Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben mijn licentie kwijt voor mijn Windows XP x64, maar ik wil niet upgraden naar windows 7. Nu wil ik een nieuwe key kopen, maar kan nergens meer versies te koop vinden.

Heeft iemand een tip voor mij waar ik nog zou kunnen kijken om een legale versie van windows XP x64 te kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:39
Verwijderd schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 09:01:
Hallo,

Ik ben mijn licentie kwijt voor mijn Windows XP x64, maar ik wil niet upgraden naar windows 7. Nu wil ik een nieuwe key kopen, maar kan nergens meer versies te koop vinden.

Heeft iemand een tip voor mij waar ik nog zou kunnen kijken om een legale versie van windows XP x64 te kunnen kopen?
Niet, je kan enkel in deze lijst ( http://www.microsoft.com/...75F7683D3F&displaylang=en ) zien welke rechten je hebt met welke versie. Het komt er eigenlijk op neer dat je een open license / select licence of volume license moet hebben.

Je kan ook natuurlijk een technet abbonement nemen, daar krijg je dan ook windows xp licenties en Windows 7 licenties. Meer info in dit topic : Technet Plus Direct 3 maanden gratis

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de info. 149,- dollar per jaar voor een abbo lijkt me wat overdreven. Dan maar eens hard nadenken wat ik met deze situatie aanmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij nu valideren is heel lang de mogelijkheid geweest om een key te verkrijgen , als om de een of ander reden de key niet meer goed lijkt. Of dat nog steeds zo is zal je moeten proberen :)

http://www.microsoft.com/genuine/default.aspx?displaylang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kan je een Windows 7 licentie ook niet downgraden naar een XP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gulie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-12-2024
er zijn programma's die Keys kunnen uitlezen, moet je nog wel de Windows geïnstalleerd hebben, neem aan dat je gewoon een legale verzie heb. Je kan eens kijken daarvoor bij Jelly bean keyfinder

Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:57
Wat ik niet helemaal snap: Je hebt blijkbaar een geldige licentie voor Windows XP x64, maar bent die kwijt. Eh..hoe krijg je dat voor elkaar? Heb je Windows nog wel werkend, of is je pc leeg en kun je hem (omdat je je key kwijt bent) nu niet meer opnieuw installeren?

Wat is er overigens mis met Windows 7 x64? :+ In alle opzichten volgens mij toch superieur aan Windows XP x64, maar goed dat is natuurlijk een keuze....

Als je de key niet meer hebt, maar Windows nog wel werkend dan kun je zoals Gullie al zegt de key eruit halen...heb je de key niet meer en is Windows niet meer aanwezig op je pc...tja..dan zul je dus een key moeten aanschaffen (wat je zelf al zegt). Eh..je zou de betere webshops eens kunnen bellen om te vragen of ze nog een exemplaar hebben liggen. Hij stond namelijk voor het laatst in de pricewatch (voor ong. 120 euro) op 11 mei 2010 zag ik.
Pagina: 1