Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Matched: desire, z
Goed, dit heb ik weer. Mijn vader is op mijn Desire Z gaan zitten, en heeft daardoor een lange kras gemaakt met zijn rits op mijn scherm. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om er een nieuw scherm in te zetten en zo ja waar en wat zijn de kosten hiervan? Ik wil er niet zelf aan beginnen ivm garantie dus het liefst een winkel of HTC zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door J0ey op 27-06-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

J0ey schreef op maandag 27 juni 2011 @ 19:21:
Goed, dit heb ik weer. Mijn vader is met zijn 100 kg op mijn Desire Z gaan zitten, en heeft daardoor een vrij grote kras gemaakt met een rits op mijn scherm. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om er een nieuw scherm in te zetten en zo ja waar en wat zijn de kosten hiervan? Ik wil er niet zelf aan beginnen ivm garantie dus het liefst een winkel of HTC zelf.
Ik zou je vader laten betalen :+ Als mijn vader mijn telefoon beschadigd op wat voor manier dan ook dan zijn de kosten voor hem aangezien het zijn schuld is. Overigens weet ik niet wat de kosten zijn voor een scherm-reparatie door HTC of een gecerficeerde winkel, maar reken maar op een bedrag met 2 nullen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:04
Geen matches
Beetje gedeelde schuld he, foon op bank laten liggen. Op dealextreme staat wel het touch gedeelte van het scherm voor weinig. Das de toplaag dus. Verder altijd screenprotector gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Matched: z
Hij lag op het bed waar ik ook op zat, ik kon er dus vrij weinig aan doen omdat hij niet keek waar hij ging zitten. Maar daar gaat het niet om. Ik wou alleen weten hoeveel het ongeveer gaat kosten om dit te laten vervangen door een winkel/HTC. Ik ga er zelf niet aan beginnen, zeker omdat het een groot gedoe is ivm het schanier etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Offtopic, maar: kan je het niet verhalen op zijn WA-verzekering?

Volgens mij krijg je hem van HTC gratis terug als je de reparatie te duur vindt, maar chat even met ze dan kan je het vragen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 19:18

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Goed, dit heb ik weer. Mijn vader is op mijn Desire Z gaan zitten, en heeft daardoor een lange kras gemaakt met zijn rits op mijn scherm. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om er een nieuw scherm in te zetten en zo ja waar en wat zijn de kosten hiervan? Ik wil er niet zelf aan beginnen ivm garantie dus het liefst een winkel of HTC zelf.
Ik heb toevallig net http://displex-touch.nl/ besteld. Ik hoop het binnen een paar dagen in huis te hebben, dan kan ik wel posten of het werkt :)
Tot eind deze maand (juni) kost ie 6,99 ipv 9,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Damn ik kan prima wachten op een of ander maar ik word een beetje simpel van de release van Android 2.3 voor de Desire Z. Nergens is concrete info te vinden alleen maar speculeren. Waarom geven zie geen concrete datum ipv "eind juni".

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:34

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Omdat het lang niet zo boeiend is als een hoop mensen denken. Het is echt dat je met 2.3 opeens 83 nieuwe features hebt, en een 4x langere accuduur.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Ohw ik dacht dat de krasjes op de achterkant dan opeens verdwenen zijn. Het gaat me erom dat ze er zo vaag in blijven alsof ze het (nog) niet helemaal onder controle hebben om uit te rollen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Zal wel 'it's done when it's done' zijn.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En er is natuurlijk geen megabudget beschikbaar, dat drukt alleen maar op de omzet.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:08
Ik denk dat het zich wel terugbetaalt eigenijk als men weet dat je binnen een bepaalde tijd gegarandeerd die update krijgt. Er zijn wel mensen die daarom de Nexus toestellen van Google kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
pven schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:01:
Offtopic, maar: kan je het niet verhalen op zijn WA-verzekering?

Volgens mij krijg je hem van HTC gratis terug als je de reparatie te duur vindt, maar chat even met ze dan kan je het vragen.
Dat gaat niet lukken denk ik, maar ik heb een mailtje naar HTC gestuurd, ben benieuwd wat hun ervoor vragen omdat ik op internet al bedragen van 110-144 euro voorbij zie komen. :|
Darkraver8 schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:50:
[...]

Ik heb toevallig net http://displex-touch.nl/ besteld. Ik hoop het binnen een paar dagen in huis te hebben, dan kan ik wel posten of het werkt :)
Tot eind deze maand (juni) kost ie 6,99 ipv 9,99.
Bedankt voor de tip, maar dit gaat niet werken voor de kras die ik heb omdat die vrij diep is. Maar ik ben toch benieuwd of dit voor jou werkt, dus post het toch maar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

jip_86 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 15:28:
Ik denk dat het zich wel terugbetaalt eigenijk als men weet dat je binnen een bepaalde tijd gegarandeerd die update krijgt. Er zijn wel mensen die daarom de Nexus toestellen van Google kopen.
Ik denk dat het aantal mensen dat het zo ontzettend belangrijk vindt dat ze een gsm wel of niet kopen omdat een update, die nagenoeg alleen invloed heeft op je e-penis, een maand eerder verschijnt, niet dermate groot is dat het die extra kosten van een versnelde ontwikkeling en testfase terugbetaalt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:05
Bart ® schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:56:
[...]

Ik denk dat het aantal mensen dat het zo ontzettend belangrijk vindt dat ze een gsm wel of niet kopen omdat een update, die nagenoeg alleen invloed heeft op je e-penis, een maand eerder verschijnt, niet dermate groot is dat het die extra kosten van een versnelde ontwikkeling en testfase terugbetaalt.
gaat het niet om... beloften zijn beloften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 19:58

netblade

Sunrise

Pusherman_ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 11:57:
[...]

gaat het niet om... beloften zijn beloften :P
True en ik wil die nieuwe sense wel eens hebben, en ik doe niet meer aan rooten, toestel moet 2 jaar mee en uit ervaring ga ik toch 9/10x terug naar de stock.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:24

Sorcerer8472

Mens sana?

NoFate schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:01:
ik heb hetzelfde fenomeen op dat klepje aan de achterkant, echt slechte kwaliteit...

geef ons even feedback wat HTC zegt, misschien krijgen we wel nieuwe toegestuurd?

bedankt
Oh, dat heb ik ook. Ik leg m'n telefoon echt niet op plekken waar zand oid op de tafel ligt, maar hij zit behoorlijk vol krassen 8)7

Ik hoop o.a. dat de speaker beter wordt bij de update naar 2.3 (zoals ook bij de HD). Die is zowat onbruikbaar nu namelijk. Lelijk en schel geluid, stemmen zijn slecht verstaanbaar. Dus die update mag wel komen hoor, duidelijk verbeterpunt :) Accuduur zal wel niet veel aan te doen zijn, maar alle kleine beetjes helpen :)

Zijn er hier trouwens veel mensen die last hebben van wegvallende 3G-gesprekken? Het neemt echt absurde vormen aan bij mij soms :X

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 29-06-2011 12:17 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
netblade schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:08:
[...]

True en ik wil die nieuwe sense wel eens hebben, en ik doe niet meer aan rooten, toestel moet 2 jaar mee en uit ervaring ga ik toch 9/10x terug naar de stock.
Ik dacht dat er geen Sense 3.0 voor de Desire Z kwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:26
disturbedmind schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:29:
[...]

Ik dacht dat er geen Sense 3.0 voor de Desire Z kwam?
Komt er ook niet. Is alleen voor Sensation of nieuwer, tenzij je aan de Custom ROMs gaat. Ik draai nu Virtuous Unity 1.26 en die heeft Sense 3.0, het is het echt waard kan ik je zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
omgwtfbbq schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:31:
[...]

Komt er ook niet. Is alleen voor Sensation of nieuwer, tenzij je aan de Custom ROMs gaat. Ik draai nu Virtuous Unity 1.26 en die heeft Sense 3.0, het is het echt waard kan ik je zeggen :)
Werkt dat een beetje? Word de telefoon er niet langzamer van? En hoe zit het met de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
disturbedmind schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:34:
[...]

Werkt dat een beetje? Word de telefoon er niet langzamer van? En hoe zit het met de accuduur?
Werkt echt perfect, zitten nagenoeg geen bugs in, en er word elke maandag een nieuwe release gedaan met fixes. Telefoon is net zo snel als stock ROM, zo niet sneller omdat je een standaard OC kernel krijgt (Tot 1Ghz, wel met allemaal downclock features) en daardoor is de accuduur net zo goed zo niet beter. Ik heb het iig niet slechter gekregen dan de stock ROM ;)

De virtuous crew stopt er veel optimalisatie in, en het werkt echt super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
omgwtfbbq schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 12:39:
[...]

Werkt echt perfect, zitten nagenoeg geen bugs in, en er word elke maandag een nieuwe release gedaan met fixes. Telefoon is net zo snel als stock ROM, zo niet sneller omdat je een standaard OC kernel krijgt (Tot 1Ghz, wel met allemaal downclock features) en daardoor is de accuduur net zo goed zo niet beter. Ik heb het iig niet slechter gekregen dan de stock ROM ;)

De virtuous crew stopt er veel optimalisatie in, en het werkt echt super :)
klinkt als een goeie kanshebber voor een custom rom..

als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet aan een custom rom begonnen omdat ik dacht dat de HTC update wel eerder zou komen en omdat ik bij die custom dingen door de bomen het bos niet meer zie.

Er zijn er zo veel.. wat is nou de beste en waarom.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Laatst online: 09:04
Als je eenmaal geroot hebt en rom manager geinstalleerd is custom roms installeren echt een eitje. Je kunt zelfs een image maken van je oude rom zodat je binnen 10 minuten weer terug komt. Ik probeer regelmatig nieuwe roms, om vaak snel weer terug te gaan naar cyanogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• systemfan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-09 13:23
Dit is zeker mogelijk, ik heb vandaag nog mijn schermpje + touchscreen van mijn Desire Z vervangen. Deze was op de beton gevallen, waardoor er barsten in het schermpje waren en het zwart bleef. Ik heb navraag gedaan, en bij HTC laten repareren ging me 250-350eur kosten.

Ik heb dan maar via Tmart.com wisselstukken besteld voor 54eur, welke eerder vandaag aankwamen. Een ontmantelingsguide op het internet gevolgd, en even later was zonder veel moeite alles vervangen en in werkende staat. Het bespaarde geld is zeker de moeite om het zelf te doen.

Hier een step by step guide om je desire Z te ontmantelen: http://tjworld.net/blog/htc-desire-z-tear-down

edit: In deze guide vind je details over hoe het nieuwe touchscreen te plaatsen (bij een desire, komt op vlak van het touchscreen overeen, voor het overige de andere guide volgen): http://tjworld.net/blog/htc-desire-tear-down

[ Voor 9% gewijzigd door systemfan op 30-06-2011 03:06 ]

The end may justify the means as long as there is something that justifies the end.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Pusherman_ schreef op woensdag 29 juni 2011 @ 14:36:
[...]

klinkt als een goeie kanshebber voor een custom rom..

als ik heel eerlijk ben, ben ik nog niet aan een custom rom begonnen omdat ik dacht dat de HTC update wel eerder zou komen en omdat ik bij die custom dingen door de bomen het bos niet meer zie.

Er zijn er zo veel.. wat is nou de beste en waarom.. ?
Er zijn een paar goede te vinden.

MIUI is volgens mij een leuke. (Zelf een keer geprobeerd, na 5 minuten weer terug gegaan, vond hem persoonlijk niet fijn.. )
Virtious wordt vaak genoemd, zelf geen ervaring mee.
Cyanogenmod, deze gebruik ik zelf. Werkt echt super goed! Snel, simpel en overzichtelijk. Sinds 7.1.0 RC1 nog geen irritante bugs gevonden. Voor mezelf echt een top rom.

Verder kan je op XDA inlezen in de verschillende roms, beetje topics lezen en je bent er snel achter of het wat is of dat het echt crap is. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Ik zit er aan te denken om mijn Z weer door te verkopen. Wat denken jullie dat een redelijke prijs is op dit moment?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

rajackar schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:43:
Ik zit er aan te denken om mijn Z weer door te verkopen. Wat denken jullie dat een redelijke prijs is op dit moment?
pricewatch: HTC Desire Z Grijs

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Thanks! Heb em dr ook meteen maar in gezet :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Had hem ook gezien en meteen een dm gestuurd.
Maar thanks voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 22-09 23:19
En hebben we de gingerbread al binnen op de Z?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope, geen gingerbread Yet... :(
Iemand enig idee wanneer hij zal komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Laatst online: 02-01-2022
Ze zijn inderdaad wel erg laat, toch maar eens gaan verdiepen in het downgraden van mijn telefoon om er custom roms op te gaan zetten.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 18:35:
nope, geen gingerbread Yet... :(
Iemand enig idee wanneer hij zal komen??
ik gok dat ze voor eind juni niet meer gaan redden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:22
na lang wachten op GB tot maar eens een custom geinstalleerd, die nieuwe sense 3,0 is echt wel de max met zijn nieuw home lock screen!!

leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
Pusherman_ schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 22:39:
ik gok dat ze voor eind juni niet meer gaan redden _O-
Het kan nog he :) ze hebben nog drie kwartier.

Ik heb er niet zo'n haast mee, maar ik denk dat als juli (2011) de update niet brengt ik toch maar eens aan de custom ROM ga. Wat ik daar zo van zie biedt dat toch wel leuke voordeeltjes. Ik ben alleen wel erg benauwd voor problemen (doodflashen). Maar goed, no nuts, no glory...

Ik ben overigens helemaal verslingerd aan Tasker. Ik heb al flink wat scriptjes draaien die mijn wifi aan en uit zet als ik locaties bereik/verlaat, 's nachts gaat hij op airplane mode (en in het weekend op andere tijden), de GPS wordt ingeschakeld bij het starten van bepaalde toepassingen, het geluid gaat op 100% bij het starten van Winamp (BT headset doet volumeregeling zelf). Geen goedkope app (bijna € 5 meen ik) maar zijn geld dubbel en dwars waard!

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Ik denk dat we beter de nieuwsposts voor de Desire in de gaten kunnen houden, voor de Z zal wel in dezelfde periode released worden.

http://www.facebook.com/HTC/posts/10150352342773084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:46

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

4 juli, en nog geen update. Erg vreemd. op veel sites stond inderdaad eind juni. Schijnbaar hebben ze er geen haast mee!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

NeFoRcE schreef op maandag 04 juli 2011 @ 15:26:
4 juli, en nog geen update. Erg vreemd. op veel sites stond inderdaad eind juni. Schijnbaar hebben ze er geen haast mee!
Of ze lopen tegen allerlei problemen aan. Ik zou wel uitkijken met updates vlak voor m'n vakantie, voor het geval HTC het verprutst heeft (zou niet de 1e keer zijn met hun updates :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Geen matches
Ik vind het gewoon slecht dat er gespeculeerd word maar dat er niks concreet bevestigd word (al is het uitstel van de update).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C3kChennie
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-09 23:46
Ik had de gingerbread update zo langzamerhand wel verwacht, niet omdat ik gierig ben en sta te springen op een update vanwege de GUI, maar meer vanwege het batterijverbruik wat bij mijn telefoon akelig snel gaat terwijl ik voor mijn gevoel er al redelijk veel rekening mee hou, (helderheid, GPS, 3G/GPRS switch)
Haal niet eens een halve dag bij mediocre gebruik.

Zou iemand mij willen helpen met rooten/custom rom erop zetten via teamviewer/logmein, of eventueel dat ik mijn tel bij iemand achterlaat en tegen betaling het laat rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
C3kChennie schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:17:
Ik had de gingerbread update zo langzamerhand wel verwacht, niet omdat ik gierig ben en sta te springen op een update vanwege de GUI, maar meer vanwege het batterijverbruik wat bij mijn telefoon akelig snel gaat terwijl ik voor mijn gevoel er al redelijk veel rekening mee hou, (helderheid, GPS, 3G/GPRS switch)

Zou iemand mij willen helpen met rooten/custom rom erop zetten via teamviewer/logmein, of eventueel dat ik mijn tel bij iemand achterlaat en tegen betaling het laat rooten?
ik heb hetzelfde.. het batterijgebruik moet echt beter..

ik heb 2 reserve accu's (via dealextreme, kost dus geen drol, maar toch) voor als ik ergens heen ga en moet navigeren, dan is al vaak een halve accu leeg en als ik bv naar een festival ga, dan jaag ik er zeker wel 2 accu's doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
Accu is echt een nadeel van de Z (en ook zo'n beetje het enige nadeel wat ik kan verzinnen). Ik heb dat opgelost met een extern accupackje van 5000mAh wat ik altijd in mijn rugzak heb zitten. Daar mee ben ik een stuk vrijer.

Ik ben een échte smartphonegebruiker (video kijken, muziek luisteren, boeken lezen, spelletjes doen, internetten, social media, foto/film, navigeren, etc.) en dan haal ik ook zeker geen dag. Maar met dat accupack heb ik er geen problemen mee. Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de langverwachte Android-update mijn acculevensduur niet bv. een factor twee vergroot. Wat ik doe kost nu eenmaal energie, daar is niet zoveel aan te doen. We hebben gewoon betere accu's nodig, en efficiëntere technologie.

Als ik in het energieoverzicht kijken zit mijn LCD meestal op zo'n 70-80%, dus daar is veel te halen.

Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

C3kChennie schreef op maandag 04 juli 2011 @ 16:17:

Tenzij je op een plek met slechte 3G-dekking zit en heel vaak terugstuitert naar GPRS, kost 3G juist minder energie dan GPRS. Dus op 3G laten staan. Haal ik tot 4 dagen mee (met licht gebruik).

Maar inderdaad, beetje intensief gebruik en het dingetje is binnen een dag leeg :P

@JeroenH: wat voor pakketje heb je dan? En laad je hem dan bij vanuit dat pakket? Zoiets lijkt me ideaal (accu uit het toestel halen absoluut niet).

Wat betreft LCD: brightness laag zetten helpt wel. Het is even afwachten of de update daar nog verbetering in kan aanbrengen, maar er zijn wel wat mogelijkheden denk ik, dus ben benieuwd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sorcerer8472 op 04-07-2011 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

Ik heb vandaag mn extended battery gekregen :)
http://cgi.ebay.com/3500m...m483fa599c1#ht_5898wt_906

8,50 voor een 360mAh batterij :P

verder heb ik ook de displex touch screen polisher binnen, maar dat is echt een rip-off! 2x geprobeerd de kras weg te werken, geen succes :( ook bij de telefoon van mn vriendin doet het niks! Ik heb het opgestuurd gekregen en moet nog betalen, maar ik ga ze wel vertellen dat ik niet betaal voor iets wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissileHugger
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 14:09

MissileHugger

I wonder...

Darkraver8 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:35:

verder heb ik ook de displex touch screen polisher binnen, maar dat is echt een rip-off! 2x geprobeerd de kras weg te werken, geen succes :( ook bij de telefoon van mn vriendin doet het niks! Ik heb het opgestuurd gekregen en moet nog betalen, maar ik ga ze wel vertellen dat ik niet betaal voor iets wat niet werkt.
Ligt de telefoon nog een beetje lekker in de hand met die "bult" achterop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Geen matches
MissileHugger schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:28:
[...]

ja dat dacht ik ook meteen haha... ik neem denk ik liever 2 kleine reserve accu's los mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkraver8

Darkraver8

Het komt allemaal goed!

MissileHugger schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:28:
[...]

Niet bepaald heel slecht eigenlijk. In het begin is het wel heel erg wennen, maar na verloop van tijd irriteert het wat minder.

Ik had hem eigenlijk gekocht voor op vakantie e.d. maar zo is toch ook wel nice dat ik 2 uur lang in de bus ook de telefoon echt goed kan gebruiken ipv zuinig zijn met de accu omdat die de rest van de dag ook nog mee moet.

Hij staat nu nog steeds op 100% terwijl de originele nu al op 60% zou staan :o
Ik begin nu toch te twijfelen aan de kwaliteit van de originele accu eigenlijk.

En ja de telefoon wordt er wel echt LELIJK van :P

[ Voor 3% gewijzigd door Darkraver8 op 05-07-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:56

_Apache_

For life.

Geen matches
Erg benieuw hoelang een acculading nu meegaat. De mijne is nu op 35u sinds ontkoppeld, en de accu is op 40%. Geen synchronisatie spul op 1 push client na. De andere mail client is pop3 (15min interval), voor de rest geen synchronisaties. Speel hier en daar een spelletje, geen navigatie, dat is killing. :X . Heb daar men dedicated device voor.

Verder gaat s'nachts internet en wifi uit.

[ Voor 15% gewijzigd door _Apache_ op 05-07-2011 15:29 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
Darkraver8 schreef op maandag 04 juli 2011 @ 20:35:

Ik heb zoiets ook overwogen, maar ik heb toch voor een 5000mAh externe batterij gekozen. Die kan ook de Legend van mijn vrouw opladen en de telefoon zelf wordt er niet dikker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

JeroenH schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:40:
[...]

Ik heb zoiets ook overwogen, maar ik heb toch voor een 5000mAh externe batterij gekozen. Die kan ook de Legend van mijn vrouw opladen en de telefoon zelf wordt er niet dikker van.
Waar heb jij die gekocht? Lijkt mij ook een ideale oplossing, ook voor in noodgevallen en idd handig dat er meerdere telefoons op kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 20:53:
Waar heb jij die gekocht? Lijkt mij ook een ideale oplossing, ook voor in noodgevallen en idd handig dat er meerdere telefoons op kunnen.
Hier, deze:

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/413ludtLbUL._SL500_AA300_.jpg

Er zit een krulsnoertje bij met pluggen voor alle soort telefoons, iphone, mini-USB, micro-USB, Nokia.

Ik zie het niet voor noodgevallen maar voor normaal gebruik. Zoals ik al zei ben ik echte smartphonegebruiker en de batterij redt het dan gewoon niet. Laatst een lang weekend weg, naar Oberhausen met de trein. De hele weg smartphone-dingen gedaan. Ik had zonder de externe accu de reis maar net - of misschien net niet - gehaald. Nu stapte ik met een volle accu uit de trein. Ik had dit ding een half jaar eerder moeten kopen, direct bij mijn telefoon.

De fabrikanten hebben nog een lange weg te gaan voordat óf de batterijen twee, drie keer beter worden, of het stroomverbruik van de devices met een factor twee, drie daalt - bij daadwerkelijk gebruik. Want dat is het probleem: ik heb wel een dozijn tips gehad van apps die het stroomverbruik omlaag brengen in standby, maar er is geen app in de wereld die het stroomverbruik terugbrengt als je met Google maps aan het navigeren bent, je positie met de wereld deelt via Glympse en onderwijl MP3's luistert via een BT headset.

Deze externe accu maakt mijn telefoon voor mij bruikbaar.

[ Voor 48% gewijzigd door JeroenH op 05-07-2011 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm, ziet er netjes uit! :) Het ding zelf laadt dus op via micro-usb? Zit er een adapter met EU-plug bij, die dus ook in NL werkt?

En nog iets: hoe lang duurde bezorging bij jou? (sorry voor de off-topic vragen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:00
JeroenH schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:24:
[...]

Hier, deze:

[afbeelding]

Er zit een krulsnoertje bij met pluggen voor alle soort telefoons, iphone, mini-USB, micro-USB, Nokia.

Ik zie het niet voor noodgevallen maar voor normaal gebruik. Zoals ik al zei ben ik echte smartphonegebruiker en de batterij redt het dan gewoon niet. Laatst een lang weekend weg, naar Oberhausen met de trein. De hele weg smartphone-dingen gedaan. Ik had zonder de externe accu de reis maar net - of misschien net niet - gehaald. Nu stapte ik met een volle accu uit de trein. Ik had dit ding een half jaar eerder moeten kopen, direct bij mijn telefoon.

De fabrikanten hebben nog een lange weg te gaan voordat óf de batterijen twee, drie keer beter worden, of het stroomverbruik van de devices met een factor twee, drie daalt - bij daadwerkelijk gebruik. Want dat is het probleem: ik heb wel een dozijn tips gehad van apps die het stroomverbruik omlaag brengen in standby, maar er is geen app in de wereld die het stroomverbruik terugbrengt als je met Google maps aan het navigeren bent, je positie met de wereld deelt via Glympse en onderwijl MP3's luistert via een BT headset.

Thanks voor de tip! Zojuist zijn grotere broertje besteld (een whopping 11.000mAh!)

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
Aesculapius schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:13:
[...]

Thanks voor de tip! Zojuist zijn grotere broertje besteld (een whopping 11.000mAh!)
Handig voor als je naar iets als lowlands gaat ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
Sorcerer8472 schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 08:54:
Hmm, ziet er netjes uit! :) Het ding zelf laadt dus op via micro-usb?
Nee, mini-USB. Dat is het enige minpuntje van het apparaat; als hij een micro-USB aansluiting had gehad, had ik hem met hetzelfde snoertje kunnen opladen als waar mee ik mijn telefoon uit dit apparaat oplaad. Maar ach, ik laad hem nu gewoon op aan mijn computer, daar hangt toch een mini-USB snoer uit voor card-reader, digitale camera, etc.
Zit er een adapter met EU-plug bij, die dus ook in NL werkt?
Nee, maar anno 2011 heeft iedereen die toch wel liggen?
En nog iets: hoe lang duurde bezorging bij jou? (sorry voor de off-topic vragen :P)
Als ik het me goed herinnerde iets minder dan een week, vijf dagen of zo. Niet heel lang in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:51
Aesculapius schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 15:13:
[...]

Offtopic: Heb je daar een link van? Ik zie alleen de 5000mAh... :X

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

BigEagle schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 12:14:
[...]

Offtopic: Heb je daar een link van? Ik zie alleen de 5000mAh... :X
Naar onder scrollen, similar products ofzo. Of gewoon zoeken op 11000mah.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

ik heb sinds eind maart een htc desire z en ben nog een behoorlijke leek op het gebied van de android-foons (hiervoor altijd SE-toestellen gehad). ik heb twee vragen:

eerste vraag (giga data-verbruik door ongewenste uploads)
Sinds vorige maand krijg ik iedere keer een melding dat mijn kaarten zijn verouderd en of ik ze wil updaten/uploaden (volgens mij van het programma locaties, maar dat weet ik niet zeker). ik heb dit een aantal keer geannuleerd, maar krijg dan de volgende dag weer een melding voor updaten. Vorige maand een keer waarshcijnlijk per ongeluk akkoord gegeven en toen heeft hij in 3 uur tijd 6,3Gb aan data binnengehaald, waar ik niet blij van werd. dus heb ik de rest vd maand de internet-toegang via het gsm-netwerk uitgehad.

Deze maand kreeg ik weer die melding en weer geannuleerd. Maandag heb ik mijn htc via de kabel aan de pc geplugged en op ok geklikt vwb het uploaden vd kaarten. Alleen is daar waarschijnlijk niets gebeurd.Toen ik gisteren een paar uur mijn internet-toegang via het gsm-netwerk aan had staan is er weer 1,2 Gb aan data binnengehaald. ik kan het echter nergens op de sd-kaart terugvinden (is een kaartje van 8Gb, dus zou nu wel bijna vol moeten zijn :-)).

Ik heb contact gehad met vodafone, maar die verwijzen me door naar HTC. die heb ik gebeld, maar die zeggen dat ik alles moet terugzetten naar fabrieksinstellingen en vervolgens in het menu kiezen voor instellingen en dan locaties en daar de opties draadloze netwerken en gps-satelieten moet uitzetten.
Ik vind dat een beetje onzin, want er zijn duizenden htc-toestellen op de markt en ik vind het heel raar dat alleen ik dit probleem heb. Ik heb McAfee geinstalleerd en die ziet ook geen spyware/virussen, dus dat is het ook niet.

Dus ik hoop dat iemand hier op het forum mij wil helpen hoe ik kan voorkomen dat al die data iedere maand wordt geupload en dat ik mijn internet-toegang via het gsm-netwerk gewoon open kan laten staan..

tweede vraag (wifi werkt nie)
We hebben thuis wel wifi, maar die werkt niet met mijn htc, is volgens htc niet compatible, maar de oude htc van mijn vriend (diamond touch) werkte wel en ook de oude SE-toestellen van mij. We hebben een linksys wireless-N. ben benieuwd of iemand hier ook dit type router heeft en of die bij hem/haar wel werkt (en hoe dat is gelukt).

Alvast bedankt voor jullie reacties!

simone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een linksys wireless en probleemloos wifi. en de instelling zo dat updaten alleen via wifi gaat. Ik herken je probleem btw. hiet het zelfde gehad maar door de instelling alleen via wifi geen probleem met verbruik gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik zou misschien de hele telefoon eens hard-resetten (dus naar fabrieksinstellingen terugzetten). Ben je wel al je contacten/sms/apps etc. kwijt (die even los backuppen misschien, of via Google syncen), maar goeie kans dat het dan is gefixed als je een beetje voorzichtig doet met het installeren van nieuwe apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 16:09:
We hebben een linksys wireless-N. ben benieuwd of iemand hier ook dit type router heeft en of die bij hem/haar wel werkt (en hoe dat is gelukt).
Misschien wel handig om even te vermelden welk type router je hebt, als je wil weten of hier iemand ook dat type heeft 7(8)7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik kan me herinneren wel eens problemen te hebben gehad met hoofd/kleine letters bij het invoeren van de sleutel voor draadloos internet. Weet je zeker dat bij de sleutel hoofdletters hebt ingevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:23
JeroenH schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 22:24:
[...]

Hier, deze:

[afbeelding]

Heb jij hem gewoon via de door jouw gegeven link besteld? Als ik nu probeer te bestellen zegt ie dat mijn adres niet klopt.. Zouden ze niet meer shippen naar Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
MaZeLe schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 03:32:
Heb jij hem gewoon via de door jouw gegeven link besteld? Als ik nu probeer te bestellen zegt ie dat mijn adres niet klopt.. Zouden ze niet meer shippen naar Nederland?
Ja, ik heb hem precies daar besteld, bij amazon.co.uk omdat ik hem bij de Nederlandse Amazon nergens kon vinden. Je bent niet de enige die hem niet kan bestellen vanuit Nederland. Het zou kunnen zijn dat ze net de policy gewijzigd hebben en niet meer naar NL shippen. Wel vreemd.

Het is echter een vrij algemeen apparaat, wat in identieke vorm ook onder andere namen geleverd wordt. Hij moet wel te vinden zijn bij een webshop die ook naar NL levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Ik heb de iets duurdere van 'New Trend' maar bij Amazon besteld (sold by Naphos) en die is wel gewoon naar NL verzonden. Vreemd... :? Is zo te zien hetzelfde product met wat minder verloopstekkers. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wel meer gezien dat dingen van Amazon niet naar Nederland gestuurd kunnen worden. Vervolgens gecheckt op e-bay, zelfde artikel voor zelfde prijs, vaak zelfs van zelfde winkel, en dan kan het wel gewoon. Fuck Amazon, lang leve e-bay :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Hakkie schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 12:18:
Ik heb de iets duurdere van 'New Trend' maar bij Amazon besteld (sold by Naphos) en die is wel gewoon naar NL verzonden. Vreemd... :? Is zo te zien hetzelfde product met wat minder verloopstekkers. Ben benieuwd.
Inderdaad, ik heb deze ook maar bestelt, gratis verzending dus dat was ook leuk.

Verder is mijn Desire Z kapot. Gisteren wilde de camera niet goed opstarten, had problemen met de focus. Nadat ik dit probleem verholpen had door een hard reset, blijft het toestel zeggen process.com.android is gestopt, probeer het opnieuw. Na 5 hardresets heb ik het maar opgegeven en HTC gebeld, morgen komen ze hem halen.

Iemand enig idee hoelang ik moet terugvallen op mijn prehistorische HTC Touch HD aka hoelang een reparatie duurt (een reparatiebedrijf in Nuth zie ik in de adresgegevens staan)? Zal wel weer net niet voor mijn vakantie terug zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenH
  • Nu online
MaZeLe schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:30:
Iemand enig idee hoelang ik moet terugvallen op mijn prehistorische HTC Touch HD aka hoelang een reparatie duurt (een reparatiebedrijf in Nuth zie ik in de adresgegevens staan)? Zal wel weer net niet voor mijn vakantie terug zijn....
Het is alweer een tijdje geleden dat ik dat soort werk deed, maar een paar jaar terug moest je toch wel rekenen op een week of twee, drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Nog steeds wel dus, Dynafix wordt je niet blij van :(
had je niet beter eerst kunnen proberen de laatste software zelf te flashen via de bootloader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
AktiveHate schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 15:33:
Nog steeds wel dus, Dynafix wordt je niet blij van :(
had je niet beter eerst kunnen proberen de laatste software zelf te flashen via de bootloader?
Had ik kunnen doen, maar ik heb het vermoeden dat er meer mis is met het toestel. Soms wil hij niet opladen, pas als ik de adapter omdraai is er kans dat hij wilt herladen. En zoals vermeld het cameraprobleem waarbij hij zich niet kon focussen en dus de hele tijd de applicatie herstartte heeft mij uiteindelijke doen besluiten hem toch maar aan te melden voor reparatie.

Uiteindelijk komt het vast wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Geen matches
Pas als je de adapter omdraait? Klinkt ook als een gare adapter dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Sorcerer8472 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 16:57:
Pas als je de adapter omdraait? Klinkt ook als een gare adapter dan 8)7
Ook als ik de adapter moet blijven omdraaien? Hetzelfde overigens met de adapter van mn moeder, waar die op haar Z wel fatsoenlijk werkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 17:00:
[...]

Ook als ik de adapter moet blijven omdraaien? Hetzelfde overigens met de adapter van mn moeder, waar die op haar Z wel fatsoenlijk werkt....
Ik denk eerder dat je HTC Desire Z connector brak is. probeer gewoon eens te frummelen als hij op de lader zit.
bij de connector zelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-09 08:59
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 20:16:
Wij hebben twee Desire Z's in gebruik, die beide amper het eind van de dag halen.
Zelfs als zij op 'WiFi only' staan en alle besparingen ingeschakeld.
Je weet dat Wifi ongeveer de grootste zuiplap van heel je toestel is, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Geen matches
Je weet dat wifi minder stroom verbruikt dan 3g en uitgaat als het scherm uit is, he?

:+

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Ik ga het nog maar eens herhalen. Verbruik van een dataverbinding, WiFi of 3G maakt niet uit, hangt het meest af van bereik. 3G met goed bereik tegenover WiFi met slecht bereik is een stuk zuiniger. Andersom is dat exact hetzelfde. Het bereik is echt heel belangrijk voor het energie verbruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:51

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Nou gaat het daar om de Desire, niet de Desire Z. Maar het zou best een indicatie zijn dat 2.3 voor DZ er aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

omgwtfbbq schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 10:37:
Ik ga het nog maar eens herhalen. Verbruik van een dataverbinding, WiFi of 3G maakt niet uit, hangt het meest af van bereik. 3G met goed bereik tegenover WiFi met slecht bereik is een stuk zuiniger. Andersom is dat exact hetzelfde. Het bereik is echt heel belangrijk voor het energie verbruik :)
Dat is ook mijn ervaring :)
Binnen de muren van de universiteit schakel ik dat ook vaak terug naar 2G only mode + WiFi.
De WiFi dekking daarbinnen is over het algemeen goed tot voldoende, terwijl 3G om te huilen is ongeacht de provider. Het gebouw blokkeert de signalen gewoon, want buiten is het bereik weer uitstekend. 2G (GSM) is vaak nog wel 1 streepje op te behalen en als je gelukt hebt zie je er twee.
Dat helpt voor mij merkbaar wat in het verbruik.

[ Voor 4% gewijzigd door Ultraman op 11-07-2011 08:24 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn Z loopt consequent vier minuten achter. Blijkbaar komt dat door het KPN-netwerk (ik heb een abonnement van Hi), maar zij beweren juist dat er niets gaande is. Resetten en wat-dan-ook helpt allemaal niets, hij blijft vier minuten achter lopen. Overigens heb ik Cyanogen7 erop staan, voor zover ik heb kunnen achterhalen heeft het ook daar niets mee te maken.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:56
pven schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:25:
Mijn Z loopt consequent vier minuten achter. Blijkbaar komt dat door het KPN-netwerk (ik heb een abonnement van Hi), maar zij beweren juist dat er niets gaande is. Resetten en wat-dan-ook helpt allemaal niets, hij blijft vier minuten achter lopen. Overigens heb ik Cyanogen7 erop staan, voor zover ik heb kunnen achterhalen heeft het ook daar niets mee te maken.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen?
Zet de tijd eens handmatig goed en daarna weer terug op automatisch via netwerk. Dus van automatisch afhalen, handmatig instellen, en weer terugzetten op automatisch. Had een tijd geleden dat hij bij mij 10 minuten achterliep, en op deze manier kreeg ik hem weer op de goede tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Klopt, zelf ook dit probleem gehad waardoor smsjes die ik kreeg later leken te zijn dan de reactie die ik erop gestuurd had :S
Moest het alleen wel een x of 3 proberen, maar ging soms later weer terug :S
Volgens mij hebben ze toen iets veranderd bij de Vodafone tijd ofzo want nooit meer last van gehad later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ultraman schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:22:
[...]

Dat is ook mijn ervaring :)
Binnen de muren van de universiteit schakel ik dat ook vaak terug naar 2G only mode + WiFi.
De WiFi dekking daarbinnen is over het algemeen goed tot voldoende, terwijl 3G om te huilen is ongeacht de provider. Het gebouw blokkeert de signalen gewoon, want buiten is het bereik weer uitstekend. 2G (GSM) is vaak nog wel 1 streepje op te behalen en als je gelukt hebt zie je er twee.
Dat helpt voor mij merkbaar wat in het verbruik.
Heb je je dataverbinding dan wel aan staan? Want da's het meest killing: schakelen tussen 2G en 3G terwijl data aan staat.

Lang leve gewapend beton :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Haay schreef op maandag 11 juli 2011 @ 08:35:
[...]

Zet de tijd eens handmatig goed en daarna weer terug op automatisch via netwerk. Dus van automatisch afhalen, handmatig instellen, en weer terugzetten op automatisch. Had een tijd geleden dat hij bij mij 10 minuten achterliep, en op deze manier kreeg ik hem weer op de goede tijd.
Voorlopig lijkt het te helpen. Dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Sinds dit weekend heb ik ook eindelijk een Desire Z. Tot nu toe bevalt het prima, maar dat is niet erg moeilijk als je hiervoor een N97 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Desire en Desire Z zijn 2 verschillende modellen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heintzer
  • Laatst online: 07:48
Geen matches
Was er nou wel of geen sense 3.0 gepland met de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-09 19:58

netblade

Sunrise

Heintzer schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:20:
Was er nou wel of geen sense 3.0 gepland met de update?
Geen dat is enkel voor dualcore toestellen volgens HTC zelf, alhoewel het prima draait op onze desire z's. Zie het als marketingtruc zodat je nieuwe hardware blijft kopen

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Hahn schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 13:00:
[...]

Desire en Desire Z zijn 2 verschillende modellen.
Klopt. Alleen die update gaat over alle toestellen van de Desire-serie. Heeft dus weinig zin om een nieuwsbericht te plaatsen over Desire Z, Desire HD, Desire S, enz enz enz.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 13:49
Ook Mark Moons bevestigt via Twitter dat de update er aan zit te komen.
http://twitter.com/#!/markmoons/status/90730913520033792

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:56
Geen matches
Is er ook een National Data Roaming op de officiele rom of moet ik daarvoor cyanogenmod hebben? Dat is ideaal als telfort-klant op het KPN netwerk... versie 1.34 heeft het iig niet...

[ Voor 10% gewijzigd door maarud op 12-07-2011 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Krijgen de Desire Z en Desire nou dezelfde update? Zou een beetje scheef zijn aangezien de Desire Z 1.5GB ROM geheugen heeft :\ Ik gebruik de HTC Facebook en Twitter apps best veel en het zou belachelijk zijn als de Z gebruikers die nu moeten missen omdat de oudere Desire te weinig geheugen heeft. Zoiezo belachelijk dat wij nu moeten wachten omdat ze een paar apps moeten verwijderen. Het is allemaal een beetje onduidelijk waarom aanpassingen 2 maanden moeten duren om door te voeren... slechte zaak van HTC imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
SomerenV schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:24:
Krijgen de Desire Z en Desire nou dezelfde update? Zou een beetje scheef zijn aangezien de Desire Z 1.5GB ROM geheugen heeft :\ Ik gebruik de HTC Facebook en Twitter apps best veel en het zou belachelijk zijn als de Z gebruikers die nu moeten missen omdat de oudere Desire te weinig geheugen heeft. Zoiezo belachelijk dat wij nu moeten wachten omdat ze een paar apps moeten verwijderen. Het is allemaal een beetje onduidelijk waarom aanpassingen 2 maanden moeten duren om door te voeren... slechte zaak van HTC imo.
je vraagt iets, maar trekt zelf al de conclusie en gaat daarom commentaar leveren?

desire en desire z krijgen geen zelfde update. desire z krijgt de normale niet uitgeklede versie. De desire krijgt wel de uitgeklede versie.

*sowieso schrijf je zo

je hebt gelijk dat het lang duurt, veel te lang als je het vergelijkt met de desire HD.
maar de HD heeft bv wifi problemen sinds de update, deze worden nu pas verholpen met een patch. ik blijf er bij dat ik het te lang vind duren, maar heb liever een goed doorgeteste update dan eentje met fouten.

een paar apps die verwijderd moeten worden, zoals de FB app is toch geen probleem? dan download je deze zelf handmatig en installeert hem op de SD ipv het ingebouwde geheugen.. probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Pusherman_ schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 22:59:
[...]

je vraagt iets, maar trekt zelf al de conclusie en gaat daarom commentaar leveren?

desire en desire z krijgen geen zelfde update. desire z krijgt de normale niet uitgeklede versie. De desire krijgt wel de uitgeklede versie.

*sowieso schrijf je zo

je hebt gelijk dat het lang duurt, veel te lang als je het vergelijkt met de desire HD.
maar de HD heeft bv wifi problemen sinds de update, deze worden nu pas verholpen met een patch. ik blijf er bij dat ik het te lang vind duren, maar heb liever een goed doorgeteste update dan eentje met fouten.

een paar apps die verwijderd moeten worden, zoals de FB app is toch geen probleem? dan download je deze zelf handmatig en installeert hem op de SD ipv het ingebouwde geheugen.. probleem opgelost.
Ik vraag iets, trek geen conclusie en geef inderdaad commentaar op het feit dat alles zo onduidelijk is en véél te lang duurt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de toestellen van HTC echt heerlijke apparaten, maar met dit hele update fiasco hebben ze imo wel wat respect verloren.

En ja, ik weet dat je sowieso zo schrijft :+ . Heb het altijd fout gedaan en zo nu en dan als ik niet op let schrijf ik het nog steeds fout. Komt denk ik door het feit dat je zo-ie-zo zegt en dan is 'sowieso' schrijven een beetje vreemd ;)

Pagina: 1 ... 37 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!