De enige telefoon die ik ken die op dit moment meer heeft is de
Desire HD... Dat
zegt alvast iets.
Maar is 512MB genoeg?
Zonder dat jij aangeeft wat je er mee wilt gaan doen tegelijkertijd valt er weinig over te
zeggen...
Aangezien de telefoon een fysiek toetsenbord heeft, is het touch screen scherm minder dan bv bij de htc desire hd? Niet de grote maar kwaliteit, kleur, en response etc. Dit omdat ik ook wel graag gebruik zou willen maken van multi-touch games etc en tijdens het internet surfen korte dingen met scherm zou willen invoeren.
Niet voor
zover ik gemerkt heb in mijn vergelijkingen. Waarom
zou het touchscreen minder
zijn? Puur omdat er een toetsenbord bij
zit?

Dit kun je trouwens ook prima
zelf onder
zoeken door even een winkel in te lopen waar
ze de
Z hebben hangen als demo of waar je hem even kunt testen. Genoeg plaatsen waar dat prima kan.
Of natuurlijk iemand die het toestel heeft.
--
Om even terug te komen op mijn "batterijtest". Dag 2
zit er bijna op en ik heb volgens de indicator (nog groen) nog 4 van de 10 balkjes over (Settings->About Phone->Battery), geen widget voor geïnstalleerd. Ik vermoed echter dat hij later op de avond wel op 3/10
zal springen, omdat hij al een aardige tijd op 4/10 staat.
Maar dan ben ik dus 2 dagen met voor mij redelijk normaal gebruik doorgekomen. Hoewel hij het vandaag rustiger had dan gisteren, vandaag heb ik er namelijk niet mee gebeld.
Als het echt
zou moeten kan ik er misschien nog wel een halve dag uit halen voordat hij er mee ophoudt.
Zal ik hem vanavond maar aan de PC/lader hangen?
Zal hem morgen wegens de drukke dag niet
zoveel nodig hebben, maar de laptop waar hij eventueel aan kan hangen krijgt het morgen wel druk en voor 15:45
zal ik waarschijnlijk geen stopcontact tegenkomen...
[
Voor 24% gewijzigd door
Ultraman op 01-12-2010 19:49
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.