Heb nu weer een nieuw systeem in elkaar gezet. Alles draait netjes, maar heb nu het volgende probleem. Mijn harde schijven van mijn vorige systeem heb ik gewoon meegenomen omdat hier alle bestanden en het OS (Windows 7) op staan. Als ik de computer aan doe lijkt er in eerste instantie niks aan de hand. Je ziet het merkje van het mobo en daarna het windows logo in elkaar smelten zoals dat altijd gaat als Windows 7 opstart.
Systeem:
Asrock M3N78D
AMD Phenom II X4 905e
OCZ Geheugen Gold DDR3,1333-4GK
ATI HD3650
Het enige wat niet klopt is dat mijn computer plotseling spontaan opnieuw opstart. Vervolgens krijg ik de keuze om Windows Startup Repair op te starten of Windows weer normaal te starten. Als ik Windows Startup Repair start, krijg ik op een gegeven moment het bericht: "Startup Repair cannot repair this computer automatically". Als ik vervolgens probeer Windows weer gewoon op te starten krijg ik weer hetzelfde probleem van het spontaan.
Dit gebeurt zelfs als ik probeer in de veilige modus probeer op te starten! Wie kan mij helpen?
Systeem:
Asrock M3N78D
AMD Phenom II X4 905e
OCZ Geheugen Gold DDR3,1333-4GK
ATI HD3650
Het enige wat niet klopt is dat mijn computer plotseling spontaan opnieuw opstart. Vervolgens krijg ik de keuze om Windows Startup Repair op te starten of Windows weer normaal te starten. Als ik Windows Startup Repair start, krijg ik op een gegeven moment het bericht: "Startup Repair cannot repair this computer automatically". Als ik vervolgens probeer Windows weer gewoon op te starten krijg ik weer hetzelfde probleem van het spontaan.
Dit gebeurt zelfs als ik probeer in de veilige modus probeer op te starten! Wie kan mij helpen?
[ Voor 4% gewijzigd door airbornefreak op 26-07-2010 23:38 ]