MSN voor op de Mac

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:58
Ik heb een beetje rond gekeken naar de mogelijkheden voor MSN op de iMac, nou schijnt de standaard MSN niet erg prettig te zijn, o.a. doordat je geen webcam mogelijkheid hebt, nu komt er een nieuwe versie aan. De beta is al beschikbaar: http://www.microsoft.com/.../messenger-8/default.mspx

Iemand al ervaringen ermee die dat wel delen ? Andere suggesties voor MSN mogen ook gedeeld worden !

• Sjef_Arie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-01 19:53
Ik heb de normale versie van MSN van microsoft een tijdje op mijn mac gehad en die werkte gewoon prima. De webcam gebruikte ik toch al nooit.
Nu gebruik ik adium. Werk ook prima en ziet er net wat leuker uit.

• TimmieN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:17
Als je nou een heel klein beetje je best had gedaan ;) , had je dit topic op GoT kunnen vinden:
Msn op Mac, hoe doe jij het?

Staan vast wel wat bruikbare tips voor je in.

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:58
TimmieN schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:11:
Als je nou een heel klein beetje je best had gedaan ;) , had je dit topic op GoT kunnen vinden:
Msn op Mac, hoe doe jij het?

Staan vast wel wat bruikbare tips voor je in.
Huh, ik dacht al staan er maar 20 pagina's in de Apple Software en Diensten, zie nu dat er nog veel en veel meer is, sorry en topic kan dan weg. :z

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Ok :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.