Beste mensen,
Over een aantal weken loopt mijn abonnement af. Daarom ben ik al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Alles wat ik wil zit in de Nokia N900:
- Snel kunnen internetten
- Modern OS (Maemo 5)
- Groot scherm
- Redelijke camera
- WiFi en bluetooth en alles wat andere telefoons tegenwoordig ook hebben
Maar er is echt een groot nadeel. Dat is natuurlijk de batterij. 1320 mAh, stand-by tijd van 72 uur. Echt weinig. Ik heb al een aantal topics gelezen, maar het grote N900 topic (dat inmiddels al meer dan 8000 berichten telt) heb ik niet doorgelezen. Dat is me te veel werk
Dus eigenlijk hoop ik dat iemand dat wel heeft gedaan (of zo'n tweaker is dat dit al in het hoofd ingebakken zit) en me precies kan uitleggen hoe je de accuduur kunt optimaliseren. Graag zou ik ook een indicatie willen van hoe lang de batterij het doet bij dit gebruik per dag:
- Aan om 7.00, uit om 0.00
- Ongeveer 1 uur internet per dag
- Een beetje bellen/smsen (niet veel, ik moet binnen m'n Hi20 blijven)
- Misschien een paar foto's per dag
- 1 uur luisteren met Xmini (met eigen accu) of koptelefoon. Nooit los dus.
Ik begrijp het goed als het ietwat onmogelijk is wat ik vraag, maar jullie tweakers hebben me al vaker verrast
. Hopelijk nu weer!
Hartstikke bedankt in ieder geval!!
Groetjes, Tim
Over een aantal weken loopt mijn abonnement af. Daarom ben ik al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe telefoon. Alles wat ik wil zit in de Nokia N900:
- Snel kunnen internetten
- Modern OS (Maemo 5)
- Groot scherm
- Redelijke camera
- WiFi en bluetooth en alles wat andere telefoons tegenwoordig ook hebben
Maar er is echt een groot nadeel. Dat is natuurlijk de batterij. 1320 mAh, stand-by tijd van 72 uur. Echt weinig. Ik heb al een aantal topics gelezen, maar het grote N900 topic (dat inmiddels al meer dan 8000 berichten telt) heb ik niet doorgelezen. Dat is me te veel werk
- Aan om 7.00, uit om 0.00
- Ongeveer 1 uur internet per dag
- Een beetje bellen/smsen (niet veel, ik moet binnen m'n Hi20 blijven)
- Misschien een paar foto's per dag
- 1 uur luisteren met Xmini (met eigen accu) of koptelefoon. Nooit los dus.
Ik begrijp het goed als het ietwat onmogelijk is wat ik vraag, maar jullie tweakers hebben me al vaker verrast
Hartstikke bedankt in ieder geval!!
Groetjes, Tim