beleid betreffende productreviews

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
Beste heren/ (dames?) van tweakers,

Ik verbaas mij een beetje over het beleid dat gevoerd wordt betreffende user-reviews aangaande de GTX480 serie.
Geen enkele gtx480 mag je een review over schrijven. Ook mis ik een "GTX4xx-serie ervaringen topic waar die van de 5800 serie van 'het rode kamp' wel aanwezig is. Het is mij een waar raadsel waarom de kaart zo ondervertegenwoordigd is hier op tweakers.net. Ik hoop dat dit een foutje is, maar ben bang dat er hier meer aan de hand is... kan iemand dit voor mij verklaren?

Alvast bedankt,

Een tevreden tweakers bezoeker...

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Mag?

Het is een highend-videokaart, go figure :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht door een gebrek aan ervaringen met de GTX480 serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
de logica van je reactie ontgaat mij een beetje. Ik wil graag een review toevoegen voor de Asus gtx480, maar als ik naar pricewatch ga en dan naar het betreffende product ga krijg ik te zien:

"Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen."

Ik heb inmiddels veel gtx480 bekeken maar het staat dus bij allemaal... check:http://tweakers.net/price...engtx480-2di-1536md5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

millman schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:43:
Ook mis ik een "GTX4xx-serie ervaringen topic waar die van de 5800 serie van 'het rode kamp' wel aanwezig is.
Ervaringstopics worden geopend door users. Ik zou me schamen als ik dat allemaal zef ging doen; het gaat op een forum toch om de users? Als je behoefte hebt aan een GTX4xx ervaringentopic in VB, dan open je er één. Als jij een mooie TS maakt, beloof ik er géén slotje op te zetten. Goed? ;)

Maar srsly: het is een dure kaart die hier niet bepaald de naam 'best buy' onder de users heeft meegekregen. Dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden waarom je er zo weinig over ziet op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
Edmin schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 23:57:
[...]

Ervaringstopics worden geopend door users. Ik zou me schamen als ik dat allemaal zef ging doen; het gaat op een forum toch om de users? Als je behoefte hebt aan een GTX4xx ervaringentopic in VB, dan open je er één. Als jij een mooie TS maakt, beloof ik er géén slotje op te zetten. Goed? ;)

Maar srsly: het is een dure kaart die hier niet bepaald de naam 'best buy' onder de users heeft meegekregen. Dat is waarschijnlijk de belangrijkste reden waarom je er zo weinig over ziet op het forum.
Ok ik snap dat de GTX480 om verschillende redenen geen eigen topic heeft, maar dat verklaart nog niet waarom je voor geen enkele gtx480 een user review kan schrijven, en daar is het mij nou juist om te doen...
Wellicht dat na mijn uitgebreide review er een run komt op de gtx480 :P en dat er dan een goedlopend ervaringen topic komt, wie zal t zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het niet kunnen plaatsen van een review in de PW, valt onder de..... Pricewatch. Ik moet eerlijk bekenen dat ik ook wel benieuwd ben naar de reden. Ik zie het verschijnsel bij iedere GTX4xx kaart in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

Ed_L, ook van de nieuwe GTX460, geen dure kaart, kan er geen review toegevoegd worden. Waarom is dit? Beleid? Foutje in pricewatch?
Denk zelf het laatste...

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

millman schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:04:
[...]

Ok ik snap dat de GTX480 om verschillende redenen geen eigen topic heeft, maar dat verklaart nog niet waarom je voor geen enkele gtx480 een user review kan schrijven, en daar is het mij nou juist om te doen...
Wellicht dat na mijn uitgebreide review er een run komt op de gtx480 :P en dat er dan een goedlopend ervaringen topic komt, wie zal t zeggen :)
Waarom je geen review kan schrijven kunnen ze je in Pricewatch wel vertellen, waar je Productreview Asus GTX480 maken kan niet? nog hebt lopen. Dat is hier compleet offtopic en de mensen die het hier "voor het zeggen hebben" weten veelal niets van de pricewatch. ;)

Wat betreft een discussie/ervaringentopic is alles mogelijk maar zoals Ed_L al zegt moet dat dus van de gebruikers uit komen, niet vanuit de crew.

Heb je verder nog vragen die iets met het forumbeleid an sich te maken hebben? Zo niet, dan denk ik dat je beter in je andere topic verder kunt gaan. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman

millman

6708Mhz @ -185c

Topicstarter
Edmin schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:08:
Het niet kunnen plaatsen van een review in de PW, valt onder de..... Pricewatch. Ik moet eerlijk bekenen dat ik ook wel benieuwd ben naar de reden. Ik zie het verschijnsel bij iedere GTX4xx kaart in de PW.
Ik was even bang dat het beleid was ipv een 'foutje', vandaar dat ik hier een topic geopend heb. Ik hoop dat ik snel een review mag toevoegen, want ik heb mooie resultaten met mijn asus gehaald en die wil ik niemand onhouden. Bedankt voor de replies alvast..

edit: ik ga verder in het pricewatch topic, sorry dat ik jullie hiermee heb "lastig gevallen"
nogmaals bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door millman op 16-07-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goed, dan kan deze wel dicht om te voorkomen dat we dezelfde discussie in 2 topics tegelijk voeren. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.