Toon posts:

Nieuwe laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zoek een nieuwe laptop maar ben niet zo thuis in de laptop wereld;)
Mijn budget is ongeveer 1000euro, en ik zoek een ongeveer een 15-16" laptop met resolutie van 1920x1080.
Ook wil ik natuurlijk dat ik er cd/dvd's mee kan afspelen, en graag een ingang zodat ik er een externe monitor aan kan koppelen.

Iemand tips?

• ErgoStijn
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08:22
Filter wat op de PW, lees de NBBG's en het CSL Beleid en lees wat reviews

Dit soort topic zonder eigen inzet zijn niet gewenst;)

[ Voor 6% gewijzigd door ErgoStijn op 11-07-2010 12:56 ]

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Welkom op Gathering of Tweakers. Ik zou beginnen met deze topics lezen:
algemeen over GoT
CSL Beleid
*LET OP* - Wat moet ik kopen

meer gericht op 'wat moet ik kopen'. Hier vind je ook een Best Buy Guide voor laptops
Best Buy Guide overzichtstopic
[search=nbbg]

Een topic als deze is niet meer toegestaan. Lees hiervoor CSL Beleid en Wat is er, in 2009, anders in CSL? eens door.

Dat wil niet zeggen dat een vraag als deze niet is toegestaan. Hiervoor hebben we echter centrale topics aangemaakt om zo te voorkomen dat het Complete Systemen & Laptops (CSL) forumdeel dicht groeit met "boodschappenlijstjes". Ik adviseer je om vooral *LET OP* - Wat moet ik kopen? eens door te nemen. Ook staat er op de site van notebookspot.nl een zeer nuttige FAQ over notebooks. Deze raad ik je zeker aan om door te lezen.

Gezien je vraag met betrekking tot aanschaf van een notebook raad ik je aan om in [NBBG Aanschaf] Multimedianotebook juni 2010 verder te posten :)

[ Voor 1% gewijzigd door DaMarcus op 11-07-2010 13:13 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.