MSN start niet meer op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01-2024
Hallo,

Sinds vandaag start msn niet meer op. Ik heb Windows Vista, en elke keer als ik msn op wil starten met behulp van de snelkoppeling (eerst startte hij altijd automatisch op bij aanzetten van PC), word er gezegd dat het programma niet meer werkt en dat er naar oplossingen gezocht worden, maar die zijn nog niet beschikbaar... Dus daar zit ik dan :-(
Wel heb ik Ebuddy op m'n Ipod Touch, maar dat heeft nooit voor problemen gezorgd, bijvoorbeeld dat mijn account niet op 2 'pc's' tegelijk kan worden afgespeeld. Ik heb gisteren de hele tijd ge-Ebuddy'd terwijl mijn pc aanstond en MSN draaiende, wel zei MSN dat de gesprekken op 2 verschillende 'locaties' werden opgenomen. En inderdaad, vanochtend had ik de gesprekken van gisteren die ik op de PC had gevoerd ook in m'n iPod staan op Ebuddy. Maarja, nu start msn helemaal niet meer op, terwijl ebuddy gewoon netjes werkt. :(

Ik heb de PC al opnieuw opgestart, en zelfs de nieuwste versie van msn opnieuw gedownload, maar zonder resultaat >:)
Er staat trouwens als ik msn via de snelkoppeling heb 'gestart', in de taakbalk linksonder het msn icoontje met een kruis erdoorheen, maar dat icoontje gaat ervandoor als mijn muis erop komt....... :?

Anyway, ik hoop dat iemand weet wat ik nu het beste kan doen ;)

Coen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de_harde_kern
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-08 23:52
Msn volledig van de computer verwijderen en de nieuwste versie downloaden... Kun je proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Ik merk dat mijn Live Messenger vandaag ook weer af en toe vastloopt omdat er een brakke flash reclame ingestopt wordt :F. Misschien zorgt die ervoor dat je messenger niet meer op wil starten?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:10
Ik gebruik aMSN als client en die doet het vandaag ook niet meer. Geeft een 'internal server error'. Mijn emails van hotmail komen ook al niet meer binnen op m'n phone. En ik zag dat de hotmail-site veranderd is. Zal allemaal wel wat met elkaar te maken hebben. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met storingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

zetje01 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:05:
Ik gebruik aMSN als client en die doet het vandaag ook niet meer. Geeft een 'internal server error'. Mijn emails van hotmail komen ook al niet meer binnen op m'n phone. En ik zag dat de hotmail-site veranderd is. Zal allemaal wel wat met elkaar te maken hebben. Ik ben wel blij dat ik niet de enige ben met storingen.
Zie ook: Windows live Messenger Error 80048883

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
zetje01 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:05:
Precies dat heb ik ook. Wellicht is er een update van de Microsoft servers geweest. Ik vond MS MSN te omslachtig worden, en ondanks de tekortkomingen van aMSN vind ik het opzich een fijn programma. Ik hoop dat ze snel met een nieuwe versie van aMSN komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

DP Kunst schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:33:
Ik merk dat mijn Live Messenger vandaag ook weer af en toe vastloopt omdat er een brakke flash reclame ingestopt wordt :F. Misschien zorgt die ervoor dat je messenger niet meer op wil starten?
Wel eens van A-patch gehoord? Werkt prima tegen dat soort onzin.
Bij mij werkt msn prima.

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Kunnen we een beetje OT gaan?
Hij doet het nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

SCscreamGT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:58:
Kunnen we een beetje OT gaan?
Hij doet het nog steeds niet...
Er worden toch suggesties gedaan, misschien handig om te vermelden wat je ondertussen allemaal ondernomen hebt? Overigens zijn snelkoppelingen met kruisjes doorgaans corrupt, start het eens op vanuit je menu>start?

[ Voor 15% gewijzigd door UgotHeinzzd op 31-07-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Ja, je hebt gelijk.

Ik ben nu bezig met -opnieuw- msn downloaden, maar ik krijg m niet eens geinstalleerd... Hij zegt van yup, hij staat erop, maar ik kan m nergens vinden in mn PC. Ook niet bij start > zoeken... Dus nu van bad to worst :P
Anyway ik heb mn troost een beetje gevonden met ebuddy.... maargoed, nog steeds zeer onhanding....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

SCscreamGT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:23:
Ja, je hebt gelijk.

Ik ben nu bezig met -opnieuw- msn downloaden, maar ik krijg m niet eens geinstalleerd... Hij zegt van yup, hij staat erop, maar ik kan m nergens vinden in mn PC. Ook niet bij start > zoeken... Dus nu van bad to worst :P
Anyway ik heb mn troost een beetje gevonden met ebuddy.... maargoed, nog steeds zeer onhanding....
Ik ga er even brutaal vanuit dat je onder configuratiescherm > software ook niks van MSN Messenger ziet staan?

Persoonlijk vind ik het altijd een beetje link om 'iemand' zomaar te laten roeren in het register, ben je hier een beetje bekend mee? Het is wat rigoureus, maar werkte bij me een tijd geleden wel.
Start > Uitvoeren > regedit > HKEY_CURRENT_USER > Software > Microsoft > MSNMessenger
Rename de laatste map naar MSNMessenger.old en geef je installatie `uitvoeren als administrator` eens opnieuw een poging. Welke versie van Messenger probeer je trouwens te installeren?

Let wel goed op wat je doet als je in je register-editor zit!

[ Voor 5% gewijzigd door UgotHeinzzd op 31-07-2010 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:40
Hm.. laatst hetzelfde probleem gehad, toen ergens een msn uninstaller gedownload, dat werkte wel, de installatie ging daarna weer goed, en MSN werkte weer..

Zal kijken of ik de tool kan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
rscheper schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:45:
Zal kijken of ik de tool kan vinden :)
Thx ;)

Ik heb nu net msn weer opnieuw gedownload, maar het blijft nog steeds hetzelfde :(
En met dat 'uitvoeren' daar weet ik idd niet wat ik doe en blijf ik liever uit, bovendien kan ik m niet eens vinden in Vista :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:14
Heb je al eens geprobeerd het proces te killen? CTRL-ALT-DELETE > taakbeheer, dan kun je zoeken naar het proces msnmsgr.exe (of iets wat er erg op lijkt), deze kun je dan afsluiten. Hierna kun je misschien msn weer gewoon opstarten.

Had zo'n zelfde probleem vorige week ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

SCscreamGT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 21:54:
[...]

Thx ;)

Ik heb nu net msn weer opnieuw gedownload, maar het blijft nog steeds hetzelfde :(
En met dat 'uitvoeren' daar weet ik idd niet wat ik doe en blijf ik liever uit, bovendien kan ik m niet eens vinden in Vista :9
Blijf er dan inderdaad maar uit, 'uitvoeren' zit gewoon in het venster wat zich uit klapt bij het op 'start' klikken (een blanco gedeelte waar je de tekst 'regedit' in kunt vullen) ;)
Dit is een tooltje, geen idee of het ook echt werkt! Maar ik zou eerst het advies van HenkEisjedies eens opvolgen. Niet eens aan gedacht :z

[ Voor 13% gewijzigd door UgotHeinzzd op 01-08-2010 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Uitvoeren is toch dat zwarte scherm waarbij je het een en ander in kan voeren :9 ?

En dat tooltje is gedownload, alleen hij kan msmsgs.inf niet vinden, das raar, want ik heb msn er wel gewoon opstaan. En dat van HenkEisjedies, geld hetzelfde, kan dat bestand (of iets wat er op lijkt) niet vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:14

NielsNL

DigiCow

SCscreamGT schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:30:
Uitvoeren is toch dat zwarte scherm waarbij je het een en ander in kan voeren :9 ?

En dat tooltje is gedownload, alleen hij kan msmsgs.inf niet vinden, das raar, want ik heb msn er wel gewoon opstaan. En dat van HenkEisjedies, geld hetzelfde, kan dat bestand (of iets wat er op lijkt) niet vinden.....
Uitvoeren is [windows-toets] + r
Dat zwarte scherm is een console. :P

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Juist ja :P

Maar ook daar kan ie m niet vinden... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

SCscreamGT schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:38:
Juist ja :P

Maar ook daar kan ie m niet vinden... :S
Heb je al eens op je C: schijf gekeken onder Program Files > Windows Live > Messenger? Er vanuit gaande dat je dit installeert op de C: schijf? Staat daar iets van MSN of Windows Live?

Is er iets van terug te vinden onder Configuratiescherm > software?

Nogmaals welke versie van MSN probeer je te installeren?

Gezien de melding die je krijgt is het steeds opnieuw downloaden zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Heb je al eens op je C: schijf gekeken onder Program Files > Windows Live > Messenger? Er vanuit gaande dat je dit installeert op de C: schijf? Staat daar iets van MSN of Windows Live?
Ja, op C: schijf staat idd Messenger. Alleen bij 'Software' is het enige wat ik kan vinden wat in de buurt van msn komt: 'Msn connection center' en 'Windows Live Essentials'.
Nogmaals welke versie van MSN probeer je te installeren?
Sorry, was vergeten te antwoorden :9
Ik kan nergens vinden welke versie het is, dit
is de plek waar ik m vandaan had. In ieder geval de nieuwste msn denk ik.

Ik denk ook niet dat het veel zin heeft om telkens de nieuwe te downloaden.... :(

Bedankt iig ;) Hoop dat je een oplossing weet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

'Msn connection center' kun je verwijderen via je configuratiescherm > software. Je kan de messenger map op C: ook deleten. Reboot en probeer dan nog eens te installeren..
Je krijgt bij het openen van jou linkje naar de messenger een pop-up venster te zien welke je lastig valt met de BETA versie, die klik je weg neem ik aan?

'Windows Live Essentials' is je virus beveiliging die moet je met rust laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Ja, dat pupupje klik ik weg ja. :P

Dus, ik heb nu niets meer van msn in mijn PC'tje staan. Opnieuw downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

SCscreamGT schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:23:
Ja, dat pupupje klik ik weg ja. :P

Dus, ik heb nu niets meer van msn in mijn PC'tje staan. Opnieuw downloaden?
Je kunt een eerdere download gebruiken, zou niks mis mee moeten zijn.
En resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCscreamGT
Opnieuw versie 9.0 (dat was 'm dus ;) ) gedowload, maar zonder resultaat... Weer metteen bij het opstarten een foutmelding.
Dus nu wou ik een oudere versie (8.5) downloaden, maar bij deze,deze en deze sites kreeg ik dezelfde foutmelding, hoe vaak ik het ook probeer... 8)7

Dus het blijft allemaal een beetje flut ;(

Dank trouwens voor het snelle antwoorden iedere keer! ;) Alleen heb ik het zelf zo druk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Edit: Succes met het oplossen van je probleem.

[ Voor 113% gewijzigd door UgotHeinzzd op 10-08-2010 18:50 ]

Pagina: 1