WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Progressbar was bij mij ook voorzien van een zwarte achtergrond, en ik was mijn filters en database kwijt.gehlan schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:01:
Bij mij heeft het voortgangsventer (met de progressbar) nu een lelijke zwarte achtergrond en werkt het downloaden niet meer: sabnzbd timout
Het leven is te kort om geduld te hebben!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Verwijderd
Spotnet 1.7 heeft net als spotlite nu de reacties ook in de database staan. Het laden van de reacties is afhankelijk van de headerretentie van de free.usenet groep.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:30:
- reacties laden gaat sneller maar er wordt meer getoond (geen reacties gevonden)
[...]
De reacties worden nu ook niet dubbel gepost wat met de vorige versie nog gebeurde
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 19:39 ]
top dank jethisegzz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:19:
Mijn database van I-telligent met 372k aan spots:
http://dl.dropbox.com/u/65187/news.itelligent.com.db
Uploaden duurt nog 3 minuten, daarna is ie beschikbaar.
Hasta la pasta.
Verwijderd
opent en sluit een postjoaocordeiro schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:31:
[...]
Rechtermuisknop op spot bij je gehele lijst
Leonardus
SABnzbd.exe 0.6.0Beta2
SABnzbd cannot find its web interface files in C:\Program Files\Spotnet\interfaces\smpl.
Please install the program again.
Program did not start!
Map interfaces is niet aanwezig helaas.
Wat kan ik nu doen?
Verwijderd
https://www.yabsearch.nl/...al+%2528Fl%2521pM0d3%2529Ray schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:15:
oeps. mijn hele database is nu weghet .spots bestand heet nu schijnbaar .db en ik heb ipv > 360.000 nog maar 510 spots. renamen geeft een foutmelding. Heeft iemand al een volledig .db bestand beschikbaar svp ?
Spotnet database voor verschillende providers.
Is nog in ontwikkeling maar als het goed is heb je een retentie tot 2009
Verwijderd
de headers van de reactie groep free.usenet staan nu ook in de database. Net zo als bij het kleine broertje /zusjeRay schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:27:
[...]
weet iemand toevallig waarom het bestand wel 2x zo groot is als mijn vorige .spot ? Die was met 372.000 spot 50 mb en deze is dus 119 mb. Nou boeit me die ruimte niet maar vraag me waf waar het verschil in zit
spotlite
Bij deze de beloofde Eweka database:Sudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:31:
Eweka db wordt momenteel geüpload naar Dropbox. Kan eventjes duren want ik heb maar een lijntje van 80KB/s up. Straks de link.
http://dl.dropbox.com/u/19442811/newsreader.eweka.nl.db
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
1.7 laad alle headers opnieuw dus oude database bestanden zijn niet te gebruikenVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:46:
[...]
https://www.yabsearch.nl/...al+%2528Fl%2521pM0d3%2529
Spotnet database voor verschillende providers.
Is nog in ontwikkeling maar als het goed is heb je een retentie tot 2009
Verwijderd
Beste, kijk eens naar mijn profiel.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:38:
[...]
Spotnet 1.7 heeft net als spotlite nu de reacties ook in de database staan. Het laden van de reacties is afhankelijk van de headerretentie van de free.usenet groep.
De reacties worden nu ook niet dubbel gepost wat met de vorige versie nog gebeurde
Het werkt gewoon niet
Verwijderd
Hey ja klopt ik zie het bestand naam is van .Spots naar .db veranderd, mooi heb ik weer even wat te rommelen.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:50:
[...]
1.7 laad alle headers opnieuw dus oude database bestanden zijn niet te gebruiken
Bij programdata staat ook nog alles hetzelfde eigenlijk. Reacties laden idd een stuk sneller, net zoals toen met die .ru server
Alleen zodra je op downloaden pijltje drukt, is het erg traag en krijg je op een gegeven moment een oeps error : SaBnzbd : Sab Timeout?
Hmm mijn DB is 100mb ?HaTe schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:34:
Ik heb ook mijn database met 372k spots geüpload op Usenet. Spot staat op Spotnet natuurlijk
Verschil is dat mijn db 50MB is.
Wordt steeds beter !
Verwijderd
Ja ongveer net zo snel als bij spotlite.MrGizMo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:07:
Bij programdata staat ook nog alles hetzelfde eigenlijk. Reacties laden idd een stuk sneller, net zoals toen met die .ru server
Als je een db gebruikt van een andere provider is de kans groot dat er alleen nieuwe (toekomstige) reacties te zien zijn. Omdat de oude reacties in de database gekoppeld zijn aan de provider waar de db is gemaakt.
Zelfde provider, en ook alle instellingen stonden nog goedVerwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:22:
[...]
Ja laad ongveer net zo snel als bij spotlite.
Als je een db gebruikt van een andere provider is de kans groot dat er alleen nieuwe (toekomstige) reacties te zien zijn. Omdat de oude reacties gekoppeld zijn aan de provider waar de db is gemaakt.
Het enige is dat het default op mijn C: wordt geplaatst en ik het liever op D: heb.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Onder de grote rots, naast die kleine
ip van hun newsserver of hun echte ip? Maakt nogal verschil. Ook in dat laatste geval zou ik er niet meezitten, geeft een rem voor mensen die de grootste troep posten of spammen.Dacuuu schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:25:
Waarom is er bij versie 1.7 bij sommige mensen het IP adres te zien, als je met je muis op hun naam staat bij een reactie? lijkt me niet echt best voor de privacy ?
[ Voor 13% gewijzigd door Masco op 10-03-2011 20:33 ]
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Hun echte IP is vaak zichtbaar..Nou lijkt me niet echt prettig..met stichting brein etc in je achterhoofd, niet meteen een probleem. maar beetje privacy lijkt me toch wel fijn..Sjah schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:31:
[...]
ip van hun newsserver of hun echte ip? Maakt nogal verschil. Ook in dat laatste geval zou ik er niet meezitten, geeft een rem voor mensen die de grootste troep posten of spammen.
Thanks
Onder de grote rots, naast die kleine
Zegt dan ook alle 5 keer dat er xxxxxx aantal nieuwe reacties gevonden zijn.
Iemand die weet hoe je die reacties downloaden kan uitschakelen want dit stoort dus echt wel.
Duurt veeeeels te lang eer die allemaal geladen zijn.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Verwijderd
Waarom noem je dit een Eweka database? Ik moet zaterdag voor mijn broer op zijn pc spotnet zetten en hij heeft eweka, kan ik dan het beste jouw database gebruiken of is het handiger dat ik mijn supernews account gebruik om zijn database bij te vullen?Sudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 19:48:
[...]
Bij deze de beloofde Eweka database:
http://dl.dropbox.com/u/19442811/newsreader.eweka.nl.db
[ Voor 47% gewijzigd door Anthirian op 10-03-2011 20:53 . Reden: onnodige quote ]
Snap je punt, nouja met mijn of jouw ip heeft Brein nog niet het adres he. Je kan ook SSL inzetten lijkt me, dan zal jouw/mijn ip wel niet verschijnen. Dat zullen de spammers vast ook wel doen, dus ja nu is mij het netto effect van deze feature ook wat onduidelijk.Dacuuu schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:35:
[...]
Hun echte IP is vaak zichtbaar..Nou lijkt me niet echt prettig..met stichting brein etc in je achterhoofd, niet meteen een probleem. maar beetje privacy lijkt me toch wel fijn..
Verwijderd
Alleen bij de reacties werkt het niet maar de spots zijn wel gewoon te openen bij een andere provider zolang deze aanwezig zijn op de server van deze providder (gewone retentie)Sudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:49:
Omdat ik ergens ooit heb gelezen dat spotsdatabases van verschillende usenetproviders niet uit te wisselen schijnen te zijn. Vandaar dat iemand met een Eweka server een andere database heeft dan iemand met een XS4ALL server.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 20:56 ]
Met SSL is nog steeds je IP zichtbaar als je USP dat doorgeeft bij elke post.Sjah schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:49:
[...]
Snap je punt, nouja met mijn of jouw ip heeft Brein nog niet het adres he. Je kan ook SSL inzetten lijkt me, dan zal jouw/mijn ip wel niet verschijnen. Dat zullen de spammers vast ook wel doen, dus ja nu is mij het netto effect van deze feature ook wat onduidelijk.
Verwijderd
Providers zoals Ziggo en KPN zetten in de header van elk bericht dat jij post jouw ip adres en SSL heeft hier geen invloed op. Bijv providers zoals Eweka zijn geen ip adressen zichtbaar.Sjah schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:49:
[...]
Snap je punt, nouja met mijn of jouw ip heeft Brein nog niet het adres he. Je kan ook SSL inzetten lijkt me, dan zal jouw/mijn ip wel niet verschijnen. Dat zullen de spammers vast ook wel doen, dus ja nu is mij het netto effect van deze feature ook wat onduidelijk.
Om reacties te posten kun je ook een blockaccount voor bijv 2 euro nemen bij een provider waar je anoniem kunt posten. Als je alleen reacties post kun je zo'n account heel lang gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 21:03 ]
Klopt niet helemaal..ik heb lightningusenet. en mijn eigen thuis ip is (meestal) gewoon zichtbaar..Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:00:
[...]
Providers zoals Ziggo en KPN zetten in de header van elk bericht dat jij post jouw ip adres en SSL heeft hier geen invloed op. Bijv providers zoals Eweka zijn geen ip adressen zichtbaar.
Om reacties te posten kun je ook een blockaccount voor bijv 2 euro nemen bij een provider waar je anoniem kunt posten. Als je alleen reacties post kun je zo'n account heel lang gebruiken.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
Je kunt het controleren door bijv met outlook expres of een andere newsreader een bericht te posten in bijv alt.test en daarna bij dit bericht in de header te kijken welke gegevens daar staanSjah schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:01:
Ja, en doe een beetje betaalserver zoiets? Ik vraag het maar, weet het antwoord niet...
voorbeeld:
Newsgroups: alt.test
Subject: testing
Date: Tue, 18 Feb
Message-ID: <xxxxxxxxxxxxxxxxx@news.kpn.nl>
NNTP-Posting-Host: xxx.xxx.xx.xxx hiet staat het ip adres
X-Trace: 15456576 news.kpn.nl xx.xxx.xx.xx hiet staat het ip adres
X-Complaints-To: xxxx @ xxx.nl
Xref: news.kpn.nl alt.test:17963559
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2011 21:30 ]
Is daar dan ook bij opgelost dat als je een download hebt gedaan dat je hem daarna niet meer kan afsluiten? Dat moet via de taskmanagerloekverhees schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:07:
Inmiddels is versie 1.7.1 uit. Een paar bugs zijn opgelost (o.a. de zwarte achtergrond bij het ophalen van nieuwe spots).
[ Voor 58% gewijzigd door LoekVe op 10-03-2011 21:24 ]
Iemand een oplossing?
W7 Ultimate x64.
Trouwens, zoals hierboven al vermeld is er een 1.7.1 versie uitgebracht inmiddels:
http://www.multiupload.com/2KS5NYBZ6A
Bron: http://downloadtutorial.n...erfeed&utm_medium=twitter
Dat probleem had ik niet in 1.7 en ook niet in 1.7.1. Misschien komt het doordat ik Windows 7 SP1 draai?Ortep schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:10:
Is daar dan ook bij opgelost dat als je een download hebt gedaan dat je hem daarna niet meer kan afsluiten? Dat moet via de taskmanager
[ Voor 102% gewijzigd door Anthirian op 10-03-2011 21:36 ]
Zie ook 4 posts boven je. Heb ik dus ook last van. Daar blijf ik dus voorlopig even vanaf.Masimo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:23:
In v1.7 en 1.7.1 verdwijnen alle zelfgemaakte filters als ik er eentje omhoog / omlaag verplaats.
Iemand een oplossing?
W7 Ultimate x64.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb het inmiddels ook op het Spotnet forum gemeld.
Dan maar even sorteren binnen de verschillende categorien m.b.v. de kolommen.
[ Voor 58% gewijzigd door Masimo op 10-03-2011 21:33 ]
Dat draai ik ook, ik wil geen antieke zooi zoals XPSudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:26:
Dat probleem had ik niet in 1.7 en ook niet in 1.7.1. Misschien komt het doordat ik Windows 7 SP1 draai?
edit: je oude filters.xml is trouwens zelf makkelijk aan te passen aan de nieuwe format.
[ Voor 89% gewijzigd door ulTimaS op 10-03-2011 22:07 ]
Alles lijkt prima te werken, en kan dus weer downloaden
Werkt ook gwoon stuk snappier tov 1.5.6, NZB inladen gaat in een oogwenk, niice update!
[ Voor 21% gewijzigd door SmiGueL op 10-03-2011 22:08 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Mijn filters doen het helemaal niet, alle schermen blijven leeg, dus weer even wachten tot een update daarvan. Als ik de filters.xml wis doen de interne het wel.Masimo schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:23:
In v1.7 en 1.7.1 verdwijnen alle zelfgemaakte filters als ik er eentje omhoog / omlaag verplaats.
Iemand een oplossing?
W7 Ultimate x64.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
laat maar, iemand heeft ze al op spotnet zelf gepost.
[ Voor 22% gewijzigd door leuk_he op 10-03-2011 22:08 ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Bij mij duurt het heel lang voor ie de database weer heeftMeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:56:
[...]
Mijn filters doen het helemaal niet, alle schermen blijven leeg, dus weer even wachten tot een update daarvan. Als ik de filters.xml wis doen de interne het wel.
Core I7 6700K (4,5GHZ) - EVGA 960 GTX 4GB DDR5 - ASUS Z170-PRO - Corsair 32 GB DDR4-3000 - SSD Samsung Evo 840 128GB - 2x 3TB WD Red Hardisks - Nzxt White 700 Watt Voeding - Coolermaster C690II Behuizing - Be Quiet Dark Rock Advanced C1
leuk_he schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:00:
Heeft iemand een setje filters voot 1.7? Als de oude dan toch niet werken mogen ze wel overschreven worden. ....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| <Spotnet> <Filter Name="Films" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\video2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND Erotiek = 0]]></Filter> <Filter Name="Series" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\series2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND Erotiek = 0 AND ((Tags LIKE '*b4|*') OR (Tags LIKE '*d11|*')) ]]></Filter> <Filter Name="Boeken" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\books2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND SCat = '5' AND Erotiek = 0]]></Filter> <Filter Name="Muziek" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\audio2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 1]]></Filter> <Filter Name="Spellen" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\games2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 2]]></Filter> <Filter Name="Applicaties" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\applications2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 3]]></Filter> <Filter Name="Erotiek" Image="C:\Program Files (x86)\Spotnet\Images\x2.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Erotiek = 1]]></Filter> <Filter Name="Favorieten" Image="\Images\favorites2.ico"><![CDATA[topcat = 1]]></Filter> </Spotnet> |
Natuurlijk wel even (x86) weghalen als je op x86 zit
nee nog nietNicociN schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:52:
Kan iemand me vertellen of COPY en PASTE in de spotschermen nu al wel werkt ???
Gewoon filters.xml wissen, maakt spotnet vanzelf weer een nieuwe aan.leuk_he schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:00:
Heeft iemand een setje filters voot 1.7? Als de oude dan toch niet werken mogen ze wel overschreven worden. ....
BTW Heerlijk hoe snel de reacties nu gaan, weer puik werkje door Drak. Hij laat zich hier niet meer zien (begrijpelijk), maar gelukkig nog steeds bezig met spotnet.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
maar super dat er weer een update is
[ Voor 29% gewijzigd door ionicdog op 10-03-2011 22:09 ]
Asus P8Z68-v-Pro, i7 2600K@4,5(mugen 2revb), 16gb Corsair, Strix 970 GTX, Be Quiet Dark pro 550w, 840 Pro ssd, Synology 214play, Hp24inchkijkbuis IPT, CM Stacker, G400s, G110
Dat had ik ook eerst, maar na opnieuw installeren (verwijderen > installeren) was dat opgelost.ionicdog schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:08:
ik krijg nog wel alle reacties dubbel binnen..
maar super dat er weer een update is
Kan waarschijnlijk wel simpeler door een bestandje te verwijderen.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Iemand die mij kan vertellen hoe ik uit de filters 'tv series' kan verwijderen, die hoef ik namelijk niet ook bij HD te hebben staan. (Welke subcat is TV series is dus de eigenlijke vraag)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Werken idd prima, alleen ff de xml aanpassen (. achter windows bij apps), anders laat ie daar ook games zien ipv applicaties.thisegzz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:16:
Zoek eens naar afzender Joao. Dan krijg je een héél mooi setje filters voor Spotnet 1.7(.1).
Uit de patchnotesNomoi schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:41:
Spotnet bevalt mij tot nu toe best goed. Ik mis nog wel de watchlist en het is jammer dat er geen moderatie kan plaatsvinden want de reacties zijn soms om te huilen, hoewel dit op FTD soms ook het geval was. Ik had eerst wat problemen met inloggen en het openen van spots tot ik erachter kwam dat ik het aantal threads in GrabIt even naar beneden moest bijstellen.
Dus denk dat er wel een moderatie is/gaat komen?Je kunt spots nu rapporteren
Thanks! Ik had de nieuwste versie nog niet geïnstalleerd.HaTe schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:43:
Watchlist is er toch nu? Alleen heet het favorieten..
Hmm, ik doelde eigenlijk voornamelijk op de reacties, maar dit is al een mooi begin, wellicht kunnen dan de spots waarmee men gebruikers voor verschillende fora probeert te ronselen eruit worden gefilterd.MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Uit de patchnotes
[...]
Dus denk dat er wel een moderatie is/gaat komen?
v0.2 van de Joao's filters is btw uit.
Wat gebeurt er trouwens als je een eigen installatie van Sabnzbd draait en tegelijkertijd een download start met Spotnet via de ingebouwde Sabnzbd? Kan dat conflicten geven?
Als ik nieuwe headers probeer binnen te halen krijg ik de volgende melding:

De headers worden verder wel binnengehaald. Ook is die log bestand van die foutmelding nergens te vinden. Iemand?
[ Voor 103% gewijzigd door magnifor op 10-03-2011 23:02 ]
dus constant: verbinding maken > zoeken > laden 51% etc etc
mm herinstall van 1.7 lost het niet op (niet eerst alles verwijderd)
[ Voor 19% gewijzigd door Ray op 10-03-2011 23:00 ]
Initialized: Code# 5: Object reference not set to an instance of an object.
Als ik dan op OK klik krijg ik verder deze informatie:
Cannot set Visibility or call Show, ShowDialog, or WindowInteropHelper.EnsureHandle after a Window has closes.
Iemand die dit probleem ook heeft en/of de oplossing weet?
Aha, dus het downloaden is het probleem. Dat verklaart waarom ik het niet heb, want ik gebruik een eigen install van SABnzbd+ en niet de met Spotnet meegeleverde versie. Als ik op de nzb-knop druk wordt namelijk de nzb opgeslagen i.p.v. doorgestuurd naar SABnzbd+.Ortep schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:45:
[...]
Dat draai ik ook, ik wil geen antieke zooi zoals XP. Het gebeurt alleen als je en download gestart hebt. Doe je dat niet dan sluit hij wel gewoon af.
Heb je toevallig wat aangepast in een .xml file? Ik had namelijk in een vorige versie een karakter in een .xml file gebruikt die Spotnet niet lustte (waarschijnlijk i.v.m. andere character set). Dat zou eventueel een verklaring kunnen geven voor de error.Bartsmash schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:57:
Na de update naar 1.7 krijg ik deze error:
Initialized: Code# 5: Object reference not set to an instance of an object.
Als ik dan op OK klik krijg ik verder deze informatie:
Cannot set Visibility or call Show, ShowDialog, or WindowInteropHelper.EnsureHandle after a Window has closes.
Iemand die dit probleem ook heeft en/of de oplossing weet?
[ Voor 40% gewijzigd door Anthirian op 10-03-2011 23:20 ]
Als je de Joao filters gebruikt moet je in filters.xml even alleen de regels van de overeenkomstige beeldcategorieen met vervangen voor dit:AllSeeyinEye schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:25:
1.7.1 loste bij mij een aantal snelheidsproblemen met laden op. Mooi dat die zo snel op 1.7 volgde.
Iemand die mij kan vertellen hoe ik uit de filters 'tv series' kan verwijderen, die hoef ik namelijk niet ook bij HD te hebben staan. (Welke subcat is TV series is dus de eigenlijke vraag)
1
2
3
4
5
6
| <Filter Name=" - DivX" Image="\Images\cf\divx.png"><![CDATA[ ( subcat=100 AND ( ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) ) )]]></Filter> <Filter Name=" - WMV" Image="\Images\cf\wmv.png"><![CDATA[ ( subcat=101 AND ( ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) ) )]]></Filter> <Filter Name=" - MPG" Image="\Images\cf\mpg.png"><![CDATA[ ( subcat=102 AND ( ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) ) )]]></Filter> <Filter Name=" - DVD5" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[ ( subcat=103 AND ( ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) ) )]]></Filter> <Filter Name=" - DVD9" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[ ( subcat=110 AND ( ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) ) )]]></Filter> <Filter Name=" - HD" Image="\Images\cf\hd.png"><![CDATA[ ( ( ( subcat = 106 ) OR ( subcat = 107 ) OR ( subcat = 108 ) OR ( subcat = 109 ) OR ( subcat = 104 ) ) AND ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) )]]></Filter> |
TV Series vind je dan alleen nog onder TV series terug.
De truc is dus in de filterclausule
1
| AND ( subcats NOT LIKE '%d11|%' ) |
toe te voegen.
Verwijderd
top werk drazix.
Dat lost Windows helemaal vanzelf op. Zo eens per week loopt de Win7 defragmentatie automatisch. Je hebt er niets extra's voor nodig. Als je echt wil kan je het forceren.wagenveld schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 23:38:
Even een tip, het DB bestand kan de eerste keer erg gefragmenteerd zijn, merkte hier een flink verschil in snelheid ieg. Defraggler kan oa losse bestanden defragmenteren. Hier zat ie over 5000+ fragmenten verspreid(!)
Dit bied ook een mogelijkheid om spam te weren op ipnummer.
Dit zit er echter nog niet in. Mogelijk via een uitbreiding.
[ Voor 22% gewijzigd door qwerty_running op 11-03-2011 03:33 ]
Als ik deze download en install, dan zie ik toch versie 1.7 staan. (Spotnet/Help/over)Sudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:26:
Ja daar heb ik ook last van Masimo, dus een +1 voor deze request.
Trouwens, zoals hierboven al vermeld is er een 1.7.1 versie uitgebracht inmiddels:
http://www.multiupload.com/2KS5NYBZ6A
Bron: http://downloadtutorial.n...erfeed&utm_medium=twitter
Op multiupload geeft ie ook dat het 1.7 is.
Controleer of het installatie bestand de goede 1.7.1 versie is.
MD5 = 1d298a4f4d0c9f1e69529de54223f639
Ik draai versie 1.71.
Toen verse instal gedaan...en daarbij een uninstaller gebruikt die ook me registry afstruint.
en toen opnieuw gedaan.
En nu werkt het perfect, alleen dat je nu de ip's kan zien van gebruikers lijkt me niet echt handig.
Wellicht weert dit mensen af om nog te spotten zo.
Zou wel leuk zijn dat je een post kan aanmelden alszijnde fake of virus of wat ook.
++ Favorieten toevoegen
++ Spots aanmelden (met zelf in te vullen reden) voor moderatie, wat er werkelijk mee gaat gebeuren is niet geheel duidelijk.
++ Reacties worden razendsnel geladen
- het samenstellen van een totaal overzicht op een specifiek aangemaakt filter gaat wat traag maar daar is goed mee te leven.
[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2011 01:53 ]
Testing, one, two ...
En het befreffende filter daar omhoog of omlaag te plaatsen..
Hoe zou die moderatie dan komen ?MeNTaL_TO schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:43:
[...]
Uit de patchnotes
[...]
Dus denk dat er wel een moderatie is/gaat komen?
Een spot valt toch niet te verwijderen van een nieuws server ?
Dit nieuwe bericht zal waarschijnlijk een moderatie code hebben om te voorkomen dat iemand
willekeurige (of alle) berichten (spots, reacties is nog niet mogelijk) gaat verbergen.
De berichten met het verzoek tot moderatie komen in de groep free.willey
Om een verzoek tot moderatie te kunnen doen is het nodig dat de upload server
deze groep heeft. Er zijn servers die deze groep nog niet hebben. Ben de eerste al tegengekomen.
De toevoeging van moderatie is een hele verbetering voor Spotnet.
Zou mooi zijn als er ook moderatie mogelijk word voor specifieke reacties.
Als aanvulling hierop een lijst met regels voor de spots/reacties via een knop in Spotnet.
[ Voor 47% gewijzigd door qwerty_running op 11-03-2011 06:40 ]
Verwijderd
Bedankt, ik gebruik jouw versie wel, heb hem zaterdag nodig, komt dus precies op tijdSudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:49:
Omdat ik ergens ooit heb gelezen dat spotsdatabases van verschillende usenetproviders niet uit te wisselen schijnen te zijn. Vandaar dat iemand met een Eweka server een andere database heeft dan iemand met een Supernews server.
Dat is geen eigenschap van Spotnet. Dat IP nummer staat er gewoon als je gaat kijken op Usenet. Dus als Spot net het niet laat zien, dan is het er nog steeds. Het is een eigenschap van de newsserver die je gebruikt. Als je op een willekeurige andere manier daar wat zou neerzetten dan staat het er ook.Roberto538 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 01:43:
En nu werkt het perfect, alleen dat je nu de ip's kan zien van gebruikers lijkt me niet echt handig.
Wellicht weert dit mensen af om nog te spotten zo.
Zou wel leuk zijn dat je een post kan aanmelden alszijnde fake of virus of wat ook.
Astraweb doet het bv niet, maar Lighningusenet weer wel.
Staat er op de website van lightningusenet: Safeguarding of your privacyOrtep schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 07:44:
[...]
Dat is geen eigenschap van Spotnet. Dat IP nummer staat er gewoon als je gaat kijken op Usenet. Dus als Spot net het niet laat zien, dan is het er nog steeds. Het is een eigenschap van de newsserver die je gebruikt. Als je op een willekeurige andere manier daar wat zou neerzetten dan staat het er ook.
Astraweb doet het bv niet, maar Lighningusenet weer wel.
Toch niet dus..Als dit niet verandert (kan toch wel denk ik?) ga ik wel weer naar een andere die de ip header niet zo open en bloot meestuurt..
[ Voor 10% gewijzigd door Dacuuu op 11-03-2011 07:57 ]
ik heb ook dit probleem, heb de versie 1.7.1 al geinstalleerd en gedeinstalleerd maar het probleem blijft. iemand een oplossing? Had ook al op het spotnet forum zitten zoeken maar daar had ik ook niet 123 een hapklare oplossing.magnifor schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 22:51:
Mooi om te zien dat het nog ontwikkeld wordt
Wat gebeurt er trouwens als je een eigen installatie van Sabnzbd draait en tegelijkertijd een download start met Spotnet via de ingebouwde Sabnzbd? Kan dat conflicten geven?
Als ik nieuwe headers probeer binnen te halen krijg ik de volgende melding:
[afbeelding]
De headers worden verder wel binnengehaald. Ook is die log bestand van die foutmelding nergens te vinden. Iemand?
OS is win 7 64

Hasta la pasta.