BlaBlaBla
Ik had ze wel.Phusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:24:
Hebben jullie trouwens ook de belachelijke grote HTC update en Android update bij jullie installs staan? Vreten gewoon al 24mb weg. Mijn telefoon zit constant vol.
Alleen zie ik ze nu niet meer staan?
Die moeten toch gewoon in het lijstje staan bij toepassingen beheren?1
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
De Hero update is nu gewoon via de website van HTC te downloaden. Ik vermoed dat de Desire update binnenkort ook online staat.yorroy schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 08:53:
[...]
Waarschijnlijk niet.. dit was bij de Hero ook niet.
Snap niet dat ze dit niet doen... dan kan iedereen gewoon de update binnen halen.
Geen idee, maar hadden ze dat niet even beter kunnen maken, of lijkt het nu maar zo dat ik gewoon alweer 24mb van mijn, al zeer weinig, beschikbare geheugen kwijt ben?madmaus schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:01:
[...]
Ik had ze wel.
Alleen zie ik ze nu niet meer staan?
Die moeten toch gewoon in het lijstje staan bij toepassingen beheren?1
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Jammer, want dat stelt voor mijn gebruik geen moer voor..reemprive schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:27:
Ik denk dat dit wordt bedoeld met die nieuwe feature: http://www.wirelessandmob...ng-to-android-market.html
Trouwens had ik gister 2 updates in de market waardoor mijn tel. Geheugen ook helemaal vol zat...
Moest voor het eerst spul eraf halen. Het ging iig om een Google app update.
Ben dus echt aan deze update toe (app2sd
Helaas zijn er nog maar weinig apps geschikt voor apps2sd.DarkY schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:36:
Mijn F5 knop is bijna stuk
Trouwens had ik gister 2 updates in de market waardoor mijn tel. Geheugen ook helemaal vol zat...
Moest voor het eerst spul eraf halen. Het ging iig om een Google app update.
Ben dus echt aan deze update toe (app2sd)
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als je een gerootte 2.2 ROM hebt kunnen alle apps naar je SDPhusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:39:
[...]
Helaas zijn er nog maar weinig apps geschikt voor apps2sd.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
* Stukfruit houdt gewoon fora als GoT in de gaten met een rss feed.. als de update bij anderen naar binnen begint te druppelen, dan is het pas tijd om ieder uur even te checkenadogterom schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:39:
toch is het wel een beetje triest dat ik nu al sinds 08.00 om de 5 minuten aan het checken ben voor updates
Het zou me trouwens niets verbazen als het pas laat op de dag begint. De laatste update kreeg ik ook pas 's avonds...
Dat zit wel Schnorr.
Zit er niet op te wachten dat na deze update alles er vier keer instaat
Waarschijnlijk heb je ze per ongeluk naar je simkaart gekopieerd ofzo.Darkwings schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:54:
Sinds de vorige update die HTC over-the-air pushte heb ik al m'n smsjes van voor die update dubbel in m'n telefoon staan. Ben ik de enige dit dat heeft en weet iemand hier een oplossing voor (behalve met de hand de helft weggooien)?
Even een backup maken met de app SMS backup & restore voordat je de 2.2 update installeert. Als je na de 2.2 update dubbele sms berichten hebt, dan moet je de backup terugzetten en als hij vraagt of hij moet controleren op dubbele SMS berichten uiteraard met ja beantwoorden.Darkwings schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:54:
Sinds de vorige update die HTC over-the-air pushte heb ik al m'n smsjes van voor die update dubbel in m'n telefoon staan. Ben ik de enige dit dat heeft en weet iemand hier een oplossing voor (behalve met de hand de helft weggooien)?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Zou best kunnen, maar daar staan ze nu niet meer. Heb ook al gezocht naar een app die dubbele smsjes verwijdert, maar nog niet kunnen vinden helaas.mace schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:56:
[...]
Waarschijnlijk heb je ze per ongeluk naar je simkaart gekopieerd ofzo.
dan toch maar met de hand verwijderen denk ik... hoop voor je dat het niet om duizenden gaat.Darkwings schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:02:
[...]
Zou best kunnen, maar daar staan ze nu niet meer. Heb ook al gezocht naar een app die dubbele smsjes verwijdert, maar nog niet kunnen vinden helaas.
Jeej, backup + restore + checken voor dubbele berichten tijdens restore heeft het gefixtjanvanduschoten schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:02:
[...]
Even een backup maken met de app SMS backup & restore voordat je de 2.2 update installeert. Als je na de 2.2 update dubbele sms berichten hebt, dan moet je de backup terugzetten en als hij vraagt of hij moet controleren op dubbele SMS berichten uiteraard met ja beantwoorden.
Thanks!
Er staat (nog) niets op de site van HTC.DennusB schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 22:19:
[...]
Volgens mij komt hij morgen gewoon op de HTC site beschikbaar. Site zal de eerste paar uur wel flink overbelast zijn!Ik zal kijken of ik weer een mirror kan opzetten(net als bij de HTC Hero update toen)
Hier dus: http://www.htc.com/nl/sup...x?p_id=312&act=sd&cat=all
Iedere mirror is echter ook prima.
Dit is geen apple waarbij je apps moet aanpassen? Als het goed is moet alles gewoon op je sd-kaart op te slaan zijn.Phusebox schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 09:39:
[...]
Helaas zijn er nog maar weinig apps geschikt voor apps2sd.
"Nee, de update is voor de T-Mobile toestellen helaas nog niet beschikbaar."
Bron: http://twitter.com/tmobile_webcare/status/19810192986
Dich bis echt unne foëzen haas
Laatste stukje van dit artikel staat bij update:
"It looks like Mark’s Twitter announcement came a little early, but we could see the Android 2.2 rollout “possibly as early as tomorrow, but some things still need to be checked before we can confirm a specific day.”
Mark Moons is dus misschien iets te snel geweest nog?
Zelfde reactie als Engadget, het is zeer waarschijnlijk dat het nog meerdere dagen gaat duren. Blijkt dat het final testen nog niet klaar is.Sleehond schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:23:
http://androidandme.com/2...desire-to-start-tomorrow/
Laatste stukje van dit artikel staat bij update:
"It looks like Mark’s Twitter announcement came a little early, but we could see the Android 2.2 rollout “possibly as early as tomorrow, but some things still need to be checked before we can confirm a specific day.”
Mark Moons is dus misschien iets te snel geweest nog?
-= Very annoying forum person =-
Niet juist, de developer moet aangeven of het voor zijn app is toegestaan om op de SD kaart te worden opgeslagen. Voor elke app is dus een update nodig om dit te activeren.Relief2009 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:20:
[...]
Dit is geen apple waarbij je apps moet aanpassen? Als het goed is moet alles gewoon op je sd-kaart op te slaan zijn.
Ok mensen, stop maar met F5-een of klikken op die 'nu controleren op updates' knop op je Desire en ga maar weer aan het werk. Het gaat (zeer waarschijnlijk) nog 'even' duren.master_viper schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Zelfde reactie als Engadget, het is zeer waarschijnlijk dat het nog meerdere dagen gaat duren. Blijkt dat het final testen nog niet klaar is.
(wordt het straks toch een avondupdate
Dat zit wel Schnorr.
Hoezo?Hanky74 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:31:
[...]
Ok mensen, stop maar met F5-een of klikken op die 'nu controleren op updates' knop op je Desire en ga maar weer aan het werk. Het gaat (zeer waarschijnlijk) nog 'even' duren.
Je mag van een de HTC Benelux directeur (Mark Moons) verwachten dat hij geen geruchten naar buiten brengt en wat hij heeft gezegd de waarheid is.
Dat lijkt me nu ook, volgens mij moeten we gewoon wachten tot iemand bij HTC op de knop drukt.HoppyF schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:40:
[...]
Hoezo?
Je mag van een de HTC Benelux directeur (Mark Moons) verwachten dat hij geen geruchten naar buiten brengt en wat hij heeft gezegd de waarheid is.
Ik heb HTC support gebeld, intern is gecommuniceerd dat de uitrol vandaag plaatsvind. Er zal op basis van serienummer telkens een groep worden geselecteerd die de update krijgt aangeboden.master_viper schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:25:
[...]
Zelfde reactie als Engadget, het is zeer waarschijnlijk dat het nog meerdere dagen gaat duren. Blijkt dat het final testen nog niet klaar is.
De update wordt doorgaans als zip-bestand in de downloads folder van je SD gezet...
Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative
Ik heb wel eens begrepen dat hij hem na een reboot weer wist.Frankster schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:53:
Ik neem aan dat mensen die de update vandaag ontvangen deze wel even uploaden voor de rest toch?
De update wordt doorgaans als zip-bestand in de downloads folder van je SD gezet...
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Is de update er?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar als ik HTC was zou ik wel 's nachts beginnen met uitrollen, lijkt me voor de benutting van de bandbreedte het meest ideale, neem aan dat ze 's nachts de meeste bandbreedte over hebben, maar ik wacht gewoon af, kga iig niet als een idioot op die update knop drukken, kzie het vanzelf verschijnen. De meeste wijzigingen zijn voor mij totaal niet interessant, het enig nuttig is de performance winst waar over gesproken wordt... niet dat mijn Desire traag is.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
vogelaarke135
hoopte eigenlijk op een freshinstall waarbij alle apps kwijt raken.... heb namelijk een xx aantal apps geprobeerd en weggegooit... hoe goed is de uninstall dat er geen crap achterblijft....?
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Verwijderd
http://www.facebook.com/#!/htcnl?v=wall&ref=ts
http://twitter.com/HTC_NL
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 11:24 ]
Je kunt gewoon altijd nog een factory reset uitvoeren na de update, mocht je dat fijn vinden.Peluso schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:03:
we wachten "rustig" af.....
hoopte eigenlijk op een freshinstall waarbij alle apps kwijt raken.... heb namelijk een xx aantal apps geprobeerd en weggegooit... hoe goed is de uninstall dat er geen crap achterblijft....?
Telefoon uit, volume down knop&power indrukken, kies voor de optie [clear storage] en bevestig met de power knop. Uw telefoon is weer maagdelijk schoon, je moet je overal weer aanmelden en alles instellen (taal, Google account, wifi netwerk, etc.)
De wildfire heeft een nieuwe Sense versie met aanpassingen las ik hier ergens.reemprive schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:24:
Zullen er nog dingen gewijzigd zijn in Sense? Ik ben benieuwd of dat nog nieuwe features een verbeteringen met zich mee zal brengen.
[ Tesla MIG MYP ]
Ik heb mijn Desire sinds gisteren. Dus die update komt best op tijd
Het is als een notification, dus net als je een mail krijgt ofzo.3raser schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:34:
Ik heb geen idee hoe die update zich meldt, dus ik "schrik" nu van ieder SMS'je wat binnen komt
Ik heb mijn Desire sinds gisteren. Dus die update komt best op tijd
Ikzelf check gewoon af en toe handmatig via het menu.
[ Voor 7% gewijzigd door mace op 29-07-2010 11:36 ]
Zouden ze zich bij HTC op dit moment ook kapot liggen om al die requests die er bij de update server binnen komen?
[ Voor 23% gewijzigd door Chaoss op 29-07-2010 11:41 ]
Handmatig checken doe je via "Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates" neem ik aan?mace schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:35:
[...]
Het is als een notification, dus net als je een mail krijgt ofzo.
Ikzelf check gewoon af en toe handmatig via het menu.
Aangezien ik hem pas sinds gisteren heb zal mijn serienummer wel als laatste geüpdate worden.
Verwijderd
/me hoopt op een fatsoenlijke, vlekkeloze Exchange implementatie wat gewoon met de Kerio mailserver werktMini-me schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 16:39:
[...]
* Mini-me hoopt Exchange task synchronization
Om het gebrek van een dergelijke implementatie (het is en blijft buggy op dit moment) ben ik teruggegaan naar mijn iPhone 3G. Ik hoop écht dat ze dit hebben aangepakt, want soms werkte de email functionaliteit gewoon _niet_. Dus: sommige emails kwamen nooit aan, werden nooit gesynchroniseerd, contacten verdwenen, etc etc.
Yup3raser schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:40:
[...]
Handmatig checken doe je via "Instellingen -> Over de telefoon -> Systeemsoftware-updates" neem ik aan?
Ik heb nog nooit gehoord dat het op volgorde van serienummer zou gaan, bedenk je dat nu zelf of heb je daar een bron van?Aangezien ik hem pas sinds gisteren heb zal mijn serienummer wel als laatste geüpdate worden.
mace schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:54:
[...]
Ik heb nog nooit gehoord dat het op volgorde van serienummer zou gaan, bedenk je dat nu zelf of heb je daar een bron van?
Nou weet ik natuurlijk niet hoe betrouwbaar die bron is...reemprive schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 10:48:
[...]
Ik heb HTC support gebeld, intern is gecommuniceerd dat de uitrol vandaag plaatsvind. Er zal op basis van serienummer telkens een groep worden geselecteerd die de update krijgt aangeboden.
Ik wil graag ook helemaal schoon beginnen, maar als je na de update dus een factory reset doet, dan staat er een schone 2.2 op? En niet een 2.1 die je daarna weer moet updaten?janvanduschoten schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:21:
[...]
Je kunt gewoon altijd nog een factory reset uitvoeren na de update, mocht je dat fijn vinden.
Telefoon uit, volume down knop&power indrukken, kies voor de optie [clear storage] en bevestig met de power knop. Uw telefoon is weer maagdelijk schoon, je moet je overal weer aanmelden en alles instellen (taal, Google account, wifi netwerk, etc.)
Ik heb in me hoofd mijn Windows XP SP2 herinstallatie zitten, en daar moet je dus als je opnieuw installeert alle updates opnieuw doen zeg maar. Maar dat is nu dus niet zo? In 2.2 kun je restoren naar een schone 2.2?! Graag bevestiging, want sta bijna op het punt om nu met 2.1 een schone restore te doen, en dan te wachten op de update, zodat ik dan weer schoon kan beginnen. Maar misschien hoef ik dat dus niet te doen... Zou mooi zijn..
EDIT: Danku Danjel
Serienummers worden lijkt mij 'op volgorde' uitgereikt aan telefoons, waardoor bij het geven van de update op basis van serienummer het logisch zou zijn dat het oplopend is, en dus de oudste telefoons als eerste geupdate worden, imo.Chaoss schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 11:58:
"op basis van serienummer". is wat anders dan "op volgorde van serienummer".
[ Voor 17% gewijzigd door diabolofan op 29-07-2010 12:12 ]
They who buy the dip, deserves the rip.
Ja of het eerste gedeelte ervan. Weet niet of iedereen zijn serienummer wil posten hier.Binnetie schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:15:
Dan wordt het het serienummer vermelden als je de update krijgt. Kunnen we zien of dit een beetje klopt.
[ Tesla MIG MYP ]
08332:P
Power to the beat.
Verwijderd
Mijn serie nummer is weer hoger, en ik heb hem al sinds dag 2 dat die in nederland uit kwam
Is hij simlockvrij? Ik heb hem ook van T-mobile maar het toestel is niet branded, geen t-mobile logo's of software op de telefoon.Brummetje schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:33:
Hoe zit het nou eigenlijk als je een t-mobile abbo toestel hebt ? krijgt deze hem nu wel of niet ?
[ Tesla MIG MYP ]
Ik heb hem sinds dag 1Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:32:
Ik denk niet dat er een logische volgorde in onze ogen te vinden is![]()
Mijn serie nummer is weer hoger, en ik heb hem al sinds dag 2 dat die in nederland uit kwam
[ Tesla MIG MYP ]
Ik neem aan dat de letters die er voor staan ook van invloed zijn. Zie het maar als staatsloten waar ze bij AA beginnen enz.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:32:
Ik denk niet dat er een logische volgorde in onze ogen te vinden is![]()
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Krijg bij het opstarten van het toestel wel heel even het logo van t-mobile... en mijn versie is nu: 1.21.110.4 en dit is niet de Huidige versie als ik in het Desire topic kijk...Cyw00d schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:33:
[...]
Is hij simlockvrij? Ik heb hem ook van T-mobile maar het toestel is niet branded, geen t-mobile logo's of software op de telefoon.
Precies! Het lijkt me zinniger om het eerste deel te melden.Tripl3 D schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:35:
[...]
Ik neem aan dat de letters die er voor staan ook van invloed zijn. Zie het maar als staatsloten waar ze bij AA beginnen enz.
Dan ben ik bang dat jij de update later via t-mobile zelf zal ontvangen. Ik weet niet of het mogelijk is de officiele HTC 2.2 erop te zetten, Hiervoor dien je denk ik xda in de gaten te houden.Brummetje schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:36:
[...]
Krijg bij het opstarten van het toestel wel heel even het logo van t-mobile... en mijn versie is nu: 1.21.110.4 en dit is niet de Huidige versie als ik in het Desire topic kijk...
[ Tesla MIG MYP ]
[ Voor 22% gewijzigd door madmaus op 29-07-2010 12:40 ]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
En hoe snel is T-mobile met de updates van Android ? want met de updates van Symbian vroeger waren ze niet zo snel of kwamen ze gewoon niet...Cyw00d schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:38:
[...]
Dan ben ik bang dat jij de update later via t-mobile zelf zal ontvangen. Ik weet niet of het mogelijk is de officiele HTC 2.2 erop te zetten, Hiervoor dien je denk ik xda in de gaten te houden.
"Nee, de update is voor de T-Mobile toestellen helaas nog niet beschikbaar. ^AdW"Brummetje schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:40:
[...]
En hoe snel is T-mobile met de updates van Android ? want met de updates van Symbian vroeger waren ze niet zo snel of kwamen ze gewoon niet...
Kortom, we mogen dus weer op T-Mobile wachten voor de update..
Dich bis echt unne foëzen haas
Heb *11333 dus waarschijnlijk nog een eeuwigheid wachten
[ Voor 0% gewijzigd door jippen op 29-07-2010 12:47 . Reden: typo ]
Dat zou ik niet durven zeggen. Ga er maar vanuit dat het nog even gaat duren inderdaad. Mijn tip is dan toch om hem via XDA te rooten en de officiele HTC erop te zetten.Brummetje schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:40:
[...]
En hoe snel is T-mobile met de updates van Android ? want met de updates van Symbian vroeger waren ze niet zo snel of kwamen ze gewoon niet...
[ Tesla MIG MYP ]
Als het op serienummer gaat dan zou jij de update ook binnen moeten krijgen.svenM schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:55:
Ik woon in belgië, maar heb mijn telefoon in nederland gekocht. Ik vraag me af of dit verschil zou geven.
Mijne is HT03*****madmaus schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:39:
Mijn serienummer is HT05VPL*****
Ik ben benieuwd of het daadwerkelijk op volgorde gaat. De htc medewerker kon alleen aangegeven dat het op serienummer gaat, niet welke volgorde.
Ik hoop dat het gewoon willekeurig gekozen wordt, mensen met de snelste internetverbinding eerst ofzo
[ Voor 63% gewijzigd door marijni12 op 29-07-2010 13:10 ]
Hoezo moet het voor T-Mobile langer duren? Voor zover ik weet is de software op mijn T-Mobile Desire exact hetzelfde als van een los gekochte Desireslaay schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:45:
[...]
"Nee, de update is voor de T-Mobile toestellen helaas nog niet beschikbaar. ^AdW"
Kortom, we mogen dus weer op T-Mobile wachten voor de update..
Knight who says 你
Ja, de mijne is ook van T-mobile en ik heb ook een unbranded. Maar er zijn mensen die het T-mobile logo zien bij het opstarten. Hun hebben een t-mobile branded toestel.tigid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:08:
[...]
Hoezo moet het voor T-Mobile langer duren? Voor zover ik weet is de software op mijn T-Mobile Desire exact hetzelfde als van een los gekochte Desire
[ Tesla MIG MYP ]
So true.! nu al een topic van 8 pagina's die nergens over gaanBPP schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:57:
Anders had die Moons gewoon niets gezegd en die update gewoon onverwachts laten komen. Niemand had de update toch zo snel verwacht, en nu loopt iedereen maar te wachten.
En nu zit ook ik ergens op te wachten waar ik eigenlijk niets aan heb... vreemd is dat
[ Tesla MIG MYP ]
Vreemd.. Ik heb mijn toestel gewoon via T-Mobile gekocht, en toen ik ze voordat ik besteld had belde vertelden ze mij dat ze geen branded Desires verkochten?Cyw00d schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:08:
[...]
Ja, de mijne is ook van T-mobile en ik heb ook een unbranded. Maar er zijn mensen die het T-mobile logo zien bij het opstarten. Hun hebben een t-mobile branded toestel.
Knight who says 你
Geen idee. Ik weet alleen dat de mijne niet branded is en dat er iemand is die een T-mobile logo ziet tijdens opstarten.tigid schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:17:
[...]
Vreemd.. Ik heb mijn toestel gewoon via T-Mobile gekocht, en toen ik ze voordat ik besteld had belde vertelden ze mij dat ze geen branded Desires verkochten?
[ Tesla MIG MYP ]
Verwijderd
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Duitse tekst:
Hallo liebe Fans, leider können wir den Twitter von HTC-Holland nicht bestätigen. Wir können nur sagen, wir sind nah dran, aber eben noch nicht fertig mit dem Froyo-Release für Desire.
Vertaald:
Beste fans, helaas kunnen we de twitter van HTC Holland niet bevestigen We kunnen alleen maar zeggen dat we dicht bij een release zijn, maar momenteel nog niet.
Bron: http://www.facebook.com/htcde?v=wall&story_fbid=135483879822537&ref=mf
EDIT: Vertaling toegevoegd
[ Voor 70% gewijzigd door lubbertkramer op 29-07-2010 13:44 ]
Huub Huub Barbatruc!
Het wordt wel verwarrend nu. Enerzijds ga ik er vanuit dat de directeur van HTC Benelux niet zomaar iets roept. Maar aan de andere kant gaat het om multi language versies die in 1x voor alle toestellen vrijgegeven zouden moeten worden.lubbertkramer schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:41:
HTC Duitsland ontkent release van Froyo voor de Desire
http://www.facebook.com/h...id=135483879822537&ref=mf
Compromises are for the weak
Ik heb nu geen wifi hier (alleen 3G), als je de tel via je usbkabel aan de pc knoopt kan je dan via het internet van de pc de update krijgen? Ik meende dat zoiets bij mijn Touch Diamond wel werkte.
Als het goed is niet, hij haalt hem gewoon via de internetverbinding binnen van een server van HTC.svenM schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 12:55:
Ik woon in belgië, maar heb mijn telefoon in nederland gekocht. Ik vraag me af of dit verschil zou geven.
Of je dan in Belgie zit is niet relevant.
Als het onverhoopt niet werkt kun je hem ook via wifi binnenhalen.
Hoeft niet: update is OTA, een pop-up is goedkoper dan een heel circus omheen bouwenCyw00d schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:10:
Ik ben totaal geen apple fanboy maar met updates worden ze bij apple aangekondigd. Dat is toch wel iets prettiger (In iedergeval de major-updates (os 4.0 etc)). Maargoed, ben benieuwd wanneer ik hier de eerste reactie lees van iemand die hem binnen gaat halen.
vogelaarke135
Dus het is mogelijk dat deze tegenstrijdige berichten kloppen.
Hoewel het wel raar is.
Het zou kunnen kloppen inderdaad, maar als het alleen aan de taal zou liggen zouden ze dat wel melden neem ik aan, dat de vertaling bijna af is, maar Duitsland heeft t meer over algemeen dat Froyo nog niet klaar is voor release, en neem niet aan dat elk land zijn eigen release maakt en bouwt....madmaus schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:51:
Duitsland hoort ook niet bij de BeNeLux.
Dus het is mogelijk dat deze tegenstrijdige berichten kloppen.
Hoewel het wel raar is.
Verwijderd
Die T-Mobile versie komt natuurlijk wat later omdat het nu eenmaal tijd kost die tethering er weer uit te slopenVerwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:32:
Al een video van 20 mei 2010 gevonden over Android 2.2, helaas niet op een HTC Desire, maar denk dat we deze functies ook kunnen verwachten.
[video]
Vast wel iemand van Webrelations/'reputatie-management'/etc die dit even meeleest en opklaart (als ze dat tenminste uitkomt).
Overigens de Aziatische reactie op het Nederlandse 2.2 release-nieuws was ook nogal behoudend - gegeven dat het 'not done' is in die streken om gewoon te stellen dat iemand het mis heeft (maar in plaats daarvan te benadrukken dat alle mogelijkheden openliggen) zou ik niet de hele middag hier in hinderlaag gaan liggen. Batterij opladen kan nooit kwaad trouwens (die moet denk ik min of meer vol zijn om de update uit te voeren).
Dit topic is gesloten.
Nutteloze oneliners zoals "ik ben em aan het downloaden", "omg ik heb em nog niet" en "ik heb em binnen" worden zonder enige waarschuwing verwijderd.
Houdt het ontopic.