Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

gisteravond kwam ik thuis, zette mijn monitor aan en ik kon gaan wachten. Het beeld sprong op een volledig wit beeld, ik kreeg mijn bureaublad niet te zien. Nu heb ik de monitor wel 10 keer aan en uit gezet, van het stroom gehaald en zelfs de VGA kabel nog vervangen. Het lijkt erop dat hij nu echt overleden is.

Merk en type: Samsung Syncmaster 930bf (jullie ongetwijfeld wel bekend)

De symptomen: Bij het aanzetten van de monitor springt deze naar de analoge ingang (waar ik de computer ook mee aangesloten heb) en het beeld blijft wit. De autoadjust helpt niets hierin. Ik heb de PC ook herstart, maar dit mocht niet helpen.

Zijn deze monitoren bij te stellen door ze open te schroeven zoals een CRT scherm dat ook heeft, of is dit een gevalletje nieuwe monitor halen?

Alvast mijn dank :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Beeld dat wit blijft lijkt me een panel dat flipt ... dat repareer je niet "effe" ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapsander
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 08:43
Je kunt ook proberen om hem via DVI aan te sluiten. Als die het ook niet doet lijkt het inderdaad een defect paneel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de feedback, ik ga het vanavond testen op de DVI aansluiting. Is dat geen oplossing, word het tijdelijk weer met een CRT werken tot ik een nieuwe TFT gehaald heb :).