Aanschaf Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop om volgend jaar te gebruiken voor mijn studie.
Ik doe zelf ook wel veel met de computer, vooral downloaden van spellen, films en software.
Ik wil ongeveer een laptop van 15,6 inch.
Ik heb ongeveer een budget van 800 euro.

Ik zit zelf te denken aan een dell studio 15:
PROCESSOR : INTEL® CORE™ i5-520M (2,4 GHZ, VIER THREADS, TURBO BOOST TOT 2,93 GHZ, 3 MB CACHE)
LCD-SCHERM : 15,6-INCH (1.366 x 768) WITTE LED-BEELDSCHERM MET HD+-RESOLUTIE
GEHEUGEN : 4.096 MB 1333 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [2 x 2.048]
HARDE SCHIJF : 500 GB (7.200 rpm) Seriële ATA-harde schijf
OPTISCH(E) STATION(S) : DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software
HOOFDBATTERIJ : 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT : Dell Wireless 1520 halve minikaart (802.11n)
€ 794,00

Ik weet niet of jullie nog enige suggesties hebben, of aanpassingen op dit systeem.

Alvast Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-03 19:20

Mexel

↓ volgende bericht hieronder ↓

Kijk eens aan een hele pagina vol met wat jij wilt hebben
http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html

Zo te zien is wat jij hebt uitgezocht prima te doen voor het gebruik wat in je TS staat.
Maar er zijn ook meerdere systemen op de markt die net 100 euro goedkoper zijn, maar wel dezelfde prestatie`s hebben.

Ik zie dat je je vraag ook hebt gesteld in [Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 3
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 3"

Waarom een heel nieuw topic voor een laptop, wacht daar op hun antwoord zou ik zeggen.

↓ volgende bericht hieronder ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Matig scherm voor zo'n mooie laptop. Als ze hogere resolutie hebben zou ik daar voor gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Wat voor grafische kaart zit erin ?

Studie en veel downloadmeuk (spelletjes/executables) = veel en vaak backups maken van je studie
Is een zwaardere batterij wenselijk ? zit ej veel in de banken met je laptop ?

[ Voor 22% gewijzigd door Fish op 25-07-2010 10:49 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mexel: De link die je stuurde is gewoon de link naar pricewatch, daar staan ook genoeg laptops die te duur zijn, of die gewoon te slecht zijn.

Philflow: Ik kan bij dell er een scherm op laten zetten met een hogere resolutie, maar dat is wat duurder. Maakt het heel veel verschil?
Dit scherm zou er dan op kunnen komen te zitten:
15,6-inch witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met TrueLife [meerprijs € 70,00]

Fish:
Grafische kaart
1 GB ATI Mobility Radeon™ HD5470 grafische kaart
Ik heb wel zitten kijken naar een zwaardere batterij, dit wordt dan een 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh) [meerprijs € 70,00]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 21:24

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica