bij mij werkt het programma zo verschrikkelijk traag. Voordat ik een spot geopend heb, duurt het zo een minuut, tot 2 ...
De spots geven ook regelmatig fouten helaas...
De spots geven ook regelmatig fouten helaas...
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door kmf op 15-02-2011 12:51 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Een online applicatie kan offline gehaald worden, dit altijd gedownload worden van usenetkmf schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:48:
Ik vind het ook wel jammer dat het weer een applicatie is geworden... ftd was net bezig online te gaan...
Dus jij denkt dat de antivirus meldingen niet terecht zijn?SharpEdgeOne schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:38:
Vooral als bij een pc game bv er massaal word geschreeuwd dat de post niet goed is en de poster geen troep moet aanmelden want de antivirus schreeuwt dat het exe bestand vol zit met virussen...
Nee, dat hoort zo, bij spots die via spotnet aangemeld worden zit de nzb er automatisch al bij in, en hoef je dus niet meer te zoeken.sdk1985 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:52:
Bij mij ontbreken de bestandsnaam en groepnaam, komt dit door 1.5.6 of kan ik ergens iets instellen?
Er zitten veel false positives tussen. vooral de laatste jaren zijn antivirus bedrijven hard bezig om elk 'reparatie bestandje' aan te zien als virus of trojan. terwijl dit vrijwel zeker niet het geval is.arjandijk162 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:54:
[...]
Dus jij denkt dat de antivirus meldingen niet terecht zijn?
http://www.deyterra.com
Sneller? Ik had er dik over de 200k binnen in enkele seconden...Splinter Cell schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:07:
Het ophalen van spots en vooral de eerste keer mag/kan toch wel sneller?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Ik gebruik idd geen andere downloadclient en heb bij de instellingen aangegeven dat ik 3 connecties wil gebruiken. Zal vanavond even kijken of die instelling opgeslagen is.Unity2 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:36:
[...]
Als je geen andere downloadclient gebruikt dan spotnet zelf kun je in spotnet het maximale aantal connecties instellen. Ik heb het idee dat je nu maar via 1 connectie aan het downloaden bent.
Want a cookie?!
[ Voor 30% gewijzigd door geniusboxen op 15-02-2011 13:24 ]
EHSD-VM2D + PUHZ-SW50-VKA + PAR-WT50-A
Aangezien het programma soms "bokt" zie ik liever gewoon de filename staan.grun93 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:57:
[...]
Nee, dat hoort zo, bij spots die via spotnet aangemeld worden zit de nzb er automatisch al bij in, en hoef je dus niet meer te zoeken.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
hoeveel mb ram geheugen heb je?geniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:20:
Heb voor het eerst Spotnet geprobeerd. Heb me aangemeld met Eweka, spots ophalen duurde ong. 25 min. Daarna had Spotnet 349.103 spots gevonden. Helaas is Spotnet nog steeds bezig met een spot te openen die ik 2 minuten aanklikte.
EDIT
Spotnet gaf een foutmelding. Natuurlijk probeerde ik het opnieuw, nu loopt spotnet vast.
AMD X2 555Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:22:
[...]
hoeveel mb ram geheugen heb je?
Want spotnet loopt bij mij super vloeiend. haalde de 1e keer 350 K spots binnen in een sec of 30.
Bij mijHenkEisDS schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:25:
Keep up the good work! Waar kan ik doneren?
[ Voor 19% gewijzigd door geniusboxen op 15-02-2011 13:27 ]
Lijkt me ook..probeer hem is opnieuw te installeren, en de Russische server te gebruiken om de headers op te halen.geniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:25:
[...]
AMD X2 555
4GB 1066GHz
Lijkt me voldoende?
Eweka werkt niet helemaal lekker op het moment. Je kan je server.xml aanpassen om de headers met news2.neva.ru binnen te halen en de andere entries kan je eweka op instellen.geniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:25:
[...]
AMD X2 555
4GB 1066GHz
Lijkt me voldoende?
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Euh... waar kan ik dat vindenUnity2 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:27:
[...]
Eweka werkt niet helemaal lekker op het moment. Je kan je server.xml aanpassen om de headers met news2.neva.ru binnen te halen en de andere entries kan je eweka op instellen.
[ Voor 11% gewijzigd door geniusboxen op 15-02-2011 13:30 ]
Verwijderd
In dit topic, als je even doorleestgeniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:28:
[...]
Euh... waar kan ik dat vinden
Met newsconnection trek ik 280 spots binnen??
Hiermee open ik spots wel vlekkeloos
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Vanaf pagina 26 van dit topic wordt het interessant voor je, succes! Alles staat verder duidelijk uitgelegd.geniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:28:
[...]
Verwijderd
Vreemd, bij mij komen de spots binnen met 25 KB/s. Ligt dat aan het feit dat ik nova.planet.nl gebruik, of is het een foute instelling?Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:11:
met 2.5Mb per seconde komen de spots binnen.
Het zijn er over de 350.000 inmiddels.
Langzaam is het zeker niet.
[ Voor 8% gewijzigd door kevinv2u op 15-02-2011 13:37 ]
DankjewelUnity2 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:35:
[...]
Vanaf pagina 26 van dit topic wordt het interessant voor je, succes! Alles staat verder duidelijk uitgelegd.
Eventjes zoeken in het topic kan natuurlijk geen kwaad. Staat vaak genoeg uitgelegd..geniusboxen schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:28:
[...]
Ach, met een klein antwoord zijn veel snel tevreden..het is even wennen..maar we zijn er om elkaar te helpen toch? zo heb ik ookal 2 keer gepost dat je het .spots bestand kan renamen, zodat je erna meer spots ziet..who cares? als je daarmee mensen helpt..ben ik tevreden hoor.Arfman schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:34:
Ik zie dat de FTD-ers dit topic ook hebben gevonden .. het niveau is echt om te janken. NOFI, maar blader eens het topic door en zoek zelf eens wat op.
Idem dito.kevinv2u schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:36:
Het lijkt mij het verstandigst als er ergens een respository wordt opgezet met de sourcecode, zodat iedereen mee kan werken aan de verdere ontwikkeling van het programma. Zoals ook al eerder aangegeven door anderen.
Ik ben zelf ook geintresseerd om te helpen met de ontwikkeling.
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Het is meer dat ieder antwoord nu ieder pagina gegeven moet worden, wederom posts met groetjes eronder. Dingen waar GoT en dit topic (IMO) niet voor bedoeld zijn.Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:41:
[...]
Ach, met een klein antwoord zijn veel snel tevreden..het is even wennen..maar we zijn er om elkaar te helpen toch? zo heb ik ookal 2 keer gepost dat je het .spots bestand kan renamen, zodat je erna meer spots ziet..who cares? als je daarmee mensen helpt..ben ik tevreden hoor.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Eternal September deel 2Dacuuu schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:41:
[...]
Ach, met een klein antwoord zijn veel snel tevreden..het is even wennen..maar we zijn er om elkaar te helpen toch? zo heb ik ookal 2 keer gepost dat je het .spots bestand kan renamen, zodat je erna meer spots ziet..who cares? als je daarmee mensen helpt..ben ik tevreden hoor.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kijk eens in die XML, daar staan de elementen die ik in me lijst opnoem, daar kan je je eigen Sabnzbd server invullen.Gropah schreef op maandag 14 februari 2011 @ 21:30:
[...]
Dat zijn de usenet servers, maar ik wil de NZB graag doorsturen naar de SAB op mijn eigen server... Hoe is dat mogelijk?
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Xbox GT: DennisGaas
Verwijderd
Klopt, retesnel, alleen de reacties erger dan dikke stront.RedHat schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:36:
Bij tweaknews worden de spots 'volgas' binnengehaald (25MBit, maximum).
[ Voor 43% gewijzigd door psy op 15-02-2011 14:23 ]
ik wil de tiscali newsserver gebruiken voor de nzb download's maar krijg een "groep niet gevonden" errorZombymario schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:23:
[...]
Je kan met die news2.neva.ru alleen de header (dus de spots) ophalen. Op de NZB te kunnen downloaden moet je een newsserver van je provider of een payserver gebruiken of een gratis IPv6-server.
Nu staat de newsserver van KPN (Planet) niet echt bekend als een snelheidsmonster.Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:35:
[...]
Vreemd, bij mij komen de spots binnen met 25 KB/s. Ligt dat aan het feit dat ik nova.planet.nl gebruik, of is het een foute instelling?
http://www.deyterra.com
oh ik trek met 4 threads het maximum nog niet vol (22 Mb max)Webjunkie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:39:
1 thread is 2.5 Mbit..
Standaard is dit je windows download folder. Staat volgens mij in je 'Mijn documenten'.psy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:22:
Bij mij werkt de functie " Bewerken" niet, beetje vaag
Heb nu voor het eerst iets gedownload maar waar hij het heeft gezet, geen idee
[ Voor 14% gewijzigd door Jarcol op 15-02-2011 15:10 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Zo weinig maar? Trok met Grabit, met 3 threads, gewoon 15mbit binnen hoorWebjunkie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:39:
1 thread is 2.5 Mbit..
Want a cookie?!
Verwijderd
http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=67Veertien14 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:32:
Fijn alternatief voor FTD, zelfs de ingebouwde downloader werkt goed. Enig probleem is bij het ophalen van de spots, hij ziet er maar zo'n 317.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 15:37 ]
Dat denk ik niet aangezien op FTD de meeste films volgens de mensen die een berichtje achterlaten ook een "perfect" beeld hebben en "perfect" geluid en als je hem binnenhaalt springen de tranen in je ogen. Als je er dan iets (gefundeerds) van zegt wordt JIJ geflamedSharpEdgeOne schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:38:
Een rating systeem voor een tag van een spotter/poster zou misschien wel werken. 0 t/m 10 sterren die bij de tag komen te staan van iemand. Hierdoor krijgt de poster toch credit voor het werk en dan geeft dit gelijk een indicatie van de kwaliteit van de post.
Nickname does not reflect reality
[ Voor 56% gewijzigd door Anthirian op 15-02-2011 15:53 ]
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Werkt hier nog prima... Dus je eigen install eens nakijken?Eagleman7 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:47:
SPotnet is niet meer te downloaden en werkt ook niet meer, enig idee hoe dit kan?
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
dat ligt aan je usenet provider.Renquin schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:35:
[...]
Zo weinig maar? Trok met Grabit, met 3 threads, gewoon 15mbit binnen hoor
http://goo.gl/oSBTi download werkt nog gewoon, link komt vanaf de twitter feed http://twitter.com/spotnedEagleman7 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:47:
SPotnet is niet meer te downloaden en werkt ook niet meer, enig idee hoe dit kan?
Hij werkt gewoon hier, omdat spotnet contact legt met je usenetserver zou je daar eens naar moeten kijken.Eagleman7 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:47:
Cogitationis poenam nemo patitur
Als ik dit gebruik krijg Time-out fout. Iemand enig idee?psy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 13:53:
ok de truc in server.xml met
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
werkt vooralsnog prima, was even zoeken bij mij (Windows 2003) stond hij onder
"D:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet"
Inderdaad, vermoedelijk is hun download server ff druk, precies zoals je schrijft....TFHfony schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:50:
[...]
Werkt hier nog prima... Dus je eigen install eens nakijken?
En ik kan me voorstellen dat wellicht de spotnet site het wel eens wat druk heeft gezien het nieuws van vandaag.
Je maakt verbinding met een gratis usenetserver in Rusland, die schikt zich helemaal kapot door alle aanvragen uit Nederland....daroy schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:52:
[...]
Als ik dit gebruik krijg Time-out fout. Iemand enig idee?
Heb de download gevonden.Jarcol schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:09:
[...]
Standaard is dit je windows download folder. Staat volgens mij in je 'Mijn documenten'.
Ik zou Spotnet eens opnieuw opstarten, wellicht is het probleem dan verholpen. anders ff opnieuw installeren.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Oplossing; Usenet server met ip nummer invoeren ipv domainnaam...Eagleman7 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:54:
Ik kan met spotnet geen verbinding maken met eweka, terwijl in dit met sabnzb wel kan
Dank, heeft helaas niet geholpen...maar even verder zoeken.
Tik maar is news2.neva.ru in in google, leuke hits krijg je danBullet NL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:55:
[...]
Je maakt verbinding met een gratis usenetserver in Rusland, die schikt zich helemaal kapot door alle aanvragen uit Nederland....
Tip: Neem een payserver, zie voor meer info ook de usernet serverlijst in spotnet....
BedanktBullet NL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:56:
[...]
Oplossing; Usenet server met ip nummer invoeren ipv domainnaam...
[ Voor 19% gewijzigd door IINamoRII op 15-02-2011 16:16 ]
Meh, toch maar eens kijken naar een andere usenetsever dan. Lijkt wel of Eweka niet lekker meer loopt met UPC de laatste tijd...Webjunkie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:50:
[...]
dat ligt aan je usenet provider.
tweaknews doet 2.5 Mbit per thread.
Want a cookie?!
Ik heb een payserver, namelijk Eweka. Die had zelf al wat probleempjes vandaar dat ik deze wou proberen.Bullet NL schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 15:55:
[...]
Je maakt verbinding met een gratis usenetserver in Rusland, die schikt zich helemaal kapot door alle aanvragen uit Nederland....
Tip: Neem een payserver, zie voor meer info ook de usernet serverlijst in spotnet....
Ik kan dat besandje niet vinden?Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 12:14:
Berichtjes laden sneller maken doe je als volgt:
1. Ga naar C:\programdata\spotnet (verborgen mappen en bestanden zichtbaar maken)
2. Open het server.xml bestand in kladblok
3. Verander het serveradres achter Server Type="Headers" naar "news2.neva.ru"
Die regel ziet er dan als volgt uit: <Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Nu haalt hij de Headers uit die server en de berichtjes ergens anders vandaan.... Gaat lekker snel nu...![]()
Grtz en suc6
Thanx !!!! Maar dat scheelt effe een giga boel.
Nu komen de reacties tenminste sneller binnen dan ik ze kan lezen. Terwijl ik voorheen, per bericht tijd genoeg had om een maaltijd te bereiden.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Webjunkie op 15-02-2011 17:16 ]
Servers.xml aanpassen in c:/ProgramData/, of de filenaam veranderen zodat hij de eerste 350k spots binnenhaalt via neva.ru, en de nieuwe verder binnenhaalt op tweaknews. zoek maar eens in dit topic, vaak genog besproken.Webjunkie schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:10:
met news2.neva.ru haalt ie 350k spots binnen maar die download hij dan niet.
stel ik daarna tweaknews in, laat hij nog maar 51k spots zien(maar die download ie dan weer wel).
waar slaat hij die headers eigenlijk op?
de spotnet map in program files is maar 15 MB.
Da's bij mij net het probleem, ik kan dat bestand server.xml niet vinden...Xaero schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:32:
[...]
Servers.xml aanpassen in c:/ProgramData/, of de filenaam veranderen zodat hij de eerste 350k spots binnenhaalt via neva.ru, en de nieuwe verder binnenhaalt op tweaknews. zoek maar eens in dit topic, vaak genog besproken.
[ Voor 23% gewijzigd door madmaus op 15-02-2011 17:42 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Heb je iets aangepast in je xml files? Ik krijg een soortgelijke (maar iets andere) fout als ik iets verkeerd heb gedaan in de xml files.dacreator schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:03:
Komt deze melding bij iemand bekend voor?
Mainwindow_init: code 4: root element is missing
Deze komt na de installatie van spotnet, tijdens het starten ....
je moet je verborgen mappen zichtbaar maken, en dan Programdata/Spotnet/server.xmlDa's bij mij net het probleem, ik kan dat bestand server.xml niet vinden...![]()
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq