Ik start in Waddinxveen... Kan wel een stukje om. Of je fietst hierheenMakkelijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:56:
Komt er nog iemand uit Den Haag?
1u = 13:00 hoop ik?
[ Voor 4% gewijzigd door Joor op 25-07-2010 18:00 ]
Ik start in Waddinxveen... Kan wel een stukje om. Of je fietst hierheenMakkelijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:56:
Komt er nog iemand uit Den Haag?
[ Voor 4% gewijzigd door Joor op 25-07-2010 18:00 ]
Verwijderd
Dat zou helemaal geweldig zijn, ik ga mijn verzekeringman even een mailtje sturen, dan PM ik je nog wel.Marc H schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:49:
[...]
Ik kan wel een 70-200 L 2.8 IS voor je meenemen, maar ik verwacht wel dat je verzekerd bent.
Would be great! Zal ik dan gewoon de trein naar Gouda nemen?Joor schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:58:
[...]
Ik start in Waddinxveen... Kan wel een stukje om. Of je fietst hierheen
1u = 13:00 hoop ik?
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Best, zeg maar hoe laat je er bent.Misschien even DM-en.Makkelijk schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:59:
[...]
Would be great! Zal ik dan gewoon de trein naar Gouda nemen?
[ Voor 10% gewijzigd door Joor op 26-07-2010 00:25 ]
Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook
[ Voor 10% gewijzigd door Zandpad op 26-07-2010 17:45 ]
Recoil, heb je al informatie, ik wil graag optijd weten of ik je moet ophalen of niet.Recoil schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:33:
Het ziet ernaar uit dat ik niet kan. Op het werk zijn twee mensen ziek die ik waarschijnlijk moet vervangen. Morgen weet ik meer.
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik ben weer thuis van de nachtdienst.. Vrijdag moet ik gewoon werken, bij werk in de zorg heb ik daar niet zoveel over in te brengen. Helaas..Rubencs schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 20:05:
[...]
Recoil, heb je al informatie, ik wil graag optijd weten of ik je moet ophalen of niet.
Ik neem mijne niet mee, maar moet dan ook redelijk ver reizen voordat ik uberhaupt bij de veluwe ben.Scirocco schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 13:11:
Ik zit ook nog te twijfelen om mn statief mee te nemen... Ik heb al geen camera tas, maar gewoon een normale rugzak waar ik alles los in stop(misschien morgen nog even snel een nieuwe tas kopen)
Statief zou ik dan los moeten meenemensjouwen..
Nemen jullie een statief mee? Ik misschien als het donker en grijs/grauw weer word...
I can't wait to shoot!
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Even kleine correctie, ik heb mij niet afgemeld, recoil wel, maar ik niet.Zandpad schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:05:
RubenCS en gutteguttegut hebben helaas moeten afzeggen, dus we zijn down naar 13 mensen. Gelukkig kreeg ik nog een aanmelding van Blatiebla ^^. Ik neem aan dat dit geen probleem is voor ons.
Hoe laat gok je dat jij er bent? ik kan namelijk net op tijd komen of een uur te vroeg (ov) Ik ben altijd van het op zeker spelen dus denk erover om een uur te vroeg te komen, alleen om daar dan een uur alleen te zittenZandpad schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 17:05:
Ik heb er zin in en ben er morgen vast veel te vroeg weer!
I can't wait to shoot!
My life is in 2D, How about yours?
My bet! Sorry!Rubencs schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:32:
[...]
Even kleine correctie, ik heb mij niet afgemeld, recoil wel, maar ik niet.
Al geef ik toe dat ik er ven overna heb gedacht wegens de balonfeesten in Friesland.
Maar ik RubenCS ben morgen gewoon aanwezig.
Ik ben er tussen 11 en 12 waarschijnlijk al. Misschien zelfs wel eerder.the mod man schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:54:
[...]
Hoe laat gok je dat jij er bent? ik kan namelijk net op tijd komen of een uur te vroeg (ov) Ik ben altijd van het op zeker spelen dus denk erover om een uur te vroeg te komen, alleen om daar dan een uur alleen te zitten
Verwijderd
Vanuit gaande van 15 mensen waren de kosten iets minder dan 5pp. Dus als je tussen de 10 en 20 euro bij hebt is genoeg voor entree, klein souverniertje of een verfrissing.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 21:20:
Ik nog even het halve huis op de kop gezet, was m'n acculader 'kwijt'.Hij lag uiteindelijk gewoon op m'n kamer, kon hem zelfs zien liggen als ik aan m'n bureau zat.
Zo maar even alle spullen bij elkaar pakken.
Wat moesten we betalen trouwens? Dan zorg ik dat ik dat contant heb.
Verwijderd
Drinken is aanwezig, echte catering niet. Maar wel taart/cake/koekjes. Wie weer valt er in Apeldoorn nog wat te eten met zn alle.Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:26:
Ooooh, gaat goed komen. Is er daar ook gelegenheid om wat te eten / drinken of is het verstandig om zelf wat mee te slepen?
[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 29-07-2010 22:44 ]
[ Voor 37% gewijzigd door Xaverius op 30-07-2010 09:07 ]
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Stop de verwelking!
[ Voor 11% gewijzigd door Zandpad op 30-07-2010 10:16 ]
Stop de verwelking!
Ik ook!Zandpad schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 18:47:
Jongens, ik heb er van genoten!!
Ik hoorde later dat de voorraad ook op was
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq