Geen moeite natuurlijk, een minuutje wat invullen en daarmee een hoop mensen helpen!
Gestemd, veel succes!
+1
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ook hier gestemd.. Verder helemaal eens met jullie emoties vwb de blogs die Youri ons allen naliet..
Eerder al gestemd, met in gedachte een vriendin van mij die meer dan een 1/4 van het jaar in het ziekenhuis doorbrengt...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Mijn stem heb je.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Idem
‘Eén dode is een tragedie, een miljoen doden een statistiek.’
Weekje geleden al gedaan toen dit topic net was aangemaakt, maar bij deze nog even de melding: voted!
Hopen dat het ze weer gaat lukken. Ze kunnen het hard gebruiken.
Hopen dat het ze weer gaat lukken. Ze kunnen het hard gebruiken.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Kom laat je mede mens niet stikken, Dus even snel invullen en klikken, Kan de NCFS straks weer over veel geld beschikken, Hoeft dan even niet te wegen en te wikken. |
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Done!!
It ain't stupid if it works!
Voted.
Nog steeds 1e plaats zo te zien.
Nog steeds 1e plaats zo te zien.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ook mijn stem is verstuurd.
We staan zeg maar wel op het eerste plaatsje, maar toch nog maar een stemmetje erbij.....
Hop hop hop, NCFS aan de top.
Hop hop hop, NCFS aan de top.
10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Ook gestemd, en de vriendin ook.
Gamertag for Xbox: R0SSI
Ook gestemd op NCFS, ter ere van Yoeri en alle andere patienten !
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Vote +1
Wabbawabbawabbawabba
voted !!!!!!!
to beer or not to beer!
Is hard nodig the_nasty_one! Ondertussen staat de stichting op plek 2 achter Vereniging Ouders, Kinderen en Kanker!!!!
Net ook een stem uitgebracht, succes!
Done!!!!
Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)
Done
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Gestemd. Stichting staat weer op nummer 1 zo te zien.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
* thijsje66 voted
Ik heb geen leuke ondertitel.
Inmiddels staat de NCFS op #2, dus tweakers die nog niet gestemd hebben...
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Het is blijkbaar een spannende strijd om de eerste plek. Dus meteen aan het werk en meer stemmers zoeken.
Waar blijft het frontpage bericht? Ik had zelf ook bijna over het topic heen gekeken en hadden ze mijn stem gemist.
Waar blijft het frontpage bericht? Ik had zelf ook bijna over het topic heen gekeken en hadden ze mijn stem gemist.
Titel maar wat aangepast
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Kick to active topic's
Ik heb ook gestemd, ik kon nu alleen niet zien hoeveel NCFS achterstond op nr.1, maar alle beetjes helpen.
Ik heb ook gestemd, ik kon nu alleen niet zien hoeveel NCFS achterstond op nr.1, maar alle beetjes helpen.
NCFS staat nog steeds op 2, dat kan natuurlijk niet.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Stemmen mensen. Ik heb al gestemd dus kan helaas niet nog een keer stemmen.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ook nog maar een duit in het zakje gedaan +1 dus
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Eindsprintje: plan: Tweakers.net steunt NCFS in strijd om 50.000 euro
Als je dat nog niet gedaan hebt: nu stemmen! Please
Als je dat nog niet gedaan hebt: nu stemmen! Please
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Vandaag en morgen nog, titel aangepast
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Anoniem: 67691
Dus jullie zijn voor kanker? Kom je meteen bij de essentie van goede doelen uit. Geef je aan de een, geef je niet aan de ander.
Sorry hoor maar waar slaat die belachelijke uitspraak van je op befrankt. -1
Ik ben niet voor kanker maar kanker staat veel meer in de media en daardoor steun ik ook deze actie. Ja, ook ik ben al mijn schoonvader verloren aan kanker en daarbij nog een stel anderen die me dierbaar zijn.
Ik ben niet voor kanker maar kanker staat veel meer in de media en daardoor steun ik ook deze actie. Ja, ook ik ben al mijn schoonvader verloren aan kanker en daarbij nog een stel anderen die me dierbaar zijn.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Jullie doen een wedstrijd met stemmen tegen een fonds voor steun aan ouders van kinderen met kanker uit naam van een ander goed doel en dan verwacht je alleen positieve reacties? Sorry dat ik je niet automatisch een held vind, omdat je wat op internet aanklikt, maar een vraag stel.
... echter de manier waarop je die vraag stelt is nou niet echt een sympathieke aanpak. Op een vrij botte manier 'beschuldig' je de mensen er zo van dat ze *voor* kanker zouden zijn door op NCFS te stemmen - ja, sorry, maar mijn sympathie krijg je daar ook niet mee.Anoniem: 67691 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:34:
Jullie doen een wedstrijd met stemmen tegen een fonds voor steun aan ouders van kinderen met kanker uit naam van een ander goed doel en dan verwacht je alleen positieve reacties? Sorry dat ik je niet automatisch een held vind, omdat je wat op internet aanklikt, maar een vraag stel.
Je had het een stuk beter kunnen brengen. Ik snap je punt ergens ook wel: zowel NCFS als het ouders/kanker fonds doen natuurlijk erg goede dingen, en het geld komt in beide gevallen bij een goed doel terecht die er hopelijk goede dingen mee gaan doen. Aangezien Tweakers.net (en daarmee de nodige tweakers) vanwege een voormalige redacteur wat binding met NCFS heeft wordt daar voor opgeroepen om te stemmen. Goede kans dat er ergens in Nederland ook een forum draait voor ouders van kinderen met kanker, en die roepen vast net zo hard om NCFS op de tweede plek te houden.
Niemand hier is 'voor' kanker, maar de nodige mensen hier kiezen voor NCFS vanwege de historie bij Tweakers. Ook de nodige mensen kiezen voor NCFS omdat Tweakers.net daar om vraagt - als in, sympathieke site/forum, die zullen het wel weten. Niemand hier zal 'voor' kanker stemmen, de suggestie van jou alleen al vind ik... ehmmm....

Waar je voor kiest is natuurlijk persoonlijk. Mijn motivatie:
Ik heb een collega met een zoon met leukemie. Behoorlijk hard, een behoorlijke k*tsituatie en ik leef best met hem mee. Desondanks heb ik voor NCFS gekozen: NCFS wil het geld besteden aan een project ter voorkoming/vermindering van de ziekte, iets dat ik toch net wat belangrijker vind dan ondersteuning aan ouders/kinderen met kanker. Hoe dan ook, als NCFS tweede wordt komt het geld ook goed terecht. Als het aan mij ligt kregen beide doelen 50.000.
Een verontschuldiging lijkt me hier niet op z'n plaats.Xaverius schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:30:
Sorry hoor maar waar slaat die belachelijke uitspraak van je op befrankt. -1
Dat men maar eenmaal ergens op mag stemmen betekent niet dat je een andere ziekte OK vindt, maar blijkbaar zien sommigen dat anders en dan kun je dergelijke domme uitspraken krijgen.
Ter info : Mijn vader wordt momenteel behandeld voor kanker maar stem toch voor NCFS vanwege de oa door vanaalten aangehaalde redenen.
Onzinnige uitspraken kun je voorkomen door ze niet te plaatsen.
Ok misschien wat lomp om hier met mijn gewoonlijk chargerende manier hier een stelling te dumpen, maar bedankt. Sorry voor mijn botheid. Het is hier niet de plaats. Je uitleg klinkt erg begrijpelijk. Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een bepaald goed doel kiezen en niet een andere. Hier hangt bij de supermarkt een bord met doorzichtige doosjes. Bij elke 10 dollar boodschappen krijg je een kartonnen muntje wat 10 cent voorsteld. Dat stop je in een van de doosjes met labels variërend van kankerfonds tot WNF en de peuterspeelzaal. De supermarkt doneert dan 10 cent per muntje.vanaalten schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 09:51:
[...]
... echter de manier waarop je die vraag stelt is nou niet echt een sympathieke aanpak. Op een vrij botte manier 'beschuldig' je de mensen er zo van dat ze *voor* kanker zouden zijn door op NCFS te stemmen - ja, sorry, maar mijn sympathie krijg je daar ook niet mee.
Je had het een stuk beter kunnen brengen. Ik snap je punt ergens ook wel: zowel NCFS als het ouders/kanker fonds doen natuurlijk erg goede dingen, en het geld komt in beide gevallen bij een goed doel terecht die er hopelijk goede dingen mee gaan doen. Aangezien Tweakers.net (en daarmee de nodige tweakers) vanwege een voormalige redacteur wat binding met NCFS heeft wordt daar voor opgeroepen om te stemmen. Goede kans dat er ergens in Nederland ook een forum draait voor ouders van kinderen met kanker, en die roepen vast net zo hard om NCFS op de tweede plek te houden.
Niemand hier is 'voor' kanker, maar de nodige mensen hier kiezen voor NCFS vanwege de historie bij Tweakers. Ook de nodige mensen kiezen voor NCFS omdat Tweakers.net daar om vraagt - als in, sympathieke site/forum, die zullen het wel weten. Niemand hier zal 'voor' kanker stemmen, de suggestie van jou alleen al vind ik... ehmmm....![]()
![]()
Waar je voor kiest is natuurlijk persoonlijk. Mijn motivatie:
Ik heb een collega met een zoon met leukemie. Behoorlijk hard, een behoorlijke k*tsituatie en ik leef best met hem mee. Desondanks heb ik voor NCFS gekozen: NCFS wil het geld besteden aan een project ter voorkoming/vermindering van de ziekte, iets dat ik toch net wat belangrijker vind dan ondersteuning aan ouders/kinderen met kanker. Hoe dan ook, als NCFS tweede wordt komt het geld ook goed terecht. Als het aan mij ligt kregen beide doelen 50.000.
Nu zitten de meeste muntjes (factor 10 meestal) in de doosjes van het bejaardenhuis en de peuterspeelzaal. Dat zijn waarschijnlijk mensen met familie daar die dus kennerlijk dat een beter doel dan het WNF of kankerfonds vinden. Dan ga je je toch dingen afvragen. Hoe filantropisch is de mens als niemand kijkt?
Excuses aanvaard, wat mij betreft.Anoniem: 67691 schreef op zondag 31 oktober 2010 @ 10:15:
[...]
Ok misschien wat lomp om hier met mijn gewoonlijk chargerende manier hier een stelling te dumpen, maar bedankt. Sorry voor mijn botheid. Het is hier niet de plaats. Je uitleg klinkt erg begrijpelijk.
Tja, het is denk ik nogal afhankelijk van het wereldje waar je op dat moment in leeft.Ik vraag me altijd af waarom mensen voor een bepaald goed doel kiezen en niet een andere. Hier hangt bij de supermarkt een bord met doorzichtige doosjes. Bij elke 10 dollar boodschappen krijg je een kartonnen muntje wat 10 cent voorsteld. Dat stop je in een van de doosjes met labels variërend van kankerfonds tot WNF en de peuterspeelzaal. De supermarkt doneert dan 10 cent per muntje.
Nu zitten de meeste muntjes (factor 10 meestal) in de doosjes van het bejaardenhuis en de peuterspeelzaal. Dat zijn waarschijnlijk mensen met familie daar die dus kennerlijk dat een beter doel dan het WNF of kankerfonds vinden. Dan ga je je toch dingen afvragen. Hoe filantropisch is de mens als niemand kijkt?
Als je ouders hebt in een bejaardentehuis, dan zie je waarschijnlijk wel de effecten van het tekort aan personeel en/of geld. Niet zo gek, dat je daar dan je steun aan geeft - je kiest toch vaak voor het goede doel waar je (indirect) zelf ook belang bij hebt. Als je zelf kinderen hebt die naar de peuterspeelzaal gaan, snap ik best dat je daar je steun aan geeft.
Wellicht is de mens helemaal niet filantropisch. Was er niet iemand die de stelling had dat de mens *ALLES* uit eigen belang doet? Je geeft bijvoorbeeld iemand een compliment - doe je dat omdat je die persoon sympathiek vindt, of onbewust omdat die persoon *jou* daardoor sympathiek vindt, waardoor je meer van die persoon gedaan kan krijgen? Het is denk ik wel een behoorlijk cynische manier van denken - maar wel interessant.
Maar goed, dit is behoorlijk off-topic aan het worden. Terug on-topic:
d'r zijn een aantal goede doelen die vast wel wat goeds gaan doen met 50.000 euro. Aan iedereen die nog niet gestemd heeft: denk na over welk doel jouw voorkeur heeft en stem! Heb je geen zin/tijd om er over na te denken, stem dan op NCFS!
Doet het niet, direct linken lijkt niet te werken want ik kom op een of andere mobile overzichtpagina...
Zo te zien niet gered en is het naar een ander goed doel gegaan. Proficiat !
Zo begreep ik het niet:MAB The Frisian schreef op maandag 01 november 2010 @ 09:16:
Zo te zien niet gered en is het naar een ander goed doel gegaan. Proficiat !
Er is dus nog een kans lijkt me, of ben ik nu nog te dringent aan koffie toe?31 Oktober 2010 was de laatste dag dat er gestemd kon worden. In 2010 brachten bijna 75.000 mensen hun stem uit op een Goed Doel.
Deze stemmen hebben de top 3 per categorie bepaald. De jury bepaalt welke 5 Goede Doelen Organisaties doorgaan naar de 3M Fonds Finale op 23 november.
Om een afgewogen keuze te kunnen maken heeft de jury elk van de top 3-organisaties een vragenlijst gestuurd en bezoekt een jurylid deze organisaties. Op basis van het aantal uitgebrachte stemmen en de verkregen informatie bepaalt de jury de 5 finalisten.
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Er staat inmiddels:
31 Oktober 2010 was de laatste dag dat er gestemd kon worden. Daarmee is deze tussenstand feitelijk de eindstand van de uitgebrachte stemmen geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 01-11-2010 13:20 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Wel een beetje jammer dat je kan zien wie wat gestemd heeft (en met welk mailadres, en vanaf welk IP, etc.). Niet zo heel netjes:
URL even weggehaald. Denk dat het beter is dat die niet openbaar bekend is
URL even weggehaald. Denk dat het beter is dat die niet openbaar bekend is
[ Voor 35% gewijzigd door iisschots op 19-11-2010 22:26 ]
nope
Mijn god

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Daar gaan we achteraan
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
**
[ Voor 100% gewijzigd door MAB The Frisian op 19-11-2010 22:30 ]
Gotit.
@ hieronder : Had nog niet verder gekeken dan de eerste kolommen.
@ hieronder : Had nog niet verder gekeken dan de eerste kolommen.
[ Voor 237% gewijzigd door MAB The Frisian op 19-11-2010 23:07 ]
Om te beginnen is dit een open uitnodiging voor spammers en ander tuig en verder is het principieel nogal fout om zomaar een db met persoonsgegevens online te sodemieteren. Dat de deelnemers zich niet hoeven te schamen, natuurlijk niet, maar dat ze ook niks te verbergen hebben...MAB The Frisian schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 22:31:
Vind het niet een probleem. Niet iets om je voor te schamen of ik begrijp iets niet
Ik heb ooit 'ns het verhaal gelezen van een jongedame die op een verlaten weg in de problemen (geen idee meer welke) kwam, en uit de brand werd geholpen door een vrachtwagenchauffeur. Dus zij stuurt een grote bos bloemen naar het bedrijf met vermelding van plaats en datum en dat ze hem zo dankbaar was. Bleek dat die chauffeur daar helemaal niet had moeten zijn - en dus werd 'ie ontslagen. Daardoor kwam uit wat hij daar deed - zijn vriendinnetje opzoeken - en vervolgens liep ook zijn huwelijk op de klippen. Zeg het met bloemen
Moraal: dat jij niet weet hoe het misbruikt kan worden, wil niet zeggen dat persoonsgegevens zomaar rondgestrooid mogen worden
Ik vindt het sowieso niet netjes dat je kan zien wie wat gestemd heeft. Daarnaast is het enorme lijst met actieve mail adressenen IP adressen met bijbehorende naam. De gegevens zijn zo in een excel bestand binnen te halen. Bijna hapklare brokken voor bots.
btw: de link was de eerste hit in google na invoeren van mijn eigen ip. Omdat dat wel heel makkelijk was heb ik de link maar in mijn post meegenomen.
btw: de link was de eerste hit in google na invoeren van mijn eigen ip. Omdat dat wel heel makkelijk was heb ik de link maar in mijn post meegenomen.
nope
Ok dus de logs stonden niet alleen online, er was ook nog een actieve link ernaar ergens (anders indexeert Google ze niet)
Die blijven hele weekend wel online staan. Niemand zal in het weekend zn mail bekijken gok ik.
Geweldig mijn mail staat er ook tussen, krijg ik alsnog SPAM en wat niet meer
Is ook de enigste plek waar het openbaar staat.
Is ook de enigste plek waar het openbaar staat.
Ik had ze ook gemaild, net een reply gehad:
Geachte meneer/mevrouw,
Allereerst onze oprechte excuses. U heeft helemaal gelijk. Dit is absoluut niet de bedoeling geweest.
Het is een fout aan onze kant en had niet mogen gebeuren.
Zodra we dit vanmorgen ontdekten, hebben we het bestand dat per ongeluk is gepubliceerd, verwijderd.
We hopen hierdoor eventuele ongemakken tot een minimum beperkt te hebben.
Intussen zoeken wij uit hoe dit heeft kunnen gebeuren, zodat we maatregelen kunnen nemen voor de toekomst.
3M hanteert juist strikte policies o.a. ten aanzien van de privacy wetgeving en hanteert strenge normen rondom computerveiligheid.
Nogmaals onze verontschuldigingen.
.
Met vriendelijke groeten,
...
"Results! Why, man, I have gotten a lot of results. I know several thousand things that won't work." Thomas Edison
De grap is dat ik dus al spam heb ontvangen op m'n 3M account.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.