Nog iemand uit omgeving eindhoven die richting oberhausen gaat volgende week vrijdag?
Hm, zou wel mooi beroerd zijn als je niet kan reserveren. Nouja, dan ga ik maar om 6.30 uur opstaan en op de motor daarheen racen (uurtje vanuit Arnhem). Wat je al niet doet om dat ding 2 weken eerder te hebben
Van die wereldreis naar Oberhausen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Waarom maken jullie al plannen voor Oberhausen? Je weet geeneens dat je iets gaat kunnen kopen, ongeacht hoe vroeg je er bent. Tot morgen blijven dit enkel speculaties.
[ Voor 14% gewijzigd door Lulukai op 06-10-2011 16:56 ]
.
Apple staat gelijk aan speculaties.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Leveren ze nou in NL? En als je online reserveert, kan je 'm dan bijv ook de maandag na release-date halen?
Nee, ze leveren niet in NL.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze zijn pas beschikbaar vanaf 28 oktober in NL.
Hij bedoelt versturen vanuit een Apple Store in Duitsland naar Nederland.
Rivanov, dat bedoel ik inderdaad.
EDIT: Vanaf hoelaat mogen we reserveren morgen?
EDIT: Vanaf hoelaat mogen we reserveren morgen?
[ Voor 43% gewijzigd door Beatboxx op 06-10-2011 17:03 ]
Uhm, je kan hem wel kopen, alleen niet reserveren.ruyckske schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 16:55:
Waarom maken jullie al plannen voor Oberhausen? Je weet geeneens dat je iets gaat kunnen kopen, ongeacht hoe vroeg je er bent.
Op de site staat: vanaf 08:00, de 14e...
En ad telefoon zeiden ze hetzelfde.
Waarom vanaf 8u
Dan moet ik net weg naar school
Yes
---------------
Als ik een 4S zou reserveren in Duitsland of Frankrijk, dan moet ik sowieso al een bepaald bedrag betalen lijkt mij, of niet?
Zulke launches zijn ook niet voor schoolgaande kinderen van 15Beatboxx schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 17:11:
Waarom vanaf 8uDan moet ik net weg naar school
Elect a clown, expect a circus.
Als dat kan zal ik het zeker doen. Ik vraag me alleen af of je als NL'er op de USA site kan preorderen voor een simlockvrije iPhone...
PSN: Sluuz
virtualJac, natuurlijk mag je dat zo zeggen. Een (business class) ticket naar New York kost me niet veel omdat ik korting krijg via mijn werkgever. Omdat de prijzen in de VS flink lager zijn dan hier in Europa speelde ik met de gedachte om daar een aaifoon te halen. Maar blijkbaar is het makkelijker om dat in Duitsland te doen (waar ik trouwens ook het vliegtuig voor zal moeten pakken, ik woon niet in Nederland). Bedankt voor de antwoorden.virtualJac schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 11:31:
[...]
Retourtje €€ NYC en een paar uurtjes (7,5 heen en 6 terug?) is volgens mij niet echt rendabel. Dan kun je beter gewoon iemand een paar meier geven die hem voor je ophaalt in Duitsland en bij je thuisbrengt. Of een TGV'tje Parijs pakken. Is stuk comfortabeler dan vliegtuig ookNaast het feit dat het bij de Apple stores in de VS 1000000K drukker is dan bij de Apple stores in Europa. Ik vind je gedachtegang een beetje vreemd, als ik dat zo mag zeggen.
Apple release is altijd een tekort, en genoeg mensen die niks beters te doen hebben dan om 3 uur al voor de deur te liggen.Slasher schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 15:09:
[...]
Ik denk dat er minder vraag zal zijn, omdat het geen nieuw model is, en meer een spec-bump, en veel mensen die nu een 4 hebben zullen niet geneigd zijn om te upgraden.
Als het een nieuw model zou zijn geweest zou de vraag veel groter zijn. Maar dit is slecht een conclusie van mijn kant.
En niet te vergeten dat een heleboel van die mensen uit Nederland komen, want de Apple store in Oberhausen is voor de meeste Nederlanders de dichtst bijzijnde (denk ik).NotSoSteady schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:02:
[...]
Apple release is altijd een tekort, en genoeg mensen die niks beters te doen hebben dan om 3 uur al voor de deur te liggen.
Maar wie niet helemaal voor niets wil gaan: in hetzelfde winkelcentrum is ook een officiële Lego store. Voor wie daar van houd dan
Met de Sint in aantocht nog niet eens zo'n slecht idee. Misschien ga ik wel voor de Lego, en als t meezit pak ik ff n iPhone mee
Das iPhone 4S ist ab 14. Oktober um 8:00 Uhr im
Apple Store erhältlich. Der Verkauf erfolgt in der
Reihenfolge des Erscheinens.
Waar heb je dat gevonden ?matthijst schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:03:
Das iPhone 4S ist ab 14. Oktober um 8:00 Uhr im
Oberhausen is toch best leuk voor een dagje weg, ga denk ik volgende week ook even kijkje nemen daar. Die Apple Store zit daar op de begaande grond of niet? Zag er volgens mij trouwens wel erg klein uit, tenminste wat ik me nog kan herinneren van een jaar geleden.GHDpro schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 21:36:
[...]
En niet te vergeten dat een heleboel van die mensen uit Nederland komen, want de Apple store in Oberhausen is voor de meeste Nederlanders de dichtst bijzijnde (denk ik).
Maar wie niet helemaal voor niets wil gaan: in hetzelfde winkelcentrum is ook een officiële Lego store. Voor wie daar van houd dan
Centro gaat normaal pas om 08:00 open, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, aangezien de Applewinkel volgens mij ergens in het winkelcentrum zit (binnen).
"Das CentrO ist ab 8 Uhr geöffnet. Wann Apple aufmacht, können wir dir - Stand heute - noch nicht sagen."
Bestellen morgen vanaf 09:01, maar alleen voor versturen naar duits adres...
http://www.iphone-ticker.de/iphone-4s-vorbestellen-25841/
"Das CentrO ist ab 8 Uhr geöffnet. Wann Apple aufmacht, können wir dir - Stand heute - noch nicht sagen."
[ Voor 20% gewijzigd door matthijst op 06-10-2011 23:33 ]
Bedankt. Nu weet ik dat ik morgen niet vroeg de wekker hoef te zetten om te preorderen..
Vraag me af hoe druk het zal zijn, veel mensen met een 4 zullen wachten op de iPhone 5 volgend jaar, anderen gaan naar Android e.d., anderen vinden de upgrade niet geweldig en gaan voor een goedkopere iPhone 4. Maar het is een iPhone en daar staan altijd lange rijen voor, ook met de 3GS destijds.
Hoe laat zijn jullie van plan om daar te zijn ? Denk zelf dat ik 3 uur hier vertrek zodat ik om 5 uur daar ben, misschien iets later. 6 uur hoogstens. Vraag me af of het winkelcentrum al eerder dan 8 uur open gaat zodat mensen binnen kunnen wachten/ een rij kunnen vormen..
Vraag ik me dus ook af.. tot 8 uur voor de ingang van Centro in de rij staan en dan als het winkelcentrum opengaat met z'n allen naar de Apple Store rennen kon nog wel eens chaotisch worden.matthijst schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:30:
Centro gaat normaal pas om 08:00 open, dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen, aangezien de Applewinkel volgens mij ergens in het winkelcentrum zit (binnen).
[ Voor 30% gewijzigd door Benny op 06-10-2011 23:41 ]
dubbelpost.
[ Voor 99% gewijzigd door Benny op 06-10-2011 23:40 ]
Had ff lopen googlen, met de iPad (of iPad2?) launch (om 17:00) stonden er om 10:00 al 20 mensen in de rij (maar toen was Centro dus open) en rond een uur of 15:00 stonden er 100-200...
Toen ging om 15:00 de winkel tijdelijk dicht om de boel klaar te zetten en werden en reserveringtickets uitgedeeld, dus misschien dat Centro nu idd eerder opengaat, of dat Apple vanaf een bepaalde tijd nummertjes of tickets gaat uitdelen?
Aan de ene kant pech, die 08:00, omdat je er dan als Duitser voor je werk even lang kunt, maar aan de andere kant ga je dan waarschijnlijk niet al heel vroeg voor de deur liggen (als je daarna nog moet werken)...
Toen ging om 15:00 de winkel tijdelijk dicht om de boel klaar te zetten en werden en reserveringtickets uitgedeeld, dus misschien dat Centro nu idd eerder opengaat, of dat Apple vanaf een bepaalde tijd nummertjes of tickets gaat uitdelen?
Aan de ene kant pech, die 08:00, omdat je er dan als Duitser voor je werk even lang kunt, maar aan de andere kant ga je dan waarschijnlijk niet al heel vroeg voor de deur liggen (als je daarna nog moet werken)...
Maar ja, bij een launch om 17:00 gaan mensen makkelijker 7 uur van te voren alvast daar staan dan bij een launch om 08:00 
En ook de iPad launches waren natuurlijk wat spectaculairder dan de 4S.
En ook de iPad launches waren natuurlijk wat spectaculairder dan de 4S.
[ Voor 23% gewijzigd door fsfikke op 06-10-2011 23:58 ]
Denk dat vergelijken met de iPad(2) launch niet veel zin heeft omdat het een ander soort product is (veel mensen halen alleen een nieuwe iPhone als ze hun contract kunnen vernieuwen, een veel minder groot deel tikt zomaar even ong. 700 euro af voor een losse telefoon). En ook omdat het toen een heel ander tijdstip was. Je zou inderdaad denken dat Duitsers in ieder geval niet om 05:00 uur ofzo al in de rij gaan staan als ze die dag moeten werken. Maarja, hoeveel Duitsers zijn er die een dag vrij nemen of een paar uur later naar het werk gaan.. Het blijft giswerk.matthijst schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 23:45:
Had ff lopen googlen, met de iPad (of iPad2?) launch (om 17:00) stonden er om 10:00 al 20 mensen in de rij (maar toen was Centro dus open) en rond een uur of 15:00 stonden er 100-200...
Denk trouwens wel dat Apple een soort ticketsysteem gaat hanteren.
Mja, inderdaad. Heb destijds voor de 3GS in Antwerpen gestaan (met ook een hoop Nederlanders), stond toen ook een man of 200. Daar had je vantevoren gereserveerd (maar denk dat het nog steeds wel op=op was, dus als je een bepaald type wilde moest je vroeg zijn). Was er toen volgens mij rond 7 uur ofzo, verwacht dat je in Oberhausen rond 6 uur redelijk op tijd zou moeten zijn...
Een soort ticketsysteem lijkt me wel logisch inderdaad, anders wordt het denk ik rellen.
Ze moeten sowieso "iets" doen, als het winkelcentrum niet al eerder open gaat; anders wordt het sprinten
Een soort ticketsysteem lijkt me wel logisch inderdaad, anders wordt het denk ik rellen.
Ze moeten sowieso "iets" doen, als het winkelcentrum niet al eerder open gaat; anders wordt het sprinten
[ Voor 25% gewijzigd door matthijst op 07-10-2011 00:08 ]
Je kan ook op een normale manier reageren. Dit is absoluut niet gewenst.
[ Voor 159% gewijzigd door Hoedje op 07-10-2011 11:12 ]
Store ligt weer eruit..
Nog half uurtje en dan weten we of hij te pre-orderen is en op te halen vanaf 8u
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Mini Poeper woont net over de grens aan de duitse zijde!matthijst schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 00:06:
Ik ga overigens twee phones bestellen; een 4 8GB en een 4S 16GB.
Iemand enig idee wat de 4 8GB in euro's gaat kosten?
[ Voor 16% gewijzigd door Mini Poeper op 07-10-2011 08:49 ]
Dus toch wel mooi stukje goedkoper dan huidige 4 16GB?!
Dan weet ik hoe ik moet rekenen bij eventueel koppelaankoop van abonnement.
Natuurlijk is hij goedkoper, er zit 8GB minder inMini Poeper schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:01:
[...]
Dus toch wel mooi stukje goedkoper dan huidige 4 16GB?!
Dan weet ik hoe ik moet rekenen bij eventueel koppelaankoop van abonnement.
Elect a clown, expect a circus.
Duitse store ligt in ieder geval goed plat..
Ik vind het toch maar klunzig overkomen zo...

Klein voordeel is wel dat de websites van de grote telecomproviders wel up zijn dus misschien gaan meer mensen daar bestellen ipv bij Apple waardoor er meer overblijven. Wishful thinking

Idd, al een half uur bezig. Kijk het nog even aan...
Je kunt beter naar Oberhausen rijden..

2x 32GB wit besteld
Alleen maar verzenden..
Jammer, ken niemand die in duitsland woont.
Iemand een Duits adres?
Kak, simlockvrije iPhone in USA pas vanaf november!
PSN: Sluuz
Ja valt mij ook een beetje tegen... Ik ga het denk ik alsnog proberen in de Apple Store in NY als ik er ben...Sluuz schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:46:
Kak, simlockvrije iPhone in USA pas vanaf november!
Je kan ze nog steeds bestellen, dus wat dat betreft goeie hoop dat het goed gaat komen volgende week id winkel.
Nou, dat wordt dus niet reserveren. Good luck voor iedereen die volgende week naar Oberhausen gaat. Je bent dus nergens zeker van..
Mwah, nog niet uitverkocht, dus denk dat je best goeie kans hebt
Ik heb uiteindelijk maar besteld via de UK apple store... En dan hopen dat het Borderlinx verhaal werkt. Maar gezien de voorgaande ervaringen heb ik er een hard hoofd in. Het is toch wat met die Apple launches ;-)
Het is dus volgende week, die het eerst komt, die het eerst maalt. Wordt dus in de rij gaan staan.. Daar heb ik geen tijd voor!
Wanneer denk je 'm dan te ontvangen?Upke dupke schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:50:
Ik heb uiteindelijk maar besteld via de UK apple store... En dan hopen dat het Borderlinx verhaal werkt. Maar gezien de voorgaande ervaringen heb ik er een hard hoofd in. Het is toch wat met die Apple launches ;-)
[ Voor 5% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2011 09:51 ]
Jammer, ga de 15e op vakantie zou mooi zijn als dat met iphone 4s kon. Maar om nou 5-6 uur 's ochtends voor die winkel te gaan staan gaat ook een beetje ver.
Bestellen wel, maar betalen niet. My CC gaat maar tot 1000 euro en volgens mij kost hij nu al 700 euro. Jikes!
Andere ideeën?
Andere ideeën?
Echt doodzonde dat er niet kan gereserveerd worden voor afhaling. Dit gaat veel buitenlanders verhinderen een tripje te maken, enkel locals kunnen op de bonnefooi gaan aanschuiven.
.
Zelfs al zou er gereserveerd kunnen worden, is het nog een kwestie van in de rij staan voordat je de iPhone in de handen hebt. Het denken van het niet hoeven wachten en snel je iPhone ophalen is natuurlijk een gedachte die niet realistisch is.
Ach, wat onduidelijkheid is ook wel leuk.
De 16GB is 499Pound en dat is ongeveer €579,-.Upke dupke schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:52:
Bestellen wel, maar betalen niet. My CC gaat maar tot 1000 euro en volgens mij kost hij nu al 700 euro. Jikes!
Andere ideeën?
Hoeveel zijn de verzendkosten via Borderlinx?
Geen idee.... Daar heb ik eigenlijk niet eens opgelet. Ik wil gewoon zsm. af van mijn huidige telefoon en dan ben ik er voor 3 jaar mee klaar. Ik geloof dat het iets van 30 euro is. Maar dat is maar wat ik per google gelezen heb.
Ik denk dat ik de 20e ff in de auto spring en ff naar Oberhausen toe fiets...
Laten we dan hopen dat er dan minder mensen zijn die een 'nieuw' apparaat willen hebben.
Laten we dan hopen dat er dan minder mensen zijn die een 'nieuw' apparaat willen hebben.
Power to the beat.
Vorig jaar ong. 30 eRivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:56:
[...]
De 16GB is 499Pound en dat is ongeveer €579,-.
Hoeveel zijn de verzendkosten via Borderlinx?
Wilder er nog twee bestellen maar ik kreeg een foutmelding na ht versturen van de order. Dan laten we het maar bij 2x 32GB
Je mag er ook maar 2 bestellen per persoon.
Welke Store heb jij ze besteld?
[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2011 10:00 ]
Hmm, site reageert nog steeds vlotjes en nog steeds verzendklaar op de 14e, dus niet echt een run op, lijkt het?
Borderlinx is ook een optie, maar ja, dan heb je hem ook pas in de week erna ergens, dan wacht ik net zo lief op de 28e en bestel hem in NL (als volgende week vrijdag niks wordt).
Borderlinx is ook een optie, maar ja, dan heb je hem ook pas in de week erna ergens, dan wacht ik net zo lief op de 28e en bestel hem in NL (als volgende week vrijdag niks wordt).
[ Voor 45% gewijzigd door matthijst op 07-10-2011 10:03 ]
Als je kan reserveren ben je zeker dat je wel zeker dat je een trip van honderden kilometers niet voor niets maakt, maar je sowieso met een iPhone terug naar huis keert.carfreak02 schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 09:55:
Zelfs al zou er gereserveerd kunnen worden, is het nog een kwestie van in de rij staan voordat je de iPhone in de handen hebt. Het denken van het niet hoeven wachten en snel je iPhone ophalen is natuurlijk een gedachte die niet realistisch is.
.
Je kan op zich ook op de Duitse site bestellen en dan een NL adres opgeven?
Of cancellen ze m dan handmatig later?
Dan krijg je:
Jan Jansen
Zwetsstraat 12
7234AD Amsterdam
Niederlande
07234
Deutschland
Of cancellen ze m dan handmatig later?
Dan krijg je:
Jan Jansen
Zwetsstraat 12
7234AD Amsterdam
Niederlande
07234
Deutschland
Twee per Apple ID.Rivanov schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:00:
Je mag er ook maar 2 bestellen per persoon.
Gewoon bij de Apple Store besteld. Meer als backup voor als ik in Oberhausen achter het net vis.
Als backup?
Anders verkoop je ze?
Neem aan dat online ze op/rond de 14e levert?
Anders verkoop je ze?
Huh!? Nu will apple allerlei gescande documenten hebben om de transactie te voltooien. Tegen fraude. Een rijbewijs of paspoort en een scan van de laatste cc afschrijving.
Is dit normaal? Of omdat ik borderlinx gebruik vertrouwen ze het niet geheel.
Was te verwachten als iedereen massaal naar één adres gaat shippen.Upke dupke schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:48:
Huh!? Nu will apple allerlei gescande documenten hebben om de transactie te voltooien. Tegen fraude. Een rijbewijs of paspoort en een scan van de laatste cc afschrijving.
Misschien een rare vraag, maar waarom wordt er niet gewacht op de introductie in Nederland? Puur om de telefoon twee weken eerder te hebben?
Voor zowel de iPhone 3GS 8GB als iPhone 4 8GB zijn de prijzen 20 euro lager dan in Duitsland en 30 euro lager dan in België. De verschillen met de UK zijn niet consequent, de 3GS is daar 20 euro duurder, de 4 is daar 5 euro goedkoper.
Als die lijn voor de 4S wordt doorgezet worden de prijzen 599 / 699 / 799 (op basis van de prijzen in Duitsland).
* afgeronde prijs op basis van een koers van 1 EUR = 1.156 GBP
** geschatte prijs op basis van consistente verschillen met iPhone 3GS en iPhone 4
Voor zowel de iPhone 3GS 8GB als iPhone 4 8GB zijn de prijzen 20 euro lager dan in Duitsland en 30 euro lager dan in België. De verschillen met de UK zijn niet consequent, de 3GS is daar 20 euro duurder, de 4 is daar 5 euro goedkoper.
Als die lijn voor de 4S wordt doorgezet worden de prijzen 599 / 699 / 799 (op basis van de prijzen in Duitsland).
Nederland | België | Duitsland | UK* | |
iPhone 3GS 8GB | 349 | 379 | 369 | 369 |
iPhone 4 8GB | 499 | 529 | 519 | 496 |
iPhone 4S 16GB | 609** | 639** | 629 | 577 |
iPhone 4S 32GB | 719** | 749** | 739 | 692 |
iPhone 4S 64GB | 829** | 859** | 849 | 808 |
** geschatte prijs op basis van consistente verschillen met iPhone 3GS en iPhone 4
Tsja, 2 weken eerder, maar vooral: ueberhaupt zon ding een beetje snel hebben.
Als je m volgende week in DE niet kut krijgen heb je de 28e nog een kans voor NL.
Als je m volgende week in DE niet kut krijgen heb je de 28e nog een kans voor NL.
Ja.... Maar via e-mail is wel een erg onveilige manier. In één klap en de persoonsgegevens en cc gegevens. Op google is er wel het e.e.a. over te vinden. Maar het is niet consistent.Ashy schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:51:
[...]
Was te verwachten als iedereen massaal naar één adres gaat shippen.
Idd. Levering ma-vr dus op z'n vroegst die maandag, dan nog hierheen misschien twee daagjes. Dan heb je ze 1.5 week voor de launch hier. Zullen vast wel geïnteresseerden in zijnmatthijst schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:36:
Als backup?
Anders verkoop je ze?
Hier in Den Haag zijn natuurlijk weinig mensen die helemaal naar Duitsland willen rijden.
De Nederlandse prijzen bepalen is nog een beetje koffiedik kijken. Wat wel wel weten:Tackleberry schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:53:
Misschien een rare vraag, maar waarom wordt er niet gewacht op de introductie in Nederland? Puur om de telefoon twee weken eerder te hebben?
Nederland België Duitsland UK* iPhone 3GS 8GB 349 379 369 369 iPhone 4 8GB 499 529 519 496 iPhone 4S 16GB 609** 639** 629 577 iPhone 4S 32GB 719** 749** 739 692 iPhone 4S 64GB 829** 859** 849 808
nieuws: IPhone 4S wordt bij KPN 50 euro duurder dan iPhone 4
[ Voor 68% gewijzigd door fsfikke op 07-10-2011 11:25 ]
Dus je kan ze deze keer niet reserveren bij een store?fsfikke schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 10:00:
Wilder er nog twee bestellen maar ik kreeg een foutmelding na ht versturen van de order. Dan laten we het maar bij 2x 32GB
Je moet dus direct eentje bestellen en die krijg je dan zeker weten, onder voorwaarde dat hij naar een adres binnen dat land word gestuurd?
Ik denk dat je er volgende week rustig heen kan rijden doordat de mensen die 'm echt graag willen hebben nu al hebben besteld daar. Dus de meeste druk zal al van de ketel af zijn.
Daar lijkt het wel op ja.Haakontje schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:34:
[...]
Dus je kan ze deze keer niet reserveren bij een store?
Je moet dus direct eentje bestellen en die krijg je dan zeker weten, onder voorwaarde dat hij naar een adres binnen dat land word gestuurd?
Misschien dat winkels toch nog telefonisch reserveringen opnemen. Maar daar zou iemand ze even voor moeten bellen
Ben benieuwd!knny schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:49:
Ik probeer Centro nu te bellen
Zojuist medewerker gesproken van Centro na 17 min!!
Hij zegt dat reserveren via mail niet meer mogelijk is. Kom gewoon in de rij aansluiten de 14e zegt hij. We zijn vanaf 08u open
Balen
Hij zegt dat reserveren via mail niet meer mogelijk is. Kom gewoon in de rij aansluiten de 14e zegt hij. We zijn vanaf 08u open
Balen
Weten we wel dat er vanaf 8uur een iphone te halen valtknny schreef op vrijdag 07 oktober 2011 @ 11:53:
Zojuist medewerker gesproken van Centro na 17 min!!
Balen
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
En je mag 2 p.p. zei de medewerker. Dus het wordt gewoon vanaf 04u in de rij staan denk ik
04u? Ik kan me toch echt niet voorstellen dat het zo mega-druk zal zijn dat je 4 uur voor openingstijd al in de rij moet gaan staan.
Zijn er mensen in de buurt van de randstad die naar oberhausen gaan? zou graag met iemand willen carpoolen. kosten worden uiteraard gedeeld!
Zie graag een DM komen. alvast bedankt.
Zie graag een DM komen. alvast bedankt.
Inmiddels levertijd van 2 weken in Frankrijk
1 - 2 weken klopt wel, 14de is 1 week van nu.. op http://www.apple.com/de/retail/ staat nog steeds "Komm am 14. Oktober ab 8:00 Uhr in den Apple Store."
Er zit een verschil met wat de voorraad is van de online Apple store van de fysieke winkels. De fysieke winkels hebben een aparte voorraad (en daarnaast kan je wel met 100% zekerheid zeggen dat de Apple Stores op de dag van de release de iPhone 4S op voorraad hebben)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone] Levertijden - deel 2
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 9
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.