Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Notepad++] Symbol-tree in Notepad++?

Pagina: 1
Acties:

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
Weet iemand of er een plugin of truuk bestaat om een symbol browser in Notepad++ te krijgen die alle klassen en functies die in je code voorkemen in een tree weergeeft waarmee je makkelijk door bijvoorbeeld python- of php code kan skippen?

In Linux gebruik ik altijd Geany en die doet dat wel.

Ik weet dat Eclipse heleboel fans heeft, maar het is mij een overkill die me doet denken aan EF2000 toen ik 11 was. 20 keer zo groot als Geany en Notepad++ bij elkaar, heel netjes installerende moet ik al drie brute bugs te lijf gaan om überhaupt aan de slag te kunnen, wil hij de prima geinstalleerde python niet accepteren, en dan nog heeft hij geen symbol browser. Op het eerste gezicht dan.

Geany draait gelukkig ook op Windows als je GTK installeert, maar Notepad++ is gewoon veel fijner. Als je zelf Notepad++ gebruikt weet je wat ik bedoel.

Een mix van Notepad++ en Geany zou ideaal zijn. Maar met alleen die symbols in NPP ben ik al erg tevreden. Als je alternatieven hebt ben ik ook geïnteresseerd. :)

* Symbol browser, Class browser, Function browser, Variable browser.. er is vast een goede verzamelnaam. In Geany zit het allemaal in de zelfde tree onder Symbols.

[ Voor 6% gewijzigd door Sando op 22-07-2010 14:16 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:57

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

En dit staat in Programming omdat? Waar hoort mijn topic?

>> Client Software Algemeen

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Topicstarter
omdat ik er blind vanuit ging dat het daar wel thuis hoorde. Mijn fout.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)