Toon posts:

iPhone 4 kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit zelf nogal te twijfelen om een iPhone 4 te kopen. Ik heb hem al besteld bij A Mac waarna ik 50 euro moest aanbetalen. Ik vind dat als je een telefoon koopt voor ruim 700 euro dan mag hij ook wel goed zijn. Ik vind dan ook dat je er geen hoesje om moet doen om fatsoenlijk mee te kunnen bellen. Ik denk wel dat het ''antenne probleem'' enorm wordt opgeblazen. Ik geloof ook graag dat er ook heel veel mensen zijn die er helemaal geen last van hebben. Wat denken jullie hierover? Kopen of laten liggen? Wat vinden jullie goed en slecht aan de nieuwe iPhone enz...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:55
Kopen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Als we de data van Apple mogen geloven dan heeft maar 0.55% van de iPhone bezitters gebeld over het probleem. Hoeveel er dan daadwerkelijk last van hebben is natuurlijk nog maar de vraag.

Zelf ga ik hem gelijk halen zodra ik terug kom van mijn vakantie (15 augustus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet kopen, ik wil hem graag op de release hebben en als iedereen 'm wilt lukt dat niet :(
Haha, just kidding. Ik zou hem gewoon nemen, waar die echt in uitblinkt is wat mij betreft het scherm! En voor de rest, gewoon zoals een iPhone hoort te zijn. Alles werkt super, en mocht je problemen ondervinden met de ontvangst, gratis hippe bumper. :-) Dat zou ik sowieso al doen om beschadigingen te voorkomen etc.
Ik ga vandaag maar eens kijken of ik kan reserveren bij T-Mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
We zullen zien, over het algemeen hebben we in NL een vrij goede dekking dus ik weet niet of je last gaat krijgen van de antenne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Good Fella schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:35:
Als we de data van Apple mogen geloven dan heeft maar 0.55% van de iPhone bezitters gebeld over het probleem. Hoeveel er dan daadwerkelijk last van hebben is natuurlijk nog maar de vraag.

Zelf ga ik hem gelijk halen zodra ik terug kom van mijn vakantie (15 augustus).
Maar hoeveel mensen hebben er wel last van maar geen idee dat het aan de telefoon ligt?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-10 12:50
Goede dekking ? Met T-Mobile !?! Dan verschilt onze mening hierin.. Als één operator slechte dekking heeft dan is T-Mobile het wel, bah. Daarom wordt ik gedwongen geen iPhone aan te schaffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-10 11:13

Jer0entjeh88

display: grid;

Kopen, alleen niet met t-mobile. Gewoon even een half jaar wachten, totdat vodafone hem aanbiedt. Blijkt dit niet het geval te zijn, koop je er 1 in Belgie met een vodafone simonly.

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Je geeft al aan de startpost dat je eigenlijk alleen twijfelt over de antenne. Daarvoor is er al een topic: [iPhone 4] Discussie over de antenne. Om te voorkomen dat we hier de discussie gaan herhalen, doe ik dit topic op slot. Verder kun je wat ervaringen lezen en delen in [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 28. Dan is er ook nog een mooie userreview.

Kortom, probeer je zelf zo goed en zo kwaad als het kan te informeren. Als je niet overtuigd bent, wacht dan even af totdat je de iPhone 4 zelf kan proberen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.