binnen! Hoezee! Nou snel inloggen en spelen wat de avond is al bijna voorbij. 'This Program has stopped working' WAAAATTT!??!

Poging 5: Run as admin: geen resultaat.

Poging 6: Run in compatibilty mode: geen resultaat

Poging 7: Internet afgezocht en ja, een lichtpuntje aan de hemel: Je moet niet in Properties de compatibilty aanpassen maar direct op de short-cut klikken en 'Troubleshoot Compatibility' kiezen. Dan komt alles goed. Nou nee hoor bij mij niet. Ik ben het flink zat voor vandaag, morgen maar verder zien. *huil* *huil*

Edit:
Poging 8: Run as admin aangevinkt: Alle compatibility modes geprobeerd en met XP service Pack 3 werkt het dan toch. Lang leve de koningin.

Edit 2:
2de keer opgestart.... werkt weer niet!

Edit 3:
Blijkbaar moet ik nu service pack 2 aanvinken bij compatibility mode. 8)7 :? :X :O ;(
Spel installeerde hier wel. Maar het duurde bijna 5 minuten nadat ik de setup startte voor er antwoord kwam van Windows 7 of de software wel te vertrouwen was. Met andere programma's was dat hooguit enkele seconden. Voor de rest ging de installatie vlekkeloos.

Draai gewoon in standaard mode van Windows 7 (met SP1 geinstalleerd). Hoef geen compabiliteits mode of iets dergelijks te selecteren. Het enige wat de game aanpast is dat hij het kleurenschema van Windows op Standaard zit in plaats van Aero.

Edit:
Geen geklooi met accounts hier. Accepteert gewoon mijn Runes of Magic inlog gegevens. Alleen het 2e wachtwoord is gewijzigd. :)

[ Voor 5% gewijzigd door SandsOfArrakis op 28-04-2011 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Lijkt het maar zo of is iedereen Mythos alweer vergeten?

Ik ben zelf na veel geklooi met installeren toch begonnen. Mythos kan niet goed omgaan met de compatibiliteit modus van Windows 7 op 64bit. Ik moet telkens als ik het spel opstart de compatibiliteit aanpassen. Deze ene keer werkt het op XP SP 2 en de andere keer weer op XP SP 3. Slaat echt helemaal nergens op maar goed.

Het spel zelf is an sich best vermakelijk qua looks en feel. Toch ook weer een beetje meer van hetzelfde. Kastje van de muur quests gevolgd door grinden en kill boss A in dungeon B. Wat wel lekker werkt is het gevoel van item-koorts. Al snap ik het economische systeem nog niet. Wat voor wapen je ook oppakt, common, rare, legendary of wat dan ook, het is geen kont waard. Geld verdien ik uitsluiten door quests te doen en ik zit vaak zonder. Resultaat is dat ik geen pots en indentifiers kan kopen. Voor de rest best leuk en ik ga er nog wel even mee door. Vast en zeker tot lvl 30 ofzo want dan zal het microtransactie systeem in actie komen en moet je betalen om verder te komen, we zullen zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FloydRaalte schreef op maandag 02 mei 2011 @ 11:39:
Lijkt het maar zo of is iedereen Mythos alweer vergeten?

Ik ben zelf na veel geklooi met installeren toch begonnen. Mythos kan niet goed omgaan met de compatibiliteit modus van Windows 7 op 64bit. Ik moet telkens als ik het spel opstart de compatibiliteit aanpassen. Deze ene keer werkt het op XP SP 2 en de andere keer weer op XP SP 3. Slaat echt helemaal nergens op maar goed.
Wat vreemd op W7 64 bits heb ik nog nooit problemen gehad, zelfs tijdens de beta niet :)
Het spel zelf is an sich best vermakelijk qua looks en feel. Toch ook weer een beetje meer van hetzelfde. Kastje van de muur quests gevolgd door grinden en kill boss A in dungeon B. Wat wel lekker werkt is het gevoel van item-koorts. Al snap ik het economische systeem nog niet. Wat voor wapen je ook oppakt, common, rare, legendary of wat dan ook, het is geen kont waard. Geld verdien ik uitsluiten door quests te doen en ik zit vaak zonder. Resultaat is dat ik geen pots en indentifiers kan kopen. Voor de rest best leuk en ik ga er nog wel even mee door. Vast en zeker tot lvl 30 ofzo want dan zal het microtransactie systeem in actie komen en moet je betalen om verder te komen, we zullen zien ;)
Je moet dan ook niks onder level 10 en minder dan de rare/blauwe items identifien. Als je dat volhoudt heb je al >10s wanneer je level 10 bent + je komt er even makkelijk doorheen. Level 10 is dan ook op een avondje meer dan makkelijk te behalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Goeie tip, dat soort dingen moet ik altijd eerst uitvinden ;) Geld gaat nu iets beter.... avg van 20 silver nu. Net level 16 in Forgotten Hope maar helaas zijn de quests op. Grinden tot 17 denk ik dan maar... Nog tips aangaande levelen wanneer je geen quests meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Nee alleen vanaf level 22-24 dan kun je namelijk een erg lekkere level 26 dungeon grinden tot je level 27 bent.
Al neem ik aan dat dat nu niet meer echt nodig zal wezen omdat er geen cap meer op zit die een aantal quests blocked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ben ik eindelijk lvl 17 en heb ik nieuwe quests, kom je na het completen van deze quests niet verder da een half volle (of half lege, het is maar hoe je het bekijkt) XP balk. :( Na 2 uur grinden moet ik nog zo'n 10%. Dat is toch wel even een doodsteek zeg. Wat een showstopper! Ik zal proberen om vanavond de moed bij elkaar te sprokkelen om door te gaan. Maar als lvl 18 weer grinden is dan weet ik genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat probleem heb ik alleen op level 25 ervaren tijdens de levelcap in de beta, wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:35:
Dat probleem heb ik alleen op level 25 ervaren tijdens de levelcap in de beta, wel vreemd.
Ah ok, dat is voor mij op zich goed nieuws, dan doe ik namelijk gewoon wat fout.... Ik moest level 17 voor minstens 25% en lvl 18 voor minsters 50% grinden.

Ik ben nu dus bij Fort Hope en loop soms via Stone Hill terug. Moet ik misschien nog ergens anders quests doen die ik eerder niet kon doen? Misschien toch maar eens terug naar Green Pasture lopen. Vol goede moed begin ik vanavond weer! ;)

[i]Edit: Alles afgelopen, nergens geen quests. Toch maar wat gaan grinden en ben uiteindelijk lvl 18. Ik kreeg 3 of 4 simpele questjes en dat was het dan. De rest mag ik blijkbaar ook zelf bij elkaar gaan meppen.

lvl 16 - 25% grinden
lvl 17 - 50% grinden
lvl 18 - 75% grinden

lvl 19 - zal dan wel 100% grinden worden he!? Daar heb ik geen zin in, jammer want het spel zelf is aardig leuk. Ik hoorde net ingame van een speler dat level 16 tot 19 nogal lastig zijn omdat het een grindfest is. Daarna moet het weer goed gaan.... :/

[ Voor 32% gewijzigd door FloydRaalte op 04-05-2011 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
Ikzelf zit nog op lvl 10 (bloodletter), tot lvl 9 toe nergens uberhaupt leven verloren, ook niet tegen eindbazen en op lvl10 kom ik ineens een eindbaas tegen waarbij ik aan 21 small potions niet eens genoeg had, lijkt me niet helemaal in evenwicht? (om de kleine yeti te redden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

maddog_rvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:17:
Ikzelf zit nog op lvl 10 (bloodletter), tot lvl 9 toe nergens uberhaupt leven verloren, ook niet tegen eindbazen en op lvl10 kom ik ineens een eindbaas tegen waarbij ik aan 21 small potions niet eens genoeg had, lijkt me niet helemaal in evenwicht? (om de kleine yeti te redden)
Dat kan kloppen, gewoon even door levelen via andere quests en dan pas die boss doen. Heb je al je skillpoints e.d. gebruikt? Tot aan lvl 10 had ik namelijk nog niets gebruikt en toen had ik het toch echt nodig. Ik gebruik nu mijn skill points elke keer als ik level.

Zit nu op 60 tot 160 damage. (2 double handed axes 20-49 dmg) En 10.200 Vitality. En nog keihard 30 medium pots er door heen jassen tijdens eindgevechten.

Ik ben nu nog steeds aan het grinden op lvl 18. Echt saai en eentonig. Schijnt dat ik nu in een party moet gaan om meer XP te krijgen maar ik weet niet precies waar. Ik loop nu trouwens tegen dezelfde problemen aan als maddog. De bazen worden nu erg moeilijk. In final floor Lava Cave staat een dude die met 2 man op lvl 18 nog niet te verslaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
FloydRaalte schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Dat kan kloppen, gewoon even door levelen via andere quests en dan pas die boss doen. Heb je al je skillpoints e.d. gebruikt? Tot aan lvl 10 had ik namelijk nog niets gebruikt en toen had ik het toch echt nodig. Ik gebruik nu mijn skill points elke keer als ik level.
Hoezo zou je ze niet gebruiken. Ook al heb je het niet nodig is het handig voor bosses heb je ze in paar klappen neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-04 18:50
FloydRaalte schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Zit nu op 60 tot 160 damage. (2 double handed axes 20-49 dmg) En 10.200 Vitality. En nog keihard 30 medium pots er door heen jassen tijdens eindgevechten.

Ik ben nu nog steeds aan het grinden op lvl 18. Echt saai en eentonig. Schijnt dat ik nu in een party moet gaan om meer XP te krijgen maar ik weet niet precies waar. Ik loop nu trouwens tegen dezelfde problemen aan als maddog. De bazen worden nu erg moeilijk. In final floor Lava Cave staat een dude die met 2 man op lvl 18 nog niet te verslaan is.
Ik gebruik ze inderdaad continu (al heb ik er maar 1, die je in het begin ook al hebt, deze ben ik aan het doorlevelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ben nu level 20. Toch wel veel grinden alhoewel dit in party verband ook best leuk is. Het is immers een Hack & Slash die het moet hebben van farming. Even een paar tips die ik zelf geleerd heb maar eigenlijk graag had willen weten alvorens ik begon:

Gold verzamelen: Pak alleen de magical Items op met de kleuren: Blauw (Rare), Paars (Epic), Oranje (Legend) en Geel (Unique). Ik pak af en toe ook groene items (Common) op om te ontmantelen voor grondstoffen. Verder dus alleen de "hoge" kleuren. Vanaf blauw kun je alles dus meenemen en identificeren met de indentify charms. Kijk of je er wat aan hebt en zo niet: verpatsen die hap. Vooral niet te veel bewaren op lagere levels. Ik zit nu al op 4 Gold en ik ben level 20.

Let wel goed op de Gems die droppen. Dit zijn normal (witte) items. Deze zijn veel geld waard.

Wit = Normal
Groen = Common
Blauw = Rare
Paars = Epic
Oranje = Legend
Geel = Unique

Achievements: Door op "J" te drukken open je het achievements scherm. Hier kun je bepaalde achievements gebruiken. Per 10 levels kun je 1 achievement meer gebruiken. Ik zit nu op level 20 en kan er 3 gebruiken. Bij level 30 dus 4 en zo verder. Er zitten hele goeie bij zoals "Strong Willed" achievement voor de Melee characters: +2 to STR +2 to VIT +2 to DEX +2 to WIS. Hou deze dus goed in de gaten.

Map-Channels: Mythos werkt met Map Channels. Dat betekend dat er op hetzelfde domein meerdere dezelfde maps worden gespeeld. De Global chat communiceert over al deze maps heen. Dit is vooral handig wanneer je een quest moet doen waarbij er weinig objecten spawnen die je moet hebben. Je kent het wel: iedereen staat te wachten op die ene Goblin die moet spawnen en dan is het "Wie het eerst mept heeft de quest". Je kunt dan dus simpelweg naar een andere Map-channel verhuizen waar het rustiger is.

Master key & chest: Aan het eind van elke dungeon bevindt zich een chest die groter is dan de normale schatkistjes. Je herkent hem meteen aan zijn gouden kleur en paarse aura. Om deze chest te openen heb je de Master key nodig. Deze kun je krijgen door alle Floors helemaal te verkennen en alle vijanden te killen. De Master key dropt compleet random door:
  • Killen van een vijand
  • Openen van kleine kistjes
  • Zelfs door het killen van de Dungeon Boss
Let op! De Master key dropt maar 1 keer, ook al zit je in een party van 5 mensen. Er zal dus maar 1 persoon de Key kunnen "zien" en op kunnen pakken. Daarom is het handig om altijd bij elkaar te blijven zodat je geen drops mist. Ik ben vaak genoeg weer terug gegaan om te kijken op de 1ste Floor waar die rot key lag. Wanneer je een Golden Chest opent gebruikt dan eerst een Group Luck potion: zo vergroot je de kans op leuke loot.

Levelen & Quests: Tot aan level 16 kun je gewoon door levelen door quests te volgen. Daarna wordt het lastig want dan wordt het grinden. In de eerste instantie was ik daar niet zo blij mee en wou ik al stoppen. In feite is het grinden eigenlijk best leuk. Het is immers een Hack & Slash waarbij farmen en itemkoorts voorop staan. Vanaf eind level 16 ben je dus genoodzaakt te grinden. Dit kun je het best doen in een party van 5 personen (het maximale aantal volgens mij) want dan krijg je 40% XP bonus. En dan gaat het best rap. Let op: blijf altijd als groep bij elkaar! Anders mis je XP en kan er bij je collega een super goed item droppen die jij niet ziet omdat hij in een andere kamer zit dan jij! Elke drop is per player immers verschillend!
Level 16 tot 18: Reseach Acadamy dungeons: Lava Cave en Heated Mines.
Level 19 tot 20: Crumbling Kingdom dungeon: Fallen Ancient Palace

Laatste tip: Fallen Ancient Palace heeft een gold chest die veel Gems dropt. Hier valt dus een smak geld te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
maddog_rvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Ik gebruik ze inderdaad continu (al heb ik er maar 1, die je in het begin ook al hebt, deze ben ik aan het doorlevelen)
Goede keus, zeker in combinatie met swords want daar heb je een aantal leuke passives voor :)

@floyd
Is het ok als ik je stuk overneem voor in de TS? Wilde het zelf al eens uitbreiden maar beetje onzinnig als jij het al netjes verwoord hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

psychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:33:
[...]

Goede keus, zeker in combinatie met swords want daar heb je een aantal leuke passives voor :)

@floyd
Is het ok als ik je stuk overneem voor in de TS? Wilde het zelf al eens uitbreiden maar beetje onzinnig als jij het al netjes verwoord hebt :)
Geen probleem, ik zou de taalfouten er wel even uithalen als ik jouw was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Haha ja dat komt goed, dan ga ik er zo wel even aan werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik speel ook zo af en toe, heb een gadgeteer marksman tree.

Kan je nog stats resetten? Want als ik een andere skilltree wil zal ik meer wisdom nodig hebben ipv dex.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Stats kun je niet resetten, wel de skills :)
Tip: focus zoveel mogelijk op de stats die van jou van toepassing zijn (strenght voor Bloodletter, Dex voor Gadgeteer etc) want het heeft meer zin om flinke damage te doen dan punten te stoppen in vitality. Het is nogal opvallend hoe je overlevingskans vergroot wordt door de damage die je doet, daar kwam ik al vrij snel achter in de beta :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-04 22:03
Ik heb Mythos ook geprobeerd, maar vond het tegenvallen. Kostte al veel tijd en moeite om het spel op te starten en ingame vond ik het maar een matte indruk maken. Ik heb Torchlight ook en dat vond ik toch veel beter.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte

FloydRaalte

BjornE schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:
Ik heb Mythos ook geprobeerd, maar vond het tegenvallen. Kostte al veel tijd en moeite om het spel op te starten en ingame vond ik het maar een matte indruk maken. Ik heb Torchlight ook en dat vond ik toch veel beter.
Ik ben nog steeds bezig en ik heb gigantische problemen gehad met het installeren van de game. Ook het opstarten is elke keer weer gezeik. Toch vindt ik het nog steeds erg leuk om te doen. Waarschijnlijk bij gebrek aan beter. Wat zeg nou zelf, op dit moment is er niet veel anders te spelen in RPG land. En dat het er niet zo geweldig uit ziet is een smaak kwestie want ik vindt het prima te pruimen. Het is nog gratis ook!

edit:
We hebben trouwens een guild gemaakt genaamd Dominion. Tot nu toe meer voor de lol en om praktisch nut dan om echt een giga guild te worden etc. (wellicht komt dat nog) Voor nu heeft het de volgende voordelen:
  • Dikke lol
  • Handig vraagbaken voor quests en andere zaken
  • Hulp vragen voor bosses enzo (dus gezamenlijk boss quests doen)
  • XP grindparty's (vaak Guild only zodat er altijd wel een plekkie is)
We zitten op een mannetje of 15 en het is erg gezellig. Mocht je mee willen doen vraag dan even in game. Mijn broertje Legend is de Guild Leader en ik (Senjouro) ben dan Guild Officer met wat anderen die ook guild invites kunnen doen.

[ Voor 31% gewijzigd door FloydRaalte op 18-05-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-04 22:14
wordt dit spel nog gespeeld??

ben aan het twijfelen om het eens te proberen in afwachting op tl2 en diablo 3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Mwa ben er nogal op uitgekeken geraakt. Nieuwe content word mondjesmaat toegevoegd (rassen, classes, de bedoeling was namelijk iets van 12 classes ofzo?). En na een level of 20, worden de dungeon bosses te sterk in verhouding met wat je aan kan. Het gaat dan ook echt als een te dikke grind aanvoellen. Ik begrijp wel, dat Diablo 2 dit niet veel anders is. Maar daar had ik tenminste nog veel lol in.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik heb voornamelijk de beta gespeeld tot level 27 (en toen verder wezen grinden/item hunten) en dat was erg goed te doen. Ben nu verslingerd aan WoT dus dan wijken andere spellen.
Niet dat ik Mythos niet leuk vond maar het trekt me iets minder dan andere hack&slash rpg's.

• psychoclown
Las net dat Mythos-europe ermee stopt: http://mythos-europe.com/

Pagina: 1 2 3 Laatste