aanschaf nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasPloegsma
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-07-2010
op dit moment heb ik een acer travelmate 5310.
2 gig ram, en voor de rest is alles orgineel.
sinds een maand of 2 loopt de fan aan, en de temperaturen lopen nu tot 80 graden.

dus tijd voor een nieuwe,

aangezien ik niet zoveel verstand heb van computers wil ik graag aan een of meerdere van jullie vragen wat een aanrader is.
mijn budget is ongeveer 200-500 euro

ik download redelijk wat, game af en toe maar wil vooral dat mijn pc snel is.
heb zelf niet zo heel veel geduld wat computers betreft.
ik doe er niet zoveel speciale dingen mee.
vooral internetten en het lijkt me leuk om hem aan de xbox te kunnen koppelen.

heeft iemand goed advies voor mij.

dankjewel, groetjes bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 18:46

ResuCigam

BOFH

Hoi welkom op tweakers, je zult toch echt zelf wat meer werk moeten doen dan te vragen 'welke laptop moet ik kopen?' Lees altijd eerst het beleid van het forum zoals hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329999

En groeten doen we ook niet aan ;)

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:28

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ResuCigam schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:34:
Hoi welkom op tweakers, je zult toch echt zelf wat meer werk moeten doen dan te vragen 'welke laptop moet ik kopen?' Lees altijd eerst het beleid van het forum zoals hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1329999

En groeten doen we ook niet aan ;)
Staat er ergens expliciet dat groeten niet mag? zal het ff nakijken, sommige tweakers reageren er nogal stekelig op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 12:01

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica