'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'
Bedoel je pricewatch: Asus ENGTX480/2DI/15GD5 of pricewatch: Asus ENGTX480/2DI/1536MD5? En dan de melding:
?Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen.
[ Voor 57% gewijzigd door Room42 op 15-07-2010 22:44 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Er staat bij: "Het is niet mogelijk om productreviews voor dit product toe te voegen."
Ik vind dat persoonlijk wel vreemd, geen enkele gtx480 kan je reviewen, en het is mij een raadsel waarom..
Er word nergens uitleg voor gegeven, zelfs een gtx400 serie ervaringen topic bestaat niet... krijg de indruk dat tweakers een beetje ATI voortrekt? (Sponsorgeld?
ben benieuwd wat de verklaring is van de heren hier...
Edit: ja die bedoel ik!
[ Voor 46% gewijzigd door millman op 15-07-2010 23:21 ]
Dat lijkt me niet, want het kon ook niet met 58xx serie van ATI eerst:millman schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:45:
Er word nergens uitleg voor gegeven, zelfs een gtx400 serie ervaringen topic bestaat niet... krijg de indruk dat tweakers een beetje ATI voortrekt? (Sponsorgeld?)
Geen beoordeling mogelijk bij de hd58xx serie ?
Naar mijn weten is dus gewoon een foutje.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
Nee, ze komen hier vast wel langsfietsen. Je zult even geduld moeten hebben, gezien het tijdstip ligt 90% te slapen denk ik. Hoe graag je ook je bevindingen en resultaten neer wilt zetten, geduld is een schone zaak.millman schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 00:23:
Is het misschien handig om een DM te sturen naar de moderator van het betreffende pricewatch topic?
Wordt er al actie ondernomen betreffende de gtx serie?