Golf van down-moderaties?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik merk de laatste dagen dat er hele 'streaks' van +0 off-topic voorkomen voor zaken die wat mij betreft nog zeker on topic genoeg zijn om +1 te verdienen.
Is hier 1 iemand hardnekkig aan het snoeien of wordt er een nieuw modbeleid gevoerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:41
Ik vermoed een complot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 17:09
Niemand is aan het snoeien, dat kan ook niet overigens, duidelijk onterechte mods worden zsm goed gezet. Dat er veel 0-en worden uitgedeeld houdt in dat de discussies niet bepaald van een hoog niveau, danwel gewoon vaak offtopic zijn. Ben je het daar niet mee eens, dan kan je dat in het mod-forum posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geef ns een voorbeeld van een thread waarin dit voorkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vermoed dat (door de warmte) het niveau van reacties de laatste dagen dermate gedaald is dat het zelfs in het moderatiesysteem opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat Delerium al zegt, het niveau van de reacties is met het stijgen van de temperatuur in logaritmische snelheid gedaald. Er worden nu gewoon eeen hoop reacties gepost die het 0-niveau niet overstijgen.

Het heeft nu de -100 Kelvin grens ongeveer bereikt, en als de hitte nog langer aanhoud, zal dat lage niveau vrees ik ook nog wel aanhouden.

Van een complot van de Illuminati of andere verenigingen lijkt me dan ook geen sprake.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:41
Jullie proberen het in de doofpot te stoppen! Geef maar toe dat de illuminati hierbij betrokken is, en dat die moderaties alleen maar plaatsvinden om te verbergen dat Elvis en Michael Jackson nog leven, want daar let dan niemand meer op. Dit is weer een van de vuile trucs van het linkse cordon sanitaire!!11!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

>> TMF ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:09

Herman

FP ProMod
Ja, nu ik dit lees..
Ik merk bij mezelf dat ik de laatste tijd, na het inloggen, ineens heel vreemd voel en onbewust allemaal lage mods geef. :+

Ik zie trouwens niet wat TS aangeeft. Wel zie ik heel veel matige reacties. M.i. zijn slechts weinig reacties écht het lezen waard. Die komen dan meestal ook wel op +2.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelpasta
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
LOL. nee geen complot ofzo.
En ik ben het eens dat de reacties niet altijd even hoogwaardig zijn.
Maar ik denk dat daardoor mischien een soort gewoonte-down-modden is ontstaan de laatste week.
Het niveau is mischien bij iedereen wel wat gedaald, bij posters en bij modders.
edit:
(iderdaad wat Delerium ook aangeeft 8) )

[ Voor 8% gewijzigd door koelpasta op 21-07-2010 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:13
Ik heb wel het gevoel dat ik (met dank aan o.a. de Apple en TPB/Brein topics) wat sneller geneigd ben om 0 te modden voor feitelijke onjuistheden, open deuren, niet onderbouwde meningen (veel voorkomend makkelijk gebash), etc.

Nu ik even in de mod-faq kijk zie ik overigens dat dat gewoon terecht is.
Pagina: 1