Goeie dag
Ik heb vandaag me XFX 5970 black edition kunnen ophalen.
En was er vrij blij over deze kaart zoals de prestaties eruit hoorde te zien.
maar in games en heaven benchmark zie ik geen fps verschil.
Me kaart die ik hiervoor had was een club 3d 4870 OC edition dat dezelfde spec heeft als 1 gpu van de 5970
En totaal geen fps verschil te bekennen.
de games waarmee ik gespeeld heb en getest met fps is.
CSS gemiddelt 400 fps
DODS gemiddelt 150/200 fps
GTA IV gemiddelt 80 fps
alle 3 op resolutie van 1
1680x1050
De benchmarks
Vantage
en heaven benchmark
De enigste waar ik verschil in zag was Vantage alleen die klapt uit en geeft dan een fout melding herstel van het beeldscherm stuur systeem. met de oude kaart zat hij op de 30 fps en de 5970 75/90fps
Hier blijkt dus wel dat hij het kan.
Heaven benchmark zat op zelfde score als de 4870 het is alleen af gespeelt op een andere direct X rond de 1500
Ik heb alle mogelijke drivers geprobeerd om dit ook op te lossen maar zonder succes ook van me monitor en dat was ook zonder succes.
- Kan het soms zo zijn dat de kaart gewoon niet meer gebruikt dan hij nodig heeft?
- Is het mogelijk om de 2e GPU open te zetten of iets dergelijks zodat die ook word gebruikt wanneer ik dat wil en niet wanneer de kaart er zin in heeft ?
- Of draaide die kaart gewoon goed in vantage vanwege zun directX ? en zit er gewoon niet meer in (Lijkt me doodzonde van de 625 euro)
Ben de hele dag al bezig met die kaart en krijg met de uur meer zin om die kaart terug te brengen.
mijn systeem is trouwens nog
kast coolermaster haf 932
mobo asus rampage formula
cpu intel core 2 quad 9550 (met een corsair hydro h50)
geheugen Corsair XMS2 TWIN2X4096-6400C5C
4GB Dual Channel DDR2-kit
voeding corsair HX 850 watt(modulair)
Alvast bedankt
Ik heb vandaag me XFX 5970 black edition kunnen ophalen.
En was er vrij blij over deze kaart zoals de prestaties eruit hoorde te zien.
maar in games en heaven benchmark zie ik geen fps verschil.
Me kaart die ik hiervoor had was een club 3d 4870 OC edition dat dezelfde spec heeft als 1 gpu van de 5970
En totaal geen fps verschil te bekennen.
de games waarmee ik gespeeld heb en getest met fps is.
CSS gemiddelt 400 fps
DODS gemiddelt 150/200 fps
GTA IV gemiddelt 80 fps
alle 3 op resolutie van 1
1680x1050
De benchmarks
Vantage
en heaven benchmark
De enigste waar ik verschil in zag was Vantage alleen die klapt uit en geeft dan een fout melding herstel van het beeldscherm stuur systeem. met de oude kaart zat hij op de 30 fps en de 5970 75/90fps
Hier blijkt dus wel dat hij het kan.
Heaven benchmark zat op zelfde score als de 4870 het is alleen af gespeelt op een andere direct X rond de 1500
Ik heb alle mogelijke drivers geprobeerd om dit ook op te lossen maar zonder succes ook van me monitor en dat was ook zonder succes.
- Kan het soms zo zijn dat de kaart gewoon niet meer gebruikt dan hij nodig heeft?
- Is het mogelijk om de 2e GPU open te zetten of iets dergelijks zodat die ook word gebruikt wanneer ik dat wil en niet wanneer de kaart er zin in heeft ?
- Of draaide die kaart gewoon goed in vantage vanwege zun directX ? en zit er gewoon niet meer in (Lijkt me doodzonde van de 625 euro)
Ben de hele dag al bezig met die kaart en krijg met de uur meer zin om die kaart terug te brengen.
mijn systeem is trouwens nog
kast coolermaster haf 932
mobo asus rampage formula
cpu intel core 2 quad 9550 (met een corsair hydro h50)
geheugen Corsair XMS2 TWIN2X4096-6400C5C
4GB Dual Channel DDR2-kit
voeding corsair HX 850 watt(modulair)
Alvast bedankt
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 15:41 ]