Ik ben aan het zoeken naar een goedkope vlucht van Amsterdam naar Ottawa of Montreal. Nu valt het mij dat de prijzen van alle "goedkope" sites voor vliegtickets allemaal rond hetzelfde bedrag liggen. (D-Reizen was trouwens rustig 800 euro duurder!!) En waar ik mij aan irriteer is het ontbreken van de optie om vluchten van een paar dagen eerder of later te bekijken. Dit moet je dus per dag opnieuw laten berekenen, wat dus veel tijd kost.
Ook reizen vanaf Brussel of Dusseldorf is voor bovengenoemde vlucht duurder (en dat is nog exclusief het reizen naar het betreffende vliegveld).
Dus nu vroeg ik mij af, wat is nou ECHT de beste manier om goedkope vluchten te zoeken. Want ik krijg het idee dat ze niet willen dat je de goedkoopste vlucht vindt. Dus, mensen met ervaring, roept uw trucs maar.
Hoeft niet specifiek voor deze vlucht, want het is misschien handig als andere tweakers ook gebruik kunnen maken van deze informatie.
Ook reizen vanaf Brussel of Dusseldorf is voor bovengenoemde vlucht duurder (en dat is nog exclusief het reizen naar het betreffende vliegveld).
Dus nu vroeg ik mij af, wat is nou ECHT de beste manier om goedkope vluchten te zoeken. Want ik krijg het idee dat ze niet willen dat je de goedkoopste vlucht vindt. Dus, mensen met ervaring, roept uw trucs maar.
Hoeft niet specifiek voor deze vlucht, want het is misschien handig als andere tweakers ook gebruik kunnen maken van deze informatie.
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find