Ik heb een AMS ASUS M4A77TD PRO moederbord en een Western Digital 1TB Black Harddisk.
Tijdens het booten krijg ik een melding van het moederbord dat hij de harddisk niet kan vinden.
Exacte melding is: Harddisk is not detected!
Echter daarna boot hij gewoon verder en start Windows 7 op. Maar het lukt me maar niet om deze melding weg te krijgen. Ik verwacht dat het een setting is in de bios, maar ik heb al een en ander geprobeerd, maar tot op heden geen succes.
Primary IDE Master heb ik op disabled gezet, Primary IDE Slave ook.
Ik heb er alleen een Harddisk en een dvd writer aan hangen. Beiden aan de sata poort. Harddisk zit op SATA port 1. Alle andere bootdevices uit de boot priority lijst gezet. (Dus ook de DVD).
Iemand een suggestie.
Op internet kwam ik deze link tegen, waar beneden iemand rept over:
Its a message from a IDE controller. Go and disable Marvell IDE in bios and the problem should go away.''
Maar ik kan buiten wat ik reeds genoemd heb, niets vinden hierover.
Iemand een suggestie?
Tijdens het booten krijg ik een melding van het moederbord dat hij de harddisk niet kan vinden.
Exacte melding is: Harddisk is not detected!
Echter daarna boot hij gewoon verder en start Windows 7 op. Maar het lukt me maar niet om deze melding weg te krijgen. Ik verwacht dat het een setting is in de bios, maar ik heb al een en ander geprobeerd, maar tot op heden geen succes.
Primary IDE Master heb ik op disabled gezet, Primary IDE Slave ook.
Ik heb er alleen een Harddisk en een dvd writer aan hangen. Beiden aan de sata poort. Harddisk zit op SATA port 1. Alle andere bootdevices uit de boot priority lijst gezet. (Dus ook de DVD).
Iemand een suggestie.
Op internet kwam ik deze link tegen, waar beneden iemand rept over:
Its a message from a IDE controller. Go and disable Marvell IDE in bios and the problem should go away.''
Maar ik kan buiten wat ik reeds genoemd heb, niets vinden hierover.
Iemand een suggestie?
Basement Bios ---- Exo-S