OV is goed te doen!Recoil schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 01:11:
Het lijkt me leuk om te komen, maar ik heb geen vervoer. Is er iemand met een plaatsje over in de auto? (ik kom uit Gorinchem) Uiteraard staat er wat tegenover..
Wanneer zou je gaan? Ik zou evt de route die ik rij iets naar beneden kunnen leggen, en dan kom ik langs Gorinchem.Recoil schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 01:11:
Het lijkt me leuk om te komen, maar ik heb geen vervoer. Is er iemand met een plaatsje over in de auto? (ik kom uit Gorinchem) Uiteraard staat er wat tegenover..
Ik had Scirocco al een DM gestuurd (i.v.m. OV vraag), mocht hij geen gebruik willen maken dan heb ik 1 plaatsje in de auto vrij van Gouda > eindbestemming. Als we op een datum gaan dat ik niet kan dan houdt het uiteraard op.
[ Voor 4% gewijzigd door Joor op 16-07-2010 09:14 ]
De 30ste kan ik mee en kom ik met auto vanuit Rotterdam en kan ik evt. nog anderen oppikken.
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Even aangepast, de zaterdagen gelden ook, alleen stonden niet in de OP.
22,23,29 of 30. Het zou wel heel mooi zijn!Rubencs schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 08:36:
[...]
Wanneer zou je gaan? Ik zou evt de route die ik rij iets naar beneden kunnen leggen, en dan kom ik langs Gorinchem.
Dat zijn net de dagen dat ik niet kan. (op dit moment) indien de definitieve dag toch door de weeks wordt, ga ik kijken of ik vrij kan krijgen, zo ja kan je alsnog mee.
Of jij zal moeten veranderen naar het weekend.
Ai, we zullen zien. In de weekenden kan ik echt niet. Ik zal me in ieder geval voor de doordeweekse dagen inschrijven, dan zien wel verder wel als er een datum vaststaat.Rubencs schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:01:
[...]
Dat zijn net de dagen dat ik niet kan. (op dit moment) indien de definitieve dag toch door de weeks wordt, ga ik kijken of ik vrij kan krijgen, zo ja kan je alsnog mee.
Of jij zal moeten veranderen naar het weekend.
Ik ga - als ik vrij kan krijgen - proberen te mikken op vrijdag de 23ste
En anders de 30ste.
[ Voor 11% gewijzigd door Spoooky op 16-07-2010 16:54 . Reden: Datafix ]
Ik ben spuit 1011, aangenaam!
Oei ik denk dat ik iets vergeten was. Het is nu alleen vr. De 30e nog voor mij.
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Het lijkt me heel leuk om een keer aan zoiets mee te doen, het is ook nog eens dichtbij.
Ik heb alleen geen telelens (D90 met 16-85mm). Is het dan nog wel te doen qua foto's want ik merk wel vaker dat ik gewoon bereik mis als ik tijdens het wandelen iets wil fotograferen.
Ik heb al in gedachten om een 70-300mm of iets vergelijkbaars aan te schaffen, moet me nog inlezen welk merk en bereik
Ik heb alleen geen telelens (D90 met 16-85mm). Is het dan nog wel te doen qua foto's want ik merk wel vaker dat ik gewoon bereik mis als ik tijdens het wandelen iets wil fotograferen.
Ik heb al in gedachten om een 70-300mm of iets vergelijkbaars aan te schaffen, moet me nog inlezen welk merk en bereik
[ Voor 19% gewijzigd door Xaverius op 17-07-2010 09:20 ]
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Je kunt je ook beperken tot landschappen natuurlijk!
En er is vast wel iemand die nog iets in het telebereik over heeft?
Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.
Dit is natuurlijk de uitgelezen kans om dingen te proberen! Ik heb hier een 70-300VR die je kan proberen. (Ga er wel vanuit dat je verzekerd bent in het geval dat).Xaverius schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 09:16:
Het lijkt me heel leuk om een keer aan zoiets mee te doen, het is ook nog eens dichtbij.![]()
11 mensen voor de 30ste al! Komop jongens
[ Voor 6% gewijzigd door Zandpad op 18-07-2010 12:04 ]
Ik zit dan langs de Nürburgring, dus dat gaat niet lukken.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ik heb mijn aanwezigheid voor de 30ste op een vraagteken gezet (was nee), ik ga morgen even kijken of het inplanbaar is op het werk, laatste werkdag voor de vakantie etc.
Aanvraag voor de 30ste vrij gedaan.
Gehonoreerd! So count me in!
Gehonoreerd! So count me in!
[ Voor 34% gewijzigd door Spoooky op 19-07-2010 14:57 . Reden: goedkeuring binnen ]
Nog 3
.
Stel dat we dat niet voor elkaar krijgen, is er bezwaar tegen om zonder gids te gaan?
Stel dat we dat niet voor elkaar krijgen, is er bezwaar tegen om zonder gids te gaan?
Een gids komt voor 12 personen zijn bed niet uit? Mocht het per persoon met minder personen iets meer kosten dan maakt mij dat vrij weinig uit...
Vind ik ook, het geld van die 3 missende personen kunnen we prima over 12 man verdelen.Rudedadude schreef op maandag 19 juli 2010 @ 16:44:
Een gids komt voor 12 personen zijn bed niet uit? Mocht het per persoon met minder personen iets meer kosten dan maakt mij dat vrij weinig uit...
De gids komt wel:) Correctie: alleen niet op de 24ste en 31ste.
Kosten zijn iets hoger...
Kosten zijn iets hoger...
[ Voor 33% gewijzigd door Zandpad op 19-07-2010 16:56 ]
Het lijkt me leuk om mee te gaan, ik zit tot de 30ste in mechelen (NL)
Alleen tsja, ik ben echt een beginner, met ook echt beginnersmateriaal (Nikon D70 en een 18-70), dus het lijkt me dat ik een beetje afsteek qua materiaal/kennis wat men allemaal hier heeft
Alleen tsja, ik ben echt een beginner, met ook echt beginnersmateriaal (Nikon D70 en een 18-70), dus het lijkt me dat ik een beetje afsteek qua materiaal/kennis wat men allemaal hier heeft
Ik zelf ben pas een jaar bezig... Juist dit soort meets zijn goed dan, je leert on the go en je kan nog eens wat spullen lenen om te testen. Mits je verzekering oke is.natasdiamon schreef op maandag 19 juli 2010 @ 17:02:
Het lijkt me leuk om mee te gaan, ik zit tot de 30ste in mechelen (NL)
Beperkt materiaal en kennis is geen reden om niet te komen!
ah ok 
Ik denk dat ik wel makkelijk kan komen
, rijd er nog iemand vanuit die richting? dan kunnen we de kosten delen
Ik denk dat ik wel makkelijk kan komen
Ik heb vandaag met de afdeling financiën gesproken (lees: de vrouw) en ik ga volgende week eens een nieuw objectief aanschaffen. Kwalitatief en financieel is er toch niet echt een goed alternatief.Zandpad schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:03:
[...]
Dit is natuurlijk de uitgelezen kans om dingen te proberen! Ik heb hier een 70-300VR die je kan proberen. (Ga er wel vanuit dat je verzekerd bent in het geval dat).
Ik kom vanuit Arnhem met de auto aangezien het OV naar Apeldoorn me niet bevalt. (geen rechtstreekse treinverbinding)
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Als het op de dag is dat ik ook kan dan kom ik met de auto vanuit Arnhem.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
@JamesB009, het ziet er naar uit dat het de 30ste wordt!
Dat vermoeden had ik al. Die dag kan ik sowieso niet, dan zit ik op Campzone.Zandpad schreef op maandag 19 juli 2010 @ 22:20:
@JamesB009, het ziet er naar uit dat het de 30ste wordt!
Helaas, volgende meeting beter hoop ik.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik kom op de 30e vanuit Gouda, kan 1 persoon oppikken als ik niet al te ver om hoef te rijden. Als de kosten een tientje meer worden is dat wat mij betreft best. Het kost nu twee ijsjes...
Het is erg stil vanuit Zandpad!
wanneer gaan we de definitieve datum kiezen?
Hoe laat spreken we daar af/vanaf hoe laat is die gids er?
Tot hoe laat duurt het rondje met de gids en eventuele roofvogelshow?
Hoe laat spreken we daar af/vanaf hoe laat is die gids er?
Tot hoe laat duurt het rondje met de gids en eventuele roofvogelshow?
We staan nog steeds op 14 
Dus ik denk dat we daar maar vanuit moeten gaan.
Ik ga even kijken met de gids, hoe het met het voeren zit.
Rondje zonder roofvogelshow is anderhalf uur.
Die zit daar nog voor of achter, dus afhankelijk daarvan zeg ik zo en zo laat.
Die informatie heb ik uiterlijk zaterdag avond!
Hoe het zit met vervoer en wie van waar vandaan komt zal ik vandaag of morgen even bijwerken in de OP.
Dus ik denk dat we daar maar vanuit moeten gaan.
Ik ga even kijken met de gids, hoe het met het voeren zit.
Rondje zonder roofvogelshow is anderhalf uur.
Die zit daar nog voor of achter, dus afhankelijk daarvan zeg ik zo en zo laat.
Die informatie heb ik uiterlijk zaterdag avond!
Hoe het zit met vervoer en wie van waar vandaan komt zal ik vandaag of morgen even bijwerken in de OP.
[ Voor 14% gewijzigd door Zandpad op 21-07-2010 15:46 ]
Verwijderd
Lijkt me een toffe meeting, heb alleen maar een kitlens (18-55mm), is dat de moeite waard?
Altijd!Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:05:
Lijkt me een toffe meeting, heb alleen maar een kitlens (18-55mm), is dat de moeite waard?
Misschien dat je hier iets kan lenen van iemand! Uitgelezen kans om dingen te proberen!
Verwijderd
Ah, dat zou natuurlijk wel mooi zijn. Ken verder niemand met grotere lenzen, dus buiten jullie om wordt het niet veel. Dus, iemand hier een lens die ik op mijn 450d kan schroeven tijdens de meeting?Zandpad schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:09:
[...]
Altijd!
Misschien dat je hier iets kan lenen van iemand! Uitgelezen kans om dingen te proberen!
Canonians genoeg aanwezig!
Maar zelfs aan 18-55 kun je genoeg hebben, zeker in Het Aardhuis zelf willen ze redelijk dichtbij komen.
Maar zelfs aan 18-55 kun je genoeg hebben, zeker in Het Aardhuis zelf willen ze redelijk dichtbij komen.
Ik heb nog een 85mm 1.8 mocht iemand daar interesse in hebben deze meeting (het lijkt mij sterk
)
Nou ik zou hem graag eens proberen voor een portretje oidMakkelijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:27:
Ik heb nog een 85mm 1.8 mocht iemand daar interesse in hebben deze meeting (het lijkt mij sterk)
Even kijken hoe ik verzekerd ben..
Verwijderd
In ieder geval beter dan 55mm he... Meenemen maar.Makkelijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:27:
Ik heb nog een 85mm 1.8 mocht iemand daar interesse in hebben deze meeting (het lijkt mij sterk)
Oke, het verlossende woord gehad.
30ste is akkoord om vrij te hebben, onderbehoud van grote drukte, maar reken mij er maar bij aanwezig.
Volgens de meeting manger zijn het nu 15 personen.
Recoil, volgens mij wilde jij meerijden op de 30 ste, klopt dat?
30ste is akkoord om vrij te hebben, onderbehoud van grote drukte, maar reken mij er maar bij aanwezig.
[ Voor 30% gewijzigd door Rubencs op 21-07-2010 18:26 ]
15! 
Dat betekent dat we "korting" krijgen!
Zaterdag komen de verlossende woorden!
Dat betekent dat we "korting" krijgen!
Zaterdag komen de verlossende woorden!
Scirocco schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:32:
[...]
Nou ik zou hem graag eens proberen voor een portretje oid
Even kijken hoe ik verzekerd ben..
Ok, gaat mee!Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:56:
[...]
In ieder geval beter dan 55mm he... Meenemen maar.
*check*
Vanuit Arnhem, en ik heb wat ruimte in de auto. (klein 107'tje)
Stop de verwelking!
Verwijderd
Oké nice! Als ik mee kan rijden zou het erg fijn zijn.Xaverius schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:10:
[...]
*check*
Vanuit Arnhem, en ik heb wat ruimte in de auto. (klein 107'tje)
Oui!Rubencs schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:19:
Oke, het verlossende woord gehad.
Komt er nog iemand uit Den Haag?
recoil, zet aub je PM berichten mogelijkheid aan, dan kunnen we indien tijd etc bekend is een en ander onderling afsprken en uitwisselen.
Done.Rubencs schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:30:
recoil, zet aub je PM berichten mogelijkheid aan, dan kunnen we indien tijd etc bekend is een en ander onderling afsprken en uitwisselen.
Jongens 
Ik heb tijden en een gids geregeld!
Prive gids, en we kunnen bij het voeren aanwezig zijn. Vervolgens is er roofvogelshow waar we bij kunnen zijn. Daarna kunnen we nog kiezen om het bos in te gaan.
Vrijdag, 1 uur aanwezig op het terras van Het Aardhuis. 5 euro meenemen voor Zandpad, hij schiet het voor. Je herkent mij aan een blauw overhemd of een Aardhuis overhemd.
Tot dan!
Prive gids, en we kunnen bij het voeren aanwezig zijn. Vervolgens is er roofvogelshow waar we bij kunnen zijn. Daarna kunnen we nog kiezen om het bos in te gaan.
Vrijdag, 1 uur aanwezig op het terras van Het Aardhuis. 5 euro meenemen voor Zandpad, hij schiet het voor. Je herkent mij aan een blauw overhemd of een Aardhuis overhemd.
Tot dan!
Goed geregeldZandpad schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:30:
Jongens
Tot dan!
Ik kan wel een 70-200 L 2.8 IS voor je meenemen, maar ik verwacht wel dat je verzekerd bent.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:10:
[...]
Ah, dat zou natuurlijk wel mooi zijn. Ken verder niemand met grotere lenzen, dus buiten jullie om wordt het niet veel. Dus, iemand hier een lens die ik op mijn 450d kan schroeven tijdens de meeting?
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Thanks Zandpad! Super geregeld!
Tot vrijdag!
Tot vrijdag!
Mooi geregeld. Wij zullen er zijn.
Recoil, check je PM
Recoil, check je PM
Ik was er vandaag nog dagje met dit resultaat (zij zijn er dus volgende week ook!):

(klik voor Flickr met meer!)
* Zandpad heeft er zin in!

(klik voor Flickr met meer!)
* Zandpad heeft er zin in!
[ Voor 13% gewijzigd door Zandpad op 23-07-2010 22:54 ]
Het is nu dus definitief vrijdag 30 juli? Even kijken hoe laat ik dan vanuit groningen moet vertrekken!
I can't wait to shoot!
Ja dat is het, 1u op locatie.the mod man schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:20:
Het is nu dus definitief vrijdag 30 juli? Even kijken hoe laat ik dan vanuit groningen moet vertrekken!
Zo te zien is de meeting manager sinds vanmiddag down... Iemand daarvoor een verklaring? Kan de website ook niet meer openen, en zo bij de lijst komen -__-". Hoop dat het morgen weer over is.
Ik start in Waddinxveen... Kan wel een stukje om. Of je fietst hierheenMakkelijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:56:
Komt er nog iemand uit Den Haag?
1u = 13:00 hoop ik?
[ Voor 4% gewijzigd door Joor op 25-07-2010 18:00 ]
Uiteraard 
Ochtendwandeling op De Veluwe komt een andere keer
Ochtendwandeling op De Veluwe komt een andere keer
Verwijderd
Dat zou helemaal geweldig zijn, ik ga mijn verzekeringman even een mailtje sturen, dan PM ik je nog wel.Marc H schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:49:
[...]
Ik kan wel een 70-200 L 2.8 IS voor je meenemen, maar ik verwacht wel dat je verzekerd bent.

Would be great! Zal ik dan gewoon de trein naar Gouda nemen?Joor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Ik start in Waddinxveen... Kan wel een stukje om. Of je fietst hierheen
1u = 13:00 hoop ik?
Best, zeg maar hoe laat je er bent.Misschien even DM-en.Makkelijk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:59:
[...]
Would be great! Zal ik dan gewoon de trein naar Gouda nemen?
Lol @ scirocco... Dat had je dus een retourtje kunnen schelen
[ Voor 10% gewijzigd door Joor op 26-07-2010 00:25 ]
Ik heb er zin in en vooralsnog ziet het weer er ook goed uit.
Maar wat is het kledingadvies?. Normaal gesproken loop ik vaak in mijn oranje werkjas, maar dat zal ik vrijdag maar niet doen omdat ik anders alle dieren afschrik. En zijn stevige schoenen aan te raden?
p.s. zijn er nog mensen die een keer een 5D2 willen uitproberen?. Ik neem waarschijnlijk een 1D2 mee, wat betekend dat de 5D2 ongebruikt is. Graag een PM als je interesse hebt.
Maar wat is het kledingadvies?. Normaal gesproken loop ik vaak in mijn oranje werkjas, maar dat zal ik vrijdag maar niet doen omdat ik anders alle dieren afschrik. En zijn stevige schoenen aan te raden?
p.s. zijn er nog mensen die een keer een 5D2 willen uitproberen?. Ik neem waarschijnlijk een 1D2 mee, wat betekend dat de 5D2 ongebruikt is. Graag een PM als je interesse hebt.
Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
Kleding advies uhm, dichte (wandelschoenen), 3 kwart tot lange broek (takjes en andere bostroep), en geen felle kleuren als het kan.
Al zijn de dieren toch wel redelijk tam, beter dat dan dat ze schrikken.
Al zijn de dieren toch wel redelijk tam, beter dat dan dat ze schrikken.
Zucht, jongens als je je aangemeld hebt voor de 30ste, kunnen jullie dan even een DM naar mij sturen? De meeting manager is down, en volgens mij gaat het ook voorlopig niet meer werken...
Ik zeg het en hij doet het weer
Ik zeg het en hij doet het weer
[ Voor 10% gewijzigd door Zandpad op 26-07-2010 17:45 ]
Het ziet ernaar uit dat ik niet kan. Op het werk zijn twee mensen ziek die ik waarschijnlijk moet vervangen. Morgen weet ik meer.
Recoil, heb je al informatie, ik wil graag optijd weten of ik je moet ophalen of niet.Recoil schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:33:
Het ziet ernaar uit dat ik niet kan. Op het werk zijn twee mensen ziek die ik waarschijnlijk moet vervangen. Morgen weet ik meer.
Stond ik daar vanmiddag in de winkel voor de 70-300mm. Even op de camera gezet, kijken wat voor zoom dat nu is... Alles mooi en * Xaverius wil hem wel kopen. Komen ze er dan pas achter dat die besteld was voor iemand anders en ze hebben geen op voorraad. Gelukkig had een ander filiaal wel een paar op voorraad dus hopelijk kan ik morgen die lens "my precious" noemen.
Stop de verwelking!
Ik ben weer thuis van de nachtdienst.. Vrijdag moet ik gewoon werken, bij werk in de zorg heb ik daar niet zoveel over in te brengen. Helaas..Rubencs schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:05:
[...]
Recoil, heb je al informatie, ik wil graag optijd weten of ik je moet ophalen of niet.
Ik hoop tot een volgende keer, en toch bedankt voor de goede intenties!
Zou een monopod handig zijn tijdens deze meeting? Niet dat ik er een heb, ik wil er een.
Ik zit ook nog te twijfelen om mn statief mee te nemen... Ik heb al geen camera tas, maar gewoon een normale rugzak waar ik alles los in stop
(misschien morgen nog even snel een nieuwe tas kopen)
Statief zou ik dan los moeten meenemensjouwen..
Nemen jullie een statief mee? Ik misschien als het donker en grijs/grauw weer word...

Nemen jullie een statief mee? Ik misschien als het donker en grijs/grauw weer word...
Ik neem mijne niet mee, maar moet dan ook redelijk ver reizen voordat ik uberhaupt bij de veluwe ben.Scirocco schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:11:
Ik zit ook nog te twijfelen om mn statief mee te nemen... Ik heb al geen camera tas, maar gewoon een normale rugzak waar ik alles los in stop(misschien morgen nog even snel een nieuwe tas kopen)
I can't wait to shoot!
Ik neem mijn monopod wel mee. Statief lijkt mij minder handig.
Momenteel bezig met wat onderhoud aan het huis. Als het mee zit dan ben ik morgenochtend klaar en dan kom ik misschien ook nog ff die kant op. Het weer schijnt iig redelijk goed te zijn/worden.
Het is voor mij 1.5 uur rijden (omgeving Dordrecht), dus als ik om 11 uur nog niets heb laten horen van me ga ik het niet redden.
* BlaTieBla pakt de kwasten weer op en gaat eens kijken of er nog wat witsel tegen de muur blijft zitten.
Het is voor mij 1.5 uur rijden (omgeving Dordrecht), dus als ik om 11 uur nog niets heb laten horen van me ga ik het niet redden.
* BlaTieBla pakt de kwasten weer op en gaat eens kijken of er nog wat witsel tegen de muur blijft zitten.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik heb geen tripod mee, lijkt me ontzettend onhandig. Als er iemand een 2e monopod over heeft zou ik hem graag lenen om te kijken of dat bevalt.
Ik bezit geen monopod / statief, dus ik heb er ook geen bij me. Heb je niet hele exotische lenzen (500mm F4 oid) zou ik hem ook niet meenemen. Ik mis hem niet 
RubenCS en gutteguttegut hebben helaas moeten afzeggen, dus we zijn down naar 13 mensen. Gelukkig kreeg ik nog een aanmelding van Blatiebla ^^. Ik neem aan dat dit geen probleem is voor ons.
Het weer ziet er wel oke uit voor morgen. Mocht het regen, denk aan een regenjas of iets dergelijks. De valkenier vliegt niet als het regent.
Ik heb er zin in en ben er morgen vast veel te vroeg weer!
RubenCS en gutteguttegut hebben helaas moeten afzeggen, dus we zijn down naar 13 mensen. Gelukkig kreeg ik nog een aanmelding van Blatiebla ^^. Ik neem aan dat dit geen probleem is voor ons.
Het weer ziet er wel oke uit voor morgen. Mocht het regen, denk aan een regenjas of iets dergelijks. De valkenier vliegt niet als het regent.
Even kleine correctie, ik heb mij niet afgemeld, recoil wel, maar ik niet.Zandpad schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:05:
Al geef ik toe dat ik er ven overna heb gedacht wegens de balonfeesten in Friesland.
Maar ik RubenCS ben morgen gewoon aanwezig.
Hoe laat gok je dat jij er bent? ik kan namelijk net op tijd komen of een uur te vroeg (ov) Ik ben altijd van het op zeker spelen dus denk erover om een uur te vroeg te komen, alleen om daar dan een uur alleen te zittenZandpad schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:05:
I can't wait to shoot!
Ik ben er als het goed is om 12:54, als ik een bus/trein heb gemist 13:18
en als ik er later ben is er iets anders mis gegaan
Heb er zin in
Heb er zin in
Ik begin een rode draad te zien in de meetings, als ik nachtdienst heb dan is weer eens een meeting (of ik moet gewoon geen 10 nachtdiensten per maand draaien
)
Ik meld me dus af...
viel spass...!
Ik meld me dus af...
viel spass...!
My life is in 2D, How about yours?
My bet! Sorry!Rubencs schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:32:
[...]
Even kleine correctie, ik heb mij niet afgemeld, recoil wel, maar ik niet.
Al geef ik toe dat ik er ven overna heb gedacht wegens de balonfeesten in Friesland.
Maar ik RubenCS ben morgen gewoon aanwezig.
Ik ben er tussen 11 en 12 waarschijnlijk al. Misschien zelfs wel eerder.the mod man schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:54:
[...]
Hoe laat gok je dat jij er bent? ik kan namelijk net op tijd komen of een uur te vroeg (ov) Ik ben altijd van het op zeker spelen dus denk erover om een uur te vroeg te komen, alleen om daar dan een uur alleen te zitten
Verwijderd
Ik nog even het halve huis op de kop gezet, was m'n acculader 'kwijt'.
Hij lag uiteindelijk gewoon op m'n kamer, kon hem zelfs zien liggen als ik aan m'n bureau zat.
Zo maar even alle spullen bij elkaar pakken.
Wat moesten we betalen trouwens? Dan zorg ik dat ik dat contant heb.
Vanuit gaande van 15 mensen waren de kosten iets minder dan 5pp. Dus als je tussen de 10 en 20 euro bij hebt is genoeg voor entree, klein souverniertje of een verfrissing.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:20:
Ik nog even het halve huis op de kop gezet, was m'n acculader 'kwijt'.Hij lag uiteindelijk gewoon op m'n kamer, kon hem zelfs zien liggen als ik aan m'n bureau zat.
Zo maar even alle spullen bij elkaar pakken.
Verwijderd
Ooooh, gaat goed komen. Is er daar ook gelegenheid om wat te eten / drinken of is het verstandig om zelf wat mee te slepen?
Drinken is aanwezig, echte catering niet. Maar wel taart/cake/koekjes. Wie weer valt er in Apeldoorn nog wat te eten met zn alle.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:26:
Ooooh, gaat goed komen. Is er daar ook gelegenheid om wat te eten / drinken of is het verstandig om zelf wat mee te slepen?
[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 29-07-2010 22:44 ]
Ik ga voor de lunch dan wel even wat meenemen. We vertrekken hier om 11:45 en zullen van te voren aanwezig zijn.
De lens was gisteren nog niet binnengekomen, vanochtend word ik gebeld of hij er nu wel is. Anders wordt het alleen de 16-85mm.
De lens was gisteren nog niet binnengekomen, vanochtend word ik gebeld of hij er nu wel is. Anders wordt het alleen de 16-85mm.
[ Voor 37% gewijzigd door Xaverius op 30-07-2010 09:07 ]
Stop de verwelking!
Zo, spullen zijn gepakt: 7D, 100-400L, 70-200, 24-105, 10-20, monopod.
Ik verwacht er rond 12:15 te zijn.
Ik verwacht er rond 12:15 te zijn.
Ik begin net aan mn ontbijt jongens
.
Xaverius, 16-85 is al heel leuk. Iets meer zoom kan handig zijn maar is niet noodzakelijk. Huren is geen optie?
Xaverius, 16-85 is al heel leuk. Iets meer zoom kan handig zijn maar is niet noodzakelijk. Huren is geen optie?
Huren? Nee, zo hoog is de nood ook weer niet. Als die lens er vanochtend niet is is het jammer maar helaas. Wel vind ik het spijtig dat de winkel dit dan niet voor elkaar weer te krijgen want ik heb woensdag gemeld dat ik hem vrijdagmiddag wil gebruiken en de lens komt uit een ander filiaal. Het was volgens mijn geheugen geen probleem. Dus we zullen wel zien.
Stop de verwelking!
Mocht je willlen omrijden, de grote zaak hier heeft hem op voorrraad 
Cameratools over de Nikon 70-300 VR
Oh wacht Arnhem toch?
Dan zit het bijna op de route!
Cameratools over de Nikon 70-300 VR
Oh wacht Arnhem toch?
Dan zit het bijna op de route!
[ Voor 11% gewijzigd door Zandpad op 30-07-2010 10:16 ]
Werd net gebeld. Ik kan hem zo ophalen. Wellicht dat hij er meteen op gaat en er niet snel afkomt.
Stop de verwelking!
Ik ook!Zandpad schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:47:
Jongens, ik heb er van genoten!!
Nu de 800+
Ik hoorde later dat de voorraad ook op was