Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

ratsja schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:06:
Vraag me altijd af bij voetbalspellen, of de mensen die een team kiezen wel echte liefhebbers zijn.
Je ziet altijd mensen die de topteams kiezen.
Daarom is er online ook niet veel aan.
Het is een beetje oorzaak->gevolg natuurlijk. Wanneer jij altijd speelt tegen mensen die topteams nemen, ga je dat zelf ook doen. Puur, omdat je niet wilt verliezen dankzij je spelersmateriaal.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:00
Smoonshine schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:11:
[...]

Het is een beetje oorzaak->gevolg natuurlijk. Wanneer jij altijd speelt tegen mensen die topteams nemen, ga je dat zelf ook doen. Puur, omdat je niet wilt verliezen dankzij je spelersmateriaal.
Ik vind het ook altijd wel leuk om klassiekertjes als Ajax - Feyenoord, Celtic-Rangers, Galatasaray-Fenerbahce, Lyon - Olympique te spelen. Als een tegenstander die teams kiest dan pas ik me daar op aan.

Meestal gaan ze toch voor Barca of Inter en dan neem ik meestal Valencia of AS Roma omdat ik gewoon niet tot die lamers wil horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:07
ratsja schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:06:
Vraag me altijd af bij voetbalspellen, of de mensen die een team kiezen wel echte liefhebbers zijn.
Je ziet altijd mensen die de topteams kiezen.
Daarom is er online ook niet veel aan.
Ik neem altijd medium teams en dat vraag ik dan ook van mijn tegenstanders...veeeeeel leuker...ook geen Ronaldo-runners..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 23:06
Eigenlijk een beetje buiten dit topic aangezien ik een PS2 heb en PES2011 daar niet meer voor uit gaat komen, maar ik heb pas net de PES reeks ontdekt en zie dus dat er voor de PS2 een deel of 5 (?) uit is.

Natuurlijk zijn smaken verschillend, maar kan iemand zeggen wat een logische volgorde is om er aan te beginnen (behalve uiteraard van oud naar nieuw)? Is 2010 ook meteen de beste, en zijn er delen die eigenlijk algemeen als zwakker worden gezien? Hoe zit het met het realisme gehalte tussen de verschillende delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MailMan schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:20:
Eigenlijk een beetje buiten dit topic aangezien ik een PS2 heb en PES2011 daar niet meer voor uit gaat komen
Eerst was er niets over een PS2 versie was gezegd en ging ik ervan uit dat er geen PS2 versie meer zou komen, maar als ik het laatste nieuws: Gamescom: Konami brengt PES 2011 op 8 oktober uit van Tweakers.net lees. Wordt daar nu wel de PS2 versie genoemd:
Naarmate oktober vordert brengt Konami ook afwijkende versies van PES 2011 uit voor de Wii, de PlayStation 2 en de PSP
Echter ik acht de kans groot dat de PS2 versie wel minder zal zijn dan de PS3 / Xbox 360 / PC versie.

Ik zal het even in de TS bijwerken.

[ Voor 10% gewijzigd door Regeneration op 27-08-2010 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Harribo schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:56:
[...]

Ik neem altijd medium teams en dat vraag ik dan ook van mijn tegenstanders...veeeeeel leuker...ook geen Ronaldo-runners..
Klopt, daar heb ik ook veel meer plezier in. Ik vind de teams als Real en Inter ook te veel overkill, heb er helemaal niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-01 19:50
@MailMan Op de ps2 heb ik alleen PES3 gespeeld. Maar ik lees altijd dat deel 5 en 6 de beste zijn qua gameplay, zelfs beter dan de nieuwste versies van de ps3. Maar daar komt dit jaar verandering in als ik de reacties her en der mag geloven. PES is back!! (zeggen ze..... ik ben benieuwd naar de demo)

PSN ID: robhoeben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-05 23:06
Dit hoort niet in het topic thuis, hier bespreken we PES 2011.
Houdt het nuttig en ontopic.

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2010 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Normaal kun je kiezen of je met het "normale" team de master league wilt spelen, of met de "default" spelers. Je hebt dan waarschijnlijk die laatste optie gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Dat wordt aan het begin van de ML gevraagd of je met de orginele spelers wilt starten of het "slechte" team.
Maar volgens mij had je bij PES4 die keuze nog niet en krijg je automatisch het slechte team.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-05 16:12
Weet iemand hoe het zit met de competitie-licenties in PES2011? Ik lees op internet nogal tegenstrijdige berichten over het wel of niet volledig gelicenseerd zijn van de Eredivisie (sommigen zelfs dat het helemaal geschrapt is). Iemand die daar meer over weet?

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-05 12:40

Freshnezz

Why so serious?

Anoniem: 44492 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:22:
[video]

Hier word ik wel warm van, laat maar komen die hap!
whuah sorry hoor maar die laatste goal slaat dus 10x nergens op... als ik ooit zo'n goal tegen krijg breek ik die cd door midden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Speek schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:43:
Weet iemand hoe het zit met de competitie-licenties in PES2011? Ik lees op internet nogal tegenstrijdige berichten over het wel of niet volledig gelicenseerd zijn van de Eredivisie (sommigen zelfs dat het helemaal geschrapt is). Iemand die daar meer over weet?
Volgens mij zit de Eredivisie er gewoon in, in een van de officiële filmpjes stond een KNVB/Eredivisie logo. Volgens mij weet Konami ook wel dat ze zichzelf in hun vingers snijden als ze mínder competities hebben dan in voorgaande versies. :9 En in de online beta zat 't trouwens ook al, denk wel dat alle teams die daar in zitten gelicenseerd zijn, anders hadden ze er echt niet in gedaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Speek schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:43:
Denk dat het in grote lijnen hetzelfde is als bij PES 2010:

Engeland: Niet licensed ( op 1 of 2 teams na )
Nederland, Frankrijk, Italie volledig licensed.
Spanje: Gedeeltelijk licensed
Bundesliga zit er niet in ( van Bayern is bevestigd dat ze licensed zijn maar ze zitten wel bij de overige teams )

Verder nog de overige teams als Benfica, Shakthar, Olympiakos etc...
En natuurlijk alle teams van de Copa Libertadores, ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ik hoop dat ze in de nieuwe PES weer de mogelijkheid geven, dat je zelf je League kan samenstellen INCLUSIEF de Eredivisie teams... dit hadden ze bij 10 om een of andere reden eruit gehaald :?

Of dat je als coach van League/Club kan wisselen net als bij FIFA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-05 08:35
Je kan in ieder geval nu ook het logo van de verschillende divisies wijzigen, dus een Bundesliga met echt logo kan je erin zetten. Je kan zelfs geluidjes van die league erin knallen (bijvoorbeeld de tune van de eredivisie (die er hoop ik dan al wel inzit vanwege de aanwezige licentie)).

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-05 08:19
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vmyoksw1Zns]

Met een beetje geluk krijg ik over 1 week de promo-versie (final code) binnen *O*

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel erg mooie doelpunten. Sommigen zijn wel erg onrealistisch zoals 2:54 Ronaldo goal nadat hij de bal over zichzelf weet te spelen. Ik wil best geloven dat het kan, maar in de wedstrijd zal je dat echt niet zien. Ik hoop dan ook dat dit soort goals niet te vaak vallen. En als ik ze te zien krijg, dat in mijn voordeel zal zijn. :P Gezien dit filmpje lijkt scoren "makkelijk" af te gaan, hoewel uiteraard dit een selectie zal zijn van de mooiste. Ik hoop dat de game geen doelpunten festijn wordt, maar gewoon realistische uitslagen worden gespeeld.
Met een beetje geluk krijg ik over 1 week de promo-versie (final code) binnen *O*
Lucky bastard. :P Weet je anders ook wanneer de Demo uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaos- schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:40:
[video]

Hoe dan, de versie die aan de media gegeven wordt? Dat schijnt nog geen final code te zijn.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sluuz schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:21:
Je kan in ieder geval nu ook het logo van de verschillende divisies wijzigen, dus een Bundesliga met echt logo kan je erin zetten. Je kan zelfs geluidjes van die league erin knallen (bijvoorbeeld de tune van de eredivisie (die er hoop ik dan al wel inzit vanwege de aanwezige licentie)).
Dat is ook wel leuk om dat allemaal te gaan editen, volgens mij kan je ook gewoon een soort Bundesliga zelf opzetten maar dan moet je de default teams aanpassen.

Vond het in PES 2010 altijd zwaar irri om in de ML te verliezen van Sarmtonburg of Johacnaard VV :S
Freshnezz schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:02:
Ik hoop dat ze in de nieuwe PES weer de mogelijkheid geven, dat je zelf je League kan samenstellen INCLUSIEF de Eredivisie teams... dit hadden ze bij 10 om een of andere reden eruit gehaald :?

Of dat je als coach van League/Club kan wisselen net als bij FIFA!
Wat ik ook altijd raar heb gevonden is dat je bij de Eredivisie teams het stadion niet in kon stellen terwijl het bij de overige competities wel mogelijk was? Hopelijk hebben ze dat nu wel aangepast, beetje onrealistisch om met VVV Venlo in een giga 80.000 stadion te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Regeneration schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:56:
Lucky bastard. :P Weet je anders ook wanneer de Demo uitkomt?
De demo komt meestal 1,5 week voor de release uit. Dat was tenminste vorig jaar, en het jaar daarvoor ook al zo. De game verschijnt vaak op een donderdag, en de demo op dinsdag een week daarvoor.
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:08:
[...]

Hoe dan, de versie die aan de media gegeven wordt? Dat schijnt nog geen final code te zijn.. :9
Nee, het is gewoon de volle versie, alleen zonder boekje en doosje. Het zijn promo-versies die gebruikt worden in winkels of presentaties vlak voor de release van een game.

voorbeeld :

Afbeeldingslocatie: http://img01.imagefra.me/img/img01/2/10/17/f_17irqfm_c878536.jpg

(ik ben niet de persoon op de foto overigens)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Of ik ben kippig of er staat toch echt PES 2010 Pro Evolution Soccer? Of je doet dit als voorbeeld voor een demo Bluray :S

Edit: Ik was even confused :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vlassie1980 op 01-09-2010 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Prutzer80 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:53:
Of ik ben kippig of er staat toch echt PES 2010 Pro Evolution Soccer? Of je doet dit als voorbeeld voor een demo Bluray :S
Dat was even een voorbeeldje van een promo-disc. PES2011 promo is er namelijk nog niet.

Soundcloud

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Prutzer80 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 19:32:

Wat ik ook altijd raar heb gevonden is dat je bij de Eredivisie teams het stadion niet in kon stellen terwijl het bij de overige competities wel mogelijk was? Hopelijk hebben ze dat nu wel aangepast, beetje onrealistisch om met VVV Venlo in een giga 80.000 stadion te spelen :P
Ik zag in een filmpje dat het mogelijk wordt om zelfs de stadions naar eigen smaak te editen/bouwen inclusief camera's, belichting tot de kleur stoeltjes aan toe.

Vanaf ongeveer 6 minuten:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Z-It-o8aDyg&p=CF8BB4B932B2C00E&playnext=1&index=2]

Only fools are enslaved by time and space.

• robhoeben
@ kaos-

Hou ons op de hoogte van je bevindingen van PES 2011 als je de Promo-disc hebt. Ik wil graag wat zien van de nieuwe Master League. (offline)

• Sluuz
Wat betreft het aanpassen van league logo's, team namen, aankondigingen van teams enz, gaat het mij er meer om dat het aan te passen is en niet dat ik dat dan lekker kan gaan doen. Als het aan te passen is, heb je altijd die gasten in Engeland die helemaal all-out gaan en een edit file bakken waar alles in aangepast is.

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Sluuz schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:18:
Wat betreft het aanpassen van league logo's, team namen, aankondigingen van teams enz, gaat het mij er meer om dat het aan te passen is en niet dat ik dat dan lekker kan gaan doen. Als het aan te passen is, heb je altijd die gasten in Engeland die helemaal all-out gaan en een edit file bakken waar alles in aangepast is.
Hahah precies! Hoewel het wel leuk is om je ML team from scratch te customizen.

PSN: Geengrenzuh

• kaos001
robhoeben schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:45:
@ kaos-

Hou ons op de hoogte van je bevindingen van PES 2011 als je de Promo-disc hebt. Ik wil graag wat zien van de nieuwe Master League. (offline)
Als ik de disc thuis heb zal ik meteen even een kleine review maken hier.

Soundcloud

Er is een nieuwe trailer van PES 2011 op pes2011.com. :Y

Morgen worden de details en release date van de demo bekend gemaakt. :D

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 156876 op 02-09-2010 17:12 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
In ieder geval fijn dat de reacties van de beta spelers over het algemeen positief is en Konami na jaren eindelijk echt een wat veranderingen heeft toegepast.

Ben erg benieuwd naar hoe Master league gaat zijn (en of spelers nu wel naar mn club willen komen als ik 4 keer de CL heb gewonnen :P ), de Be a legend mode beter is etc. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de demo

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:20:
In ieder geval fijn dat de reacties van de beta spelers over het algemeen positief is en Konami na jaren eindelijk echt een wat veranderingen heeft toegepast.
Couldn't agree more. ;)
Ben erg benieuwd naar hoe Master league gaat zijn (en of spelers nu wel naar mn club willen komen als ik 4 keer de CL heb gewonnen :P ), de Be a legend mode beter is etc. Ben in ieder geval erg benieuwd naar de demo
Dat BaL een stuk beter gaat worden staat al wel aardig vast denk ik, sowieso heb je door het nieuwe passing- en verdedigingssysteem veel meer vrijheid in wat je doet. Daarnaast kan je nu ook verdediger zijn (al zal ik daar waarschijnlijk geen gebruik van maken, xMF lijkt me het leukste). En in de trailers was te zien dat je nu specifieke aanwijzingen krijgt, waar je moet lopen, wat je moet doen als je de bal hebt... Het kan bijna niet anders dan dat het een stuk beter wordt. :)

Ik haat wel dat ik de MLO beta gespeeld heb, nu moet ik nog 4 weken wachten voordat ik weer een soccer game kan spelen, want 2010 raak ik niet meer aan. Misschien dat ik PES6 nog maar even opzoek, for old times' sake. :9

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:17
Wat mijn voornaamste probleem met BAL was; de medespelers waren oerdom waardoor je maar heel moeilijk leuke dingen kon doen. Daarnaast ging elk team dat ik joinde meteen bagger spelen :P

Oh, en natuurlijk nog dta je een wedstrijd niet kon skippen totdat je inviel, of nadat je werd gewisseld. Wat is er nou leuk van naar dat pingelvoetbal van de cpu te moeten kijken?!

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:49:
Wat mijn voornaamste probleem met BAL was; de medespelers waren oerdom waardoor je maar heel moeilijk leuke dingen kon doen. Daarnaast ging elk team dat ik joinde meteen bagger spelen :P
De AI was in de beta al een heel stuk beter, als je aan de bal was dan. Zo stoppen ze net voordat ze buitenspel lopen (al is dat wel afhankelijk van de speler) en maken ze vele slimmere loopacties. Ik ga er van uit dat dit ook bij BaL in orde zal zijn, maar je weet maar nooit... :+
Oh, en natuurlijk nog dta je een wedstrijd niet kon skippen totdat je inviel, of nadat je werd gewisseld. Wat is er nou leuk van naar dat pingelvoetbal van de cpu te moeten kijken?!
Dat is een heel goed punt, als ik iets haat is het toekijken naar m'n 'eigen' wedstrijd, je kon het dan wel iets versnellen, maar dan nog zit je minstens 5 minuten toe te kijken. Ik ging vaak gewoon wat anders doen, want op 't moment dat je gewisseld wordt krijg je eerst zo'n schermpje, dus dan maakt het niet uit of je 10 minuten later een keer begint met spelen. :+ Geloof trouwens dat de trainingswedstrijden geschrapt zijn, dat was ook meestal best saai.

• Vlassie1980
Ik heb vanavond nog even PES 2010 gespeeld en heb besloten om het niet meer te spelen en af te wachten tot PES 2011 er eindelijk is. Heb me namelijk dusdanig lopen irriteren dat het gewoon niet leuk meer is.

Je hebt soms van die wedstrijden er bij zitten dat er totaal niks lukt en je de bal niet eens 1x fatsoenlijk naar een medespeler rond kan tikken want je bent de bal kwijt.

Manier van passen is soms ook zo irritant, je geeft aan dat je de bal met X diep wilt spelen met de analoge stick naar links richting de spits maar de AI bepaald lekker dat je hem naar boven speelt naar een andere middenvelder die dus boven je loopt in het scherm. Gevolg >> bal onderschept door tegenstander >> tegengoal.

Ook het verdedigen lukt me voor geen meter, achter de bal aanjagen werkt niet want dan creeer je te veel ruimte voor andere aanvalllers. Achteruit lopen en proberen in de baan van een schot / pass te staan werkt ook niet want de AI steekt er altijd wel een passje doorheen.

Bal rustig terugtikken als je onder druk wordt gezet werkt 8 van de 10 keer ook niet, en ik durf het ook niet want heb al tig keer een eigen goal tegen gehad omdat die lompe keeper hem gewoon laat gaan/

Om toch nog een beetje af te koelen dan maar geprobeerd mijn frustraties te botvieren via Online. Verbinding met de tegenstander was in eerste instantie groen maar gelijk aan het begin van de wedstrijd al rood, als ik ergens wel een bloedhekel aan heb is het vertraging of lag en dit was dus nagenoeg niet te spelen. Tegenstander kon uiteraard prima uit de voeten met die vertraging en scoorde binnen no time 2-0. Ik heb dat potje tegen mijn principes afgekapt want het kookpunt was nu echt bereikt.

Het is een wonder dat ik mezelf in bedwang kon houden want ik had het liefst de balkondeur opengedaan en die controller keihard naar beneden gebonjourd want ik was er echt klaar mee. Gelukkig kan ik mezelf heel wat beter inhouden als vroeger want dan lag die controller al lang in 50 stukken.

Ik hoop echt dat ze met PES 2011 een versie uitbrengen die heel wat minder het bloed onder mijn nagels vandaan haalt want als ik zo terugkijk is PES 2010 echt een zeer matige. Vooral de manier van passen ligt me totaal niet. Online Master League lijkt me erg leuk om te doen maar ik houdt mijn hart vast of het nou eindelijk eens een keer goed online speelbaar is want een Online ML met veel lag is voor mij een echt dood-doener. Ze hebben bij Konami niet voor niets een Beta online gezet dus ik hoop dat ze er wat goeds mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Eurogamer:
Konami has popped a 15th September date on the PES 2011 demo for PC and PS3.

Subscribers to Sony's PlayStation Plus service can, however, download the sampler from 8th September.

The whereabouts of the Xbox 360 demo is unknown. We'll know "shortly", apparently.

The PES 2011 demo does not allow online play. Instead, you're able to take on the computer - or a friend on the same console - as either Barcelona, Bayern, Chivas Guadalajara or Internacional.

Konami's PES 2011 is due out proper on 8th October - exactly a week after FIFA 11.
http://www.eurogamer.net/...09-03-pes-2011-demo-dated

Jammer dat PS+ de demo een week eerder krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice, dus nog 5 dagen tot de demo! Damn, ik kan niet wachten! Zat al te twijfelen over PS+, maar dit is natuurlijk de druppel, waarschijnlijk had ik het zelfs gedaan als de rest van PS+ useless was. :Y De datum van de volledige versie staat voor Nederland toch nog gewoon op 30 september volgens mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Anoniem: 156876 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:32:
Nice, dus nog 5 dagen tot de demo! Damn, ik kan niet wachten! Zat al te twijfelen over PS+, maar dit is natuurlijk de druppel, waarschijnlijk had ik het zelfs gedaan als de rest van PS+ useless was. :Y De datum van de volledige versie staat voor Nederland toch nog gewoon op 30 september volgens mij. :)
ja idd, wel de moeite waard om éénmalig 3 maanden PS+ abbotje te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-05 13:57
Hier ook een PS+ abbotje voor 3 maanden afgesloten :) ookal is het alleen voor de pes demo...

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Ik ben ook aan het twijfelen om een PS+ abbo te nemen voor de Demo van PES2011. Alhoewel het maar voor 1 week is dat je de demo langer kan spelen. (8 sept i.p.v. 15 sept) Hoeveel kost dat grapje?

Volgensmij gaat online gedeelte dit jaar gewoon goed zijn. Ik heb van het weekend PES2010 nog eens online gespeeld, en dat ging perfect! Geen lag of iets. Tegen Portugees, Italiaan en Fransoos gespeeld. Misschien komt het omdat de servers niet meer zo vol zitten nu, of door een update, maar de problemen waar ik altijd over las heb ik totaal niet gehad.

Wel vond ik het heel stom dat iedereen met Barcelona speelt. Dat is dus de reden dat ik niet graag online speel. Of je kiest een gelijkwaardige tegenstander die je eigenlijk niet wilt, of je kiest een "normale" ploeg en verliest 9 van de 10 keer. Ik heb expres steeds kleinere teams gekozen, omdat ik niet wilde toegeven!. Ik kreeg het voor elkaar om met 3 rode kaarten met het iraqese elftal tegen barcelona 0-0 te spelen. Oh wat was ik blij, en wat moet die andere kerel zich hebben geërgerd! >:)

In PES2011 ga ik waarschijnlijk niet veel online spelen, maar duik ik gewoon meteen de Master League in. Dit vind ik persoonlijk toch het aller leukst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
robhoeben schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:32:
Ik ben ook aan het twijfelen om een PS+ abbo te nemen voor de Demo van PES2011. Alhoewel het maar voor 1 week is dat je de demo langer kan spelen. (8 sept i.p.v. 15 sept) Hoeveel kost dat grapje?
Mmm ik weet niet hoe duur het is ,maar geld neertellen voor een demo? Ik wacht wel even een weekje langer.
En...al je de demo een week eerder hebt, moet je een week langer wachten tussen de demo en het spel zelf :)
Trouwens.. er is toch vast wel een toffe gast die hem ergens even neerzet mag ik hopen? :)
Volgensmij gaat online gedeelte dit jaar gewoon goed zijn. Ik heb van het weekend PES2010 nog eens online gespeeld, en dat ging perfect! Geen lag of iets. Tegen Portugees, Italiaan en Fransoos gespeeld. Misschien komt het omdat de servers niet meer zo vol zitten nu, of door een update, maar de problemen waar ik altijd over las heb ik totaal niet gehad.
Veel online problemen heb ik ook niet gehad hoor. Het is gewoon een kwestie van je eigen pc op orde hebben en niet tegen mensen spelen die een rode stip (=slechte verbinding) hebben.
Wel vond ik het heel stom dat iedereen met Barcelona speelt. Dat is dus de reden dat ik niet graag online speel. Of je kiest een gelijkwaardige tegenstander die je eigenlijk niet wilt, of je kiest een "normale" ploeg en verliest 9 van de 10 keer.
Ja daar wordt je echt ziek van. Allemaal met Barcelona, Real, Inter. Vind er geen bal aan zo.
Ik stel vaak dan ook voor om met middelmatige teams te spelen, veeeeeeel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980

Wel vond ik het heel stom dat iedereen met Barcelona speelt. Dat is dus de reden dat ik niet graag online speel. Of je kiest een gelijkwaardige tegenstander die je eigenlijk niet wilt, of je kiest een "normale" ploeg en verliest 9 van de 10 keer. Ik heb expres steeds kleinere teams gekozen, omdat ik niet wilde toegeven!. Ik kreeg het voor elkaar om met 3 rode kaarten met het iraqese elftal tegen barcelona 0-0 te spelen. Oh wat was ik blij, en wat moet die andere kerel zich hebben geërgerd! >:)

In PES2011 ga ik waarschijnlijk niet veel online spelen, maar duik ik gewoon meteen de Master League in. Dit vind ik persoonlijk toch het aller leukst.
In PES 2011 zit een Online Master League ;)

Ik vond Master League altijd zeer leuk om te doen en online lijkt het me nog leuker maar dan moeten ze bij Konami wel eindelijk het online gebeuren een keertje goed voor elkaar hebben want de positieve reactie van jou op online gaat bij mij echt niet op. Heel vaak last gehad van zware lag en rode connecties. Moet zeggen dat ze dat bij Fifa een stuk beter voor elkaar hebben, je gaat gewoon naar online in het hoofdmenu, head to head en je kunt gelijk los. Bij PES 2010 ben je eerst 5 minuten verder voor je bent ingelogd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda

Ps+ brengt natuurlijk nog wel wat meer voordelen met zich mee, maar gaat mij enkel om de demo :) Kost 14,99 d8 ik voor 3 maanden ps+. Beetje te gek eigenlijk als je het enkel voor pes demo doet, maar ik ben nou eenmaal verslaafd aan alles wat met pes te maken heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Monda schreef op maandag 06 september 2010 @ 11:23:
[...]

Ps+ brengt natuurlijk nog wel wat meer voordelen met zich mee, maar gaat mij enkel om de demo :) Kost 14,99 d8 ik voor 3 maanden ps+. Beetje te gek eigenlijk als je het enkel voor pes demo doet, maar ik ben nou eenmaal verslaafd aan alles wat met pes te maken heeft ;)
Dat heb ik ook een beetje. Ik heb 90% van de tijd de PES disc in mijn PS3 zitten. Maar 15 euro voor 1 week eerder de DEMO te spelen vind ik toch iets overdreven. Zeker omdat ik die extra dingen uit PS+ toch niet gebruik. Ik wacht dan wel tot 15 september.
Prutzer80 schreef op maandag 06 september 2010 @ 10:42:
[...]

In PES 2011 zit een Online Master League ;)

Ik vond Master League altijd zeer leuk om te doen en online lijkt het me nog leuker maar dan moeten ze bij Konami wel eindelijk het online gebeuren een keertje goed voor elkaar hebben want de positieve reactie van jou op online gaat bij mij echt niet op. Heel vaak last gehad van zware lag en rode connecties. Moet zeggen dat ze dat bij Fifa een stuk beter voor elkaar hebben, je gaat gewoon naar online in het hoofdmenu, head to head en je kunt gelijk los. Bij PES 2010 ben je eerst 5 minuten verder voor je bent ingelogd.
MLO is niet hetzelfde als de normale ML. Het is óók niet gewoon online potjes spelen, maar er een beetje tussen in. Je begint met een bagger-team, en door veel te winnen verdien je geld waarmee je spelers kan kopen. Dat is ook het enige wat je kan doen met je geld. De waarde van een speler neemt toe naarmate er meer vraag naar is. Maar daar houd het wel zo ongeveer mee op.
Dus alle andere dingen uit de ML zoals jeugdopleiding, geldbeheer, groei van spelers, sponsoren, competities (nationaal + europees)... zitten niet in MLO. Het is gewoon een uitgeklede versie voor online. Kan leuk zijn, maar ik hou het liever bij ""the real deal".

(nog 24 dagen) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Dat heb ik ook een beetje. Ik heb 90% van de tijd de PES disc in mijn PS3 zitten. Maar 15 euro voor 1 week eerder de DEMO te spelen vind ik toch iets overdreven. Zeker omdat ik die extra dingen uit PS+ toch niet gebruik. Ik wacht dan wel tot 15 september.
Ach ja als ik de demo echt helemaal niks vind heb ik in ieder geval 45 euro bespaard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Haha, zo'n PES fan en dan de game NIET kopen zeker, yeah right!!

Waar kan ik ergens pre-orderen zodat ik em op release dag heb? Of is er een kans dat ie al voor 30 september ergens (stiekem) al verkocht word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Net zoals elk jaar zal de game vast en zeker ergens achter de toonbank liggen.
Ik weet toevallig welke distributeurs Konami vertegenwoordigen, en die shippen de games ongeveer 2 a 3 dagen voor de release naar de winkels.

Gewoon aanpappen met je lokale gamestore en blijven zeuren totdat je hem meekrijgt ;)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 21:05

Booth

¯¯¯¯¯¯

kaos- schreef op maandag 06 september 2010 @ 23:44:
Net zoals elk jaar zal de game vast en zeker ergens achter de toonbank liggen.
Ik weet toevallig welke distributeurs Konami vertegenwoordigen, en die shippen de games ongeveer 2 a 3 dagen voor de release naar de winkels.

Gewoon aanpappen met je lokale gamestore en blijven zeuren totdat je hem meekrijgt ;)
Vorig jaar hier bij de Nedgame gehaald (Groningen) ook 3 dagen voor releasedate gekocht, ik kreeg het eerste exemplaar uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Weet iemand op welk tijdstip de store wordt geupdate met nieuwe demo's ed? Morgen een late dienst, hoop daar voor nog even een balletje te kunnen trappen..:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Monda schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:28:
Weet iemand op welk tijdstip de store wordt geupdate met nieuwe demo's ed? Morgen een late dienst, hoop daar voor nog even een balletje te kunnen trappen..:)
Geen idee, zal wel ergens rond de middag zijn. Net te laat voor jou ben ik bang.

Zit met smart op 15 september te wachten, heb geen PS+ abbo en had ook geen zin om dat aan te schaffen.
Ik vertrouw erop dat de mensen in dit forum met een PS+ abbo wel even een uitgebreid verhaal met hun bevindingen neer zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Hmm ik kon me trouwens ook herinneren dat je vorig jaar via de Japanse Playstation Store de PES demo ook eerder kon spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Freshnezz schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:34:
Hmm ik kon me trouwens ook herinneren dat je vorig jaar via de Japanse Playstation Store de PES demo ook eerder kon spelen...
Dat is waar ook! Toen had ik de demo van Winning Eleven gedownd, morgen ook maar eens checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prutzer80 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 16:34:
[...]

Geen idee, zal wel ergens rond de middag zijn. Net te laat voor jou ben ik bang.

Zit met smart op 15 september te wachten, heb geen PS+ abbo en had ook geen zin om dat aan te schaffen. Ik vertrouw erop dat de mensen in dit forum met een PS+ abbo wel even een uitgebreid verhaal met hun bevindingen neer zetten :9
Ik neem wel een PS+ abo, niet alleen voor PES trouwens, deze maand krijg je er een klassieker bij: Oddworld: Abe's Oddysee. :Y Zal jullie morgen laten weten hoe hij is. Het schijnt dat de stap van PES2010 naar de MLO beta net zo groot is, als de MLO beta naar PES2011. :+ Dus ben erg benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Vriend van me heeft een +abbo, dus ik "leen" zijn account gewoon even om de demo binnen te slepen :P
Die promo-disc waar ik het over had laat nog even op zich wachten helaas.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Oh man, ik heb ook maar een PS+ account genomen net. Ben echt benieuwd naar de demo morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Als mensen de demo al reeds gespot hebben op PSN, laat het hier even weten!

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Gisteren ook maar even een + account genomen. Had een tijdje terug 50 euro op mijn account gezet waar gisteren nog 15,01 van over was. Omdat ik dacht dat hij op 0 stond, was het een soort "gevonden geld", waar ik toen maar een 3 maanden abbo voor heb afgesloten.
Moet vanavond alleen eerst zelf voetballen (in het echt dus), dus zal pas vanavond laat ermee aan de slag kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
kaos- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 08:13:
Als mensen de demo al reeds gespot hebben op PSN, laat het hier even weten!
Zit met smart te wachten, maar nog niets gezien. Moet om half 1 werken :(
Dan maar als ik terug kom tot in de kleine uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melluh3
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-02-2024
Same story here, moet om 1 uur beginnen. Weet iemand vanaf hoe laat de demo te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik gehoord heb komt ie rond 5 - 6 uur... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Hoe dan ook, het is wel een 10 min demo dus we kunnen wel goed die nieuwe gameplay checken. Gister voor het laatst Fifa10 en Pes10 gespeeld en heb het er echt wel mee gehad na een jaar, can't wait!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geengrenzuh schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:21:
Hoe dan ook, het is wel een 10 min demo dus we kunnen wel goed die nieuwe gameplay checken. Gister voor het laatst Fifa10 en Pes10 gespeeld en heb het er echt wel mee gehad na een jaar, can't wait!
En we hebben dit jaar geen halve 'Holliday on Ice', alleen moeten we het wel zonder Personality+ doen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Geengrenzuh schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:21:
Waar heb je deze info vandaan? Want 10 minuten gameplay vind ik wel erg fijn!
alleen moeten we het wel zonder Personality+ doen
Wat is Personality+ ? Die nieuwe feature in PES2011 ?

[ Voor 13% gewijzigd door kaos001 op 08-09-2010 10:36 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaos- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:34:
[...]

Personality+ is dé nieuwe functie van FIFA11 die het verschil maakt dit jaar! Het zorgt er voor dat een bagger speler langer over de aanname doet dan bijvoorbeeld Messi. :Y En Pro Passing zorgt er voor dat het passen niet altijd perfect gaat, en hoe beter de speler, hoe beter het gaat. _O_

Daar kan PES toch niet tegenop... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

[...]

Was bevestigd door John Murpy (die dude van Konami/PES Europe) via Twitter.

"#PESdemo includes four teams, 10 minute games, multiple players or CPU and you can try out all the new team manager options"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
[...]

[...]

PES 2011 demo half september
Nieuws | 3 september 2010 - Konami heeft zojuist meer details vrijgegeven van de aanstaande demo van Pro Evolution Soccer 2011

Demo
De demo zal op 15 september verschijnen voor de PlayStation 3 en de PC. De Xbox 360 versie heeft helaas nog geen datum al schrijft John Murphy, PES teamleider voor Europa, op zijn twitter dat ze hun best doen om de demo dezelfde dag vrij te geven.
Daarnaast verklapte hij al de inhoud van de demo. Zo kun je aan de slag met vier teams en mag je 10 minuten lang lekker ballen tegen een menselijke tegenstander of de CPU. Verder kan je je helemaal uitleven met de team manager mogelijkheden.
Edit: net te laat...

Dat Personality+ werkt nog niet naar behoren las ik op fifa fora's. Bestaat eigenlijk al in fifa en pes. Gewoon logisch, lagere stats van een speler, betekent mindere dribbel, pass, schot. Enige verschil is misschien aaname. Daarnaast zal dit het gebruik van super teams online, alleen maar meer stimuleren = minder fun lijkt mij.

Verder valt het allemaal wel mee wanneer de game uit komt en is het vaak zo dat pes/fifa met stoere nieuwe leuzen komt, maar het uiteindelijk geen reet voorstelt:

De computergestuurde spelers werken in Pro Evolution Soccer 2010, dankzij implementatie van het Teamvision 2.0 systeem, veel beter samen. Zo sluit het middenveld netjes op de verdediging aan om gevaarlijke situaties de kop in te drukken. In de aanval heb je de mogelijkheid om meerdere spelers aan te sturen, zodat het creëren van kansen gemakkelijker wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door Monda op 08-09-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:41:
[...]

Personality+ is dé nieuwe functie van FIFA11 die het verschil maakt dit jaar! Het zorgt er voor dat een bagger speler langer over de aanname doet dan bijvoorbeeld Messi. :Y En Pro Passing zorgt er voor dat het passen niet altijd perfect gaat, en hoe beter de speler, hoe beter het gaat. _O_

PES heeft dit al een hele lange tijd hoor. Een Jaap Stam had veel meer moeite met een harde pass dan een Kluivert. Dus snap niet helemaal waarom FIFA11 het verschil dan moet gaan maken ;)

Voor mij is PES de vaste prik elk jaar. FIFA is oke, maar mist het "PES-gevoel"

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kaos- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:49:
[...]

PES heeft dit al een hele lange tijd hoor. Een Jaap Stam had veel meer moeite met een harde pass dan een Kluivert. Dus snap niet helemaal waarom FIFA11 het verschil dan moet gaan maken ;)

Ah, dan doe ik het hier alsnog:
[/sarcasm]

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Anoniem: 156876 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:53:
[...]

Ah, dan doe ik het hier alsnog:
[/sarcasm]

:Y)
Duidelijk ;)
Ik bleef nog vrij netjes in mijn antwoord, maar vind het echt ronduit onzin wat Fifa weer loopt te verkondigen dit jaar.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Monda schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:42:
De computergestuurde spelers
[...]
. In de aanval heb je de mogelijkheid om meerdere spelers aan te sturen, zodat het creëren van kansen gemakkelijker wordt.
Dat werd dan eens tijd. Je kon geen man wegsturen om hem later aan te spelen.
In PES 2010 staan de meeste medespelers je gewoon aan te gapen ipv dat ze de ruimte in gaan lopen, ongelofelijk vond ik dat altijd. In FIFA heb je al jaren een knop om een mannetje weg te doen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Op zich is het vanuit hun oogpunt niet eens zo onzinnig. Één van de grootste probleem van Fifa 10 is dat elke speler kan passen met een snelheid en accuraatheid van Riquelme in zn beste dagen. Als ze daar wat meer variatie in kunnen brengen zou dat het spel echt wel ten goede komen. Niet dat het iets nieuws onder de zon is of zo, maar je moet toch wat als je al 17 jaar (ofzo) elk jaar een voetbalspel op de markt brengt.

Ik hoop echt op de wederopstanding van PES. Fifa is echt wel een vette voetbalgame geworden na al die jaren, maar is me gewoon te vlak om me lang te boeien.

Edit:
Harribo schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:13:
[...]

Dat werd dan eens tijd. Je kon geen man wegsturen om hem later aan te spelen.
In PES 2010 staan de meeste medespelers je gewoon aan te gapen ipv dat ze de ruimte in gaan lopen, ongelofelijk vond ik dat altijd. In FIFA heb je al jaren een knop om een mannetje weg te doen lopen.
Dat heb je in PES ook hoor, vanaf deeltje 1 zelfs...

[ Voor 28% gewijzigd door Geengrenzuh op 08-09-2010 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Bedoel je het gevoel van lompe aannames, verkeerde passes en domme AI? :P

Kan niet wachten om de PES demo vandaag te spelen... 2010 heeft mij zo erg teleurgesteld FIFA is overall gewoon beter op het moment.

Daarentegen zal PES 2011 zeker niet perfect zijn, maar deze keer is het wel echt totaal anders dan de vorige PES-en.. een stap in de goede richting dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-05 15:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 156876 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:41:
[...]

Ik vind dat je wel erg neerbuigend doet richting Fifa, terwijl PES de afgelopen jaren de schoenveters nog niet mocht strikken van Fifa. Personality+ is wel wat meer dan balaannames. Er zijn van meerdere spelers kenmerkende eigenschappen toegevoegd, zodat een Messi zich in het spel ook gedraagt als de echte Messi. Dus meer gaat dribbelen, balvaster is, maar bijvoorbeeld ook niet meeverdedigt. Of het merkbaar is is natuurlijk de vraag, maar het idee erachter is niet verkeerd.

Pro passing zorgt dat het moeilijker wordt om een perfecte pass af te leveren. Dit maakt het spel moeilijker. Hoewel het natuurlijk geen wereldverbetering is, zorgt het wel voor andere en lastigere gameplay.

Na alle hosanna verhalen ga ik dit jaar ook voor PES. Nadat ik vorig jaar PES 10 rap weer verkocht heb en heb omgeruild voor Fifa geef ik PES toch maar weer een kans. Zoveel voldoening als uit PES heb ik toch nooit uit Fifa gehaald. Nu er ook fatsoenlijke option files voor de 360 zijn en je die gewoon met USB kunt inladen kan ik eindelijk weer eens in de Premier League aan de slag!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Freshnezz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:15:
[...]

Bedoel je het gevoel van lompe aannames, verkeerde passes en domme AI? :P
Ik baseer mijn PES-gevoel op de delen 4,5,6 en 2008 (op de PS2 welteverstaan ;) )
Zelfs 2009 heb ik gewoon gespeeld op de PS2, omdat de PS3-versie om te janken was.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhoeben
Mensen met een PS+ account die de demo vandaag al krijgen moeten wel nog de tijd nemen om hier hun mening te komen geven. Dus niet heel de nacht doorspelen! :P
De rest van ons moet nog een week wachten, en ik hoop in die tijd veel filmpjes, foto's en info over de demo te zien. Help ons deze zware week door 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Ik ga spelen vanaf vanavond 23.30 uur :) donderdag zal ik mn bevindingen wel posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Het moment van de waarheid zit er aan te komen. Het draait gewoon allemaal om de gameplay. Als die goed is, speel je het spel het hele jaar. Is die niet goed, dan heb ik er al snel genoeg van. PES 2010 heb ik niet heel veel gespeeld. Ik heb verdomme maar 1 seizoen in ML gespeeld, terwijl ik bij de PES1 t/m 6 reeks ik toch minimaal 5 seizoenen draaide.
Het moet gewoon weer leuk worden om te spelen. Het moet mogelijk zijn met verschillende taktieken succesvol te zijn. De laatste paar delen lag de nadruk teveel op de Ronaldo's en Messi's van deze wereld, en leek dat de enige goede taktiek. Ik mis de tijden dat ik met mijn passingspel zo'n Ronaldorunner volledig gek kon maken. De afgelopen delen was het passen juist te slecht uitgewerkt.
Nu het (bijna) handmatig aan de mens wordt overgelaten, heb ik goede hoop dat ik weer dat passingspelletje op kan pakken.

Zoals eerder gezegd heb ik PS+, dus zal morgen wel even een kort berichtje doen met mijn eerste bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Ik heb juist wél heel veel gespeeld, maar dat komt omdat we al jaren met een vast clubje elke maandag PES spelen. Dus ook PES2010 hebben we helemaal kapot gespeeld tegen elkaar. Geef toe dat ik ook geen ML speel, nooit gedaan ook.

PES2010 werd ook pas leuk na een half jaar, dan neem je alle onzin-dingen maar voor lief, en denk je "bij gebrek aan beter moeten we er maar gewoon vrede mee hebben"

Toen er werd gesproken over gamespeed aanpassen in PES2011 werden we helemaal gek. Eindelijk weer arcade-snelheid! Dus vanaf dag 1 staat bij ons de speed op +2

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ben ook benieuwd of er veel verschil is met de GamesCom versie van een aantal weken geleden. Daar zag ik toch wel weer een aantal eigenaardigheden.

Hoewel het overspelen wel preciezer is geworden, betrapte ik PES er toch op om bijvoorbeeld de bal helemaal naar de andere kant te pasen terwijl je maar een kort tikje gaf en zag ik dat een speler gewoon vol neer werd gehaald binnen de 16 en er geen penalty werd gegeven. Zijn toch weer twee irritatie punten die vooral in PES 2010 volop aanwezig waren .. hopelijk waren dat gewoon vroege bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Het enige waar ik me echt zwaar kan ergeren is de snelheid waarmee de bal onder controle wordt gebracht, en de snelheid waarmee de spelers om hun as draaien (überhaupt een kant op draaien).
Ook miste ik in 2010 het schieten van afstand, dat ging lang niet meer zo vlot. Je kreeg er ook amper de kans voor.
Dus als die 2 dingen een beetje prima zijn, hoor je mij niet meer klagen (8>

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Het aanpassen van de snelheid. Geweldig inderdaad. Heeft alleen in de PS1 versies gezeten, maar moet eerlijk bekennen dat ik hem daar altijd op standaard liet staan (was wel bijna traploos instelbaar).

Wat vroeger ook leuk was (PES3 t/m 6 tijdperk), was de mogelijkheid om de game in 60Hz te spelen. Ik speelde thuis altijd in die stand, waardoor het geheel net wat langzamer werd. Als ik dan bij vrienden een toernooitje ging doen zat ik flink te schutteren omdat 50Hz een stuk sneller was en de timing ook flink anders was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
[b][message=34654783,noline]Geengrenzuh schreef op woensdag 08 september 2010 @
Edit:
[...]
Dat heb je in PES ook hoor, vanaf deeltje 1 zelfs...
Waarom hebben ze dat er een keer uitgehaald dan? Dat snap ik dan niet.

Is vandaag die demo voor de PS+ ers? Als het zo is, vergeet even niet hier je bevindingen te tikken he? :)

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 08-09-2010 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Sluuz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:16:

Wat vroeger ook leuk was (PES3 t/m 6 tijdperk), was de mogelijkheid om de game in 60Hz te spelen.
Haha inderdaad! Wij speelde ook altijd op 60hz. Ook omdat het beeld dan "vloeiender" liep.
Ik merkte ook altijd dat de dribbelsnelheid dan hoger lag, maar het rennen opzich wat lager zoals je zelf ook al zei. Waar is die goede ouwe tijd gebleven jongens!
Hopelijk zullen onze PES-harten vanavond weer gevuld worden. O+

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Via de twitter kreeg ik bericht dat de demo online is...(via WENB). Kan zijn dat het de PC demo betreft though

edit: doh, nee natuurlijk niet, zou vandaag alleen ps+ zijn...

edit2: volg de guide op www.winningelevenblog.com om hem te downloaden. Het moet via dat automatisch downloaden, hij staat nog niet in de store. Ook is dit alleen getest in de UK.

[ Voor 57% gewijzigd door Sluuz op 08-09-2010 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Sluuz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:32:
Via de twitter kreeg ik bericht dat de demo online is...(via WENB). Kan zijn dat het de PC demo betreft though

edit2: volg de guide op www.winningelevenblog.com om hem te downloaden. Het moet via dat automatisch downloaden, hij staat nog niet in de store. Ook is dit alleen getest in de UK.
Heheh succes man, ik ben benieuwd. Zal zelf toch echt moeten wachten tot vnvnd.. Werk, meh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
Sluuz schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:32:

Helaas zit ik op mn werk. Laat even weten, mocht iemand het zo voor elkaar krijgen, dan lees ik het graag.
Ik neem aan dat ie vanmiddag/vanavond wel gewoon normaal op ps+ komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Er is een bepaald gebied van de store gereserveerd voor PSN+ dan?
En anders gewoon maar op de manier van WENB proberen vanavond :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Zit ook op mijn werk en moet daarna gelijk voetballen, dus kan het pas vanavond testen. Had gehoopt dan een van jullie thuis zou zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
kaos- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 14:02:
Er is een bepaald gebied van de store gereserveerd voor PSN+ dan?
En anders gewoon maar op de manier van WENB proberen vanavond :)
Ja PS+ heeft een aparte rubriek in de store zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
De WENB-methode werkt bij een Deens-account in ieder geval.
SonicSpinner says:
Works @ Danish Account
bron: wenb

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374276

Op NL-account werkt het ook via automatisch downloaden, duurt wel redelijk lang. Zit op 75% na een halfuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Werkt ook prima onder je Nederlandse account, de mijne is hem aan het binnenhalen iig. :)

@hierboven: snelheid is prima, 10% per minuut ongeveer, ligt dus niet aan de drukt denk ik.

[ Voor 34% gewijzigd door LoneRanger op 08-09-2010 14:43 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 374276

Ik ga met zo'n 1 a 2% per minuut, maar dan zal het wel aan m'n wifi liggen. Toch maar eens een kabel trekken dan :) 92% inmiddels, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Jammer dat je PSN+ nodig hebt, komt ie dan volgend week in de normale store ?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Nog 1,5 uur werken arrgghhh... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Striptease schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:25:
Jammer dat je PSN+ nodig hebt, komt ie dan volgend week in de normale store ?
Klopt helemaal.
Zorg gewoon dat je iemand kent met een PSN+ account die je even kan bietsen, zoals ik B)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Same here... Staan al wel wat filmpjes op jouwbuis, to kill time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

kaos- schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:35:
[...]

Klopt helemaal.
Zorg gewoon dat je iemand kent met een PSN+ account die je even kan bietsen, zoals ik B)
Doet die demo het dan nog wel als je dan weer met je eigen account in logt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
[...]

Klopt helemaal.
Denk niet dat iemand zo aardig is :9~

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Klopt helemaal.
Kan je dan gewoon met één account op meerdere Playstations dan? :+ Zo ja, dan kan ik er dus ook nog wel iemand mee blij maken. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Maximaal 5 PS3's...Maar let op dat je ze daarna ook weer de-authorised. Dan krijg je weer een "PS3" terug.

Let wel op, degene die je toegang geeft moet je wel vertrouwen. Hij of zij kan namelijk de hele Store leegkopen met jouw creditcard.

[ Voor 39% gewijzigd door Sluuz op 08-09-2010 15:48 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.