Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb hem net ook even geinstalleerd en het eerste wat me afvalt is dat LauncherPro een stuk trager
is geworden wanneer je van het ene scherm naar het andere scherm slide.

Heeft iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:34:
Alles werkt hier gewoon. Filmpje getest op 720 en no problem.

Zoals iemand hier eerder ook vroeg, wat is de beste codeeroptie voor de camera , gewoon MPEG4?
De beste kwaliteit per MB krijg je met H.264, zeker bij HD beelden. Ze zijn eigenlijk allebei MPEG-4. H.264 staat ook wel bekend als MPEG-4 AVC

[ Voor 18% gewijzigd door lbuysers op 01-08-2010 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:48
Galactus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:41:
Heb hem net ook even geinstalleerd en het eerste wat me afvalt is dat LauncherPro een stuk trager
is geworden wanneer je van het ene scherm naar het andere scherm slide.

Heeft iemand anders hier ook last van?
Nope, LP werkt bij mij nog net zo snel als eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anteros schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:35:

- Gtalk heeft een update gekregen;
Klopt!

En nu staan berichten die ik met de pc via gmail chat verstuur meteen ook in google talk -> handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Aros schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:04:
Ai, er is geen 'Opslaan' knop voor de wifi-tethering instellingen. Verder werkt alles goed.
Eenmaal instellen, aanzetten en hij is opgeslagen.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:57
Er zou met deze update ook een "HTC caller ID" bijkomen: meldingen van verjaardagen van de mensen die je bellen erin. Ben inmiddels twee keer gebeld door mensen van wie de verjaardag bij het contact staat, maar ik merk er niets van. Ik kan ook nergens de instellingen hiervan vinden.. Iemand het wel al gelukt of zal deze update het niet gehaald hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ParaNoiMia schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:39:
Ik zoek de Chrome to Phone extensie voor Chrome zelf, maar ik kan deze extensie niet vinden ? De app voor de telefoonkant heb ik al wel geinstalleerd, maar ik zoek dus de Chrome extensie.

Volgens de aanwijzingen is het gewoon zoeken naar "Chrome to Phone" in de extensies, maar ik zie hem niet ?
Hier staat Chrome to Phone: http://code.google.com/p/chrometophone/downloads/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 18:36
ParaNoiMia schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:39:
Ik zoek de Chrome to Phone extensie voor Chrome zelf, maar ik kan deze extensie niet vinden ? De app voor de telefoonkant heb ik al wel geinstalleerd, maar ik zoek dus de Chrome extensie.

Volgens de aanwijzingen is het gewoon zoeken naar "Chrome to Phone" in de extensies, maar ik zie hem niet ?
Ik heb deze, werkt perfect: http://code.google.com/p/...android-v1.4.apk&can=2&q=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 19:09
Ik heb alleen MSN en Barcodescanner naar SD kunnen verplaatsen, hopen dat komende updates meer mogelijk maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floydje07
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 20:32
Het eerste wat mij opvalt zijn:

- nieuwe apps zoals al eerder vermeld
- verbeterde wifi en netwerksignaal, maar dat kan ook aan mijn plaats liggen. (voorheen 2 streepjes, nu vaak gewoon 4)
- sms functie is verbeterd, als je prongelijk op het knopje naast de komma drukt gaat hij niet gelijk naar instellingen, was soms nogal vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog iets nieuws:

Bepaalde applicaties kan ik nu ook draaien in de 'andere' richting. Kon voorheen niet, dacht ik?

Bij mij lukt het alvast bij Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:47:
Er zou met deze update ook een "HTC caller ID" bijkomen: meldingen van verjaardagen van de mensen die je bellen erin. Ben inmiddels twee keer gebeld door mensen van wie de verjaardag bij het contact staat, maar ik merk er niets van. Ik kan ook nergens de instellingen hiervan vinden.. Iemand het wel al gelukt of zal deze update het niet gehaald hebben?
Volgens mij krijg je alleen de verjaardag te zien als de persoon bijna jarig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 18:40
Volgens mij is die live wallpaper (gras) nu antialiased, en voorheen niet. Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aros
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-08 12:17
fulgore schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:46:
[...]

Eenmaal instellen, aanzetten en hij is opgeslagen.
Thanks dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 13:02
Super!

Ik zit nu via mijn telefoon te internetten op mijn laptop. Mijn provider zal blij met me zijn. :D

Nog aardig snel ook trouwens.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-10 10:04
keldererik schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:52:
Volgens mij is die live wallpaper (gras) nu antialiased, en voorheen niet. Klopt dat?
Klopt idd, ziet er een stuk beter uit.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:40

Christiano007

Ich bin der champion

ikbengoofy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:56:
Super!

Ik zit nu via mijn telefoon te internetten op mijn laptop. Mijn provider zal blij met me zijn. :D

Nog aardig snel ook trouwens.
En wat voor nut heeft dat nu? Je hebt neem ik aan al Wifi waarom zou je dat via je Tel willen doen? Ik begrijp niet wat er zo handig is aan die optie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
En buienradar animatie (gewoon via browser) werkt nu ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is duidelijk de nieuwe versie van flash, alles loopt super soepel en laad rete snel! Heeft iemand alleen al ondekt hoe je het bediend? Dubbel tap werkt nie tmeer om hem fullscreen te krijgen bijv.

verder is ook de nieuws en weer app/widget van android 2.1 (en 2.2) overgekomen naar de desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 13:25
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:50:
Nog iets nieuws:

Bepaalde applicaties kan ik nu ook draaien in de 'andere' richting. Kon voorheen niet, dacht ik?

Klopt inderdaad! Het werkt nu ook in de standaard browser.

Edit:
Heeft iemand toevallig al ontdekt hoe je je Desire moet synchen met itunes? Dat schijnt toch ook mogelijk te zijn nu?

[ Voor 16% gewijzigd door ruurd v. op 01-08-2010 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
Heeft het altijd al gedaan ... bij mij althans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-10 13:02
Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
[...]

En wat voor nut heeft dat nu? Je hebt neem ik aan al Wifi waarom zou je dat via je Tel willen doen? Ik begrijp niet wat er zo handig is aan die optie.
Omdat het kan... :')

Nee gewoon even uitproberen, heb nooit me foon geroot of dergelijke en wilde wel eens weten of het lekker zou werken.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amperd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:14:
Hmm, het upgraden is goed gegaan, alles lijkt weer in orde, MAAR, de camera & camcorder doen het niet meer.. Als ik de applicatie opstart wordt het scherm even zwart met het camera-symbool in het midden, maar daarna kom ik weer in het homescreen. Iemand anders hier ook last van?
Yep, dat probleem had ik ook. Een keer gereboot, probleem bleef.
Maar nu net nog eens geprobeerd (na een poosje allerlei Froyo dingen doen), et voila, hij doet het weer :~ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
lbuysers schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:51:
[...]

Volgens mij krijg je alleen de verjaardag te zien als de persoon bijna jarig is.
Oh dat zou best kunnen! Zal nog 's wat verder zoeken erover, kan er nog niet zoveel informatie over vinden over dat HTC Caller ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

ikbengoofy schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:02:
[...]

Omdat het kan... :')

Nee gewoon even uitproberen, heb nooit me foon geroot of dergelijke en wilde wel eens weten of het lekker zou werken.
Ik bedoel, over het algemeen: Wat heb je er in feite nou aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiesB71
fulgore schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
[...]

Heeft het altijd al gedaan ... bij mij althans!
Ook bewegende animatie? Die stond bij mij altijd stil, daarvoor had ik de buienradarapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-06-2021
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:50:
Nog iets nieuws:

Verhip, ja.
En bij de camera draaien de icoontjes nu ook in portraitmodus.

'Foto's' heet nu 'Galerie' trouwens.

En je kunt eindelijk tekst selecteren in de Gmail-app. Dus uit een bestaand mailtje tekst kopiëren. Dat was me voor deze update nog nooit gelukt. Het is nog niet helemaal zoals ik het bedacht had, maar het kan nu in ieder geval. (Hoe? Open een mailtje > menu > meer > tekst selecteren.)

Mooie update :-)
Kijken of de batterij nu ook (nog) langer mee wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het valt me op dat niet alleen googles eigen weer en nieuws app/widget is overgekomen maar ook HTC's eigen google search bar widget is niet meer te vinden (de zwarte variant). Zou HTC al begonnen zijn met het afbouwen van de sense invloeden voor 3.0 gingerbread of is dat wel heel ver gezocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 22:10

Creesch

bla bla!

Hmmm ik had begrepen dat er ook een market update zou komen met froyo zodat we ook met paypal kunnen betalen. Lijkt helaas nog niet mogelijk te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creesch schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:06:
Hmmm ik had begrepen dat er ook een market update zou komen met froyo zodat we ook met paypal kunnen betalen. Lijkt helaas nog niet mogelijk te zijn ?
Ik denk niet dat zoiets af zou hangen van welke versie van android je hebt (zou ook wel dom zijn aangezien de meerderheid nog op een oude versie van android loopt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigmouth
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-06 16:25
Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:05:
[...]

Ik bedoel, over het algemeen: Wat heb je er in feite nou aan :)
Nou... als je bv met je laptop in een weiland zit zonder wifi en zonder micro-usb-kabel, kan je mooi ff via je telefoon 3G tetteren :P

Liever geen bloemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tofra
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-09 13:58
Kan iemand bevestigen of sygic mobile 2010 werkt onder froyo? Anders moet ik effe wachten met updaten omdat we volgende week op vakantie gaan, en m'n navigatie moet kunnen gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Cloudje schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:37:
Iemand die zijn bevindingen wil posten? Welke apps zijn te verplaatsen naar SD?
3D Compass
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Iemand de Market Widget wel gezien? Laat in 2x2 widget wat populaire apps zien en linkt na één tap naar de market page.
Market zelf is ook anders, opmerkingen zijn nu te vinden in een tabblad!
tofra schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
Kan iemand bevestigen of sygic mobile 2010 werkt onder froyo? Anders moet ik effe wachten met updaten omdat we volgende week op vakantie gaan, en m'n navigatie moet kunnen gebruiken..
Nog niet getest met verbinding, maar app start gewoon op zoals vanouds!

[ Voor 49% gewijzigd door agoNITE op 01-08-2010 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Laatst online: 15-03 18:43
Nog geen iTunes sync of wel? Denk dat we daarvoor voor een update van HTC Sync moeten wachten.

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:05:
[...]

Ook bewegende animatie? Die stond bij mij altijd stil, daarvoor had ik de buienradarapp
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Wow je merkt toch wel dat alles net iets vloeiender loopt dan voorheen...!!
LauncherPro loopt nu nog vloeiender dan voorheen....

Weet iemand al wat er is veranderd in Sense? Ik heb een beetje zitten kijken maar kon niks nieuws vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-10 22:10

Creesch

bla bla!

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:07:
[...]

Ik denk niet dat zoiets af zou hangen van welke versie van android je hebt (zou ook wel dom zijn aangezien de meerderheid nog op een oude versie van android loopt)
Mja zal inderdaad wel komen als losse update, ik had er wel op gehoopt. Heb geen creditcard en ben niet van plan er speciaal één aan te schaffen speciaal voor mijn desire :P Maar afwachten dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Ik heb hem net geupdate met de update van 90MB, maar ondervindt na het proces van updaten een probleem. :(

Hij blijft na te zijn opgestart niet te vragen naar pin en telkens meteen naar het home scherm te gaan, waarna hij de melding geeft 'Helaas! Proces system reageert niet' en de opties 'Nu sluiten' en 'Wachten'. Allebei leiden tot een reboot waarin het hele proces steeds opnieuw gebeurt.

Hij herkent minstens ook het netwerk, de Wifi en de microSD niet.

Ook bij het verwijderen van SD-kaart, sim-kaart of beiden doet het probleem zich nog steeds voor.

Wil er effe bij vermelden dat het een Vodafone branded toestel was, die ik gisteren heb gedebrand met de methode en stock rom die hier zijn vermeld:
michiel_ schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:01:
[...]Voor de geinteresseerden: ik heb deze guide gevolgd, maar deze rom erop (1.21) gegooid. De ROM uit de guide is een versie 1.15, terwijl mijn toestel 1.19 draaide, en kon deze niet updaten. Met de 1.21 versie ging dat wel goed. Ik heb hier nog even over getwijfeld, omdat het een WWE (world wide edition) betreft, maar ik las een stukje terug in dit topic dat dit de juiste ROM was voor Stock NL.
Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

ruurd v. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
[...]

Klopt inderdaad! Het werkt nu ook in de standaard browser.

Edit:
Heeft iemand toevallig al ontdekt hoe je je Desire moet synchen met itunes? Dat schijnt toch ook mogelijk te zijn nu?
het werkt ook in de camera app!!!! ;)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
lbuysers schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

De beste kwaliteit per MB krijg je met H.264, zeker bij HD beelden. Ze zijn eigenlijk allebei MPEG-4. H.264 staat ook wel bekend als MPEG-4 AVC
Als ik voor H264 of H263 kies dan kan ik niet meer kiezen voor 720p video. Blijkbaar kan hij dat alleen maar opnemen in MPEG4 modus. En dan is een filmpje van 26 seconden ongeveer 25MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:25
Goh, zo kan ik de Desire ook sneller maken. Sommige animaties staan nu standaard uit.
De brightness lijkt nu lager als ie op auto staat? En de rode waas is weg?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:11
Ik heb iets iritants met smsen: als ik een berichtje type dan staat hij in het Engels, dus doet hij veel worden in het Engels aanmaken. Mijn telefoon was na de update ook Engels, dit heb ik aangepast naar Nederlands, maar de tekst blijft Engels. Erg iritant. Bij de instellingen bij SMS al gekeken en daar staat ook Dutch.

Iemand enig idee hoe ik dit weer naar Nederlands krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De update is bij mij ook helemaal goed gegaan, alleen valt me 1 ding op. De lay-out van de camera en camcorder is niet echt veranderd zoals op onderstaande site wordt aangegeven. Is dit normaal?

(Mijn toestel is niet geroot.)

http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html

Een maat van me heeft een geroot toestel met Froyo en daar is de lay-out wel veranderd, dus wel met on screen buttons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Binnetie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:15:
Ik heb iets iritants met smsen: als ik een berichtje type dan staat hij in het Engels, dus doet hij veel worden in het Engels aanmaken. Mijn telefoon was na de update ook Engels, dit heb ik aangepast naar Nederlands, maar de tekst blijft Engels. Erg iritant. Bij de instellingen bij SMS al gekeken en daar staat ook Dutch.

Iemand enig idee hoe ik dit weer naar Nederlands krijg?
Knoppie naast de komma op NL zetten, had ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
tofra schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
Getest met een verbinding, kaarten laden en alles doet het prima!

Gebruik je Sygic in NL nog nu Maps met Navigatie beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Merk dat alle apps die konden roteren, nu ook de andere kant op kunnen roteren. Dus zowel links- als rechtsom (bv browser, NU.nl, maps, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Getest met een verbinding, kaarten laden en alles doet het prima!

Gebruik je Sygic in NL nog nu Maps met Navigatie beschikbaar is?
Hm ik vind Sygic fijner. En ik denk dat mensen die Sygic hebben aangeschaft (wat niet weinig kost). Niet zullen stoppen met het gebruiken ervan omdat Maps gratis navigatie biedt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-10 13:40

ronaldm3

Apple Watch :)

Nog wat anders opgevallen... bij uitschakelen trilt de telefoon nog even.
En als je de telefoon uit de slaapstand haalt en dan dat ding naar beneden slide... kan je er nu ook voor kiezen om een pincode in te voeren ipv... sjabloon.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
RiesB71 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:58:
Zo werkt de "48 uur" view op weeronline.nl nu ook goed (voorheen een probleem met de transparency van de weericoontjes).

Even een ander vraagje. Tethering via WiFi werkt op zich prima. Echter, als ik de optie "Alleen toegestane gebruikers" aanzet, kan ik geen verbinding meer krijgen. Ik krijg wel een melding (icoontje) van een toegangsverzoek bovenin het scherm te zien als ik vanaf mijn notebook probeer een verbinding te maken. Echter, ik zie nergens een mogelijkheid om mijn notebook aan de lijst van toegestane gebruikers toe te voegen. Iemand die hier de oplossing voor weet?

[ Voor 44% gewijzigd door Stamgastje op 01-08-2010 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:13:
Goh, zo kan ik de Desire ook sneller maken. Sommige animaties staan nu standaard uit.
De brightness lijkt nu lager als ie op auto staat? En de rode waas is weg?
Jongejonge, ga je weer???? Ongelooflijk wat een z**kerd......

Hier werkt alles goed. 2.2 heeft van een supertelefoon een nóg betere weten te maken! TOP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:00:
Het is duidelijk de nieuwe versie van flash, alles loopt super soepel en laad rete snel! Heeft iemand alleen al ondekt hoe je het bediend? Dubbel tap werkt nie tmeer om hem fullscreen te krijgen bijv.
Longtap en dan krijg je een popup. Select fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:11
Christiano007 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:16:
[...]

Knoppie naast de komma op NL zetten, had ik ook ;)
Ahhhh dankjewel! Daar had ik het nog niet gezocht haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
Te verplaatsen programma's:
dragon2 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

3D Compass
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade
Air Control
Convertpad - Unit Converter
Google Sky Map
Toss it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Creesch schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:11:
[...]

Mja zal inderdaad wel komen als losse update, ik had er wel op gehoopt. Heb geen creditcard en ben niet van plan er speciaal één aan te schaffen speciaal voor mijn desire :P Maar afwachten dan...
Meestal is een creditcard goedkoper dan je denkt. Ik heb er een bij m'n studentenrekening van de ING. Kost me eenmalig 10 euro voor de kaart en is verder gratis. Volgens mij hebben veel banken zo'n soort regeling bij betaalrekeningen (niet alleen studentenrekeningen).
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
[...]

Longtap en dan krijg je een popup. Select fullscreen.
ik zie het, bedankt!

/edit
mis alleen nog wel heel erg een cardock/carhome zoals de nexus one heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik heb ook de indruk dat ze iets aan de roze waas gedaan hebben bij bijvoorbeeld HTC.com.

Als ik de site laad, dan krijg ik héél even de roze waas van vroeger te zien, maar het wordt snel "gecorrigeerd" en dan is alles perfect grijs, heb ik de indruk.

update: De roze waas is er nog als ik met m'n vinger navigeer op de pagina, maar gaat weg als ik "stil sta"

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
bribrab schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:20:
Te verplaatsen programma's:

[...]

Air Control
Convertpad - Unit Converter
Google Sky Map
Toss it
Barcode Scanner
Transdroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffb
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 24-02-2023

ffb

Heb niet alle 7 paginas gelezen net, dus misschien is het al gemeld, maar zeer relaxed: nu in het keyboard de mogelijkheid om te veranderen van taal zonder eerst op settings te hoeven drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Weet iemand nog een goeie benchmarking tool voor de desire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
PradaBrada schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:11:
Ik heb hem net geupdate met de update van 90MB, maar ondervindt na het proces van updaten een probleem. :(

Hij blijft na te zijn opgestart niet te vragen naar pin en telkens meteen naar het home scherm te gaan, waarna hij de melding geeft 'Helaas! Proces system reageert niet' en de opties 'Nu sluiten' en 'Wachten'. Allebei leiden tot een reboot waarin het hele proces steeds opnieuw gebeurt.

Hij herkent minstens ook het netwerk, de Wifi en de microSD niet.

Ook bij het verwijderen van SD-kaart, sim-kaart of beiden doet het probleem zich nog steeds voor.

Wil er effe bij vermelden dat het een Vodafone branded toestel was, die ik gisteren heb gedebrand met de methode en stock rom die hier zijn vermeld:

[...]

Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Ik heb denk ik de oplossing gevonden:
ok guys and girls, a little Info you for:

If you have a network operator branded handset and you used a goldcard and loaded a generic HTC rom, then you have to make sure the gold card is in when updating to 2.2.

If like me, you updated your handset without the gold card, then fear not. I thought my phone was bricked but what I did was, put the gold card in, connect the phone to my comp and loaded the "RUU_Bravo_HTC_WWE_1.21.405.2_Radio_32.36.00.28U_4 .06.00.02_2_release_126984_signed" rom. So in affect i downgraded it.
THEN I did the OTA upgrade still with the gold card in and now it works fine :-)
http://androidforums.com/...ssion-25.html#post1278217

Ben het nu aan het proberen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 10:25
Als je in het park zit met je laptop kun je dus het internet van je telefoon gebruiken om te internetten op je laptop. De verbinding telefoon-laptop is wifi, de verbinding telefoon-internet is dan 3g. Overal internet dus.

Edit:
Laatmaar zitten, vergeten te F5-en, nou slaat het nergens meer op wat ik zeg, mag verwijdert :)

[ Voor 19% gewijzigd door Melkunie op 01-08-2010 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
ronaldm3 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:17:
Nog wat anders opgevallen... bij uitschakelen trilt de telefoon nog even.
En als je de telefoon uit de slaapstand haalt en dan dat ding naar beneden slide... kan je er nu ook voor kiezen om een pincode in te voeren ipv... sjabloon.
Hij trilt inderdaad als ie afsluit.
Jammer alleen dat hij nog steeds snel aangaat als je op de power-knop drukt. Soms heb ik de telefoon uitstaan en gaat ie onbedoeld aan doordat ik op de power-knop druk. Daar hadden ze wel iets anders op mogen verzinnen. Bijvoorbeeld de power-knop 2 sec vast moeten houden ofzo...
(Gelukkig heb ik Silent Boot, zodat ie wel stil opstart!)

[ Voor 4% gewijzigd door Phoniac op 01-08-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:13

Halfkakkende

Vandring

Ik ben hem op dit moment aan het binnenhalen, maar het schiet hier niet echt op (staal al 15 minuten op 25%?). Daarnaast lees ik her en der dat je je root daadwerkelijk kwijt bent. Dat zou jammer zijn. Of is dit met Unrevoked weer terug te halen?

Daarnaast vraag ik me af wat er gebeurt met je layout? Ik gebruik Sense niet echt (behalve lockscreen), maar wel launcher pro. Daarnaast zit ik er niet echt op te wachten om al mijn widgets weer opnieuw in te stellen. Iemand ervaring daarmee?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-10 21:01
Waar is dat coole groene rondje ding geval om te zien hoe vol de accu nog is, dat ik wel eens op internet voorbij heb zien komen? Dat zou toch ook met froyo meekomen of lul ik nou uit men nek? ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:13

wontcachme

You catch me? No you wont

JKratos schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Waar is dat coole groene rondje ding geval om te zien hoe vol de accu nog is, dat ik wel eens op internet voorbij heb zien komen? Dat zou toch ook met froyo meekomen of lul ik nou uit men nek? ;)
Is geen onderdeel van froyo, maar een aapassing door iemand (circlemod)
Halfkakkende schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Ik ben hem op dit moment aan het binnenhalen, maar het schiet hier niet echt op (staal al 15 minuten op 25%?). Daarnaast lees ik her en der dat je je root daadwerkelijk kwijt bent. Dat zou jammer zijn. Of is dit met Unrevoked weer terug te halen?

Daarnaast vraag ik me af wat er gebeurt met je layout? Ik gebruik Sense niet echt (behalve lockscreen), maar wel launcher pro. Daarnaast zit ik er niet echt op te wachten om al mijn widgets weer opnieuw in te stellen. Iemand ervaring daarmee?
Je kan volgens mij niet updaten als de root er nog opstaat. Eerst terug naar stock zonder root en dan pas updaten. En waarschijnlijk brengt Froyo nieuwe beveiliging, dus werken de root methodes zeer waarschijnlijk niet meer

[ Voor 52% gewijzigd door wontcachme op 01-08-2010 16:33 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.. Nieuwe hboot dus unrevoked zal het de komende tijd nog niet doen. Schijnt dat ze al bezig zijn met een fix. Omdat ik root wou behouden, en de WWE al 2 weken geleden geleaked was, heeft team opendesire deze zelfde froyo desire stock rom geroot.. Als je hem nu al geupdate hebt, ben je te laat, zo niet, even in recovery en dus even naar de bekende topics zoeken op xda.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

dragon2 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:08:
[...]

3D Compass
AirReg
AndroidVNC
Build-a-Lot
Find It Animal
Find Differences
GPS Status
Jewels
MSN Talk
Puzzle Blox Arcade
Voeg daar aan toe:

Androidworld
APN Backup & Restore
Barcode Scanner Was al voorbij gekomen

[ Voor 4% gewijzigd door fulgore op 01-08-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Oke geïnstalleerd en hij werkt. Draait zeker veel en veel sneller dan 2.1.

Een nadeel bij mij werkt pure calender widget (agenda) niet meer. En hij is ook onvindbaar in de market.
Ff wachten op een update ofzo.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:34

westergas

rikkie_pc

slaay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:09:
Mocht je hem nog niet binnen krijgen dan kun je hem hier downloaden: http://bit.ly/cIQdX7?r=td
Eeeehh 90Mb downloaden via mijn zielige Hi abbotje schiet niet erg op...heeft iemand bovenstaande link geinstalleerd? Hoe weet ik zeker dat dit te vertrouwen is? (no offence voor de poster btw)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:20
nog geen mensen met een update vanaf softwarenr 1.19.161 right? daarnaast nog een vraag: dat ledje wat dus groen en oranje kan knipperen, kan die nu ook andere kleuren of niet?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:15:
De update is bij mij ook helemaal goed gegaan, alleen valt me 1 ding op. De lay-out van de camera en camcorder is niet echt veranderd zoals op onderstaande site wordt aangegeven. Is dit normaal?

(Mijn toestel is niet geroot.)

http://developer.android.com/sdk/android-2.2-highlights.html

Een maat van me heeft een geroot toestel met Froyo en daar is de lay-out wel veranderd, dus wel met on screen buttons.
HTC heeft een eigen camera app met een andere interface. Die is idd niet veranderd, maar persoonlijk vond ik hem al tig keer beter dan de standaard android camera app (hij heeft ook veel meer instellingsmogelijkheden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
madmaus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:34:

Een nadeel bij mij werkt pure calender widget (agenda) niet meer. En hij is ook onvindbaar in de market.
Idd, werkt hier ook niet meer. Nieuwe installatie hielp ook niet helaas.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Ewivis: Ja, dat kan. Er zit ook nog blauw bij (bv Handcent laat het ledje blauw knipperen als er een nieuw smsje binnenkomt). Dat kon overigens al bij 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Hebben anderen ook dat je oude shortcuts "hoger" staan? Het tekstvakje van shortcuts die ik al had in 2.1 staan hoger dan als ik een shortcut opnieuw toevoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

Nee.. Nieuwe hboot dus unrevoked zal het de komende tijd nog niet doen. Schijnt dat ze al bezig zijn met een fix. Omdat ik root wou behouden, en de WWE al 2 weken geleden geleaked was, heeft team opendesire deze zelfde froyo desire stock rom geroot.. Als je hem nu al geupdate hebt, ben je te laat, zo niet, even in recovery en dus even naar de bekende topics zoeken op xda.. 8)
Hmm, custom roms ben ik niet zo happig op, dus dat durf ik nog niet aan. Well, ik ga hem gewoon updaten en root hem tzt wel met Unrevoked oid. Ga eerst toch op vakantie. Daarna zal er wel een root zijn ;). Thanks!

[Edit] Hij stond nog steeds op 25%, na de update nog een keer gestart te hebben zit ie binnen no time op 100%. Vaag...Wellicht is mijn verbinding even weggeweest?

[ Voor 10% gewijzigd door Halfkakkende op 01-08-2010 16:41 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Ik gebruik ook Launcher Pro. Alles stond nog keurig zoals daarvoor (inclusief widgets dus). Maar ik had 'm niet geroot...

JKratos schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:30:
Bedoel je soms DroidStats? (zie Market)

madmaus schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:34:

Misschien is CalWidget iets voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Hebben de geluidsinstellingen altijd al schuifbalken gehad ? Is me niet eerder opgevallen eigenlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PradaBrada
Ewivis schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:36:
nog geen mensen met een update vanaf softwarenr 1.19.161 right? daarnaast nog een vraag: dat ledje wat dus groen en oranje kan knipperen, kan die nu ook andere kleuren of niet?
Die knippert bij sms'jes blauw na het installeren van HandcentSMS, maar dit was ook al zo in 2.1

[ Voor 4% gewijzigd door PradaBrada op 01-08-2010 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:49
Ik mis de kenteken app in de store

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:07
Dacide schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:25:
Weet iemand nog een goeie benchmarking tool voor de desire?
Quadrant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Update duurt wel lang zeg. Hij staat nu al een heletijd op het android mannetje met een groot uitroepteken...Lijkt me geen goed teken, of mis ik nu niets?

[edit]
Ah als ik de powerknop druk zie ik dat de signature faalt? een reboot geeft me weer mijn oude Android versie.

Nogmaals proberen!

[ Voor 32% gewijzigd door Halfkakkende op 01-08-2010 16:47 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En CaffeineMark, Linpack, Droidbench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:07
Ik merk dat TV Gids Pro jammergenoeg een probleem heeft op Froyo...krijg steeds melding dat het proces onverwachts is afgesloten. Het verwijderen en herinstalleren helpt helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
Phoniac schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:40:

Misschien is CalWidget iets voor jou?
Thanks die werkt!

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een teleurstelling van de huidige beperkingen van Apps2SD.. Veel applicaties die nog niet gemoved kunnen worden, waaronder Google haar eigenlijk apps.. Double-U T F ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
Iets waarvan ik gehoopt had dat het weg zou zijn met de 2.2 update:

Ik heb naast Webkit ook Opera geïnstalleerd staan. Elke keer als ik een link klik krijg ik een keuze menu met daar de vraag welke browser ik wil gebruiken. In dat menu zit ook een optie links altijd met dezelfde browser te openen. Als ik dat aanvink dan blijft de vraag komen.

Iemand enig idee hoe je zorgt dat Webkit de deafult browser wordt zonder irritante popups bij elke link (ook vanuit websites).

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Laat maar, waarschijnlijk mijn instellingen nooit opgeslagen ... Ga het gewoon nog eens proberen.
|:( 8)7 O-)

[ Voor 88% gewijzigd door fulgore op 01-08-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Na gespeeld te hebben met een custom 2.2 ROM dacht ik dat versie 2.2 de mogelijkheid introduceert om afspraken als privé te markeren, maar dat is niet mogelijk in Sense... zware tegenvaller, ondanks alle genoemde mooie verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
RoD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

En CaffeineMark, Linpack, Droidbench.
Misschien leuk en/of handig om wat scores naast elkaar te zetten? Ik haal hier met CaffeineMark in ieder geval een overal score van 4664.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet crossposten.

[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 01-08-2010 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elke keer als ik 2.2 download van die link van slaay blijft die zeggen

Helaas!
de toepassing updater (proces.com.android.updater) is onverwachts gestopt. probeer het opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
Ik gebruik Launcher Pro en heb een aantal apps verplaatst naar m'n SD-kaart. Deze apps (bv Google Sky Map en Barcode Scanner) staan nu dubbel in m'n appdrawer...
Bij de standaard appdrawer is dat niet het geval. Even wachten dus op een update van Launcher Pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boesjke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26

Boesjke

Excellent!!

Bij mij werkt nu de schermbeveiliging aan de hand van een patroon of pincode niet meer. Een reset helpt helaas niet...

Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Phoniac schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:49:
Ik gebruik Launcher Pro en heb een aantal apps verplaatst naar m'n SD-kaart. Deze apps (bv Google Sky Map en Barcode Scanner) staan nu dubbel in m'n appdrawer...
Bij de standaard appdrawer is dat niet het geval. Even wachten dus op een update van Launcher Pro?
Heb ik geen last van met mijn custom Froyo-ROM icm LP. Je kan de de dubbele apps eens proberen te hiden of LP herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Phoniac: Ik heb dit niet. Draai de nieuwste LP en heb net ook wat apps gemoved (AK notepad, jewels, etc) en deze staan maar 1x in de app drawer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boesjke schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:52:
Bij mij werkt nu de schermbeveiliging aan de hand van een patroon of pincode niet meer. Een reset helpt helaas niet...
de timeout moet je dan van 5 minuten naar onmiddelijk zetten, anders hoef je het patroon pas te gebruiken als die langer dan 5 min uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoniac
RoD schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:52:
[...]

Heb ik geen last van met mijn custom Froyo-ROM icm LP. Je kan de de dubbele apps eens proberen te hiden of LP herstarten.
Thanks. De restart van Launcher Pro heeft het probleem van dubbele icoontjes opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:46:
Ik merk dat TV Gids Pro jammergenoeg een probleem heeft op Froyo...krijg steeds melding dat het proces onverwachts is afgesloten. Het verwijderen en herinstalleren helpt helaas niet...
Werkt hier prima, geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Phoniac schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:49:
Ik heb dit nu ook en had dit niet met custom 2.2 ROM zonder Sense...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

dafmay schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:46:
Heb ik ook met een custom Android 2.2-ROM.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft hier NIET te melden dat je hem aan het downloaden bent of geïnstalleerd hebt. Dit voegt niets toe. Tevens wordt in dit topic alleen de update besproken, en dus NIET Froyo in het algemeen!

Onzinnige replies worden getrashed.