Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een moeilijke keuzen ik mag een nieuwe mobiel kiezen het wordt eentje met android software
maarja genoeg keuze kwa android ik ben dus wezen spitten kom uiteindelijk op de | Nexus one & Galaxy S van samsung |

Ik vind toch de nexus one wel erg mooi maar de galaxy S is ook niet lelijk ze zijn ongeveer hetzelfde kwa specs behalve als je kijkt naar swyp en blutooth is 3.0
Google Nexus one specs:

Afmetingen en gewicht
Height 119 mm
Width: 59.8 mm
Depth: 11.5 mm
Weight w/battery: 130 gram
Weight w/o battery: 100 gram

Besturingssysteem
Android Mobile Technology Platform 2.1 (Eclair)

Display
3.7-inch (diagonal) widescreen WVGA AMOLED touchscreen
800 x 480 pixels
100,000:1 typical contrast ratio
1ms typical response rate

Mobiel en Draadloze verbindingen
UMTS Band 1/4/8 (2100/AWS/900)
HSDPA 7.2Mbps
HSUPA 2Mbps
GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz)
Wi-Fi (802.11b/g/n)
Bluetooth 2.1 + EDR
A2DP stereo Bluetooth

Power & Batterij
Removable 1400 mAH battery
Charges at 480mA from USB, at 980mA from supplied charger

Talk time
Up to 10 hours on 2G
Up to 7 hours on 3G

Standby time
Up to 290 hours on 2G Up to 250 hours on 3G

Internet use
Up to 5 hours on 3G
Up to 6.5 hours on Wi-Fi

Video playback
Up to 7 hours

Audio playback
Up to 20 hours

Processor
Qualcomm QSD 8250 1 GHz

Camera & Flash
5 megapixels
Autofocus from 6cm to infinity
2X digital zoom
LED flash
User can include location of photos from phone’s AGPS receiver
Video captured at 720x480 pixels at 20 frames per second or higher, depending on lighting conditions

Assisted global positioning system (AGPS) receiver
Cell tower and Wi-Fi positioning
Digital compass
Accelerometer

Capaciteit
512MB Flash
512MB RAM
4GB Micro SD Card (Expandable to 32 GB)

Samsung Galaxy S I9000 Specs:

Merk / Type
Merk Samsung
Type Galaxy S
Ook bekend als Samsung i9000
Model Candybar
Kleur Black, Grey

Netwerk
GSM netwerk EDGE, GPRS, GSM, HSDPA (3G), HSUPA
Netwerk frequentie 850, 900, 1800, 1900, 2100
Data- / gegevensoverdracht
Bluetooth v3.0 with A2DP
IR-link Nee
Wi-Fi (WLAN) Ja
USB MicroUSB v2.0
Fax / Data Ja

Display
Hoofddisplay Super AMOLED capacitive touchscreen
Kleuren scherm 16.000.000 kleuren
Grootte 101.6 mm.
Resolutie
480 x 800 pixels
Cover display Nee

Geheugen
Intern geheugen 8GB/16GB
Uitbreidbaar geheugen 32GB
Geheugen sloten Ja
Opslagmedium MicroSD, MicroSDHC

Prestaties
Batterij Standard battery, Li-Ion 1500 mAh
Stand-by tijd N/A
Gesprekstijd N/A

Bellen
Tril-functie Ja
Foto ID Ja
Beltonen MP3, WAV

Camera
Camera Ja
Megapixels 5 megapixels
Maximale fotoresolutie 2592x1944 pixels
Digitale zoom Nee
Optische zoom Nee
Autofocus Ja
Flitser Ja
Video opnemen Ja
Tweede (front) camera Ja

Messaging
SMS Ja
MMS Ja
T9 tekstvoorspelling Ja
E-mail Ja
Internet browsing Ja

Entertainment
FM radio Nee
Java Ja
Audio speler AC3, eAAC, FLAC, MP3, WAV
Video speler DivX, H263, H264, MP4, WMV

Functies
Beltonen toevoegen Ja
Organizer functies Push Mail, IM, Organiser, Document viewer (Word, Excel, PowerPoint, PDF), Voice memo, Digital compass
Video call ja
Overige bijzonderheden Android OS, v2.1 (Eclair), Google Search, Maps, Gmail, YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration, Accelerometer sensor for auto-rotate, Proximity sensor for auto turn-off, Swipe text input, Speakerphone, 3.5mm audio jack, GPS, aGPS, Games

Formaat
Gewicht 118 g.
Afmetingen (H x B x D) 122.4 x 64.2 x 9.9 mm.
Ik wil dus vragen wat verstandig is om te doen om welke telfoon te nemen?
Als ik youtube filmpjes kijk vind ik de samsung s wel een beetje te veel op de iphone lijken dat is mijn enige comentaar..

Bedankt

Verwijderd

Ga is een willekeurige telefoon winkel binnen, die samsung lijkt verre weg van een iphone.

Echter minpunt van de samsung is ondersteuning.

Over die google nexus one, tjah dit blijft een gok weinig mensen hebben hem.
Wel heb ik gelezen dat andriod niet fijn werkt omdat hier geen skin overheen gezet is.

Waarom geen htc met sense skin ?
is ook android en werkt fijn (naar eigen mening)

Heb zelf een HTC Wildfire, ondanks iedereen hier op tweakers zeurt over scherm grote ( naja pixels )
En verouderde hardware, moet ik echter toegeven dat dit het fijnste toestel tot nu toe is waar ik ooit mee
in aanraking ben geweest. Totaal geen enkele hapering of vertraging kunnen merken. Ook htc heeft duurdere modellen (met sense) mocht daar je voorkeur naar uitgaan.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:33:
Ga is een willekeurige telefoon winkel binnen, die samsung lijkt verre weg van een iphone.

Echter minpunt van de samsung is ondersteuning.

Over die google nexus one, tjah dit blijft een gok weinig mensen hebben hem.
Wel heb ik gelezen dat andriod niet fijn werkt omdat hier geen skin overheen gezet is.

Waarom geen htc met sense skin ?
is ook android en werkt fijn (naar eigen mening)

Heb zelf een HTC Wildfire, ondanks iedereen hier op tweakers zeurt over scherm grote ( naja pixels )
En verouderde hardware, moet ik echter toegeven dat dit het fijnste toestel tot nu toe is waar ik ooit mee
in aanraking ben geweest. Totaal geen enkele hapering of vertraging kunnen merken. Ook htc heeft duurdere modellen (met sense) mocht daar je voorkeur naar uitgaan.
Hoezo De ondersteuning van samsung een gok ?

ja daarom wil ik hem ook graag de nexus omdat bijna niemand hem heeft, dat spreekt me vooral aan maar hoezo is het een gok werkt het niet goed dan ofzo. :O ?

Tsja htc wildfire vind ik wat goedkoop zeg maar, niet om uw er schande mee te maken dat hij goedkoop is. Maar ik wil graag een spciaal mobieltje wat echt een vette gadget is !
Met duurdere modellen bedoelt u zeker de Desire ?
ik vind die Htc Evo 4G ook super mooi is het al bekend wanneer deze in nederland komt ? :O

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik zie dat je net nieuw bent hier op Tweakers, welkom..
Maar er is een zoekfunctie op Tweakers.net die toch wel redelijk goed werkt..
En als je die geraadpleegt had vind je nagenoeg twee identieke topics van deze week...
Galaxy, Nexus of Desire & Galaxy S, HTC HD2, Desire, SE X10, Satio. Help mij kiezen!

Neem ze is door zou ik zeggen en dan kun je je keuze vast en zeker zelf wel maken...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:37
Ik durf te wedden dat als je "galaxy S vs nexus one" googled je een heel end gaat komen met antwoorden op je vragen.

Helpende hand: http://www.google.nl/sear...=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=

Daarnaast raad ik je aan om gewoon een winkel in te lopen en beide toestellen eens ter hand te nemen. Alleen al kwa grootte en materiaal gebruik verschillen ze al enorm van elkaar. Daarnaast is de Samsung out of the box klaar voor multimedia, terwijl de Nexus One dat niet is. Overigens kun je de N1 wel voorzien van custom roms en apps zodat deze ook helemaal multimedia geschikt is.

Any way lekker op onderzoek uit en vooral bedenken wat je zelf belangrijk vind. Zoals gezegd bedienen beide mobieltjes een geheel andere markt!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:44:
[...]

Hoezo De ondersteuning van samsung een gok ?

ja daarom wil ik hem ook graag de nexus omdat bijna niemand hem heeft, dat spreekt me vooral aan maar hoezo is het een gok werkt het niet goed dan ofzo. :O ?

Tsja htc wildfire vind ik wat goedkoop zeg maar, niet om uw er schande mee te maken dat hij goedkoop is. Maar ik wil graag een spciaal mobieltje wat echt een vette gadget is !
Met duurdere modellen bedoelt u zeker de Desire ?
ik vind die Htc Evo 4G ook super mooi is het al bekend wanneer deze in nederland komt ? :O
Samsung staat slecht bekent om support.
Htc heeft idd paar modellen met android die in hogere prijsklasse vallen.
Dacht dat je zogoed had gekeken en je keuzes had gemaakt. Zou als ik jou was effe overnieuw beginnen.
Pak een site waar je op os kunt zoeken naar telefoons.

http://www.gsmweb.nl/telf...K-Fp4Sd-6ICFZs1Dgod9HRmiw

Niet dat je moet bestellen bij die site of reclame temaken maar hier heb je goed overzicht welke android toestellen er zijn. Ga het eens goed uitpluizen. zoals ze hier boven mij zeggen.
Durf te wedden dat je dan bij een goede leuke telefoon uitkomt die bij jou aansluit.

Over word verwacht telefoons met lever datum:
http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/verwacht

Succes :Y

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je met specifieke vragen komt. Wij gaan namelijk niet voor jou bepalen wat je moet kopen, dat zul je zelf moeten doen. Geef dus aan waarom je bij die twee gekomen bent, waarom je twijfelt, wat je specifieke eisen zijn en waarom je er niet uit komt.

De specs opnoemen hebben we niet zoveel aan. Die kan iedereen zelf wel opzoeken. Graag je topicstart dus wat uitbreiden :)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:17:
We verwachten op GoT dat je met specifieke vragen komt. Wij gaan namelijk niet voor jou bepalen wat je moet kopen, dat zul je zelf moeten doen. Geef dus aan waarom je bij die twee gekomen bent, waarom je twijfelt, wat je specifieke eisen zijn en waarom je er niet uit komt.

De specs opnoemen hebben we niet zoveel aan. Die kan iedereen zelf wel opzoeken. Graag je topicstart dus wat uitbreiden :)
Bedankt !
Ja ik snap dat ik het zelf moet kiezen maar het probleem is dat ik er zelf niet uitkom..
ik ben bij die 2 gekomen omdat mijn halfbroer de galaxy heeft en ik vond het een heel mooi toestel mooi plat
en je hebt er lekker veel mogelijkheden mee en hij was bloedje snel !
Ik ben op de nexus one gekomen omdat ik hem zo ontzettend mooi vind hij op android draait en een goede 1ghz processor heeft

ik kom er niet uit ja waarom weet ik zelf niet omdat ze alletwee super mooi zijn en ik was al in een aantal telefoonzaaks geweest maar daar was geen nexus one..

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 00:54:
Ik zie dat je net nieuw bent hier op Tweakers, welkom..
Maar er is een zoekfunctie op Tweakers.net die toch wel redelijk goed werkt..
En als je die geraadpleegt had vind je nagenoeg twee identieke topics van deze week...
Galaxy, Nexus of Desire & Galaxy S, HTC HD2, Desire, SE X10, Satio. Help mij kiezen!

Neem ze is door zou ik zeggen en dan kun je je keuze vast en zeker zelf wel maken...
de eerste link die je me gaf tussen nexus desire en galaxy had ik al gelezen bedankt !

• RoD
  • Niet online

RoD

Nogmaals, specifieke vragen aub. Daarnaast verwachten we toch wel iets meer eigen initiatief. Als we je eisen niet weten kunnen we er niet veel mee.

Daarnaast, zou je de editknop willen gebruiken ipv twee keer achter elkaar te posten?

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ga een antwoord geven waar ik zelf altijd een hekel aan heb als het bij mijn eigen vragen gebeurt.

Maar waarom geen Desire?

Om je vraag te beantwoorden ik zou voor de Galaxy S gaan.
+ Groter scherm
+ Super amoled
+ energie zuiniger (hoewel ook weer een groter scherm..)
+ Snellere processor = sneller toestel (bij gelijke rom versie)

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 02:35:
Nogmaals, specifieke vragen aub. Daarnaast verwachten we toch wel iets meer eigen initiatief. Als we je eisen niet weten kunnen we er niet veel mee.

Daarnaast, zou je de editknop willen gebruiken ipv twee keer achter elkaar te posten?
Oke nou ik denk dat ik een nieuwe heb gevonden dankzij julie hulp ik wacht nog tot september en neem ik de dellstreak mini wat een telefoon is dat zeg echt super mooi ! en heerlijk snel

• RoD
  • Niet online

RoD

Goed, dan kan dit topic wel op slot, want het voldoet niet aan wat we hier op GoT verwachten. Neem voor je volgende topic even Het algemeen beleid door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.