Als de Applefan die ik overwegend ben, tenminste van hun producten, stond ook ik keurig, sinds de dag van de iPad lancering, op de reserveringslijst voor bij Xando, de locale Apple dealer, in Enschede. Nu blijkt dat Apple ze verboden heeft met lijsten te werken omdat ze graag drukte voor de deur willen aankomende vrijdag. Aangezien ik het niet nodig vind om te gaan camperen voor de deur, zeker niet na het niet doorgeven van het feit dat mijn reservering niet doorgaat, kwam ik er ook nog achter dat de verkoopprijs (ook keurig vermeld op Apple.nl) van de iPad op 499 euro staat. In Amerika is dezelfde iPad 499 dollar.
Nu wil een snelle rekensom of eigenlijk google actie mij informeren dat ze in Amerika dus 499 U.S. dollars = 390.484388 Euros betalen. Dat is een verschil van 109 euro om de iPad hier te mogen kopen. Dit soort prijsverschillen ga ik zeker niet betalen misschien is een android of webos tablet dan toch nog wel het wachten waard?
Nu wil een snelle rekensom of eigenlijk google actie mij informeren dat ze in Amerika dus 499 U.S. dollars = 390.484388 Euros betalen. Dat is een verschil van 109 euro om de iPad hier te mogen kopen. Dit soort prijsverschillen ga ik zeker niet betalen misschien is een android of webos tablet dan toch nog wel het wachten waard?