Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af. Ik wil graag de Samsung Galaxy S gaan kopen. Ik kom van de iPhone 3GS. Naar mijn weten heb je voor de iPhone veel leukere games als voor Android. Is dit waar? Komt hier nog verandering in?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 10:53:
Ik vroeg me af. Ik wil graag de Samsung Galaxy S gaan kopen. Ik kom van de iPhone 3GS. Naar mijn weten heb je voor de iPhone veel leukere games als voor Android. Is dit waar? Komt hier nog verandering in?
Welke games zijn er voor iphone en niet voor Android?
Ik heb alleen android gehad dus ik weet niet wat er voor de Iphone beschikbaar is.

Het lijkt me vanzelfsprekend dat meer grote game-makers ook naar Android komen, Android krijgt een steeds grotere aanhang, en als er geld te verdienen is komen ze vanzelf.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

• Thapous
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-11 23:45

Thapous

Nee toch niet.

Zwakke punten van Android..
Dit zal je wel op weg helpen ;)

//Thapous

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het is net waar je smaak ligt qua games. Ik koop mijn telefoon niet voor de games bijvoorbeeld alhoewel ik er wel een paargames op heb gezet(buiten om wat er al opstaat).
De Galaxy S is wat sneller/smoother dan de iPhone 3GS met games. En er zijn meer open mogelijkheden maar das bekend neem ik aan. Ik persoonlijk denk dat de iphone het niet gaat redden tegen over de android telefoons omdat de ontwikkeling veel sneller gaat dan bij de iphone en om de meer open mogelijkheden van android.

Het is dus net wat je wilt.

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Neem eens een kijkje op een site als www.androlib.com, dan kun je kijken of de games die jij wilt spelen ook beschikbaar zijn op Android. Volgens mij zijn er meer dan genoeg leuke games voor Android, en er komt steeds meer beschikbaar.

Rail Away!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Dit is echt totale BS wat hier genoemd staat. Zeker geen referentiekader.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het hele IOS vs Android verhaal. :'( 8)7
Er is vast nog wel een site over zwakke punten van IOS :9

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:13
Los van de hele technische discussie over features in dat andere topic zijn er een aantal dingen waar je over na kunt denken.
  • iPhone heeft een beperkter scala aan hardwareplatformen.
  • iPhone heeft een minder toegankelijk ontwikkelplatform.
  • iPhone gebruikers kopen makkelijker applicaties.
  • Android is met name in de VS, maar ook hier flink marktaandeel aan het veroveren. iOS marktaandeel is echter nog steeds groter.
  • iPhone heeft op dit moment veel, maar dan ook veel meer applicaties en games beschikbaar.
Zie ook http://www.readwriteweb.c...le_application_stores.php voor een wat genuanceerder beeld.

Je zou kunnen verwachten dat dit gaat verschuiven, maar android zal iOS zeker niet binnen 1 à 2 jaar inhalen. Ik vraag me dan ook af waarom je nu over zou willen stappen.

Niets...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben over. Android heeft veel meer toestellen. Ook is Android filnk aan het groeien: http://www.pcmweb.nl/artikel.jsp?id=2600102 Ik ga dus mooi voor de Galaxy S. Is beter als de iPhone 4, de helft goedkoper en is meteen leverbaar! Bedankt voor jullie reacties!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja dit soort dingen moet je voortaan toch echt zelf uitzoeken. Je kan voor beide besturingssystemen uitzoeken wat er te krijgen is aan software door iTunes en de Android Market te doorzoeken. We verwachten hier wat meer eigen inzet voor je een topic opent, dus deze doe ik op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.