Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke ontwikkel tool kan ik gebruiken?

Pagina: 1
Acties:
  • 504 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een open source ontwikkel tool/omgeving waarmee ik een interface kan ontwikkelen. Kenmerk van de interface is, is dat ik mbv muis objecten (word, ppt, excel, note) op een kalender wil kunnen plakken. Ik start met een lege tijdslijn (soort agenda, vrij te configureren) en wil al brain stormende met anderen hier objecten op kunnen plakken.

Geheel moet input worden voor een open source planningspakket.

Tool dient ter ondersteuning van brainstorm/interactieve plannings sessies.

Aangezien ik geen ruime ervaring heb met open source pakketten hoop ik dat iemand mij een goede tip kan geven ten aanzien van met welke ontwikkel tool/omgeving ik dit kan realiseren.

Met vriendelijke groet,
Johan Groen

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Lees om te beginnen eerst maar even de topicstart guide etc door.

Wat heb je al geprobeerd/uitgezocht?
Wat zijn je bevindingen tot nu toe?
Voor en nadelen van bestaande oplossingen?
Over welke afwegingen wil je meer info...

Tweakers.net is nl geen vraagbak als bijvoorbeeld stackoverflow; enige eigen inzet is vereist ;)

edit:

@hieronder: ik help graag waar ik kan ;) Ik geloof juist dat dit 'pro-actief' meedenken met de mods iets is wat kenmerkend is voor GoT en wat het ook anders maakt dan andere fora. Ware het niet dat de er echt over gaan :)

[ Voor 49% gewijzigd door Laurens-R op 02-08-2010 11:28 ]

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-11 10:52

elTigro

Es un Gringo!

offtopic:
haha, een hulp-mod :p

Je zou eens bluefish kunnen proberen, die vind ik niet slecht. http://bluefish.openoffice.nl/features.html

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Echt grappig is dat niet. Gewoon niet doen en een topic report neerzetten ;) Anyway, dit is gewoon dubbel...
@hieronder: ik help graag waar ik kan Ik geloof juist dat dit 'pro-actief' meedenken met de mods iets is wat kenmerkend is voor GoT en wat het ook anders maakt dan andere fora. Ware het niet dat de er echt over gaan
Plaats dan gewoon een topicreport, of doe het een stuk subtieler *en* post iets echt nuttig, wat dat mist nu net.

[ Voor 39% gewijzigd door Creepy op 02-08-2010 11:29 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:23

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.