Hallo mensen van dit forum.
Ik wil meteen even zeggen dat ik nieuw ben mocht dit een dubbel post wezen deed ik dit niet expres ik heb wel ernaar gekeken en kon niks vinden.
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen nu valt meteen de XFX 5970 Black edition in het oog.
Aangezien ik nu met de club 3d 4870 1GB OC edition zit en toch een flinke sprong vooruit wil maken.
Wat ik lees op forums en reviews is.
- dat de kaart teveel kracht zou hebben en niet voluit kan draaien met een trage cpu
- dat de drivers support slecht is
- prijs prestatie verhouding is het niet waard
mijn systeem
kast coolermaster haf 932
mobo asus rampage formula
cpu intel core 2 quad 9550 (met een corsair hydro h50)
geheugen corsair 2GB c5 x2
videokaart club 3d 4870 1GB OC edition
voeding corsair HX 850 watt(modulair)
dus mijn vraag is past deze kaart in mijn plaatje en kan die op volle kracht draaien?
en mocht het zo niet zijn wat moet ik dan veranderen.
Alvast bedankt
Ik wil meteen even zeggen dat ik nieuw ben mocht dit een dubbel post wezen deed ik dit niet expres ik heb wel ernaar gekeken en kon niks vinden.
Ik ben van plan om een nieuwe videokaart aan te schaffen nu valt meteen de XFX 5970 Black edition in het oog.
Aangezien ik nu met de club 3d 4870 1GB OC edition zit en toch een flinke sprong vooruit wil maken.
Wat ik lees op forums en reviews is.
- dat de kaart teveel kracht zou hebben en niet voluit kan draaien met een trage cpu
- dat de drivers support slecht is
- prijs prestatie verhouding is het niet waard
mijn systeem
kast coolermaster haf 932
mobo asus rampage formula
cpu intel core 2 quad 9550 (met een corsair hydro h50)
geheugen corsair 2GB c5 x2
videokaart club 3d 4870 1GB OC edition
voeding corsair HX 850 watt(modulair)
dus mijn vraag is past deze kaart in mijn plaatje en kan die op volle kracht draaien?
en mocht het zo niet zijn wat moet ik dan veranderen.
Alvast bedankt