[Com4] Opgeheven?

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:41

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik kocht vroeger weleens wat spulletjes bij Com4 in Tilburg (Goirkestraat). Maar toen ik gisteren op de site wou kijken, bleek die niet meer te bestaan. De Shop Survey meldt dat Com4 onlangs haar activiteiten als webshop heeft gestaakt. Verder kan ik nergens nieuws vinden over een eventuele opheffing of faillisement van Com4. Weet iemand toevallig wat er aan de hand is?

-- Edit: de stichting ICT Waarborg meldt "Wegens omstandigheden is Com 4 computers BV uit Eindhoven op dit moment geen actieve deelnemer van ICTWaarborg".

[ Voor 17% gewijzigd door Wildfire op 28-07-2010 15:00 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:24

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Precies zoals de crewmessage zegt, ze zijn gestopt met hun webshop. Het bedrijf bestaat nog, maar levert geloof ik enkel nog aan zakelijke klanten, zo bestaat de site http://www.com4-it.nl/ nog wel gewoon.

Verder is het niet echt de bedoeling om dit soort topics te openen als gebruiker, zie ook SF Beleid. Mocht je genoeg hebben aan bovenstaand antwoord, dan graag gedaan, mocht je verder willen discussiëren over de situatie geef dan even een seintje, dan kunnen we bekijken of we als crew een topic hierover willen openen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.