Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Op zoek naar een goede tool voor mijn idee

Pagina: 1
Acties:
  • 418 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een open source ontwikkel tool/omgeving waarmee ik een interface kan ontwikkelen. Kenmerk van de interface is, is dat ik mbv muis objecten (word, ppt, excel, note) op een kalender wil kunnen plakken. Ik start met een lege tijdslijn (soort agenda, vrij te configureren) en wil al brain stormende met anderen hier objecten op kunnen plakken.

Geheel moet input worden voor een open source planningspakket.

Tool dient ter ondersteuning van brainstorm/interactieve plannings sessies.

Aangezien ik geen ruime ervaring heb met open source pakketten hoop ik dat iemand mij een goede tip kan geven ten aanzien van met welke ontwikkel tool/omgeving ik dit kan realiseren...

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

↓ volgende bericht hieronder ↓

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, heb zojuist "Waar hoort mijn topic" gelezen en kwam tot de conclusie dat ik deze in "Software Engineering & Architecture` had willen plaatsen. Dit leek me beter. Daarom dubbel. Heb de delete knop nog niet gevonden..

Mocht jij weten waar deze zich bevind, dan hoor ik dit graag.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Lees EvilB2k in "Welke ontwikkel tool kan ik gebruiken?" eens rustig door. Dus wat heb je zelf al gevonden aan tools, en waarom voldoen die niet aan je eisen? Los daarvan wil je niet iets dat specifiek voor software ontwikkeling kan gebruiken, maar planning in z'n algemeenheid. Ook hier hoort je topic dan niet. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat je nog geen vooronderzoek lijkt gedaan te hebben. Je zou eens kunnen kijken of je in Client Software Algemeen een topic kan openen, maar lees voordat je dat doet even het beleid daar door en begin zelf eerst met zoeken.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.