Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een tijdje geleden heb ik een HTPC in Antec Fusion case aangeschaft, HTPC bevalt super maar de onboard video kaart (X4500HD) is eigenlijk een beetje een factor die me irriteert. Ben geen fanatieke gamer en de onboard kaart is goed genoeg voor 1080p materiaal maar eens in de zoveel tijd stel ik het wel op prijs eens een spelletje als Dirt 2 of Crysis te spelen op een groot tv scherm. Dit was met mn oude computer geen probleem want die had een goede videokaart alleen na nader onderzoek bleek dat mijn reserve videokaart Club3D HD3850 OC absoluut never in mn htpc kast past, de grill van de koeler is rond en steekt zoon 4 cm boven mn kast uit, uitkomst; kast/dekplaat kan niet dicht.

Dus wie o wie zou zo vriendelijk willen zijn me een stap in de goede richting te helpen?

Ik ben dus opzoek naar een normale Videokaart, die toch sterk genoeg is om recente spellen in een fijne kwaliteit af te spelen. Maar die niet te groot is! Ik had vroeger een Ati HD2400 PRO en dat formaat zou natuurlijk perfect zijn maar iets groter zou ook moeten kunnen. De aansluiting moet PCI-Express zijn.

Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Duik de pricewatch in op zoek naar een low-profile kaart en anders een PCI-e riser om een full size kaart onder een hoek in je PCI-e slot te krijgen (je hebt ook flexibele risers)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:43
Sterker nog, in een antec fusion kun je een full size kaart kwijt! Ik zou er een Ati HD5670/5750/5770 inprikken. Maar in het videokaart aanschaf topic kunnen ze je verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dit topic is gesloten.