GeForce® 260 GTX 896MB DDR3 XT Overstappen naar een niewere?

Pagina: 1
Acties:

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09-2025
Hi,

Ik heb een XFX GeForce® 260 GTX 896MB DDR3 XT (GX-260N-ADEF), en ik vroeg me af of nu een goeie moment is om over te stappen naar een nieuwere videokaart en hoeveel geld zou ik kunnen vragen voor mijn nette xfx nog met garantie doos en alles die erbij hoort.

Ik weet het niet of de 4serie van nvidia een enorme verbetering is. Krijg iemand ook last van compatibiliteit problemen met windows 7 en met zijn kleur weergave?

Thnx

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-02 10:26
Nee... precies het topic wat jij moet hebben. En zoek ook wat benchmarks op, zo werkt het hier op Tweakers. Je moet zelf het uitzoek werk doen en dan zou men eventueel daarover een advies kunnen uitspreken, er wordt op Tweakers in principe niet voorgekauwd wat de beste keuze zou moeten zijn. Daarvoor bestaat het videokaart topic, de BBG e.d. Ook om videokaarten te vergelijken bestaan diverse betrouwbare sites, verdiep je er eerst wat meer in voordat je vragen gaat stellen.

Het is vrij simpel om dat voor jezelf uit te zoeken, uiteraard begin je met het vaststellen van een budget, daarna ga je benchmarks opzoeken en je huidige kaart vergelijken met nieuwe kaarten in de gewenste prijsklasse. Mochten er dan uiteindelijk nog 2 of 3 kaarten overblijven waartussen je moeilijk kan kiezen, dan is dat pas het moment waarop je een topic opent op het forum...

[ Voor 23% gewijzigd door MicGlou op 23-07-2010 12:44 ]

• taeke18
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-12-2025
als je omhoog wilt vanaf een gtx260, dan kun je makkelijk naar een hogere in de 2xx serie die zijn nu goedkoper dan ze ooit waren.. verder is de gtx460 nu wel mooi geprijsd, de gigabyte is onder de 200 euro.....

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:34

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

Ik denk dat hij bedoelt dat dit topic gesloten kan worden, omdat ie aan de hand van de links die Unagi voorschotelde wijzer is geworden.

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09-2025
Dijkertje schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat dit topic gesloten kan worden, omdat ie aan de hand van de links die Unagi voorschotelde wijzer is geworden.
precies! :) maar toch bedankt iedereen.
Pagina: 1