pven schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 07:35:
[...]
Wel jammer dat er nog niet echt goede ondersteuning is voor het toetsenbordje, dat
zou toch wat lekkerder spelen dan die virtuele keypads.
[...]
Oeh, ik herken dit heel erg. Als ik 's-avonds op de bank
zit en de
Z ligt op de bankleuning, dan reageert het ding negen van de tien keer niet als ik het touchscreen aanraak. Als ik daarna de
Z opppak, dan werkt alles
zoals het hoort.
De software ondersteuning voor het physieke keyboard werkt bij mij perfect van psx4droid. Je kunt gewoon kie
zen of je virtueel keypad wilt hebben of niet. Alle hardware keys
zijn in te stellen. Maar dan nog speelt het lang niet
zo fijn als bijvoorbeeld de nieuwe Playstation phone die binnenkort uitkomt. Ik heb op de
Z diagonalen ook ingestelt en soms weet ik niet meer waar mijn fingers staan. Dat speelt niet lekker. ook
zijn de toetsen net iets te
zwaar voor mijn gevoel bij spelletjes
Ik wacht wel tot er een "GameGripper" bestaat voor de
desire z. Maak ik mijn eigen playstation/SNes/SEGA weet ik het wat voor phone. Dat
zal een hoop schelen.
Hier ook nergens last van als ik mijn phone op tafel heb liggen of
zo dat hij niet reageert. Vreemd. Ik heb die linkjes eens doorgenomen. Blijkbaar wel al wat 'verouderde' modellen die dat probleem hebben/hadden.
Toch vreemd dat het bij de een wel en de ander niet is... Misschien is mijn aura groter of
zo ;p Want we hebben on
ze dell touchscreen laptop moeten terugsturen voor een normale. Gekke was dat hij namelijk een soort ghostclicks vertoonde. Elke x als ik in de beurt kwam registreerde de laptop foutief input op het touchscreen terwijl wij er NIET aankwamen. Vensters gingen van
zelf open of er werd in of uitge
zoomd. Programmas werden automatisch opgestart/afgesloten etc. Een hel om dan een email te typen

moest je eerst de functionaliteit van het touchscreen uitschakelen om het ding te gebruiken. Nog gekkere was.... Als mijn vriendin achter de laptop
zat was er niks aan de hand...
Ja hoor. Die van mij. Ik leg mijn telefoon alleen op mijn muismat als ik hem niet gebruik of op mijn overvolle postbakje. Voor de rest
zit hij
zonder hoesje/screenprotector etc in mijn broek
zak. Wel fijn broek
zakken. Als het scherm namelijk vettig is van je fingers en hij heeft weer even in je broek
zak ge
zeten is het scherm weer mooi schoon

geen krasje nergens op mijn toestel.
[
Voor 12% gewijzigd door
Kingpinda op 12-01-2011 15:51
]