• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 14:00
Montoya200x schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 22:40:

Kun je dit over een paar uur nog is checken ?

Je hebt best kans dat de servers van I-Telligent nog niet zo ver gesynchroniseerd zijn, als bv Giganews, Newshosting etc.
Ook ik heb sinds gisteren dit probleem, ik heb Blocknews als USP. Zojuist heb ik mijn database van vorige week zondag via I-telligent ge-update en dat is wel gelukt.

Toen ik daarna mijn database via de EU-server van Blocknews ging updaten kwamen er nog een paar spots bij.

Maar updaten via de US-server gaat weer fout. Spotnet vindt dan nog 39 extra spots en dan krijg ik weer die error 32.

π MW finishers

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nu ook die foutmelding, van wat ik er over lees kun je er ook niet heel veel aan doen (behalve een andere newsserver proberen).

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-08 15:53
Heb ditzelfde gehad, database aantal keren verwijdert deed hem niet, ga nu maar eens kijken naar spotgrid tot spotnet 2.0 uitkomt :)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20

MeNTaL_TO

The future is not set

Als het door een spot komt, kan iemand dan een takedown op die post uitvoeren?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Voor iedereen die sinds gister 'Fout 32' krijgt: Spotnet 1.7.5

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2011 23:48 ]

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 17:20

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 23:24:
Top nu wil ik wel weten wat deze fix doet :p

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:40

Ankh

|true

Thanks! werkt weer, vreemd probleem overigens.
Ik heb spotlite en spotnet naast elkaar draaien. Spotlite had nergens last van (gelukkig).

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Drazix.

Is in versie 2.0 het probleem opgelost dat resellers van news-service.com niet alle reacties werden weergegeven?

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2011 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:26
Spotnet V2...mijn dag kan niet meer stuk.Ik heb een voorgevoel dat we een professioneel snel en stabiel programma gaan krijgen waar alle andere clients niet tegenop zullen kunnen.Laat mijn droom uitkomen aub, succes spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 16:33
Mijn dank is weer groot
Spotnet werkt toch altijd het lekkerst
Heb een paar dagen weer mijn newsbin search gebruikt
wat een bak ellende hahahahahahaah

SUPER voor de fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Dank dank dank
+1
Werkt inderdaad weer. Wat was het nu uiteindelijk? Een parse error of een corrupte post?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Perfect, werkt weer als nieuw. _/-\o_

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 11:44
De fout ging waarschijnlijk om een corrupte post, omdat de vervanging van de database soms ook leidde tot een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Ik heb spotnet inmiddels maar opgegeven. Ben nu aan het hopen dat de ontwikkelaars van de forks wat meer ontwikkeling laten zien. Heb eerlijk gezegd niet heel veel vertrouwen dat de 2.0 update snel uitkomt (als je al ziet wat voor mogelijke 'symbolische' data er mogelijk zijn). We zullen het nog wel zien.

telefoontoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10-2022
Symantec endpoint gaat af op die nieuwe spotnet link hierboven..
Ws.reputation.1
spotnet175.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat doet Symantec wel vaker. Eerste hit op Google: http://community.norton.c...-Reputation-1/td-p/228251

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

harydoo schreef op zondag 25 september 2011 @ 11:51:
De fout ging waarschijnlijk om een corrupte post, omdat de vervanging van de database soms ook leidde tot een oplossing.
Ja, schijnbaar een post met een leeg onderwerp.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:08
Gelukkig dat je nog rustig(of erg druk) bezig bent met spotnet. Super programma en de basis voor alle andere usenet tools. Elke ontwikkeling word erg op prijs gesteld!

PS. Geniet van de zondag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-06 15:54
Bedankt voor de snelle fix 8)
super programma

[ Voor 3% gewijzigd door Killerbert op 25-09-2011 21:21 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-08 12:16
Top, hier doet 'ie het ook weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu nog steeds geen problemen met 1.7.4 en i-telligent.

Misschien komt het doordat ik een spamfilter gebruik dat spotnet improver offline local heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:25:
[...]

Dan kun je wachten tot je een ons weegt. Van Drazix horen we al tijden niets meer en de ontwikkeling van Spotnet lijkt dan ook compleet stil te liggen...

Ik heb de Spotnet fix gedaan die luigi87 vermeldt. Toen werkte het hier weer wel (mijn Usenet provider is trouwens Giganews).
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 13:01:
[...]

Er komt een Spotnet 2.0, welke released zal worden op een symbolische datum.
Wildfire schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:15:
Mocht Drazix dit nog lezen: laat het duidelijk zijn dat ik erg blij ben dat Spotnet er überhaupt is. Alleen ik en vele anderen hebben wel in het duister getast waar we aan toe waren met Spotnet, er was geen enkele duidelijkheid of Spotnet zelf nog ontwikkeld werd of niet. Daar is nu iig duidelijkheid over, waarvoor dank!

Ben benieuwd of SpotNet 2.0 de alternatieven zoals SpotGrit stimuleert tot verdere en betere doorontwikkeling :)
Ik heb me ziek gelachen hierom.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:40:
Ik heb nu nog steeds geen problemen met 1.7.4 en i-telligent.

Misschien komt het doordat ik een spamfilter gebruik dat spotnet improver offline local heet.
Staat er los van, gebruik het zelf ook. Met supernews had ik hetzelfde euvel maar met I-Telligent werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:24

Wildfire

Joy to the world!

Hebben anderen er last van dat er iets veranderd lijkt te zijn met de categorieën en beeldformaten? Zo mis ik opeens 'HD Overig'. En ik heb een spot aangemeld, had gekozen voor 'beeld' en daaronder voor 'x264', maar nu staat het als 'beeld' en 'ePub', terwijl je ePub niet eens kunt kiezen als je de categorie beeld hebt geselecteerd.

Fout in v1.7.5 of iets raars gebeurd met de upgrade van v1.7.4 naar v1.7.5? :?
Verwijderd schreef op zondag 25 september 2011 @ 21:44:
[...]

[...]

[...]

Ik heb me ziek gelachen hierom.... :D
Mijn initiële reactie was niet eens zo vreemd, want Drazix hield zich tot dat moment al erg lang afzijdig.

[ Voor 26% gewijzigd door Wildfire op 25-09-2011 23:58 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat klopt , daar heeft hij heel erg goed aan gedaan.
hoe minder hij van zich laat horen of uitlaat over dit "fenomeen" des te beter is het .

en die datum voor versie 2.0 ....das wel makkelijk te raden XD

ik denk zelf 5/6 december dit jaar .............Sinterklaas...kadootje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
of 11-11-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Wildfire schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:57:
Hebben anderen er last van dat er iets veranderd lijkt te zijn met de categorieën en beeldformaten? Zo mis ik opeens 'HD Overig'. En ik heb een spot aangemeld, had gekozen voor 'beeld' en daaronder voor 'x264', maar nu staat het als 'beeld' en 'ePub', terwijl je ePub niet eens kunt kiezen als je de categorie beeld hebt geselecteerd.
Hier ook last van, dat een spot zomaar in ePub stond, en vond de oude opzet iets fijner..en de categorie TV serie is weg nu geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dacuuu schreef op maandag 26 september 2011 @ 09:15:
[...]

Hier ook last van, dat een spot zomaar in ePub stond, en vond de oude opzet iets fijner..en de categorie TV serie is weg nu geloof ik?
TV miste ik ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 07:41:
en dat klopt , daar heeft hij heel erg goed aan gedaan.
hoe minder hij van zich laat horen of uitlaat over dit "fenomeen" des te beter is het .
Spotnet is wellicht niet perfect maar het idee achter spotnet, het ontwikkelen en het werkend aanbieden is al een standbeeld waard.
Als je dan al dat ondankbare gezeik overal leest...... :/ :F

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Met andere woorden: v1.7.5 is niet enkel een bugfix, maar er zijn ook andere dingen gewijzigd. Helaas niet ten goede (waarschijnlijk per ongeluk natuurlijk), want als je onder 'beeld' iets als 'x264' aanmeldt en het komt dan als 'ePub' te staan dan klopt er echt iets niet.

Drazix, als je dit leest: v1.7.6 om de categorieën e.d. weer kloppend te maken? :?

Anders ga ik wel terug naar v1.7.4 met een gefixte database zodat ik geen fout 32 krijg

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 26-09-2011 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wildfire schreef op zondag 25 september 2011 @ 23:57:

Fout in v1.7.5 of iets raars gebeurd met de upgrade van v1.7.4 naar v1.7.5? :?

[...]

Mijn initiële reactie was niet eens zo vreemd, want Drazix hield zich tot dat moment al erg lang afzijdig.
Klopt, moest een aantal filters opnieuw aanmaken en verplaatsen (langleve XML files).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MeNTaL_TO schreef op maandag 26 september 2011 @ 10:12:
[...]

Klopt, moest een aantal filters opnieuw aanmaken en verplaatsen (langleve XML files).
Je eigen filters hebben toch niets van doen met het aanmelden van een spot? Het probleem is dat ik een spot heb aangemeld in de categorie 'beeld' als 'x264'. Maar in Spotnet staat hij nu wel in 'beeld' maar dan opeens als 'ePub'. Dat klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wildfire schreef op maandag 26 september 2011 @ 11:33:
[...]

Je eigen filters hebben toch niets van doen met het aanmelden van een spot? Het probleem is dat ik een spot heb aangemeld in de categorie 'beeld' als 'x264'. Maar in Spotnet staat hij nu wel in 'beeld' maar dan opeens als 'ePub'. Dat klopt dus niet.
Sorry, bedoelde met die post dat er inderdaad wat categorieën bijgekomen zijn en/of veranderd zijn. Waarschijnlijk is dat wel bijgewerkt in de post ophaalgedeelte, maar nog niet in het post gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 14:07
Wat ik mezelf af vraag is welke programma's gebruiken jullie op die Spots (nzb) binnen te slepen.

Er zijn er nu wel een aantal, zoals:

1. SABnzb
2. Spotnet
3. Spotgrid
4. Spotlite
5. Grabit

maar ik weet niet het verschil er tussen. bij sommige kan je de Spots zoeken en ook downlaoden, en bij sommige moet je dus een 2de programma gebruiken.

Wat is hier jullie ervaringen mee ? dat lijkt mij wat interessanter dan waar bepaalde categorieën
staan.

(ff offtopic: het maakt toch niet uit waar categorieën staan, zolang je toch maar je dingen kunt vinden ? )

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
sabnzbd + spotweb ftw :)

[ Voor 4% gewijzigd door Webjunkie op 26-09-2011 13:44 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
kun je ook je mening hier over geven ?

Ik gebruik zelf gewoon via Forums en Spotgrid in samen werking met Grabit.. Grabit vindt ik persoonlijk heerlijk, want hij haalt het binnen, en na 1 volledige download, gaat hij het repareren en/of uitpakken

PS: al is spotgrid erg traag en onstabiel tegenwoordig, ga ik meestal via Binsearch ofzo zoeken )

Build To PLay /\ Kicking Ass, and Taking Names // My New Specs 2024 // Orgin: PitBullNL2010 // Steam: PitBullNL2010 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
sabnzbd werkt zo fijn dat ik het per week misschien maar 1 of 2 keer check.
downloaden, parren en uitpakken gaat automatisch en vrijwel altijd goed.
ik zou haast vergeten dat ik het heb draaien :)

ik hou voor meerdere mensen hun pc's bij en werd een beetje moe van het updaten van spotnet's en spotlite's (spotgrid ken ik niet) dus heb ik nu 1 spotweb servertje draaien en als ik die update dan is meteen iedereen up2date.
verder maakt het niet uit waar ter wereld ik me bevind, ik kan altijd op mijn spotweb terecht om iets te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Soundstorm2010 schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:37:
Wat ik mezelf af vraag is welke programma's gebruiken jullie op die Spots (nzb) binnen te slepen.

Er zijn er nu wel een aantal, zoals:

1. SABnzb
2. Spotnet
3. Spotgrid
4. Spotlite
5. Grabit

maar ik weet niet het verschil er tussen. bij sommige kan je de Spots zoeken en ook downlaoden, en bij sommige moet je dus een 2de programma gebruiken.

Wat is hier jullie ervaringen mee ? dat lijkt mij wat interessanter dan waar bepaalde categorieën
staan.

(ff offtopic: het maakt toch niet uit waar categorieën staan, zolang je toch maar je dingen kunt vinden ? )
Newsleecher hier, waarom? Omdat ik daar al een licentie op had ivm SuperSearch en het gewoon fijn en betrouwbaar werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Webjunkie schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:53:
sabnzbd werkt zo fijn dat ik het per week misschien maar 1 of 2 keer check.
downloaden, parren en uitpakken gaat automatisch en vrijwel altijd goed.
ik zou haast vergeten dat ik het heb draaien :)

ik hou voor meerdere mensen hun pc's bij en werd een beetje moe van het updaten van spotnet's en spotlite's (spotgrid ken ik niet) dus heb ik nu 1 spotweb servertje draaien en als ik die update dan is meteen iedereen up2date.
verder maakt het niet uit waar ter wereld ik me bevind, ik kan altijd op mijn spotweb terecht om iets te downloaden.
Ik heb persoonlijk SABnzb de duur uit gegooit (PC gedeinstalleerd)
Waarom?? Traag als dikke str*nt in een trechter.. Downloads liepen traag, verbinding is meerdere malen er uit gevallen waardoor NZB gewoon niet meer uit zich zelf herstelde..

Sinds ik Grabit gebruik ben ik blij :)

Maar ik zoek eigelijk gewoon een goede Spot zoeken, en de verschillen er tussen :)
Vandaar dat ikjullie meningen vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:59:
[...]

Newsleecher hier, waarom? Omdat ik daar al een licentie op had ivm SuperSearch en het gewoon fijn en betrouwbaar werkt.
Tja, wil eigelijk niet voor iets betalen. Zoek gewoon een gratis alternatief :)
Vandaar dat ik zo iets ook vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
Soundstorm2010 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:02:
[...]

Ik heb persoonlijk SABnzb de duur uit gegooit (PC gedeinstalleerd)
Waarom?? Traag als dikke str*nt in een trechter.. Downloads liepen traag, verbinding is meerdere malen er uit gevallen waardoor NZB gewoon niet meer uit zich zelf herstelde..
klinkt eerder als een brakke ISP of USP.

sab heeft niets met uitvallen van verbindingen te maken.
ik gebruik het al jaren zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Brakke ISP is het zeker niet.. (stabiel 97/mbs via Speedtest.net)

En via Grabit haal ik altijd nette verbindingen en hoge snelheid, zonder dat het uitvalt.

Ik ga nu even opzoeken wat je bedoeld met USP :$

( USP = USP - Unique selling proposition ??
Dat is het enige wat ik kon vinden via google.nl, klopt dit ?

[ Voor 21% gewijzigd door Soundstorm2010 op 26-09-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Soundstorm2010 schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:17:
Brakke ISP is het zeker niet.. (stabiel 97/mbs via Speedtest.net)

En via Grabit haal ik altijd nette verbindingen en hoge snelheid, zonder dat het uitvalt.

Ik ga nu even opzoeken wat je bedoeld met USP :$
ISP: internet service provider
USP: usenet service provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Quantor schreef op maandag 26 september 2011 @ 14:19:
[...]

ISP: internet service provider
USP: usenet service provider
Ahh, ok.. Nou ik zit via Ziggo newsgroepen.

Maar via grabit heb ik echter geen probleem, maar via SABnzb weer wel ?
Hoe verklaar je dat dan ??

Ik kon het niet verklaren zeg maar, Poorten open gesteld en zulke dingen, maar niks dat baat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
waarom zou je poorten opzetten?
dat hoeft alleen als je wilt dat SAB via het internet bereikbaar moet zijn.

het (goed) instellen is wel wat werk, maar als SAB eenmaal draait, heb je er geen kind meer aan.
het is nog gratis ook, dus misschien moet je er even wat tijd in steken.

download of snelheidsproblemen moet je iig bij jezelf zoeken en niet bij SAB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ik ben netwerk beheerder, dus ik weet hoe je het moet instellen.

Als ik SABnzb zie, lijkt het net als PhpBB en andere database software.

Dus het goed instellen heb ik zeker gedaan,

Van ziggo mag ik maar maximaal 4 connections hebben en alles netjes ingesteld, en geen foutmeldingen.
Maar soms kan de verbinding met News.ziggo.nl even wegvalen (1 sec) en daarna heb ik weer verbinding, zoals ik soms zie bij Grabit.

Echter doet grabit daarna automatisch weer verbinding maken, maar SABnzb doet het echter niet.
Heb ook al op google gezocht maar kwam geen stuk verder.

Maar fijn, ik gebruik gewoon nu grabit, en werkt prima.. Zoek alleen nog een goede en stabiele spotzoeken.
Ik zit nu alleen om Fora's en Binsearch (nzbindex.nl) en daar is het soms nog erg lastig te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-07 13:50
weer en nwe foutmelding met spotnet

host not found......wat is dit nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

angelico66 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:33:
weer en nwe foutmelding met spotnet

host not found......wat is dit nu weer
Wat dacht je lezen :?

Als je het dan nog niet snapt, dan is het eerste toch in Google stoppen? Voila: 2e hit ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
niet dus

connot make connection...host unknown

alle instellingen zijn goed

[ Voor 7% gewijzigd door angelico66 op 26-09-2011 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Duidelijke foutmelding, hij kan je newsserver niet vinden. Spotnet zelf werkt iig gewoon normaal, hier werkt alles pico bello (via Giganews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-08 15:10
angelico66 schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:07:
niet dus

Niet gelijk denken dat het aan Spotnet ligt. Kan ook je eigen intsellingen zijn.. Of je usenet provider..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaapie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 19:07
angelico66 schreef op maandag 26 september 2011 @ 16:07:
niet dus

Ik heb supernews en spotnet werkt hier op het moment ook niet. Dus weet niet of je ook supernews hebt?
Website van supernews doen het ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angelico66
ik heb supernews ja

met newsleecher kan ik wel downen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Er is even een storing geweest bij supernews.
Waarom je dan in het spotnet topic komt klagen? De melding geeft duidelijk aan dat je een probleem met je host heb? Of bel je de KPN ook als je geen benzine meer hebt ik je auto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

MeNTaL_TO schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:02:
Waarom je dan in het spotnet topic komt klagen? De melding geeft duidelijk aan dat je een probleem met je host heb? Of bel je de KPN ook als je geen benzine meer hebt ik je auto?
Ja, want bij het tankstation verkopen ze ook opwaardeerkaarten voor KPN. Logisch toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

MeNTaL_TO schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:02:
Nee duh dan bel je toch het benzine station :+

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Er lijken meerdere categorien niet meer te kloppen. Ik denk dat ik terug ga naar 1.7.4 gezien ik daarmee (nog?) geen problemen had.

Heeft iemand al gedowngrade? Er overheen installeren en db weggooien gaat bij mij niet goed helaas.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 26-09-2011 18:27 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

fish schreef op maandag 26 september 2011 @ 18:10:
[...]

Nee duh dan bel je toch het benzine station :+
Die pakken bij mij toch nooit op (of ze waren inderdaad al dicht, ik wilde weten of ze open of dicht waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukubu
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hier ook problemen met spotnet i.c.m. supernews, heb het serveradres nu aangepast naar:

news.supernews.com poort 563

Nu werkt spotnet weer :)

[ Voor 4% gewijzigd door Nukubu op 26-09-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 17:48
Hmm, sinds een paar dagen last van "Fout tijdens het verwerken van spots" hopen at de nieuwe versie snel verbetering komt brengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Basterd schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:28:
Hier ook problemen met spotnet i.c.m. supernews, heb het serveradres nu aangepast naar:

news.supernews.com poort 563

Nu werkt spotnet weer :)
Op IP adres (138.199.67.30) werkt ook.
_-= Erikje =-_ schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:29:
Hmm, sinds een paar dagen last van "Fout tijdens het verwerken van spots" hopen at de nieuwe versie snel verbetering komt brengen :D
Je bedoeld de 1.7.5 update die gisteren uitgekomen is?

[ Voor 34% gewijzigd door MeNTaL_TO op 26-09-2011 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MeNTaL_TO schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:46:

[...]

Je bedoeld de 1.7.5 update die gisteren uitgekomen is?
Ik denk dat hij die nog niet geïnstalleerd heeft. Is idd een oplossing voor het fout 32 probleem (naast het gebruiken van een gefixte database), maar helaas heeft deze nieuwe versie diverse fuck-ups met de categorieën. Ik melde een x264 aan en die werd door Spotnet opeens een ePub? Anderen hebben soortgelijke issues met deze nieuwe versie... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Wildfire schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:21:
[...]

Ik denk dat hij die nog niet geïnstalleerd heeft. Is idd een oplossing voor het fout 32 probleem (naast het gebruiken van een gefixte database), maar helaas heeft deze nieuwe versie diverse fuck-ups met de categorieën. Ik melde een x264 aan en die werd door Spotnet opeens een ePub? Anderen hebben soortgelijke issues met deze nieuwe versie... :'(
Het klopt inderdaad goed niet met de categorien, ik zie opeens x264-dvd5's, tv series als epub enz.
Tis even alles doorlopen, dat het binnen komt vind ik belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Yep, films verdwijnen in de erotiek hoek. Laten we hopen dat in 2.0 alles weer goed staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08 19:00

TFHfony

Professional Weirdo

Ik heb het idee dat er iemand de boel aan het vern**ken is en allemaal "rommel spot" heeft aangemaakt om het systee te dwarsbomen. Het video gedeelte zit vol niet werkende spots sinds vannacht....

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
TFHfony schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:16:
Ik heb het idee dat er iemand de boel aan het vern**ken is en allemaal "rommel spot" heeft aangemaakt om het systee te dwarsbomen. Het video gedeelte zit vol niet werkende spots sinds vannacht....
Klopt, er zijn een stuk of 100 spots, allemaal bijna om de zelfde tijd gespot. Ze hebben wel allemaal een ander plaatje maar wel de zelfde .nzb. jammer dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Laatst online: 30-07 10:56
Dacuuu schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:29:
[...]

Klopt, er zijn een stuk of 100 spots, allemaal bijna om de zelfde tijd gespot. Ze hebben wel allemaal een ander plaatje maar wel de zelfde .nzb. jammer dit.
100? Ik denk eerder 6000+

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Het aparte er aan is, dat als ik een spot van de spammer open met spotlight, krijg ik de melding "Spot bevat ongeldige informatie :-(" Maar de persoon in kwestie blijft maar doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbird22
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-07 16:11
Stichting Brein aan het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Dacuuu schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 08:42:
[...]

Het aparte er aan is, dat als ik een spot van de spammer open met spotlight, krijg ik de melding "Spot bevat ongeldige informatie :-(" Maar de persoon in kwestie blijft maar doorgaan.
Hij is de boel proberen te verzieken.... grootte van de post is 89.8 MB. Post onder allemaal verschillende namen. Waarschijnlijk gewoon een scriptje gemaakt.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Spotnet maar even niet meer bij laten werken totdat er een bericht van de ontwikkelaars komt denk ik. Dit verziekt heel je DB.

Gok dat meneer Kuik wat slimme jongens ingehuurd heeft...

Lijkt ook wel of hij heel het alfabet afgaat, hij is nu bij de B :X

[ Voor 16% gewijzigd door wicked1980 op 27-09-2011 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel0672
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-07 22:30
Dit brengt wel de wens naar boven om te kunnen filteren op (bijvoorbeeld) bepaalde groottes en een ingebakken clean db functie (zoals de spotnet clean db tool)

(edit: of bijvoorbeeld toch met soort van moderators).

[ Voor 15% gewijzigd door marcel0672 op 27-09-2011 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spotnet is voor op dit moment onbruikbaar geworden. Er worden sinds 3.00 uur vanochtend 3000 nepspots per uur toegevoegd. De update net leverde mij meer dan 18.000 nieuwe spots op en het gaat maar door. Wat je (nu nog) wel kan doen is tags aanmaken van de posters en die gebruiken om te kuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:09:
Spotnet is voor op dit moment onbruikbaar geworden. Er worden sinds 3.00 uur vanochtend 3000 nepspots per uur toegevoegd. De update net leverde mij meer dan 18.000 nieuwe spots op en het gaat maar door. Wat je (nu nog) wel kan doen is tags aanmaken van de posters en die gebruiken om te kuizen.
Ik heb een mailtje gedaan naar Eweka, misschien dat hun er wat mee kunnen. Aangezien de spammer dit doet met een Eweka account. Volgens mij vertelde drazix ooit dat je een speciale key nodig hebt om te spotten, en zonder die code kan je niet iets in de spotnet DB zetten. Daarom kan je met andere programma's, als spotgrid etc niet iets spotten. Het lijkt me dat deze 'code' nu gekraakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Dacuuu schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:16:
[...]

Ik heb een mailtje gedaan naar Eweka, misschien dat hun er wat mee kunnen. Aangezien de spammer dit doet met een Eweka account. Volgens mij vertelde drazix ooit dat je een speciale key nodig hebt om te spotten, en zonder die code kan je niet iets in de spotnet DB zetten. Daarom kan je met andere programma's, als spotgrid etc niet iets spotten. Het lijkt me dat deze 'code' nu gekraakt is?
Spotgrit geeft juist aan dat er geen geldige ID is en dat de spot verwijderd zal worden.... wanneer weten we dus nog niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
winwiz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:20:
[...]

Spotgrit geeft juist aan dat er geen geldige ID is en dat de spot verwijderd zal worden.... wanneer weten we dus nog niet ;)
Spotlight Ziet al zijn spots ook als 'geen geldige spot'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
achteraf de DB schonen zal niet zo'n probleem zijn, maar hoe stop je het nu, en hoe voorkom je een nieuwe dergelijke aanval?

Ook al kan je de spots later eruit filteren, het doel is bereikt, spotnet wordt zo wel aardig lam gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
wicked1980 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:24:
achteraf de DB schonen zal niet zo'n probleem zijn, maar hoe stop je het nu, en hoe voorkom je een nieuwe dergelijke aanval?

Ook al kan je de spots later eruit filteren, het doel is bereikt, spotnet wordt zo wel aardig lam gelegd.
Geen geldig ID niet opnemen in de database?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
  • Laatst online: 20-07 13:24
Ben sinds een maand overgestapt naar SpotGrid.
Ik moet zeggen veel en veel fijner. tevens ook veel stabieler

You all laugh because I'm different - I laugh because you're all the same.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Jammer.. Heb gister 1.7.5 geinstalleerd, maar kreeg heel veel foutmeldingen.

Dus downgrade naar 1.74. Daar werkt bijna alles goed (alleen onstabiel)

Ik hoop voor spotnet dat ze niet teveel gespammed worden of dat ze dit erg snel oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door Soundstorm2010 op 27-09-2011 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
__Kevind__ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:25:
Zal die eens vanavondt gaan proberen. Spotnet liep gister ook erg onstabiel en kon heeel veel spots niet vinden :(

Zoek ik die spots echter met Binsearch of nzbindex.nl dan kon ik ze gewoon vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

__Kevind__ schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:25:
Ik heb Spotgrid een dagje gebruikt (vanwege die 32 foutmelding), maar vind het juist instabieler. De snelheid fluctueerd nogal van het programma (misschien hogere prioriteit bij het decoden ofzo dat het een instelling is). Spotnet is niet supersnel maar wel constant en geeft altijd respons op input. Ook vind ik de layout rustiger.

Spotgrid heeft wel weer leuke dingen voor spamfiltering standaard en een leuke addon voor imdb/moviemeter cijfers. Maar doe mij toch maar Spotnet, misschien niet supersnel, maar in ieder geval niet die fluctuaties en dat je soms minuten niks kan doen (kan ook aan mijn laptop liggen natuurlijk, maar niet iedereen gebruikt een SSD en de snelste processor)

[ Voor 15% gewijzigd door Marzman op 27-09-2011 09:33 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Marzman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:32:
[...]

Ik heb Spotgrit een dagje gebruikt (vanwege die 32 foutmelding), maar vind het juist instabieler. De snelheid fluctueerd nogal van het programma (misschien hogere prioriteit bij het decoden ofzo dat het een instelling is). Spotnet is niet supersnel maar wel constant en geeft altijd respons op input. Ook vind ik de layout rustiger.

Spotgrit heeft wel weer leuke dingen voor spamfiltering standaard en een leuke addon voor imdb/moviemeter cijfers.
Hmm daar heb ik juist geen last van, gebruik het nu ongeveer een maand, en nog nooit gecrasht en heb meer spots heb ik het idee dan bij Spotnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Marzman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:32:
[...]

Ik heb Spotgrid een dagje gebruikt (vanwege die 32 foutmelding), maar vind het juist instabieler. De snelheid fluctueerd nogal van het programma (misschien hogere prioriteit bij het decoden ofzo dat het een instelling is). Spotnet is niet supersnel maar wel constant en geeft altijd respons op input. Ook vind ik de layout rustiger.

Spotgrid heeft wel weer leuke dingen voor spamfiltering standaard en een leuke addon voor imdb/moviemeter cijfers.
Vindt ik vreemd. heb echter geen Spotgrid gebruikt, maar ik vindt juist Spotnet zo traag en onstabiel.

Als ik op een spot klik, dan duurt met minimaal 1 minuut voordat ik response krijg. en soms loopt het gewoon bijna vast :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07 21:37
(jarig!)
Volgens mij is er vannacht iets niet goed gegaan met spotnet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
MrGizMo schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:35:
Volgens mij is er vannacht iets niet goed gegaan met spotnet :)
Volgens mij heb jij de laatste 10 posts nog niet gelezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-07 21:37
(jarig!)
wicked1980 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:36:
[...]

Volgens mij heb jij de laatste 10 posts nog niet gelezen :+
Jawel, maar wil niet zeggen dat ik het niet kan posten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had versie 1.74 nog. Nooit problemen gehad daarmee, maar vanwege de nepspot 1.75 erop gezet en het valt me op dat bij deze versie er geen genre wordt weergegeven bij de nepspotter, je kan daardoor, door gebruik te maken van catogoriefilters, deze nepspots omzeilen, ze zijn bij mij na installatie van 1.75 alleen nog te zien in het algemeen overzicht, bij het gebruiken van een filter als bv Divx of HD géén nepspots te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Volgens mij is Spotnet beetje onder een spam attack..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Xaero schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:44:
Volgens mij is Spotnet beetje onder een spam attack..
Was volgens mij ook te verwachten. En dit zal jammer genoeg ook blijven.

Dit zal wss de werk zijn van Brain en zijn ingehuurde script kiddo's.. Anders heeft BRain geen voet om op te staan

(vindt Brain zie wie zo al ongewenst. Mogen we die ook reporten als SPAMMER :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Het is wel te filteren allemaal, maar zal de snelheid niet ten goede komen.

Dezelfde onzin deden ze ook al op Torrentnetwerken, Kazaa en wat er allemaal niet eerder populair is geweest.

[ Voor 42% gewijzigd door Marzman op 27-09-2011 09:50 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
Nja ze hebben allemaal een userid. Dus een update aan Draxix kant zou al genoeg kunnen zijn. Verder worden de spots allemaal gesigned door Drazix z'n server. Opzich zou hij daar ook al de boel kunnen limiteren. Geen idee of de spammers elke keer een andere proxy oid gebruiken maar als er 50 posts per minuut bij komen zal dat toch wel opvallen op die server

Filesize is ook nog eens hetzelfde..

[ Voor 5% gewijzigd door Xaero op 27-09-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Xaero schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:01:
Nja ze hebben allemaal een userid. Dus een update aan Draxix kant zou al genoeg kunnen zijn. Verder worden de spots allemaal gesigned door Drazix z'n server. Opzich zou hij daar ook al de boel kunnen limiteren. Geen idee of de spammers elke keer een andere proxy oid gebruiken maar als er 50 posts per minuut bij komen zal dat toch wel opvallen op die server

Filesize is ook nog eens hetzelfde..
Niet alles wordt gesigned omdat er nu ook andere software is. Het decentrale idee is daarmee ook weg natuurlijk.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:18:
[...]

Niet alles wordt gesigned omdat er nu ook andere software is. Het decentrale idee is daarmee ook weg natuurlijk.
Alles wordt gesigned (of zou gesigned moeten zijn), alleen niet alles door Drazix' server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Filteren op bestands grote is toch heel nuttig.
Op deze manier heb je ook meteen die 500k bestanden er uit gefilterd.

Ik kijk toch alleen naar DVD en HD grote van bestanden.
Behalve voor Muziek ofc ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Derr_Hans schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:31:
Filteren op bestands grote is toch heel nuttig.
Op deze manier heb je ook meteen die 500k bestanden er uit gefilterd.

Ik kijk toch alleen naar DVD en HD grote van bestanden.
Behalve voor Muziek ofc ;)
Leuk voor jou dat je een beperkte keuze wilt, maar er zijn ook heel wat mensen die juist files van 500-1000 K zoeken. Bv boeken en dat soort dingen

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__
Soundstorm2010 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:33:
[...]

Vindt ik vreemd. heb echter geen Spotgrid gebruikt, maar ik vindt juist Spotnet zo traag en onstabiel.

Als ik op een spot klik, dan duurt met minimaal 1 minuut voordat ik response krijg. en soms loopt het gewoon bijna vast :S
Daar heb ik met Spotgrit juist geen last van hooguit 1 of 2 seconden dan krijg ik de spot te zien. en zoals ik al zei Spotgrit toont voor mijn gevoel meer spots dan Spotnet. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundstorm2010
Ortep schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:49:
[...]

Leuk voor jou dat je een beperkte keuze wilt, maar er zijn ook heel wat mensen die juist files van 500-1000 K zoeken. Bv boeken en dat soort dingen
meuk: SpotGrit 1.1.1 build 13309

nieuwe SpotGrit.. het is te proberen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Kevind__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
Zal je niet tegen de spam helpen...maar wel een leuke update verder.

Pagina: 1 ... 38 ... 48 Laatste