Toon posts:

Ipad kopen ja of nee ?

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik twijfel nog of ik een ipad zal gaan halen.
Ik weet echt niet hoe het komt maar als ik het haal lijkt het alsof het niet goed aanvoelt.

Wat ik zou graag willen is gewoon lekker me word documentjes aftypen. Dit zou dus kunnen met Iwork.
Als het goed is zou dit uitstekend werken.

Verder zou ik ook graag nieuwsgroepen willen gebruiken had iets gehoord van nzbpad?
Iemand ??

En is er ook een goeie moviemaker voor de ipad zoals imovie of komt dit op ios4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-10 18:34
Laptop heb je meer aan, iPad is gewoon media consumeren :)

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaa dat is waar.
maar wat vinden jullie de voordelen van de ipad eigenlijk?
hij is wel handig voor onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andromedaan
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-03-2023
Voor typewerk kan je beter een laptop kopen, voor de rest is de iPad geweldig. Deze vraag had je ook kunnen stellen in het algemene iPad ervaringen & discussie topic. En je kan ook wat reviews lezen (Google, Tweakers.net pricewatch) om tot een conclusie te komen. Succes.

From my iPad.

Be the change you want to see in the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:44
bhola, op GoT verwachten we wat eigen inzet. Dat houdt ook in dat je zelf je keuze kan maken. Natuurlijk wil dat niet zeggen dat je nooit een wat moet ik kopen topic mag kopen. Maar wel dat je al zelf het nodige onderzoek hebt gedaan. Dat geef je dan ook aan in je topicstart. Als je dan nog een paar punten hebt waar je over twijfelt of je hebt bijvoorbeeld specifieke vragen dan mag je een topic openen. Maar dit soort algemene topics zijn niet de bedoeling.

Kortom, lees nog wat reviews en lees bijv. [iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 5 door.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.