Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan om een iPod Touch 3G (32GB) aan te schaffen, nou las ik op de site van Apple dat er een software update was en dat je via iTunes je iPod kon upgraden naar iOS 4, kan je ook gemakkelijk downgraden van iOS4 naar de oorspronkelijke versie. Of is er een herstel functie ofzo?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is word ie geleverd met 3.1.2 (3.1.3?) dus dan hoef je niet te downgraden.
En als je wil downgraden KAN het, mits je omwegen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-08 18:30
Via iTunes kun je een restore doen naar de originele versie van de software als een upgrade mis zou gaan. Ik heb het nooit geprobeerd, maar ik denk dat je eventueel wel naar een oudere versie zou kunnen gaan als je iOS4 geinstalleerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthew
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 18:39

Matthew

Jeroen is _niet_ de baas

Hoe 3G vanaf 4.0 downgraden naar 3.1.x ?
Geldt ook voor de iPod..

Mijn eigen ervaring.. nee, het kan niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah ik zie het OK13 ;), bedankt voor de reacties!

Offtopic: iOS4 is hier legaal dus geen jailbreak.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb ik nog 1 vraagje .. Weet iemand de huidige prijs van de iPod Touch 3G 32GB bij de MediaMarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Check de hierboven gerelateerde producten even... :) Kun je iig iets gebruiken ter vergelijk. :)

[ Voor 29% gewijzigd door CH4OS op 28-07-2010 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie op de site van MediaMarkt dat de online prijs €259,- is, is de winkelprijs hetzelfde? Staat er namelijk niet bij.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thugg
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 08:58
Lijkt me wel.
Ga dr gewoon heen, ken je hem ook nog ff uitproberen.

[ Voor 67% gewijzigd door Thugg op 29-07-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21

mjl

Ugh

Ik weet niet of het nu echt duidelijk is bij de TS: de Touch G3 kun je niet downgraden naar versie 3.1.3 (of 3.1.2) zodra je er iOS 4 op hebt staan.

Net als de iPhone 3GS en 4 moet bij een firmware restore of upgrade een server van apple de firmware "signen" aangezien iOS 4 langer dan 24 uit is kan dat dus niet meer.

Dus ook de "restore naar originele firmware" (welke bijv 3.1.2 is) kan niet meer (believe me I tried) om deze reden.

Ik heb net een 64GB ipod Touch op de kop getikt en daar staat gelukkig 3.1.3 op en ik heb 'm dus ge JB't, maar zodra ik een restore zou moeten uitvoeren (wegens crash bijv.) kan ik alleen nog naar iOS 4 ... shsh blobs voor de 3.1.3 worden door apple niet meer gegeven en omdat de jailbreak is uitgevoerd nadat iOS 4 uit was kan ik geen shsh blob meer krijgen voor 3.1.3 ....

[ Voor 10% gewijzigd door mjl op 29-07-2010 16:49 ]

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Waarom niet nog even wachten tot de update in September? Er zijn geruchten over een camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:21

mjl

Ugh

Robberto schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 16:48:
Waarom niet nog even wachten tot de update in September? Er zijn geruchten over een camera.
Omdat die weer duurder zal zijn .... I September komen de nieuwe modellen in ieder geval...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen Jailbreaking ... Gewoon via een update die je binnen kunt halen met iTunes. (tenzij dat ook Jailbreaken heet, forgive me)

En mjl heeft gelijk, ik ben pas 14 en ik zal er hard voor moeten werken om zo'n iPod uberhaupt te kopen, dus om meteen een dure iPod 4 te kopen ..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net weer gekeken naar de iPod Touch 3G 32GB en hij word volgens mij elke week duurder bij MediaMarkt :S, van 250 naar 263 :S weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 11:45
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:52:
Ik heb net weer gekeken naar de iPod Touch 3G 32GB en hij word volgens mij elke week duurder bij MediaMarkt :S, van 250 naar 263 :S weet iemand hoe dit komt?
Heb je niet bij een andere mediamarkt gekeken, op de site van media markt kan je per vestiging de prijzen bekijken het is namelijk zo dat ze bij de mediamarkt per vestiging mogen bepalen hoe duur het product is dus bij de mediamarkt in amsterdam kan die 250 euro kosten en die in amstelveen bijv 270 euro kosten. Dit komt omdat daar bij de mediamarkten onderling geen afspraken voor gemaakt zijn.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 22:29
Zijn er ook mensen waar het update van een ipod touch 3g niet lukt?
Die van mij hangt als hij bijna klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah fijn, ik kan de iPod gewoon kopen alleen de vraag is of hij in de winkel blijft (32GB editie) aangezien de iPod Touch 4 eraan zit te komen in begin september.

@hierboven: Heb je 2G?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 22:29
3g, met spirit 3.1.3, maar het is al gelukt via mijn 64 bit itunes. op een of andere manier hangt hij op 32 bit.
Pagina: 1