Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

dan klopt zijn bericht dus echt niet.

Vanaf betekend dat iets vanaf dat moment verkrijgbaar is. En niemand ter wereld heeft vandaag de update gehad. Dus dan klopt vanaf niet.

Als je broeken kan kopen vanaf 50 euro, betekend het toch ook dat je 50 euro broeken hebt, maar ook 60,70,80 euro.

[ Voor 25% gewijzigd door DNA_Saint op 29-07-2010 20:57 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Net nog even Mark Moons' twitter account zitten doorspitten. In een van zijn tweets zegt hij: "(indien technisch haalbaar"

http://twitter.com/markmoons/status/19740807826

Wat zou hij daarmee bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:31

slaay

Natuurbeleven.com

lbuysers schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:22:
Net nog even Mark Moons' twitter account zitten doorspitten. In een van zijn tweets zegt hij: "(indien technisch haalbaar"

http://twitter.com/markmoons/status/19740807826

Wat zou hij daarmee bedoelen?
Dat het standaard HTC service is indien het technisch haalbaar is om een update uit te brengen/te maken voor een HTC toestel.

Stel dat Android 3.0 minimaal een 1,5 Ghz cpu nodig zou hebben, dan kan HTC dus geen update leveren door de Desire. Want die heeft een 1 Ghz cpu.

Dat is de strekking van zijn tweet.

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tja, als dat het was dan had hij dat bericht wel weg kunnen laten, iedereen wist al dat yoghurt zou komen -O-

Zeg dan dat het "binnenkort" komt ofzo. Zit tenminste niet iedereen constant te F5'en.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

RoD schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:53:
[...]

Euh nee. Tweakers.net heeft niets beloofd.

Verder mogen de reacties wel iets minder gefrustreerd. Allemachtig zeg :X Alsof men nu met een brak en niet functionerend toestel zit :X Wie met alle geweld Froyo wil kan zo z'n telefoon even rooten en de gelekte beta-versie installeren (die overigens prima werkt).
Je mag toch verwachten dat tweakers zijn bronnen wel even dubbel checkt altevorens een heel verhaal te gaan verkondigen.
Een beetje kritiek mag ook wel hoor, ik snap het het moeilijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freemann
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Freemann

CO2 Warmtepomp + VentilatieWTW

kon dit topic niet op slot of kunnen de negatievelingen niet gewoon ergens anders gaan zitten zanikken?

Houd het nou is ontopic en ga niet over HTC Benelux wauwelen, laat Duitsland eruit en praat alleen over FroYo zelf en de Desire(daar is dit topic voor bedoel "Android 2.2 update voor HTC Desire". Ben wat gewend op GoT maar dit slaat echt kant nog wal allemaal...... :X

[ Voor 12% gewijzigd door Freemann op 29-07-2010 21:35 ]

https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

koekoek2003nl schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:29:
[...]

Je mag toch verwachten dat tweakers zijn bronnen wel even dubbel checkt altevorens een heel verhaal te gaan verkondigen.
Euhm...de bron is de directeur HTC Benelux....lijkt me redelijk inside en mag als betrouwbaar worden gezien.

On Topic maar weer...
Dat het wat langer kan duren is vervelend, maar er zal vast een goede reden voor zijn.
Liever dat ze een goeie later versturen dan een foute nu.

Mark mag dan wel een tweetje achterlaten waarin hij de vertraging aangeeft.

Zijn er trouwens al mensen die van geroot terug naar unrooted stock zijn gegaan om de OTA te kunnen ontvangen?

[ Voor 8% gewijzigd door albino71 op 29-07-2010 21:40 ]

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een mailtje van de PR-man van HTC-Benelux welke op vakantie is in Zuid-Afrika, die wist mij te vertellen dat wij rustig kunnen gaan slapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:44
albino71 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:39:
[...]
Mark mag dan wel een tweetje achterlaten waarin hij de vertraging aangeeft.
Dat kan hij beter niet zeggen dat het vanacht los gaat, anders zijn er morgen aardig wat tweakers met slaperige oogjes :)

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:45

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:42:
Kreeg net een mailtje van de PR-man van HTC-Benelux welke op vakantie is in Zuid-Afrika, die wist mij te vertellen dat wij rustig kunnen gaan slapen
en wat bedoeld ie daarmee?

rustig in de zin dat het nog lang gaat duren.
of rustig in de zin dat het één van deze dagen eraan komt?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
koekoek2003nl schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:29:
[...]

De bron is gechecked. Scheen afkomstig te zijn van een of andere HTC Benelux-directeur. Leek wel betrouwbaar ;) HTC doet een mededeling, Tweakers bericht daar vervolgens over. Dat HTC vervolgens foute informatie geeft kan Tweakers.net niets aan doen. Ik snap dat je gefrustreerd bent, maar dit is onzin :)

En ik ga hier maar een slotje op gooien. Het niveau daalt per reply. Als de update er is mag er een nieuw topic geopend worden.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Nutteloze oneliners zoals "ik ben em aan het downloaden", "omg ik heb em nog niet" en "ik heb em binnen" worden zonder enige waarschuwing verwijderd.

Houdt het ontopic.