WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ah ok, dat is voor mij op zich goed nieuws, dan doe ik namelijk gewoon wat fout.... Ik moest level 17 voor minstens 25% en lvl 18 voor minsters 50% grinden.psychoclown schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:35:
Dat probleem heb ik alleen op level 25 ervaren tijdens de levelcap in de beta, wel vreemd.
Ik ben nu dus bij Fort Hope en loop soms via Stone Hill terug. Moet ik misschien nog ergens anders quests doen die ik eerder niet kon doen? Misschien toch maar eens terug naar Green Pasture lopen. Vol goede moed begin ik vanavond weer!
[i]Edit: Alles afgelopen, nergens geen quests. Toch maar wat gaan grinden en ben uiteindelijk lvl 18. Ik kreeg 3 of 4 simpele questjes en dat was het dan. De rest mag ik blijkbaar ook zelf bij elkaar gaan meppen.
lvl 16 - 25% grinden
lvl 17 - 50% grinden
lvl 18 - 75% grinden
lvl 19 - zal dan wel 100% grinden worden he!? Daar heb ik geen zin in, jammer want het spel zelf is aardig leuk. Ik hoorde net ingame van een speler dat level 16 tot 19 nogal lastig zijn omdat het een grindfest is. Daarna moet het weer goed gaan....

[ Voor 32% gewijzigd door FloydRaalte op 04-05-2011 09:14 ]
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Dat kan kloppen, gewoon even door levelen via andere quests en dan pas die boss doen. Heb je al je skillpoints e.d. gebruikt? Tot aan lvl 10 had ik namelijk nog niets gebruikt en toen had ik het toch echt nodig. Ik gebruik nu mijn skill points elke keer als ik level.maddog_rvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:17:
Ikzelf zit nog op lvl 10 (bloodletter), tot lvl 9 toe nergens uberhaupt leven verloren, ook niet tegen eindbazen en op lvl10 kom ik ineens een eindbaas tegen waarbij ik aan 21 small potions niet eens genoeg had, lijkt me niet helemaal in evenwicht? (om de kleine yeti te redden)
Zit nu op 60 tot 160 damage. (2 double handed axes 20-49 dmg) En 10.200 Vitality. En nog keihard 30 medium pots er door heen jassen tijdens eindgevechten.
Ik ben nu nog steeds aan het grinden op lvl 18. Echt saai en eentonig. Schijnt dat ik nu in een party moet gaan om meer XP te krijgen maar ik weet niet precies waar. Ik loop nu trouwens tegen dezelfde problemen aan als maddog. De bazen worden nu erg moeilijk. In final floor Lava Cave staat een dude die met 2 man op lvl 18 nog niet te verslaan is.
Hoezo zou je ze niet gebruiken. Ook al heb je het niet nodig is het handig voor bosses heb je ze in paar klappen neerFloydRaalte schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:30:
[...]
Dat kan kloppen, gewoon even door levelen via andere quests en dan pas die boss doen. Heb je al je skillpoints e.d. gebruikt? Tot aan lvl 10 had ik namelijk nog niets gebruikt en toen had ik het toch echt nodig. Ik gebruik nu mijn skill points elke keer als ik level.
Ik gebruik ze inderdaad continu (al heb ik er maar 1, die je in het begin ook al hebt, deze ben ik aan het doorlevelen)FloydRaalte schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 11:30:
[...]
Dat kan kloppen, gewoon even door levelen via andere quests en dan pas die boss doen. Heb je al je skillpoints e.d. gebruikt? Tot aan lvl 10 had ik namelijk nog niets gebruikt en toen had ik het toch echt nodig. Ik gebruik nu mijn skill points elke keer als ik level.
Zit nu op 60 tot 160 damage. (2 double handed axes 20-49 dmg) En 10.200 Vitality. En nog keihard 30 medium pots er door heen jassen tijdens eindgevechten.
Ik ben nu nog steeds aan het grinden op lvl 18. Echt saai en eentonig. Schijnt dat ik nu in een party moet gaan om meer XP te krijgen maar ik weet niet precies waar. Ik loop nu trouwens tegen dezelfde problemen aan als maddog. De bazen worden nu erg moeilijk. In final floor Lava Cave staat een dude die met 2 man op lvl 18 nog niet te verslaan is.
Gold verzamelen: Pak alleen de magical Items op met de kleuren: Blauw (Rare), Paars (Epic), Oranje (Legend) en Geel (Unique). Ik pak af en toe ook groene items (Common) op om te ontmantelen voor grondstoffen. Verder dus alleen de "hoge" kleuren. Vanaf blauw kun je alles dus meenemen en identificeren met de indentify charms. Kijk of je er wat aan hebt en zo niet: verpatsen die hap. Vooral niet te veel bewaren op lagere levels. Ik zit nu al op 4 Gold en ik ben level 20.
Let wel goed op de Gems die droppen. Dit zijn normal (witte) items. Deze zijn veel geld waard.
Wit = Normal
Groen = Common
Blauw = Rare
Paars = Epic
Oranje = Legend
Geel = Unique
Achievements: Door op "J" te drukken open je het achievements scherm. Hier kun je bepaalde achievements gebruiken. Per 10 levels kun je 1 achievement meer gebruiken. Ik zit nu op level 20 en kan er 3 gebruiken. Bij level 30 dus 4 en zo verder. Er zitten hele goeie bij zoals "Strong Willed" achievement voor de Melee characters: +2 to STR +2 to VIT +2 to DEX +2 to WIS. Hou deze dus goed in de gaten.
Map-Channels: Mythos werkt met Map Channels. Dat betekend dat er op hetzelfde domein meerdere dezelfde maps worden gespeeld. De Global chat communiceert over al deze maps heen. Dit is vooral handig wanneer je een quest moet doen waarbij er weinig objecten spawnen die je moet hebben. Je kent het wel: iedereen staat te wachten op die ene Goblin die moet spawnen en dan is het "Wie het eerst mept heeft de quest". Je kunt dan dus simpelweg naar een andere Map-channel verhuizen waar het rustiger is.
Master key & chest: Aan het eind van elke dungeon bevindt zich een chest die groter is dan de normale schatkistjes. Je herkent hem meteen aan zijn gouden kleur en paarse aura. Om deze chest te openen heb je de Master key nodig. Deze kun je krijgen door alle Floors helemaal te verkennen en alle vijanden te killen. De Master key dropt compleet random door:
- Killen van een vijand
- Openen van kleine kistjes
- Zelfs door het killen van de Dungeon Boss
Levelen & Quests: Tot aan level 16 kun je gewoon door levelen door quests te volgen. Daarna wordt het lastig want dan wordt het grinden. In de eerste instantie was ik daar niet zo blij mee en wou ik al stoppen. In feite is het grinden eigenlijk best leuk. Het is immers een Hack & Slash waarbij farmen en itemkoorts voorop staan. Vanaf eind level 16 ben je dus genoodzaakt te grinden. Dit kun je het best doen in een party van 5 personen (het maximale aantal volgens mij) want dan krijg je 40% XP bonus. En dan gaat het best rap. Let op: blijf altijd als groep bij elkaar! Anders mis je XP en kan er bij je collega een super goed item droppen die jij niet ziet omdat hij in een andere kamer zit dan jij! Elke drop is per player immers verschillend!
Level 16 tot 18: Reseach Acadamy dungeons: Lava Cave en Heated Mines.
Level 19 tot 20: Crumbling Kingdom dungeon: Fallen Ancient Palace
Laatste tip: Fallen Ancient Palace heeft een gold chest die veel Gems dropt. Hier valt dus een smak geld te farmen.
Goede keus, zeker in combinatie met swords want daar heb je een aantal leuke passives voormaddog_rvo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Ik gebruik ze inderdaad continu (al heb ik er maar 1, die je in het begin ook al hebt, deze ben ik aan het doorlevelen)
@floyd
Is het ok als ik je stuk overneem voor in de TS? Wilde het zelf al eens uitbreiden maar beetje onzinnig als jij het al netjes verwoord hebt
Geen probleem, ik zou de taalfouten er wel even uithalen als ik jouw waspsychoclown schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:33:
[...]
Goede keus, zeker in combinatie met swords want daar heb je een aantal leuke passives voor
@floyd
Is het ok als ik je stuk overneem voor in de TS? Wilde het zelf al eens uitbreiden maar beetje onzinnig als jij het al netjes verwoord hebt
Kan je nog stats resetten? Want als ik een andere skilltree wil zal ik meer wisdom nodig hebben ipv dex.
Tip: focus zoveel mogelijk op de stats die van jou van toepassing zijn (strenght voor Bloodletter, Dex voor Gadgeteer etc) want het heeft meer zin om flinke damage te doen dan punten te stoppen in vitality. Het is nogal opvallend hoe je overlevingskans vergroot wordt door de damage die je doet, daar kwam ik al vrij snel achter in de beta
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811
Ik ben nog steeds bezig en ik heb gigantische problemen gehad met het installeren van de game. Ook het opstarten is elke keer weer gezeik. Toch vindt ik het nog steeds erg leuk om te doen. Waarschijnlijk bij gebrek aan beter. Wat zeg nou zelf, op dit moment is er niet veel anders te spelen in RPG land. En dat het er niet zo geweldig uit ziet is een smaak kwestie want ik vindt het prima te pruimen. Het is nog gratis ook!BjornE schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:02:
Ik heb Mythos ook geprobeerd, maar vond het tegenvallen. Kostte al veel tijd en moeite om het spel op te starten en ingame vond ik het maar een matte indruk maken. Ik heb Torchlight ook en dat vond ik toch veel beter.
edit:
We hebben trouwens een guild gemaakt genaamd Dominion. Tot nu toe meer voor de lol en om praktisch nut dan om echt een giga guild te worden etc. (wellicht komt dat nog) Voor nu heeft het de volgende voordelen:
- Dikke lol
- Handig vraagbaken voor quests en andere zaken
- Hulp vragen voor bosses enzo (dus gezamenlijk boss quests doen)
- XP grindparty's (vaak Guild only zodat er altijd wel een plekkie is)
[ Voor 31% gewijzigd door FloydRaalte op 18-05-2011 13:23 ]
ben aan het twijfelen om het eens te proberen in afwachting op tl2 en diablo 3..
-
Niet dat ik Mythos niet leuk vond maar het trekt me iets minder dan andere hack&slash rpg's.