Hier,
deze:
Er
zit een krulsnoertje bij met pluggen voor alle soort telefoons, iphone, mini-USB, micro-USB, Nokia.
Ik
zie het niet voor noodgevallen maar voor normaal gebruik.
Zoals ik al
zei ben ik echte smartphonegebruiker en de batterij redt het dan gewoon niet. Laatst een lang weekend weg, naar Oberhausen met de trein. De hele weg smartphone-dingen gedaan. Ik had
zonder de externe accu de reis maar net - of misschien net niet - gehaald. Nu stapte ik met een volle accu uit de trein. Ik had dit ding een half jaar eerder moeten kopen, direct bij mijn telefoon.
De fabrikanten hebben nog een lange weg te gaan voordat óf de batterijen twee, drie keer beter worden, of het stroomverbruik van de devices met een factor twee, drie daalt - bij daadwerkelijk
gebruik. Want dat is het probleem: ik heb wel een do
zijn tips gehad van apps die het stroomverbruik omlaag brengen in standby, maar er is geen app in de wereld die het stroomverbruik terugbrengt als je met Google maps aan het navigeren bent, je positie met de wereld deelt via Glympse en onderwijl MP3's luistert via een BT headset.
De
ze externe accu maakt mijn telefoon voor mij bruikbaar.
[
Voor 48% gewijzigd door
JeroenH op 05-07-2011 22:29
]
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 10,8 kWh / 3200 watt / 3200 watt, aansturing met Home Assistant