Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Navigatie voor HTC Desire - welke offline app werkt het best

Pagina: 1
Acties:
  • 1.107 views

Verwijderd

Topicstarter
Navigatie voor HTC Desire - welke offline app werkt het best?

Sygic, CoPilot? Welke zijn er nog meer? Welke werken het beste in NL? Prijs? Zijn er installatie problemen?

Welke offline app navigatie app/software werkt bij jullie het beste?

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11 21:26
Er is een groot topic over android navigatie, had je die al gezien?:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1362378

Als je die een beetje doorleest moet je al een heel eind komen denk ik :)

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet gezien, bedankt !

Ja toch al gezien, maar te lang en te oud. Zoek specifiek antwoord.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2010 10:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jawel dit topic heb ik een stuk gelezen, maar het is al bijna 1 jaar oud en niet specifiek genoeg.

Ik zou graag weten welke navigatie app nu anno July 2010 het best werkt?

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De laatste reactie is van gisteravond en dat vind je te oud? Het lijkt mij verstandig om niet iedere maand een nieuw topic te openen wat op dat moment de "beste" is. Sowieso is dat afhankelijk van je eigen wensen, de een gaat op de fiets, de ander met de auto. De een is geinteresseerd in alle nuttige plaatsen rondom zijn route terwijl de ander alleen van A naar B wil.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hahaha, topic is te oud...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op dat er hier nogal vaak wordt gemekkerd over het onderwerp van een topic. Blijkbaar voelen velen de aandrang om zich altijd maar te bemoeien en het wijsneusje uit te hangen. Ik heb liever een kort antwoord op een specifieke vraag. Babbel anders lekker door in dat megatopic van 50000 pages als je niet van plan bent om antwoord te geven maar wel de enorme behoefte hebt om onzin te plempen.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En weet je ook waarom dat zo is? Omdat mensen zoals jij hier anders honderden topics gaan openen omdat ze te lui zijn zelf te zoeken. Juist door alles centraal in een topic te houden creëer je een centrale kennisbron waar alle informatie met betrekking tot navigatie op Android toestellen staat. Alleen jij bent gewoon te lui daar even doorheen te lezen. Pak de laatste 10 pagina's, kost je hooguit 20 minuten lezen en voila, klaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Verwijderd

Topicstarter
Tsurany schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 11:27:
Juist door alles centraal in een topic te houden creëer je een centrale kennisbron waar alle informatie met betrekking tot navigatie op Android toestellen staat.
Juist, zo creëer je chaos voor anderen.Wat JIJ handig vindt geldt niet per definitie voor anderen. Een grote mega discussie-brei waar werkelijk waar alles wordt besproken. Bijzonder interessant voor degene die daar behoefte aan hebben. Vooral doen, geniet ervan en neem daar je vrijheid om lekker te keuvelen. Maar geef anderen ook de vrijheid om een korte SPECIFIEKE vraag te stellen en ga er niet doorheen lopen klieren. Topics hoeven niet ellenlang te zijn.

Je kwalificatie dat ik te lui zou zijn of iets dergelijks zal me verder aan me kont roesten.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 12:43:
Topics hoeven niet ellenlang te zijn.
Juist wel, kun je netjes de search gebruiken voor jouw specifieke vraag en klaar ben je ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DUTCHSPiRiT
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 20:55
Hoewel Achoo het niet erg netjes aanpakt heeft hij/zij ergens wel een punt. De search is in dergelijke mega-topics vaak lastig te gebruiken. Bovendien zijn zulke topics vaak wat chaotisch en kost het bijzonder veel tijd om ze door te spitten. Helaas is het andere alternatief een wildgroei aan topics en daar wordt je ook niet heel vrolijk van qua overzichtelijkheid.

• jwstoop
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-09 18:58
Lekker ontopic deze discussie...Laat het aan de mods over: OF een mod gooit het topic dicht OF niet. Dit soort discussies met verschillende meningen en inzichten schiet niet op en zorgt inderdaad voor slecht doorleesbare topics..

ONTOPIC: Ik gebruik zelf Sygic en dat werkt erg lekker! Heb veel verschillende systemen getest maar kom hier toch steeds weer bij terug. En itt Google Maps navigatie zijn de aanwijzigen wèl duidelijk en correct. Voorbeeld: Bij Google Maps navigatie gebeurt het vaak dat er 'linksaf' gezegd wordt, wat in real life rechtdoor is, alleen de weg waar je op rijdt buigt bijvoorbeeld naar rechts af en rechtdoor is technisch gezien 'linksaf slaan van de weg waar je op rijdt'. Ik ga liever voor aanwijzingen die menselijk zijn ipv technisch kloppen maar niet logisch zijn ;-) Ook is Google Maps niet altijd even secuur met het moment van aanwijzigen geven (te vroeg of te laat). Sygic doet dit gewoon zoals het naar mijn idee zou moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
@jwstoop Thx, ik denk dat ik eerst maar eens dat Sygic ga proberen, ik las op Engelstalige sites dat de meeste er wel redelijk positief over zijn. Ik heb ook nog geen idee van de verschillende prijzen, kan me zo voorstellen dat ze wel wat meer dan 1 euro kosten.

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat mensen überhaupt nog serieus reageren hier 8)7

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten op GoT dat je dit zelf uit kan zoeken. Zoals al gezegd is er een topic over dit onderwerp, en verder stellen we het hier op prijs dat je zelf het eea probeert. Wegens gebrek aan eigen inzet gaat dit topic op slot.
Sefyu schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 17:31:
Dat mensen überhaupt nog serieus reageren hier 8)7
Zou jij ook moeten doen :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.